Gå til innhold

IKM uke 48


Ønskebarn73

Anbefalte innlegg

Håper ikke vi ses i IKM uke 52 nei :P Men håper vi snart ses i 1.trimester hele gjengen!

 

Du må ha masse lykke til videre i neste pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har så lyst til å teste, jeg har så lyst til å teste! Men er bare 9 dpo, så må vel drøye noen dager til. Ikke kjenner jeg meg gravid heller. Men jeg er så spent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner også på den lessismore!!!! Vil vil vil!! Men.... Venter!! Onsdag er dagen for første test, 11 dpo hvis jeg klarer å la vær i morgen tidlig da :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i dag 13 eller kanskje 14 dager etter el og tok en test som var blendahvit. Har bestilt med billigtester (strimler) som ant kommer på onsdag så skal vente til de kommer med å teste på nytt hvis ikke mensen kommer innen da.

 

Lykke til alle "mann" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å vente, tok en test i morges og fikk en svak strek....! Veldig spennende men har lest såpass mye om dette tidligere at jeg er klar over at det kan være innbilning, falsk positiv osv. Så da er det bare å vente til i morgen. Har en CBD liggende også, så hvis jeg ser strek i morgen også (11 dpo) kommer jeg kanskje til å ta den i tillegg. Ojojojoj spennende dager!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å vente, tok en test i morges og fikk en svak strek....! Veldig spennende men har lest såpass mye om dette tidligere at jeg er klar over at det kan være innbilning, falsk positiv osv. Så da er det bare å vente til i morgen. Har en CBD liggende også, så hvis jeg ser strek i morgen også (11 dpo) kommer jeg kanskje til å ta den i tillegg. Ojojojoj spennende dager!!!

 

Så spennende! Et forsiktig *gratulerer* fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg igjen så syke murringer i går kveld, sånn at man løpet på do hvert 5. minutt for å sjekke om mensen har kommet, men fortsatt ingenting. Skal ikke teste i dag, venter til billigstrimlene kommer, forhåpentligvis i morgen. Men er ikke hjemme før kl 23 om kvelden, så kanskje jeg klarer å vente til torsdag morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg igjen så syke murringer i går kveld, sånn at man løpet på do hvert 5. minutt for å sjekke om mensen har kommet, men fortsatt ingenting. Skal ikke teste i dag, venter til billigstrimlene kommer, forhåpentligvis i morgen. Men er ikke hjemme før kl 23 om kvelden, så kanskje jeg klarer å vente til torsdag morgen....

 

Var sånne murringer og mens følelse jeg og hadde... men ingen mens du gitt! Krysser fingerne og venter spent på flere som blir med over til 1. trimester!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg igjen så syke murringer i går kveld, sånn at man løpet på do hvert 5. minutt for å sjekke om mensen har kommet, men fortsatt ingenting. Skal ikke teste i dag, venter til billigstrimlene kommer, forhåpentligvis i morgen. Men er ikke hjemme før kl 23 om kvelden, så kanskje jeg klarer å vente til torsdag morgen....

 

Var sånne murringer og mens følelse jeg og hadde... men ingen mens du gitt! Krysser fingerne og venter spent på flere som blir med over til 1. trimester!!!

 

Bare håper jeg får en positiv test da, hehe. Men helt ærlig forventer jeg at mensen kommer i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom mensen i dag gitt... 34 dager lang syklus, det er ikke ille for å være meg (de pleier å være lengre), så jeg er egentlig fornøyd selv om humøret sank litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom mensen i dag gitt... 34 dager lang syklus, det er ikke ille for å være meg (de pleier å være lengre), så jeg er egentlig fornøyd selv om humøret sank litt...

 

Lykke til i neste pp da!! Ja, etter å ha lest endel her inne synes jeg vi skal være takknemlige hvis vi har el og mensen ca hver måned. Tydeligvis ikke en selvfølge det :( føler med alle som sliter.

 

Kanskje sees vi i neste pp, men håper heller vi sees i 1 Tri snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 dager igjen til IKM.. Håper den ikke kommer og krysser fingrene for alle dere andre også :)

 

 

Linda Kristine

www.lindakristine.com

 

Helt enig!! 4 dager igjen her....

 

Hvis dere har lyst til å se bilde av testen min og evt hjelpe meg å tyde om den er positiv, ligger bildet her:

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7697-test/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en strek der, selv om den er svak. Hvisker et forsiktig gratulerer til deg Mari_83 ;)

 

Er veldig spent må jeg innrømme :)

Men, er realist så vi får se om noen dager... Men blir nok test hver dag fremover nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt en strek der, selv om den er svak. Hvisker et forsiktig gratulerer til deg Mari_83 ;)

 

Er veldig spent må jeg innrømme :)

Men, er realist så vi får se om noen dager... Men blir nok test hver dag fremover nå!

 

Ser lovende ut! Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk nye el-tester og noen grav-tester i posten i dag. Får legge alt til side og se om vi kommer til å prøve igjen neste pp eller om vi venter en stund. Lykke til alle sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere med positiv test! Nå er det bare fire dager til IKM og tre dager til testing for min del :) Blir veldig spennende, er jo første prøveperiode, og første gang jeg skal teste "sammen med" samboeren. Altså at vi venter på resultatet sammen. Har testa mange ganger før, men da har vi jo ikke prøvd, bare jeg som har håpa, så det har jeg holdt for meg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme meg klarte ikke å vente til over Ikm likevel.. Jeg tror jeg er 12/13 dpo idag, så er jo ikke akkurat langt unna. Men saken er at testen var jo blendahvit, så etter 5 min så kastet jeg den og dro på jobb. Da jeg kom hjem så klarte jeg ikke å dy meg, jeg tok den opp og da var det en svak strek der. Argf! Jeg ville vente med å teste til over Ikm fordi da blir jeg evt kun skuffet en gang.. Nå sitter jeg jo her med et lite håp, selv om jeg vet at sannsynligheten for falsk positiv er stor og at man ikke skal lese tester etter 5 min.. Jeg har murringer, noe jeg bruker å ha før mens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere med positiv test! Nå er det bare fire dager til IKM og tre dager til testing for min del :) Blir veldig spennende, er jo første prøveperiode, og første gang jeg skal teste "sammen med" samboeren. Altså at vi venter på resultatet sammen. Har testa mange ganger før, men da har vi jo ikke prøvd, bare jeg som har håpa, så det har jeg holdt for meg selv ;)

 

4 dager igjen her også, men synes de vanlige PMS-symptomene har begynt å slå inn for fullt nå (har hud som har vært helt på tur de siste dagene) så blir veldig overraska om ikke TR kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis mange spente her nå. :) Artig det! Jeg kommer nok ikke å klare å vente til fredagen med å teste. Det blir vel til at jeg brenner av en test imorgen tidlig. Bra de er billige, hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis mange spente her nå. :) Artig det! Jeg kommer nok ikke å klare å vente til fredagen med å teste. Det blir vel til at jeg brenner av en test imorgen tidlig. Bra de er billige, hvertfall! :)

 

Innerst, innerst inne er jeg faktisk like spent hver eneste måned. Jeg er skikkelig pessimistisk som person (når det gjelder det meste) og tenker at dette kommer ALDRI NOEN GANG til å klaffe (haha, ja, vet... håpløst tilfelle), men den rasjonelle delen av hjernen min vet at en dag så klaffer det mest sannsynlig for oss også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...