Gå til innhold

***IKM uke 45***


Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

Kanskje vi alle skal skrive ned hvorfor det er fint å IKKE få (flere for noen) barn, da? :) Det kan jo hjelpe på litt :)

 

Testet igjen i dag, like negativ som alltid.. Nå skal jeg IKKE teste før på søndag! Ikke sjanse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig Skorpionen :( Her blir det testing i morgen, da jeg sa til mannen at vi ikke hadde flere tester så vi ikke fikk testa på en stund, så gikk han og kjøpte nye. Blir skummelt å teste!

 

Min liste var:

*Veldig harmonisk hjemme nå, og nattevåk vil nok endre på det :P

*Nattevåk!! Haha :P Gutten vår sover godt hele natten nå.

*Rett og slett lettere å komme seg ut døra

*Lettere å få barnevakt til én

*Mer "fritid" (som brukes til studier :P) nå når han går i bhg

*Lettere å studere og tar nok kortere tid enn hvis vi får en til

 

Det er det jeg kom på :P Er jo selvsagt mange flere og mer tungtveiende "for"-grunner enn dette :)

Endret av Nurk er velkommen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig.. :( Når er/var IKM? Mulig du har skrevet det før.

 

Mellom 10 og 21 november (har hatt to sykluser siden pille slutt på hhv 35 og 24 dager, tror jeg er nærmere 24 enn 35) så håpet er jo ikke ute, men var kjedelig etter en litt pos å få neg. Men trøster meg med at DocMorris er ekstra følsom :P

 

Har du testet enda? :)

Endret av Nurk er velkommen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget en tråd med grunner til hvorfor det ikke gjør noe å ikke bli gravid (selvsagt ikke helt seriøs tråd, hihi) forresten :) Jeg klarte å la være å teste i dag faktisk :D Tipper jeg sprekker i morgen, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere som er gravide og spennende for oss som fortsatt venter.

Jeg fikk negativ test tirsdag. Samme dag kom det noe rødt på papiret, så jeg trodde TR var kommet. Men det er fortsatt bare spotting, så jeg øyner håp!

Tror det blir test igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg all verdens lykke til, Lykketroll! :) Jeg er fremdeles i sjokk over at jeg klarte å la testene mine ligge i dag :P Nå gleder jeg meg bare til jeg kan sove, slik at jeg får teste når jeg står opp.. Hihi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet nei.. har flere symptomer, men har blitt lurt av det før og. Så prøver å la være å få forhåpninger :=)

 

Hehe, jeg prøver å overse alt av symptomer jeg og funnet andre grunner for de. Og det har faktisk hjulpet! :) Har ingen følelse av graviditet.

 

Lykke til Lykketroll! Jeg hadde festeblødning med lillegutt :)

 

Og lykke til idag Skorpionen! Min ble negativ igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, blir ikke helt virkelig før man får den lille nyfødte bylten på magen. Først da forstår man hvem som faktisk har bodd i magen i ni måneder. Og DET er uvirkelig det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, huff, der sier du noe... Minnene kommer sterkt tilbake! Her var det hodegnissing mot blæra de siste månedene, og fraspark i ribbeina. Hærlig kombo, bilkjøring var et mareritt, akkurat som om mini måtte gi beskjed om at han hadde lite plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...