Gå til innhold

IKM uke 48


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Har ikke testet positivt jeg heller enda, så min IKM blir nok også forskjøvet et par dager. Men det kjennes ut som det nærmer seg:)

Fikk lagt inn litt aksjer i helgen, og håper det blir en aktiv uke,

he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Håpernestegang:)

Dag 13 i syklusen i dag og fortsatt ingen el. Har ikke testet i dag, men el testene har vært negative siden dag 8. Begynte testingen tidlig (med billigstrimler) siden jeg er usikker på når el dukker opp siden dette er første pp etter ma.

 

Har hatt murringer i flere dager og hadde et enormt temperaturfall på dag 10. Regner likevel ikke med at el var da siden el testen var negativ og at det var så tidlig etter mensslutt.

 

Håper el dukker opp nå:) !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

 

Marolla

Lillegutt og meg

Frøkna. Prøver igjen.

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

 

***LØrdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

 

***SØndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, da slenger jeg meg på her ser det ut til.

Første pp etter pilleslutt. Har 2 fra før :)

 

Fikk positiv el-test i dag, dag 20 i syklusen så for min del var det litt tidlig, pleier ikke få før dag 21-28. Dessuten har kjæresten min vært bortreist siden forrige uke og kommer ikke hjem før i morgen kveld. Det KAN gå... kanskje. Vi får bare peise på i morgen og se hva som skjer. Har som regel lutealfase på ca 16 dager så ekstra lang ventetid på meg.

 

Og har julebord med jobben fredag 23.11... Tenkte teste da og se, bare for sikkerhetsskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

I dag har jeg eggløsning og lurer på om dere regner DPO ut fra den dagen dere måler økning i LH eller om det noen dager etterpå, da egget sleppes etter denne økningen? Altså at jeg i morgen er 1 DPO eller...?!?

 

Kan noen legge meg inn med IKM 26.11?

Endret av Lille blå fugl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg fått positiv el-test i ettermiddag og aksjer er allerede lagt inn. :-) Blir vel en ny runde om et par dager da det anbefales sex annenhver dag i denne perioden. Krysser fingrene nå!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg aner ikke når jeg har el jeg, og er egentlig ikke noen vits å sjekke det heller siden mannen kun er hjemme i helgene for tiden, og jeg blir bare stresset og lei meg om det da ikke skulle passe sånn at el skjer mens han er hjemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner DPO etter positiv el-test. Noen ganger (tidligere) har jeg hatt to positive dager på rad og da teller jeg etter den siste positive dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

Frøkna. Prøver igjen.

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

 

***LØrdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

 

***SØndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv el test idag (dag 15), og da er jeg i rute i følge fertilityfriend.com:) Lutealfase på 12 dager.

Ikke fått lagt inn aksjer de siste to dagene, men håper vi får til et par runder de neste dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Jeg er nå skikkelig irritert på meg selv fordi jeg ikke kjøpte EL-tester sist jeg bestilte grav.tester!! Hadde vært så innmari greit å vite når jeg har EL! Hadde første skikkelige mensdag for nøyaktig 2 uker siden, men har jo ikke peiling på syklusen min heller, så får bare kjøre på daglig et par uker fremover :P Har vært i skikkelig dårlig form siden i går da, men orket likevel å legge inn litt aksjer i går kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde knall positiv el-test i går, i dag var en den helt negativ igjen. Sannsynligheten for å bli gravid nå som jeg ikke har hatt sambo hjemme på 5 dager er jo ikke særlig stor, men jeg gleder meg til han kommer hjem i kveld likevel ;) Vi får heller satse stort på neste pp, en liten nyttårsoverraskelse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

 

***LØrdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

 

***SØndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

 

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj. Positiv el-test andre dag på rad. D blir ikke noe sengekos i kveld da d ble i går og gubben jobber i natt. Er d dumt tro? Skal legge inn aksjer i morgen tidlig hvis d går, eller på kvelden. Hva er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker morgen tidlig, så er du sikret. Kan hende egget slippes imorgen, så er greit å være tidlig ute med svømmerne! ;)

 

Jeg har ikke testet etter el denne pp, men har alle tegn. Vi kjører på annenhver dag. Hvis vi ikke får det til denne pp så skal jeg ta pergo. Fikk egentlig resept nå før denne pp, men vi valgte å prøve en gang til på den naturlige måten først. *Krysser fingrene og folder hendene*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tidlig ja... tenker d samme selv men vi har en 3 åring i huset også som skal i b.hagen og jg på jobb... Blir ikke lett men vi tar d som d kommer tror jg.

 

Har forresten i ettermiddag og kveld hatt fryktelig vondt på høyre siden av midjen, rett over beinet og ca 10cm rett til høyre for navlen. Spesielt når jeg er oppreist og går. Merkelig. Kan d ha en sammenheng med at eggløsninga er nært forestående? Smertene har gitt seg litt nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpernestegang:)

Tror ikke jeg får el denne syklusen og hopper like gjerne ut av ikm gruppa. Håper ikke det blir vedvarende at jeg ikke får el etter denne maen. Så lei av at kroppen ikke fungerer!!

 

Lykke til alle dere andre:) håper dere får mange positive tester!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare bare å skulle prøve når man har en liten en heller spør du meg! Ikke alltid så lett å finne tid/energi til sengekos..! Men var vellykket i dag tidlig før lillefrøken våknet, og det er 3 dager til forventet el. For tidlig, eller kan det klaffe allikevel tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mari_83: Jeg tror det fint kan holde med 3 dager før, men det er jo så individuelt. De to gangene det har klaffet for meg har jeg hatt sex PÅ el dagen, så vidt jeg vet i alle fall. Men det hadde jeg hatt de siste 4 månedene før det også uten at det klaffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel el på mandag og så fikk vi ikke gjort noe med det før i går da sambo endelig kom hjem etter 5 dager. Men, vi får håpe det holder. Hadde en liten plan om å gjøre det igjen i dag tidlig, men vi våkna litt seint, men satser igjen i kveld, og så er det bare å vente... :)

 

Vi har forresten også 2 barn som krever sitt så er ikke bare-bare å planlegge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) skal prøve å få med min kjære på en gang til før el da! Jeg har jo en fra før men hun kom litt 'tilfeldig' - da gikk jeg i tillegg på minipillen så er jo umulig å vite hvordan det var da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke bare bare å få tid da, men man må bare gripe muligheten når den kommer :) lykke til, håper det klaffer for deg! Spennende dager da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp spennende dager,men jeg kjenner at forventningene er veldig små nå siden det ikke klaffa med el. Men du skal se jeg blir skuffa når mensen kommer likevel :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...