Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for meg denne gang! Lykke til alle sammen:)

Hva har skjedd??

Sert ut som spontanabort:( Skal til lege og UL i dag, men er ganske sikker. Heldig som ble gravid så lett i min alder og prøver igjen om ikke lenge:)

Uff, så trist :( Håper at det klaffer raskt igjen, og at spira klorer seg fast!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet med digital i dag og viste 1-2 :) :) hadde sa i juli i uke 6-7 så slår meg ikke til ro før eg er over uke 8 hvertfall. De sier at de aller fleste som mister, mister før uke 8. Går bare å venter på at mensen skal komme allikevel :P

Er mitt andre barn med en jente som blir 2 år i januar :)

Foreløpig termin er 18 juli :)

Bor utenfor Bergen :)

Tenker eg skal bestille meg en kontroll hos gynekolog i uke 7-8 for å sjekke at alt er bra.

Gratulerer så mye! :D

Tusen takk :) endelig kom eg etter !! Kor langt er du komt nå da liljeduft?

Det er kjempe kjekt at du kom etter! :D Hvilken pp. ble det? :)

Er endelig blitt 6+5 :) Halvveis til 1.etape nå :)

Skrevet

Hei hei! :D

Jeg sniker meg inn her jeg også. Har termin ca 6. juli! :D

Skrevet

Sniker meg inn her jeg også.

Termin ca 20juli ut i fra når jeg hadde eggløsningssmerter. Positiv billigstrimmel de tre siste dagene, hiver meg på en cb digital i morgen tenker jeg:) syklusen er fremdeles ustabil da jeg fortsatt ammer mini på 11mnd et par ganger om dagen, og har ikke tatt noen graviditetstest de siste ukene. Men skulle drikke en kopp kaffe mandag ettermiddag, og den smakte ufyselig (noe kaffe også gjorde i forige svangerskap...) så da fant jeg ut at jeg måtte teste morgenen etterpå. Og den var positiv!!!

Så nå kryser vi fingre og tær for et lite juliknøtt (og håper på plass på fødestua når den tid kommer, ferieavvikling og fødeboom kan jo bli interessant... Sånn sett var desember en fin og rolig måned å få baby på...)

Er overrasket over hvor mye symptomer den kroppen klarer å lure av seg hvis jeg er såpass kort på vei som jeg tror.

Avsmaken for kaffe har kommet for fullt, og som den kaffekjærringa jeg vanligvis er, er jeg redd for å bli "fersket" av svigers tidligere enn planlagt... Samt at jeg da har skikkelig hodepine, koffeinavhengig som jeg er...

Tårene renner av ingenting, reklamer på tv osv, null kontroll til tider.

Sinnsykt mye murringer og stikninger i livmora (husker jeg hadde dette med mini også, testet for uvi på jobb sikkert 10ganger i 1.tri, var sikker på at jeg hadde fått blærekatarr...)

Oppblåst til tusen:S

Trøøøtt, har lagt meg 21 de siste kveldene... Og likevel sliten på dagtid...

Så nå venter jeg bare på at kvalmen skal slå inn, er litt uggen i perioder, men vet av erfaring at det kan bli mye værre enn som så...

Hipp hurra for oss, håper dagene mot januar og 2 tri går radig!

Skrevet

Ja vi får bare ta tiden til hjelp.. Vondt å skulle gå så imot viljen hans hvertfall.. :-/

Skrevet

Gratulerer så masse!! :D

Kjekt å se kjente nick i fra "Bli Gravid"- forumet inn her! :D

Skrevet

Jeg hører vist også til her :)

Skjønte egentlig straks etter el at noe var på gang og håpet på graviditet. Men etter 14pp'r er man ikke like optimistisk lenger. Men symptomene var veldig sterke: Kjempe trøtt, sliten, mer vondt i hodet, stikkninger/kramper i magen, ugjenkjennelige pupper, osv. Men så spottet jeg litt på mandag og var til gyn i går og da blødde jeg en del. Så gyn trodde tr var på vei. I dag tok jeg en clearblue digital (vi skal ute med venner i helgen, så jeg ville vite om jeg kunne drikke eller ikke) og forberedet meg på at den var negativ. Lykken var utrolig stor da det sto Gravid 1-2 :D Ringte mannen på jobb og han ble også utrolig glad!

For første gang skal jeg bli mamma! :D Etter menstermin å regne er termin ca.21.juli :)

Gleder meg til å slå følge med dere til juli jenter!! :D

Skrevet

Jeg hører vist også til her :)

Skjønte egentlig straks etter el at noe var på gang og håpet på graviditet. Men etter 14pp'r er man ikke like optimistisk lenger. Men symptomene var veldig sterke: Kjempe trøtt, sliten, mer vondt i hodet, stikkninger/kramper i magen, ugjenkjennelige pupper, osv. Men så spottet jeg litt på mandag og var til gyn i går og da blødde jeg en del. Så gyn trodde tr var på vei. I dag tok jeg en clearblue digital (vi skal ute med venner i helgen, så jeg ville vite om jeg kunne drikke eller ikke) og forberedet meg på at den var negativ. Lykken var utrolig stor da det sto Gravid 1-2 :D Ringte mannen på jobb og han ble også utrolig glad!

For første gang skal jeg bli mamma! :D Etter menstermin å regne er termin ca.21.juli :)

Gleder meg til å slå følge med dere til juli jenter!! :D

Så fantastisk! Hurra for deg!

Skrevet

Gratulerer så masse!! :D

Kjekt å se kjente nick i fra "Bli Gravid"- forumet inn her! :D

Gratulerer :)) er så kjent med noen kjente nick :) 3 pp tror eg det ble på meg etter sa i juli.. Hadde mistet helt håpet siden eg ble det på 1 pp med den som endte i sa, at forrige mnd bestilte vi flybilletter til et bryllup i Spania med hjemreise 1 juli! MEN eg skal med glede avbestille eller bytte billettene hvis spiren klorer seg fast :) invitert i enda et Spaniabryllup 2 mai så tror eg og mannen ska ha hos en barnefri weekend då :) det blir uke 29/30 ca..

Skrevet

Har laget terminliste på forumet Terminklubber - Juli 2013 :)

Skrevet

Hei julimager :) jeg tror jeg hører til her, med foreløpig termin 17.07 :) tok en test (CB ned ukeindikator) når jeg var 4+4, og den viste 3+, så ble litt usikker på mine egne beregninger (har uregelmessige sykluser etter forrige fødsel, så det er litt vanskelig å vite) Men er veldig gla for at det sto GRAVID i alle fall :) gleder meg til litenbaby igjen :)

Skrevet

ja det hadde vært hyggelig :D jeg fant ut på fredag at jeg var gravid og om alt går som det skal har jeg termin 20 juli :D når er din termin??

Skrevet

Da har jeg vært på tidlig ul i dag (6+2), pga blødninger. Har da blødd hver dag i 3 uker, og det var slimhinna som var lettblødlig. Så et bankende hjerte..Hærlig!!! :)

Skrevet

Mange av dere som skal på tidlig ul? Evt når? Jeg skal i uke 11 på en privat klinikk. Hadde et helt normalt sv.skap sist så får ikke henvisning fra legen (og legen har ikke på sitt kontor heller). Klarer ikke holde meg til ord.ul for å se h*n :)

Skrevet (endret)

Hei hei :) Får jeg slenge meg på hit?? Er visst julimage jeg :) Wiiiiii <3 Da 24 Juli ;)

Endret av Tolle86
Skrevet

Da har jeg vært på tidlig ul i dag (6+2), pga blødninger. Har da blødd hver dag i 3 uker, og det var slimhinna som var lettblødlig. Så et bankende hjerte..Hærlig!!! :)

Nesten sånn at jeg vil gratulere deg! så utrolig godt det måtte være :):D

Skrevet

Nesten sånn at jeg vil gratulere deg! så utrolig godt det måtte være :):D

Veldig gla og lettet nå:)

Skrevet

Jeg tror jeg skal på tidlig UL for å bekrefte liv, sist gang fikk jeg ikke høre hjertelyd eller noen verdens ting før ordinær UL som var på 19+0, og viste seg å være 20+1! Litt veeeel lenge å vente synes jeg, jeg orker ikke den uvissheten en gang til.

Men nå hører jeg rykter om at angelsound'en fanger opp hjertelyd allerede i uke 10, så hvis jeg finner hjertelyd selv bruker jeg ikke 1200,- på privat ul tror jeg :-)

Skrevet

Vi har fått tilbud om ultralyd i uke 7 gjennom fertilitetsklinikken som en del av pakken vi kjøpte av dem:)

Teller ned dagene til neste onsdag for å få vite om det er en eller to inni der:)

Skrevet

Heisann! Da sniker jeg meg inn hit. Har foreløpig termin 20.juli, spiren satt på på første pp:)

Skrevet

velkommen hit fra ikm uke45 Slikkepinnen. :) ser vi er helt likt.. var første pp for vår del også, og forløbi termin 20juli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...