Gå til innhold

IKM uke 48


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Selvsagt er det håp! Testa blendahvitt selv i dag etter å ha fått skyggestrek i går, så er litt skuffa. Men gir ikke helt opp før tanta kommer og tar meg! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne av meg fikk kun en skyggestrek 10 dager etter IKM. Hun var rimelig sikker på at hun var gravid pga symptomer og veldig stabil syklus til vanlig, men hun stussa veldig over testen. (Alt var i skjønneste orden da, termin om 2 måneder!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beveger meg over i IKM uke 50.

Positiv el test igjen i kveld, så da blir ny IKM 14/12.

Håper vi alle møtes igjen i 1 trimester:)

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde pergo var for å få skikkelig i gang eggløsning?

 

Ja, men slik at man får den litt tidligere i syklusen? Men vil kanskje ha like kort lutealfase da, så det er kanskje ikke rett behandling nei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde pergo var for å få skikkelig i gang eggløsning?

 

Ja, men slik at man får den litt tidligere i syklusen? Men vil kanskje ha like kort lutealfase da, så det er kanskje ikke rett behandling nei..

 

Jeg fikk ikke el tidligere i syklusen. Nå har jeg bare prøvd dobbel pergo en gang, men syklusen min ble like lang som "vanlig". Jeg har forstått de sånn at pergo skal stimulere produksjonen av egg, ikke selve eggløsningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny pp på meg :( Lykke til alle dere andre!

 

 

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

Oslomor

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

awaaa

Methos

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

*Lucky-Baby*

Svirremirre

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

ønsker*et*mirakel

 

 

***Lørdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

GeekGirl81

 

 

***Søndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

Mizfit

 

 

***Gravid:

Lille blå fugl

 

***Ny pp:

Lillegutt og meg

ønsker*et*mirakel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikm i går men er usikker på om det er riktig, er i hvertfall i går det var nøyaktig 1 mnd siden jeg fikk tr på besøk sist. men den har en tendens til å komme pluss minus noen dager så venter enda noen dager før jeg tester dersom den ikke er kommet. men skal på julebord på fredag neste uke så skal testes før det :) kan jo ikke røre alkohol hvis jeg skulle være heldig nok å få positiv test ;) men prøver å ikke tenke på det i julestria ;) nok å tenke på da..hehe.. lykke til til alle. krysser fingrene for at jeg ikke går over i pp 6......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen:)

Jeg trodde jeg hadde ikm på onsdag den 28 november, men lurer på om jeg ikke har lengre syklus enn 28 dager. jeg hadde 28 dager syklus da jeg gikk på minipillen, men da var syklusen styrt av pillene. Jeg tror jeg har lengre syklus, har ikke fått mensen enda! Kan det være at kroppen ikke har kommet i "gjenge" igjen? Sluttet på minipillen (conludag) 1 november som var første menstrasjonsdag. Jeg hadde en del mensemurringer for noen dager siden og var sikker på at mensen kom, det kjennte akkurat ut som det. men, den kom ikke. I går og i dag tidlig hadde jeg ørlite granne lys,lys rosa utflod:o Hva skjer?? Tok test for 3 dager siden, den var negativ:( tør ikke ta ny, blir så skuffet! Tror dere at det bare er kroppen som spiller meg et puss i forhold til minipille slutt?? Uff, lever i håpet enda <3 Håper noen gidder å gi meg noen tilbakemeldinger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mensen kom :( utrolig nedsig:(

 

PP2 here we come <3

 

 

Kjedelig å høre... Men kanskje kroppen trenger å komme seg litt etter p-slutt? Jeg har første PP selv etter slutt på p--ring den 19 november. Håper jeg har EL i disse dager, men har egentlig ingen anelse! =)

 

Kanskje vi egentlig ikke kan regne denne PP som første? Kroppen trenger nok litt tid.... Lykke til videre, vår tur kommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på p-ring i høst og skulle hatt første eggløsning i uke 41. Den kom forsinket og tante kom 15 dager etter jeg målte LH økning. Denne pp var det kun ti dager mellom første dag i mens og Eggløsning... Fikk vel aldri helg dreisen på syklusen min!

Har derimot ei venninne som ikke fant eggløsning på 6 mnd etter hun sluttet på p-ring! Så tror det er veldig individuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh.. forsiktig håpefull nå... ikke mensen i dag! pleier å ha syklus på 21-23 dager, i dag er det 23. Ikke testet i dag, etter jeg testet negativt før helgen bestemte jeg at jeg ikke har lov å teste igjen før mensen er en uke over. Og det skjer innimellom at den har vært oppe i 26-2 dager også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg må hoppe over på IKM uke 49. Ingen t.r. i siktet, men heller ikke positiv test. Så vi får se hva som skjer. :) Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante rød skulle ha kommet på fredag, men ingen tegn til henne enda.. Tror jeg skal ta en test i morgen tidlig

 

#Krysse fingrene#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten oppdatering fra meg down under: ingen positiv test denne gang heller.. Så jeg er med på neste runde! Gratulerer til gravide og lykke til til dere som ennå ikke vet! Ellers håper jeg neste runde blir bedre for oss andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, TR kom som forventet 1.desember, men med tanke på at jeg har hatt NULL symptomer siden EL (og testet fullstendig blendahvitt 9dpo) så var jeg ikke så veldig overraska. 6pp for oss nå og selv om jeg vet at det ikke er unormalt så hadde det vært greit om ei lita spire bestemte seg for å klore seg fast etterhvert. :( Sukk.

 

Har oppdatert lista forresten, men tror muligens jeg har hoppet over noen som har fått positiv test denne måneden. Mener bestemt at det var flere. Hmmm...

 

 

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

Oslomor

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

awaaa

Methos

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

*Lucky-Baby*

Svirremirre

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

ønsker*et*mirakel

 

 

***Lørdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

GeekGirl81

 

 

***Søndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

Mizfit

 

 

***Gravid:

Lille blå fugl

FruTaraldsen

 

***Ny pp:

Lillegutt og meg

ønsker*et*mirakel

Methos

GeekGirl81

Sidney

Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Mandag 26/11***

Ønskebarn73

Tobarnsmamma--

Lille blå fugl

Marolla

Lillegutt og meg

 

 

***Tirsdag 27/11***

Miix

Oslomor

 

 

***Onsdag 28/11***

Håpernestegang:)

Plass til en til!

Majka81

Frøkna. Prøver igjen.

awaaa

Methos

 

 

***Torsdag 29/11***

Heldiggrisen!!

*Lucky-Baby*

Svirremirre

 

 

***Fredag 30/11***

Lessismore

jeg har to prinser:)

FruTaraldsen

Sidney

Supersnusken

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

ønsker*et*mirakel

 

 

***Lørdag 1/12***

verpesjuk86

Nemo_

Mari_83

GeekGirl81

 

 

***Søndag 2/12***

Riset<3<3 2pp

nagini

Mizfit

 

 

***Gravid:

Lille blå fugl

FruTaraldsen

*Lucky-Baby*

 

***Ny pp:

Lillegutt og meg

ønsker*et*mirakel

Methos

GeekGirl81

Sidney

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...