Gå til innhold

***IKM uke 45***


Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

hei jenter. dette er så spennende. :) tok jo en test i morges, som var helt hvit. men kikket på den igjen nå og da var det helt tydelig en strek der. en venninde så den også. den er sterkere i farge enn den jeg tok i går. men ja, etter tidsfristen.... lenge etter fristen....

 

mistet symptomene i går jeg. ikke vondt i magen, luft, ømme pupper... det eneste jeg kjenner nå(som kan være et tegn på g?) er litt øm på høyre side i magen når jeg lener meg til høyre..

 

tror jammen jeg skal ta en test i morgen også jeg :P har jo maange.. å er spennende å leve i håpet så lenge jeg kan. er jo som sagt 1pp.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) jeg hiver meg på her jeg, er så spennende å vente sammen med andre. Jeg har IKM 5. nov, og venter i spenning :) er bare tredje fruktbare måned etter at jeg fikk tilbake menstruasjonen etter forrige fødsel (har ei lita jente på 10 mnd) , og syklusene mine er litt surrete pga det, men satser på at vi har truffet på EL likevel :) har ingen symptomer egentlig, annet enn trøtthet og litt kvalme, men det kan nå like sannsynlig henge sammen med det å være småbarnsmor ;) lykke til til alle dere andre som venter på positiv test, krysser fingrene for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det første, og etter planen eneste :) Jeg vil selvfølgelig ikke bestemme meg for noe før jeg vet hvordan det er å ha barn i det hele tatt, men det er bare ett barn vi har i tankene både jeg og samboer :)

 

Kjenner meg igjen, Rakkarn! Med symptomene altså, og det å være fryktelig spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke bare er meg! Tok en test i går 7 dpo ;p telte billigtestene mine og sa inni meg at hvis det er flere enn 12 ska eg teste.. Kom til 10 og testet allikevel :P helt umulig å la vær! Hadde egentlig store planer om å ikke bry meg denne mnd siden vi har bestilt spaniatur i juni som blir litt knapt hvis det skulle klaffe denne mnd! Men klarer jo ikke å ikke prøve!

 

Vært ganske uggen og kjente stikninger 5 dpo.. Så er grådig spent som vanlig!

 

Tror eg ska holde meg til lørdag med å teste siden eg er på nattevakt i natt.. Då blir eg 9 dpo..

 

Blir så spennende å høre med dere andre! Flere eg har fulgt på andre ikm grupper nå så på tide vi får to streker snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som skulle være flink å vente til onsdag med å teste.... Testet i dag likevel jeg ;) 7 dpo og testen er helt hvit.

Jaja, det er jo fortsatt en uke (!) igjen ti IKM, så håpet er jo ikke ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper kvalmen hverken skyldes hodepine eller influensa, Kjærepære! Når har du tenkt til å teste? :)

 

Er på dag 9 nå, og skal teste om en uke, så er en stund å vente! Mulig jeg gir opp et par dager før og tester da, men føler meg jo litt flink om jeg klarer å vente hehehe.

Er det kun på nett dere får tak i slike billigtester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet i dag også. veldig svak strek.. helt lik den jeg tok i går. streken kom innen fristen, men ble mer synlig når den tørka inn.. er veldig spent. skal selfølgelig teste imorgen også. må jo bare :P

 

en del ømhet i siden og stikk... ingen kvalme eller ømme pupper da.. håper jeg ser riktig og at streken blir sterkere imorgen. mye sterkere helst... venter med å si noe om testingen til etter ikm(til samboer)... han trenger vel bare å vite det, når det er et eventuellt er et faktum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, TLK! Jeg frister meg til et lite gratulerer, jeg. Du er jo gravid :) Håper det varer!

Kjenner murringer og ømhet/stølhet i magen i dag, samt skikkelig ømme pupper! Har troa på at det funker denne mnd selv om testen i dag var negativ. Har kjøpt en ny, og tenker å teste over helgen igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tørr ikke betrakte meg selv som gravid før ikm, og før jeg får en cb test med ordet GRAVID på:P hehe.. har jo lest en del her inne, om falske resultater og ma/sa + div.. men håpet blir jo større nå... men skuffelsen blir stor om streken kommer bort...

 

håper det blir noe annet enn blendahvite tester på hele gjengen her inne.. :) gleder meg til uka som kommer, da blir det vel en del testing på oss testgale :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhh, TLK! Så morsomt :D Jeg gleder meg VELDIG til å høre oppdateringer fra deg, det er du herved pålagt altså :) Gleder meg virkelig til testingen selv, vurderer å teste nå når jeg må på do neste gang - selv om det blir kveldsurin og 5 DPO, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) vel, tok en test imorges også. resultatet lik den jeg tok i går. så nå har fargen vært like svak tre dager på rad. de sier jo at man skal fordobble hcg annenhver dag.. så da begynner jeg å tro at dert muligens blir kjemisk...? må vel bare vente å se.. tar jo seff en ny test imorgen... da er jeg ti dpo.. bare 5dager til jeg vet resultatet sikkert.. tr eller gravid.. ååh, så lenge... hvordan går det med dere da? noen testing i dag ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men kjøpte dobbeltpakke med tester i dag :D En til fredag og en til.. tja...sikkert litt før :D Er 12 dpo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLK: Du har fremdeles ikke nådd IKM, så jeg vil tro det er normalt at testene blir svake? Mine er helt hvite, 6 DPO i dag.. Men håpet er der fremdeles :) Med ene broren min fikk ikke mamma positiv test noen gang (hun dro til GU og fikk vite at hun var gravid likevel, og etter det testet hun ikke, så er ikke sikker på hvor tidlig hun testet ettersom hun ikke fikk positivt på urinprøve - men det var i alle fall etter IKM for henne). Hang in there :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag! Er vel 9 eller 10 dpo.. Hadde maks på cbfm lørdag 26 okt. Kor mange dager dpo ville dere sagt då?

 

Fikk veldig følelse av å være gravid i går! Mye utflod og stikninger! Og då er det så kjedelig å få hvit test.. MEN det er jo tidlig enda! Ikm er vel fredag..

 

Kordan går det med dere andre då?? Noe testing?

Nå begynner snart uken vår :))

Lykke til folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag! Er vel 9 eller 10 dpo.. Hadde maks på cbfm lørdag 26 okt. Kor mange dager dpo ville dere sagt då?

 

Fikk veldig følelse av å være gravid i går! Mye utflod og stikninger! Og då er det så kjedelig å få hvit test.. MEN det er jo tidlig enda! Ikm er vel fredag..

 

Kordan går det med dere andre då?? Noe testing?

Nå begynner snart uken vår :))

Lykke til folkens!!

Da hadde jeg sagt 8-9 dpo :) Du har jo 2 dager med max så det slippes innen det, eller noen kan få el etter den andre max'en også :) Jeg kjenner godt når egget slippes så jeg vet hvilken av de 2 dagene med max som blir el dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet igjen!!!! idag. ble vekket klokka 6 imorges, av søte tante barn..så rakk ikke å se på testen før etter fristen... men streken som er der nå, er sterkere enn den som var der de tre andre dagene. :D men hopper ikke i taket før den blir så positiv at jeg kan ta en cb ukeindikator. når kan man tidligst gjøre det? har så lyst til å vekke sambo, å vise han testen fra imorges... men har lenge hatt en ide om hvordan han skal få vite det... å da vil jeg ha en cb ukeinidaktor... er jo bare ti dpo, så det er vel for tidlig enda...

 

Hvis det stemmer, og jeg er gravid, kan jeg ikke helt forstå det. var på innvendig ul 1okt. legen sa jeg hadde en del cyster. men så sa hun ikke mer. har liksom tenkt at da ville det ta tid å bli gravid. og etter å ha lest på alt inne på div forum, trodde jeg verfall at det skulle ta 2-6mnd. hvis jeg er gravid,gikk dette veldig fort.... hjelpes.. hehe...

 

ånei, kom på at jeg glemte at å ta folat i går. :S ble litt små stressa jeg nå...

 

(kan ingenting om cbfm jeg Anette1987.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det stemmer, og jeg er gravid, kan jeg ikke helt forstå det. var på innvendig ul 1okt. legen sa jeg hadde en del cyster. men så sa hun ikke mer. har liksom tenkt at da ville det ta tid å bli gravid. og etter å ha lest på alt inne på div forum, trodde jeg verfall at det skulle ta 2-6mnd. hvis jeg er gravid,gikk dette veldig fort.... hjelpes.. hehe...

 

Det er helt vanlig å ha cyster i livmor og på eggstokker. Så lenge det er vanncyster treger ikke det å ha noe å si for fertiliteten :)

 

Jeg testet også i dag (!) Haha.. min elendige selvbeherskelse! Testen var like blendahvit i dag :( Så kjipt, for jeg føler meg så inmari gravid, men det er jo enda ikke for sent.

 

 

Negativ test i dag! Er vel 9 eller 10 dpo.. Hadde maks på cbfm lørdag 26 okt. Kor mange dager dpo ville dere sagt då?

 

Nå begynner snart uken vår :))

Lykke til folkens!!

 

Jeg kan ingenting om cbfm, men jeg hadde positiv el-test torsdag kveld, og regnet da at jeg hadde el fredag. Da satt jeg også IKM til fedag, og tenker at jeg er 9 dpo i dag.

 

Ja, i morgen begynner uka vår, og nå vil jeg ha positiv test! :)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

testet igjen!!!! idag. ble vekket klokka 6 imorges, av søte tante barn..så rakk ikke å se på testen før etter fristen... men streken som er der nå, er sterkere enn den som var der de tre andre dagene. :D men hopper ikke i taket før den blir så positiv at jeg kan ta en cb ukeindikator. når kan man tidligst gjøre det? har så lyst til å vekke sambo, å vise han testen fra imorges... men har lenge hatt en ide om hvordan han skal få vite det... å da vil jeg ha en cb ukeinidaktor... er jo bare ti dpo, så det er vel for tidlig enda...

 

Hvis det stemmer, og jeg er gravid, kan jeg ikke helt forstå det. var på innvendig ul 1okt. legen sa jeg hadde en del cyster. men så sa hun ikke mer. har liksom tenkt at da ville det ta tid å bli gravid. og etter å ha lest på alt inne på div forum, trodde jeg verfall at det skulle ta 2-6mnd. hvis jeg er gravid,gikk dette veldig fort.... hjelpes.. hehe...

 

ånei, kom på at jeg glemte at å ta folat i går. :S ble litt små stressa jeg nå...

 

(kan ingenting om cbfm jeg Anette1987.)

 

Sier et lite Gratulerer TLK(!) Moro med positivt:)

 

Jeg har såååå lyst til å teste nå!! Men har ikm tidligst på slutten av uka:-/ Kan tilogmed være tidlig uka etter igjen:( Og jeg har så ømme pupper nå at jeg er redd for at el er forsinket:(

 

Haha, positivt innlegg fra meg idag:p

 

Lykke til med uka dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere! Jeg har ikm søndag eller mandag om en uke, så er ca inn i deres ikm uke. Men jeg lurer litt på om ikke dere kan ramse opp deres symptomer? Symptomjakta er litt spennende synes jeg, spesielt med tanke på at jeg føler mer enn noensinne på mange symptomer nå:) (vi er i 14.pp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit test... blah.....hadde innsett forrige onsdag, så er vel 13 dpo. Ikke antydning til strek engang joooo! Hmpf... jaja, har en test til fredag, så får se. Trodde kanskje det var en sjans denne gangen, har hatt ømme pupper ei uke. Har prøvd å ikke være for optimist, da, men. Jaja :)

Grattis, TLK!!! :D <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen har jeg IKM, synes det er så spennende :) i alle fall håper jeg at det er imorgen, syklusene mine er nok litt på en snurr etter forrige fødsel enda... Men forrige syklus var på 35 dager, og da spottet jeg en hel uke før det. Imorgen er dag 35, men ingen tegn til TR enda, så jeg krysser fingrene :) har ingen symptomer, annet enn at jeg er litt trøtt, også må jeg faktisk opp på toalettet et par ganger på natta, og det er lenge siden den overaktive blæra mi var så ivrig ;) men det kan jo være at denne syklusen bare er ekstra lang... Dersom det ikke har skjedd noe til imorgen, så drar jeg ut og kjøper en test :) (tror jeg ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende TLK!! :) ville prøvd en ukesindikator om en dag eller to! På ikm bør den hvertfall bli positiv :) du får holde oss andre håpefulle oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...