Gå til innhold

~ ¤ Julimagene ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Julibarn i magen her også. Er ikke helt sikker på terminen. Husker ikke helt når jeg hadde mensen sist;) Men ligger vel rundt 1-3 Juli.

Er juli barn selv. Fin måned :)

 

Gleder meg veldig til magen vokser. Har savnet å være gravid. Kjenne spark osv. Og denne gangen er jeg utrolig fin form (Til å ha ME å være) Er ikke kvalm (enda) og de gjør med nesten litt usikker.

Er det noe galt? ...Man kan bli sprø av mindre :)

Var ikke super dårlig sist heller, men merker litt forskjell på svangerskapene allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da tok jeg telefonen til legekontoret i dag,ringte ang blødningen som jeg har hatt i over 1 uke nå. Skal få time mot neste helg,og henvisning til ul.Er bare 4+5 i dag,så vil ikke ha ul før passert uke 6. Mitt forrige svangerskap hadde jeg mer eller mindre blødning hele svangerskapet,fikk beskjed om jeg hadde lettblødlig livmor. Så er mer avslappet denne gangen, og håper alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått vite at vi må vente til 21.november med å finne ut om det bor en eller to inni magen:)

Tre lange uker i vente;)

 

Men magen er allerede øm og vond, jeans er håpløst:(

Andre som har det slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halloen alle sammen :)

 

jeg har termin drer seg vel ved den 3 juli så langt..endrer seg vel på den ordinære ul..gjorde det med første.

Noen som er fra østfold her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder med inn i juliklubben med beregnet termin 12.juli :)

 

Passer utmerket dersom dette går veien, men regner med fødeavdelingene er stappfulle på den tiden. Vi får "sloss" om fødeplassene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder med inn i juliklubben med beregnet termin 12.juli :)

 

Passer utmerket dersom dette går veien, men regner med fødeavdelingene er stappfulle på den tiden. Vi får "sloss" om fødeplassene ;)

Shit, det har jeg ikke tenkt på...! Oups! Jaja... da blir det et spenningsmoment ekstra!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder med inn i juliklubben med beregnet termin 12.juli :)

 

Passer utmerket dersom dette går veien, men regner med fødeavdelingene er stappfulle på den tiden. Vi får "sloss" om fødeplassene ;)

Shit, det har jeg ikke tenkt på...! Oups! Jaja... da blir det et spenningsmoment ekstra!

 

Hvor i landet er dere fra da jenter? :) Er selv fra Kr.sand:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder med inn i juliklubben med beregnet termin 12.juli :)

 

Passer utmerket dersom dette går veien, men regner med fødeavdelingene er stappfulle på den tiden. Vi får "sloss" om fødeplassene ;)

Shit, det har jeg ikke tenkt på...! Oups! Jaja... da blir det et spenningsmoment ekstra!

 

Hvor i landet er dere fra da jenter? :) Er selv fra Kr.sand:))

Asker/Bærum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i går med vårt første barn , beregnet termin 7 juli. (Ikke at jeg skjønner noe som helst av noe egentlig) Dette er skrekkblandet fryd for min del. Det er jo fantastisk at vi skal få barn <3 <3 men jeg er livredd herfra og til månen.

Men dette fikser vel jeg også :) :)

Fint å få lese litt her, fra alle dere som er så erfarne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positivt i går med vårt første barn , beregnet termin 7 juli. (Ikke at jeg skjønner noe som helst av noe egentlig) Dette er skrekkblandet fryd for min del. Det er jo fantastisk at vi skal få barn <3 <3 men jeg er livredd herfra og til månen.

Men dette fikser vel jeg også :) :)

Fint å få lese litt her, fra alle dere som er så erfarne :)

 

Her er det mitt første svangerskap, men mannen har tre nydelige barn fra før:)

Har vært gjennom prøverør og det er tusen ting jeg tenker på og lurer på...

Feks så er det om jeg må strikke enkelt eller dobbelt vognteppe det jeg tenker mest på (stor mulighet for at det er tvillinger).

Skal føde på Stavanger Universitetssykehus :)

Får ta sats på inn, føde og hjem samme dag jeg da for å gjøre plass til flere;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Titter inn til dere, selv om det er veldig tidlig, og jeg har en sa uke 6 og en ma uke 17 bak meg....men tok en CB digital i går som viste gravid 2-3 uker :) Foreløpig termin 12 juli :)

 

Men kommer nok ikke til å senke skuldrene før etter ordinær ultralyd denne gangen.

 

Skal ha en tidlig ultralyd i uke 6-7 ....spent på den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått vite at vi må vente til 21.november med å finne ut om det bor en eller to inni magen:)

Tre lange uker i vente;)

 

Men magen er allerede øm og vond, jeans er håpløst:(

Andre som har det slik?

 

Har du fått tvillinger før eller har det i familien siden du lurer på om det er flere enn 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor tidlig kan man ta CB? En uke siden jeg tok en test og den var negativ. Jeg skulle hatt mens for 2 uker siden, men den er enda ikke kommet. ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HermineL:

ingen av delene. Vi har vært gjennom prøverørsbehandling og har valgt å sette inn to flotte egg!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder med inn i juliklubben med beregnet termin 12.juli :)

 

Passer utmerket dersom dette går veien, men regner med fødeavdelingene er stappfulle på den tiden. Vi får "sloss" om fødeplassene ;)

Shit, det har jeg ikke tenkt på...! Oups! Jaja... da blir det et spenningsmoment ekstra!

 

Hvor i landet er dere fra da jenter? :) Er selv fra Kr.sand:))

 

Bor i Hordaland :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg havner her blant julimagene! oj oj , så spennende :) Har en til fra før, så dette blir nr 2. Masse å se fram til, men nå er jeg så sykt kvalm at jeg holder på å miste all forstand :P

Og så hadde jeg en veldig trøblete fødsel sist, så kjenner at jeg gruer meg allerede nå :o

Dem sier at fødsel nr 2 er lettere enn den første... får nå se på det! Uansett så er jeg strålende glad for en liten en til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig kan man ta CB? En uke siden jeg tok en test og den var negativ. Jeg skulle hatt mens for 2 uker siden, men den er enda ikke kommet. ????

 

Jeg fikk positiv CB digital 4 dager før IKM ( den viste da 2-3 uker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag hoppar in här jag oxå... Har termin 11 Juli som det ser ut nu. Det kan ju som sagt ändras vid UL.

Hade en SA i slutet på Juli i år i vecka 11+6 men hoppas på att det funkar denna gång.

Grattis till alla !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Menstermin 11 juli...( altså 4+4)

Men testet ikke positivt før etter IKM. Og da slo CB digitalen ut 1-2 uker... Dette stemmer jo ikke?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Termin 10. juli. Etter 11 forsøk og 1 MA har jeg endelig fått positiv test:-)

Jeg har bestilt blodprøve med hcg test tirsdag og torsdag i neste uke for å sjekke om stigningen er riktig. På det forsøket som endte i MA fant vi det ikke ut før ultralyd i uke 7, men nå vil jeg ha svar før om at alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj ! Jeg fikk positiv test i dag. Hadde noen billigtester liggende fra sist. Har en jente på akkurat 1 år som jeg prøver å slutte å amme helt. Har derfor en litt ustabil syklus. Kun hatt mensen to ganger siden august.

Har vært mye våken netter, sykdom og meget lite sex. Har vært sliten.

Den siste uken har jeg hatt masse murringer og stikking meget i magen. Har virkelig ventet på TR ....og ikke drømt om at jeg kunne være gravid.

Jeg ønsker jo et barn til. Men hadde vel slått det fra meg da jeg har to tette og er 41! Vet ikke helt om jeg tørr si det til mannen enda....tror han var fornøyd med to. Har tidligere hatt to MA, så jeg tror jeg må vente litt for så å ta en ultralyd i uke 7. Kan liksom ikke helt tro dette. Akkurat beg år å jobbe, så skal snart i permisjon igjen....jeg er jo egentlig veldig glad. Barn er jo vidunderlige !!!!!!! Har termin 12.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...