Gå til innhold

IKM uke 48


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Ja samme her, men man må jo tørre og håpe, hvis ikke går man glipp av litt av gleden spør du meg. Og selv om man blir skuffet når mensen kommer så er det jo ny prøving når den er over... Vi får krysse fingrene for oss selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

El er igang da jeg testet negativ i ettermiddag. Hadde en VELDIG positiv test i går... Fikk faktisk til å legge inn aksjer i morges! Håper det gir resultater! Og dermed er den laaaaaange ventetiden i gang.... Regner mg som 1dpo i morgen. Blir det riktig? Kanskje det er i dag?

 

Krysser fingrene for alle som prøver denne uken!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El er igang da jeg testet negativ i ettermiddag. Hadde en VELDIG positiv test i går... Fikk faktisk til å legge inn aksjer i morges! Håper det gir resultater! Og dermed er den laaaaaange ventetiden i gang.... Regner mg som 1dpo i morgen. Blir det riktig? Kanskje det er i dag?

 

Krysser fingrene for alle som prøver denne uken!!! :-)

 

Jeg ville regnet som 1 DPO fra i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El er igang da jeg testet negativ i ettermiddag. Hadde en VELDIG positiv test i går... Fikk faktisk til å legge inn aksjer i morges! Håper det gir resultater! Og dermed er den laaaaaange ventetiden i gang.... Regner mg som 1dpo i morgen. Blir det riktig? Kanskje det er i dag?

 

Krysser fingrene for alle som prøver denne uken!!! :-)

 

Jeg ville regnet som 1 DPO fra i dag :)

 

Ok, da tar jeg en råsjanse og regner mg som 1DPO nå. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 2 DPO nå, men har som regel 16 dagers lutealfase så beregner ikke at mensen skal komme før om 14 dager...

Er litt slitsomt med sånn lange sykluser, alt tar liksom litt lengre tid. Den lengste jeg har hatt de forrige gangene jeg prøvde var på 42 dager, den korteste på 30 dager. Så det er jo litt variasjon og dermed også vanskelig å beregne når el skal være. Da er det godt å ha el-tester. Jeg pleide også å tempe, men det orker jeg ikke begynne med ennå i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt nøyere beregning har jeg funnet ut at EL for min del sannsynligvis er/var f.o.m. i går (tirsdag) og til helgen en gang :P

Glemte selvsagt notere dato for første mensdag i forrige syklus (før denne siste mensen), så vet ikke helt hvor lang syklusen der var, men tror den var ca.30-32 dager ;) Så da er det vel fortsatt godt håp for at det klaffer nå når mannen er hjemme likevel! Men skal helt klart skaffe meg EL-tester hvis det ikke klaffer denne mnd...

 

Kan noen føre meg opp på fredag 30.11? Passer i grunn bra å teste før den helgen, da jeg skal på julebord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet om canesten krem påvirker sædkvaliteten? Jeg er nemlig den heldige vinner av..... ja nettopp, soppinfeksjon. Kunne ikke passet dårligere!

 

Anonym poster: 3c7e360ea5dc8d69e4484be1d35eb8d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med sopp da.. Har lest at man ikke skal bruke sånn applikator som stikkes inn, heller bruke stikkpiller. Men har aldri hatt det så vet ikke.. Jeg våknet i natt med UV. Så nå får jeg på kur;( noen som vet om det kan redusere sjansene? Har EL om 2 dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da begynner den uendelig lange vente tiden for min del.... Den tiden da alle ting som skjer i kroppen tolkes... Blir så intune med kroppen at jeg kjenner alt som potensielle tegn... Håper jeg blir flinkere denne runden! Med unge nummer Tisset jeg hele veien før IKM og med nummer to ble jeg ufattelig trøtt og utmattet før IKM... Krysse fingrene for en spire som sitter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse symptomene ja....

Mine symptomer første gangen: Plutselig emosjonell. Uvanlig kvalm av en busstur (sliter med bilsyke, men dette var MYE) og generelt litt ekstra trøtt og sliten.

 

Symptomer 2. gangen: Kjente det i bekkenet først (hadde heftig bekkenløsning første gangen så kjente igjen tegnene) og et slags "press" på magen når jeg lå flatt på gulvet (og lekte med datteren min).

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var bare gravid i uke 4 (foster uke 2) men kjente ingen symptomer. Og det er vel nettopp det;) da jeg pleier å ha murringer og ømme pupper dagene før IKM.

 

Tok EL test i dag, selv om jeg lovet meg selv ikke å gjøre det.. Ingen selvbeherkelse i det hele tatt.. Men den smilte mot meg;) da blir det mye sex de neste 48 timene;)

 

Lykke til alle mann! Håper denne IKM uken gir maaaange positive tester!!

Endret av Sidney
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også masse masse murringer, men de var jo like som mensmurringer, så umulig å kjenne forskjell. En annen ting var jo også at når jeg var sånn 6-7 uker på vei så forsvant alt av grav tegn, så da blir man jo bekymra for DET også. Men så med nr 2 kom kvalmen da, så da ønska man seg fint tilbake til ingen tegn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også masse masse murringer, men de var jo like som mensmurringer, så umulig å kjenne forskjell. En annen ting var jo også at når jeg var sånn 6-7 uker på vei så forsvant alt av grav tegn, så da blir man jo bekymra for DET også. Men så med nr 2 kom kvalmen da, så da ønska man seg fint tilbake til ingen tegn ;)

 

Husker at jeg fikk soppinfeksjon ca 2-3DPO men det var for lite til å få behandling. D ordna seg selv. Så, ca ei uke før IKM, fikk jeg forferdelig vondt i brystene. Kunne ikke ligge på magen om natta! Så ble jeg kjempetrøtt. Sov dupp når jeg hadde mulighet. Rundt IKM begynte d å strekke i lysken. Er spent på om jeg får samme symptomer nå dersom jg blir gravid... :-)

Er 2 DPO nå. Aaargh... tida går så sakte!!! Begynner vel med symptomjakten rundt 7 DPO, for da burde noe skje dersom det klaffer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj... hva skjedde med innlegget?? Beklager at jg skrev i ditt innlegg, Frøkna!! Får ikke til å fikse d...

Endret av Majka81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

 

***LØrdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

 

***SØndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

Mizfit

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

 

 

 

Hiver meg paa her jeg ogsaa, er jo love aa haape :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

 

***LØrdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

 

***SØndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

Mizfit

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ny her :) Fikk knallpositiv EL-test igår (15 nov) og skal da ha IKM onsdag 28 nov. Håper den ikke kommer, og at testen lyser gravid :D

 

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

awaaa

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

 

***LØrdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

 

***SØndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

Mizfit

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen alle prøvere :)

Jeg har forventet EL i morgen. Som jeg har skrevet tidligere så synes jeg det er litt 'stress' og få nok tid til prøving. Nå er jo dette vår 1 pp. men med en 2 åring med omgangssyke har det helt klart vært litt utfordrende :) Allikevel har vi 'lagt aksjer' både onsdag morgen og i dag, så håper det var en god strategi! Hvis jeg er heldig klarer jeg å få med mannen på en gang i kveld eller morgen også, men det kan vel allikevel holde med disse to gangene eller?

 

Kjøpte tilogmed nytt undertøy forrige helg for å motivere mannen litt ekstra :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det holder nok, men, ville satset på en runde i morgen og;)

Her er EL i dag tror jeg, så har hatt sex de siste 2 dagene, pluss planlegger i dag og i morgen. Så blir det lenge å vente.. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden blir jo såååå lang bare!! Når begynner dere testingen? Vet jo at det er lurt å vente til IKM men føles jo som et år til det da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden blir jo såååå lang bare!! Når begynner dere testingen? Vet jo at det er lurt å vente til IKM men føles jo som et år til det da!!

 

Ja, ventetiden er uendelig!! Bare 3 dpo! Reiser bort neste uke og kommer hjem to dager før ikm og tenkte å teste mg da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner jo som sagt ikke om jeg er DPO eller før EL, hehe... Men jeg skal prøve mitt beste på å vente med testing til 30.november, så får jeg testet meg før julebordet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok melde meg inn her. Positiv el test i går, endelig! ;) Prøver pergo for første gang denne pp og trodde jeg skulle ha el for en uke siden, men det er nok i dag. Bare glad jeg fikk el jeg! :) Lykke til alle sammen!

 

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

awaaa

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

ønsker*et*mirakel

 

***LØrdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

 

***SØndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

Mizfit

 

 

***Gravid:

 

 

***Ny pp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj... hva skjedde med innlegget?? Beklager at jg skrev i ditt innlegg, Frøkna!! Får ikke til å fikse d...

 

Det går fint, merkelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ventetida er lang. Med førstemann satt den på første forsøk og det hadde vi jo aldri trodd så det ble liksom ikke noe ventetid i den forstand (bortsett fra at jeg hadde venta flere år på at kjæresten skulle bli klar for barn da;). Med 2. mann hadde vi vel 4 sykluser. Det er jo ikke så lenge, men når de varer opp mot 45 dager og lutealfasen er 16 dager så virker det som om ting varer evig!

 

Nå er jeg 3 DPO og har jammenmeg begynt symptomjakta allerede, haha. Jeg fikk sånn rart vondt i korsryggen i dag og masse murringer i magen, men så er jeg litt dårlig i magen i dag også så tenker nok at det heller er det som er årsaken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...