Gå til innhold

***IKM uke 45***


Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

Hei folkens ;-) då har eg og testa meg ooog den er positiv...jiippiii... :-) nå er eg så glad!! Dette blir vårt fjerde barn og vårt siste så skal nyte den siste graviditeten :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer, 3 prinser! Guri, så godt å se at så mange av oss blir gravide! :) 9 DPO i dag, og negativ test.. IKM på søndag. Tviler på at dette går min vei, men vi får vel se, da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens ;-) då har eg og testa meg ooog den er positiv...jiippiii... :-) nå er eg så glad!! Dette blir vårt fjerde barn og vårt siste så skal nyte den siste graviditeten :-)

 

Grattis, blir 4 prinser på deg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer tre prinser :) var det sånn ingen tvil på testen? Eg syns min er altfor svak til at eg er 100 % sikker! Men satser pÅ at streken blir litt sterkere for hver dag :) hadde vært en fin farsdagspresang på søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får fortsette å teste hver eneste dag fremover, tenker jeg! :) Kjæresten er like spent som meg, stakkaren blir jo like skuffet hver gang jeg er på toalettet om morgenen, uten at han hører noe gledeshyl etter et par minutter.. Hihi, huff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 05.11

 

 

Tirsdag 06.11

polarq

IdaAnnie

 

 

Onsdag 07.11

**Cayenne**

Rakkarn

 

 

Torsdag 08.11

 

 

Fredag 09.11

Tre.barn.til.sommeren?

Kjærepære

 

 

Lørdag 10.11

NurkErVelkommen

Lillita85

 

 

Søndag 11.11

Rakkarn

Lanabebi86

Lykketroll13

Skorpionen91

 

 

GRAVID

Anette1987

TLK

3prinser#snartnr4??

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa blendahvitt i dag 14 dpo (eller i beste fall 11 dpo, litt usikker på ikm). Uansett ganske sikker på at jeg ikke er gravid, og synes egentlig det er heeelt ok å ikke få baby midt på sommeren :D

 

Lykke til dere andre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blør mer, og er helt sikker på at det er mensen som er kommet.

Mannen og jeg hadde en alvorsprat i går da jeg skjønte at det ikke gikk denne mnd, og vi er nå enige om å utsette prøvingen til mars. Selv om det føles veldig lenge til så er det egentlig en lettelse, for da får jeg jobbet meg opp rett til lønnet permisjon. Vi går for januar '14 barn istedet ;)

 

Gratulerer alle gravide, og lykke til dere andre! Når jeg kommer tilbake bør dere alle være forsvunnet! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne: ser den med midt på sommeren! Typisk at eg ska bli gravid den mnd eg ikke absolutt trenger å bli det! MEN hvis spiren klorer seg fast er eg bare kjempe glad :) er så dårlig sommervær allikevel på Vestlandet! :P

 

Trebarntilsommeren: januar baby er flott :) og veldig greit å få nok penger i permisjonen! Lykke til videre!

 

Eg har kjent litt sånn ømhet i rygg og mage og er livredd hver gang eg går på do om det ska være noe i trusen eller på papiret! Kommer nok til å være litt redd hvertfall frem til uke 8 siden er mistet sist! Blir så sinnsykt skuffet hvis det viser seg å være kjemisk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dropper jeg Albyl-E og Lutinus etter to dager med en del brunlig utflod, for nå kom TR :( Hadde i alle fall en ordentlig blødning, og da gidder jeg ikke lure meg selv lenger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Etter svake streker denne uken tok eg en digital test i dag som viste GRAVID :):) Meeen eg venter fortsatt at mensen skal komme da! :P etter den sa'en har eg mistet all optimisme ! Kommer ikke til å tro på det før uke 8 hvertfall :P og da ska eg ha meg en tidlig ul for å sjekke at alt e bra!

 

men hvis ikke tanta kommer i dag eller i morgen sniker eg meg videre til 1 trimester!

 

Masse lykke til allesammen!! Eg håper dere komme etter meg!(og at eg ikke kommer tilbake igjen!!)

post-796787-0-08243400-1352364484_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Anette1987!! Håper jeg følger etter deg om ikke så altfor lenge :-) Lykke til og krysser fingrene for at spiren sitter de neste 9 månedene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-D Her skjer det lite.Negativ test onsdag,ikm igår.Kan være jeg har lengre syklus enn det jeg har regnet på.Får bare vente og se:-) Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Anette, går nok bra nå skal du se :)

Nok en blendahvit test i går, men tror jeg har ikm på lørdag i stedet for onsdag, så er jo et teoretisk håp. Men føler meg ikke gravid da, kun vanlig PMS-følelse :P

Flere som har testa???

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer:-D Her skjer det lite.Negativ test onsdag,ikm igår.Kan være jeg har lengre syklus enn det jeg har regnet på.Får bare vente og se:-) Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde IKM på mandag, ikke noe tegn til TR enda, men har ikke testet, så vet ikke... Tror egentlig at syklusen bare er lang etter forrige fødsel da... Er på dag 42 nå, og venter litt til for å se om TR dukker opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Anette!! Hyggelig med positiv test:)

 

Spennende da Arwen! Kan jo være jo være en koseligere grunn enn at syklusen er lengre for at tr glimrer med sitt fravær :)

 

Tror jeg har ikm på lørdag, men får ikke tatt test da så den må tas på fredag og evt senere. Hjelp, det er i morgen!!!:-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mens i dag, negativ test. Skikkelig trist nå. Er det fremdeles håp å teste positivt dagene etter ventet mens. Mensen har ikke kommet..

 

Testet midt på dagen, kan det spille inn? Bør man ikke ha nok HCG til å teste positivt hele dagen når man venter mens?

 

Kanskje jeg har feilberegna når jeg har eggløsning, slik at jeg bare er 12 dpo i dag. Noen som har noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mens i dag, negativ test. Skikkelig trist nå. Er det fremdeles håp å teste positivt dagene etter ventet mens. Mensen har ikke kommet..

 

Testet midt på dagen, kan det spille inn? Bør man ikke ha nok HCG til å teste positivt hele dagen når man venter mens?

 

Kanskje jeg har feilberegna når jeg har eggløsning, slik at jeg bare er 12 dpo i dag. Noen som har noen innspill?

 

Sånn generelt sett så skal man ha nok hcg ikmdagen til å kunne teste når som helst på dagen. MEN som jeg har forstått så produserer noen hcg sent så håpet er definitivt ikke ute :) Men skjønner at det føles sånn! Og hvis du i tillegg kanskje bare er 12 dpo så tror jeg jeg bare hadde ventet 1-2 dager og tatt test på morgenurin :)

 

Lykke til! Krysser for positiv for deg! (Og alle oss andre ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mens i dag, negativ test. Skikkelig trist nå. Er det fremdeles håp å teste positivt dagene etter ventet mens. Mensen har ikke kommet..

 

Testet midt på dagen, kan det spille inn? Bør man ikke ha nok HCG til å teste positivt hele dagen når man venter mens?

 

Kanskje jeg har feilberegna når jeg har eggløsning, slik at jeg bare er 12 dpo i dag. Noen som har noen innspill?

 

Sånn generelt sett så skal man ha nok hcg ikmdagen til å kunne teste når som helst på dagen. MEN som jeg har forstått så produserer noen hcg sent så håpet er definitivt ikke ute :) Men skjønner at det føles sånn! Og hvis du i tillegg kanskje bare er 12 dpo så tror jeg jeg bare hadde ventet 1-2 dager og tatt test på morgenurin :)

 

Lykke til! Krysser for positiv for deg! (Og alle oss andre ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og testen var: tantarataaa, negativ :( Men det går fint, hadde ingen tro på noe annet siden jeg tidligst har mensen i morgen og senest om 12(!!) dager. Og tror heller ikke tanta er rett rundt hjørnet fordi jeg fortsatt har samme klesstørrelse :P Går opp nesten en størrelse når jeg har mensen pga vann! :-O

 

Håper dere andre son tester idag får mer oppløftende resultat!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg motet med opp til å teste, fire dager etter IKM og testen var positiv :D jeg er gravid igjen :) jeg er litt i sjokk tror jeg, enda jeg ønsket dette veldig sterkt :) det eneste jeg synes er merkelig, er at Clearblue med ukeindikator viste 3+, er jeg da lengre på vei enn jeg trodde? Eller kan de være litt feil de testene? Hadde en litt rar mens forrige mnd med spotting i en uke, men så kom mensen for fullt, og var veldig hard, så ingen tvil om at det var det det var...hmmm, er det noen måte å finne ut av hvor langt jeg er på vei, annet enn tidlig UL? Noen som vet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...