Gå til innhold

IKM uke 48


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Gratulerer til dere som har testet positivt så langt denne uka :) Her er en liten statusoppdatering fra meg. IKM i går, 4 dager med negative tester, og jammen virker det som om EL er på gang igjen. Da har altså ikke kroppen klart det selv om el testen var positiv for 2 uker siden. Hadde stor tro på at syklusene var tilbake til normalen nå, men den gang ei :(

Endret av Ønskebarn73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer til dere som har testet positivt så langt denne uka :) Her er en liten statusoppdatering fra meg. IKM i går, 4 dager med negative tester, og jammen virker det som om EL er på gang igjen. Da har altså ikke kroppen klart det selv om el testen var positiv for 2 uker siden. Hadde stor tro på at syklusene var tilbake til normalen nå, men den gang ei :(

 

Så utrolig kjipt! Jeg kan ikke så mye om dette, men det er vel ihvertfall bra at du har EL? Har forstått etter å ha lest litt på BIM at det ikke er en selvfølge :(

 

Nytt fra meg, fikk svak positiv test i dag også, men synes ikke streken er noe sterkere enn i går. Men, den kom mye raskere til syne så det tar jeg som et godt tegn, og er forsiktig positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy mari_83! Når har/hadde du IKM? Selv testet jeg blankt idag, ca 9-10 dpo. Kjedelig...

Får håpe streken din blir sterkere og sterkere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy mari_83! Når har/hadde du IKM? Selv testet jeg blankt idag, ca 9-10 dpo. Kjedelig...

Får håpe streken din blir sterkere og sterkere! :)

 

Håper det selv også :) har IKM på lørdag, er 11 dpo i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har testet positivt så langt denne uka :) Her er en liten statusoppdatering fra meg. IKM i går, 4 dager med negative tester, og jammen virker det som om EL er på gang igjen. Da har altså ikke kroppen klart det selv om el testen var positiv for 2 uker siden. Hadde stor tro på at syklusene var tilbake til normalen nå, men den gang ei :(

 

Så utrolig kjipt! Jeg kan ikke så mye om dette, men det er vel ihvertfall bra at du har EL? Har forstått etter å ha lest litt på BIM at det ikke er en selvfølge :(

 

Nytt fra meg, fikk svak positiv test i dag også, men synes ikke streken er noe sterkere enn i går. Men, den kom mye raskere til syne så det tar jeg som et godt tegn, og er forsiktig positiv :)

 

Jeg fikk svakt positivt med billigtester 11 dpo og det var ikke før en dag etter ikm at streken ble sterkere...! Tok cb 12 dpo som raskt viste ett kryss!

 

Happy testing alle sammen!!! Og lykke til neste pp dere med tante på besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hører til her :) Vi har vært prøvere siden mars 2011, etter at vi mistet i svangerskapsuke 22 i februar i fjor. Jeg hadde positiv eltest på onsdagskvelden den 14.11. Og siden den dagen har jeg kjent slike merkelige murringer og svake smerter som jeg ikke har kjent før. Jeg blir helt tullete av at kroppen skal holde på sånn... Jeg vet jo at det er meget liten sannsynlighet for at jeg er gravid, og prøver å ikke tenke på det en gang, men så kommer disse smertene og minner meg hele tiden på om jeg kan være gravid. Har aldri hatt det slik før... Argh, skal ikke være enkelt nei :P

Min IKM er onsdag 28.11 :)

 

 

 

Jeg tok en test i går kveld og i dag tidlig, og begge har slått ut positivt!!! Det føles helt uvirkelig, jeg kan ikke tro at det er min tur etter 22 pp!!!! Er ikke i lykkerus enda en gang, for det går liksom ikke opp for meg... Tror hjerna mi har gått i dvale etter alle disse mnd, så den klarer ikke å omstille skuffelse til glede enda... Og selvfølgelig så vet jeg at det ikke sikkert går bra denne gangen heller, men kan ikke tenke slik...

 

Gratulerer til alle dere som har testa positivt, og lykke til til dere som har fått mensen. Håper dere alle blir gravide en etter en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg hører til her :) Vi har vært prøvere siden mars 2011, etter at vi mistet i svangerskapsuke 22 i februar i fjor. Jeg hadde positiv eltest på onsdagskvelden den 14.11. Og siden den dagen har jeg kjent slike merkelige murringer og svake smerter som jeg ikke har kjent før. Jeg blir helt tullete av at kroppen skal holde på sånn... Jeg vet jo at det er meget liten sannsynlighet for at jeg er gravid, og prøver å ikke tenke på det en gang, men så kommer disse smertene og minner meg hele tiden på om jeg kan være gravid. Har aldri hatt det slik før... Argh, skal ikke være enkelt nei :P

Min IKM er onsdag 28.11 :)

 

 

 

Jeg tok en test i går kveld og i dag tidlig, og begge har slått ut positivt!!! Det føles helt uvirkelig, jeg kan ikke tro at det er min tur etter 22 pp!!!! Er ikke i lykkerus enda en gang, for det går liksom ikke opp for meg... Tror hjerna mi har gått i dvale etter alle disse mnd, så den klarer ikke å omstille skuffelse til glede enda... Og selvfølgelig så vet jeg at det ikke sikkert går bra denne gangen heller, men kan ikke tenke slik...

 

Gratulerer til alle dere som har testa positivt, og lykke til til dere som har fått mensen. Håper dere alle blir gravide en etter en :)

 

Gratulerer!!!! Så UTROLIG koselig!!! Veldig hyggelig at det endelig ble din tur etter 22 pp! Håper spiren din klorer seg fast i 9 mnd :):):) masse lykke til fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Mari_83! :) Ja, det er egentlig helt urealistisk at det skulle klaffe nå, hadde nesten gitt opp, og vi skulle jo starte med IVF i januar. Er en blanding av glad, spent og bekymret nå :)

 

Gratulerer til deg også! Håper spirene våre klorer seg fast i 9 mnd til ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det Mari_83! :) Ja, det er egentlig helt urealistisk at det skulle klaffe nå, hadde nesten gitt opp, og vi skulle jo starte med IVF i januar. Er en blanding av glad, spent og bekymret nå :)

 

Gratulerer til deg også! Håper spirene våre klorer seg fast i 9 mnd til ja :D

 

Håper jeg kan bli med deg til 1 trimester snart :) hurra for deg og gratulerer igjen! Husk å nyte følelsen - er ofte man glemmer det når noe går bra her i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer folkens! Jeg har fått en skyggestrek i dag så får smøre meg med enda litt mer tålmodighet. Er litt usikker på denne syklusen men Ikm er senest på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere gravide!

 

Jeg fikk pakke i dag fra billigtester.no - skal jeg virkelig klare å vente helt til søndag med å teste...?

 

Har absolutt ingen symptomer da :/ Sist periode følte jeg meg supergravid, var oppblåst, hoven i magen, kvalm og uggen i en uke - og så fikk jeg mensen (har vanligvis aldri symptomer før mensen, bare kvelden før) Mensen kom bare en uke etter vi begynte å prøve da, så regner det ikke som reell pp, dette er den først pp hvor det kan hende vi har truff EL. (og sånn in hindsight brde jeg vet reagert på at symptomene kom dagen etter første sex uten kondom - he he...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en digital CB nå når jeg kom hjem fra jobb.... Der stod det 'gravid'!!!!!!!!! Oj.... Litt i sjokk nå kjenner jeg... Veldig forsiktig glad også, man bør vel vente til etter ikm med å slippe jubelen helt løs eller!? Med tanke på kjemisk altså...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positive tester! :)

 

Jeg spotter, så forventer tr for fullt ikveld. Da går jeg inn i 9 pp og er ikke akkurat happy for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer dere gravide!!

 

Spotting her også i dag desverre, så blir visst pp.3 her snart da... Men det er forsåvidt helt greit, så slipper jeg svangerskapsplager i desember og slipper å finne på unnskyldninger for ikke å drikke på julebordet til helgen :P

 

Jeg mener faktisk at jeg synes det er helt greit denne gangen! MEN det jeg synes er innmari rart er at jeg spottet rosa noen dager etter antatt EL for så å ha typisk gravid-utflod den neste uka og først nå begynne å spotte igjen. I tillegg til at jeg har/har hatt så sykt mange symptomer som umulig kan være innbilt, men man skal vel ikke helt forstå seg på denne kroppen ;)

 

Nå tar jeg en forumpause (tror jeg) og bruker mer tid på juleforberedelser og annen kos :) Også får jeg snart en pakke med el-tester og wild yam fra en "forum-venn" her.

 

Vi snakkes!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for dere med positiv test!!!! :-) :-)

 

Jeg fikk TR i dag. Som forventet. Ser fremover til neste pp og det er like spennende hver gang! :-) Lykke til til dere andre som skal teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, tung og hoven i magen, da får jeg sikkert mensen :( Stikker litt også da, klamrer meg til håpet om at det betyr at jeg er gravid i stedet, for det er ikke et vanlig mens symptom, men har ikke hatt troen i det hele tatt hele perioden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mange som det ikke klaffer for denne uka. Bare to (?) som er gravide. Gratulerer til dere forresten! Jaja, vi får trøste oss med at det er mange dager igjen av uka (fortsatt håp for noen), og går det ikke denne gangen, blir det vår tur senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gravid 2-3"! Litt rart, siden jeg bare er 12 dpo, men veldig glad og letta nå. Uansett hvordan det går fremover så vet vi at vi klarer å få meg gravid, og det er jo en veldig god ting :) Lykke til dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere med positiv test! Ikke overraskende klaffet det ikke denne pp for meg, bommet jo helt på EL. Det rare og dumme er at jeg fikk TR allrede i går, har plutselig syklus på 26 dager og hadde pos EL test først på dag 16, så da må jeg jo uansett ha alt for kort lutealfase til noensinne å bli gravid?? Har bestilt time hos gyn i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere med positiv test! Ikke overraskende klaffet det ikke denne pp for meg, bommet jo helt på EL. Det rare og dumme er at jeg fikk TR allrede i går, har plutselig syklus på 26 dager og hadde pos EL test først på dag 16, så da må jeg jo uansett ha alt for kort lutealfase til noensinne å bli gravid?? Har bestilt time hos gyn i dag..

 

Æsj, kjedelig supersnusken. Jeg har også kort lutealfase, gjerne ikke mer enn 10 dager. Finnes det noe man kan gjøre med det da? Jeg mener, få lengere lutealfase?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Håpernestegang:)

Gratulerer til alle dere med positiv test! Ikke overraskende klaffet det ikke denne pp for meg, bommet jo helt på EL. Det rare og dumme er at jeg fikk TR allrede i går, har plutselig syklus på 26 dager og hadde pos EL test først på dag 16, så da må jeg jo uansett ha alt for kort lutealfase til noensinne å bli gravid?? Har bestilt time hos gyn i dag..

 

Æsj, kjedelig supersnusken. Jeg har også kort lutealfase, gjerne ikke mer enn 10 dager. Finnes det noe man kan gjøre med det da? Jeg mener, få lengere lutealfase?

 

Uten å svare 100% sikkert tror jeg du kan ta wild yam for å forlenge lutealfasen noen dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere med positiv test! Ikke overraskende klaffet det ikke denne pp for meg, bommet jo helt på EL. Det rare og dumme er at jeg fikk TR allrede i går, har plutselig syklus på 26 dager og hadde pos EL test først på dag 16, så da må jeg jo uansett ha alt for kort lutealfase til noensinne å bli gravid?? Har bestilt time hos gyn i dag..

 

Æsj, kjedelig supersnusken. Jeg har også kort lutealfase, gjerne ikke mer enn 10 dager. Finnes det noe man kan gjøre med det da? Jeg mener, få lengere lutealfase?

 

Uten å svare 100% sikkert tror jeg du kan ta wild yam for å forlenge lutealfasen noen dager:)

 

Tror også man kan få progesteron av legen. Er stort sett derfor lutealfasen er for kort - progesteronnivået er for lavt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere med positiv test! Ikke overraskende klaffet det ikke denne pp for meg, bommet jo helt på EL. Det rare og dumme er at jeg fikk TR allrede i går, har plutselig syklus på 26 dager og hadde pos EL test først på dag 16, så da må jeg jo uansett ha alt for kort lutealfase til noensinne å bli gravid?? Har bestilt time hos gyn i dag..

 

Æsj, kjedelig supersnusken. Jeg har også kort lutealfase, gjerne ikke mer enn 10 dager. Finnes det noe man kan gjøre med det da? Jeg mener, få lengere lutealfase?

 

Uten å svare 100% sikkert tror jeg du kan ta wild yam for å forlenge lutealfasen noen dager:)

 

Tror også man kan få progesteron av legen. Er stort sett derfor lutealfasen er for kort - progesteronnivået er for lavt.

 

Er det ikke derfor mange bruker pergotime? Eller er det for noe annet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)

 

Jeg sluttet på minipillen 1 november, 1 november fikk jeg mensen ( minipille mensen som har vært stabil med syklus på 28 dager og alltid hatt mensen)

 

Ut i fra syklus med pillen skulle jeg hatt mensen i går 28 november, men jeg har ikke fått mensen enda.

 

Jeg er rett og slett uiskker på hvor lang syklus jeg egentlig har:/ jeg har i går og i dag hatt sikkelig mensemage(murringer) når jeg våknet i morges var jeg helt sikker på at mensen var kommet. Ble overrasket da jeg gikk på do, ingen mens. Har ikke så mye murringer mer nå, hmm... hva skjer??

 

Jeg trodde jeg hadde syklus på 28 dager, så i teorien skulle jeg hatt el på dag 14, men det jeg lurer på nå er om jeg ikke kan ha hatt el 21 november? 20-21 november hadde jeg noe så som ut som elslim, har ellers i perioden ikke hatt noe som helst, bare tørrt. Kan det være at jeg har lang syklus? eller er det at etter minipille slutt tar lengre tid å få mensen tilbake?

 

tatt test i dag og den var negativ:-(

gikk forestten på condulag, den stopper ikke eggløsningen så jeg burde jo hatt eggløsning denne måneden?? Håpe er ikke ute enda <3 ??

 

Hilsen meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...