Gå til innhold

***IKM uke 45***


Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha, merket ikke noen symptomer før i uke 6 med min nr to (litt kvalme) og i uke 12-15 med førstemann (bekkenløsning). Hadde litt ømme pupper da, men det har jeg alltid etter el uansett. Og kanskje litt mindre pms enn vanlig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 05.11

 

 

Tirsdag 06.11

polarq

IdaAnnie

 

 

Onsdag 07.11

**Cayenne**

Rakkarn

 

 

Torsdag 08.11

TLK

 

 

Fredag 09.11

Tre.barn.til.sommeren?

Kjærepære

 

 

Lørdag 10.11

NurkErVelkommen

 

 

Søndag 11.11

Anette1987

Rakkarn

Lanabebi86

Lykketroll13

Skorpionen91

 

 

 

GRAVID

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel på evig symptom-jakt, men magen kjennes merkelig ut! Stikkende følelser, brystvortene er mørkere og puppene er ømme.. Håpe, håpe, håpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til dere nye :) Her har jeg vært kvalm før frokost to dager på rad, men har samtidig blitt syk med hodepine, forkjølelse og feber, så antar at det er det som forårsaker kvalmen. For det er vel ikke mulig å bli kvalm 8-9 dpo, eller??? Noen som har opplevde det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye :) Her har jeg vært kvalm før frokost to dager på rad, men har samtidig blitt syk med hodepine, forkjølelse og feber, så antar at det er det som forårsaker kvalmen. For det er vel ikke mulig å bli kvalm 8-9 dpo, eller??? Noen som har opplevde det??

 

Jeg er 10 dpo idag, og har de siste dagene vært plaget endel med kvalme. Bare noe så enkelt som en kopp te fikk meg til å løpe på do og kaste opp. Det skal sies at jeg har lungebetennelse, men blir man kvalm av det da? (Sist gang jeg var gravid ble jeg også kvalm av te...!)

Vi får håpe det er tidlige tegn! Krysser fingrene for oss sjuklinger! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 05.11

 

 

Tirsdag 06.11

polarq

IdaAnnie

 

 

Onsdag 07.11

**Cayenne**

Rakkarn

 

 

Torsdag 08.11

TLK

 

 

Fredag 09.11

Tre.barn.til.sommeren?

Kjærepære

 

 

Lørdag 10.11

NurkErVelkommen

Lillita85

 

 

Søndag 11.11

Anette1987

Rakkarn

Lanabebi86

Lykketroll13

Skorpionen91

 

 

 

GRAVID

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok en test i dag,morgenurin... er bare 6 dpo.*flau* vet jo at det er allt for tidlig. dumme meg! alltid når jeg har testet, lar jeg dem ligge i et par timer før jeg kaster dem. og de er like blendahvit etter disse timene. testen jeg tok i dag hadde skyggestrek etter noen timer. vet jo at dette ikke betyr noe. men man kan jo alltids håpe.. hehe... *LengterEtterBabyIMagen* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok og test idag morrest,helt hvit,glad jeg ikke er alene om og ha dårlig tålmodighet ;)

Hihi :) Har hatt stikkinger og vært litt uggen,men det er ting jeg kan ha til vanlig og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at ingen av mine symptomer er noe jeg kunne ha diktet opp bare fordi jeg vil ha de der, det er så virkelig og ikke minst merkelig følelse.. Men vi får vel se, hadde egentlig tenkt til å vente med å teste til bursdagen min (18 nov), har IKM 11 nov, men tror overhodet ikke jeg holder meg lenger enn til maks 8 nov før jeg tester igjen, og deretter hver tredje dag.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så litt mer på den testen jeg tok tidligere. den streken(test streken) er så rar. rosa streker på hver side og hvit inni. det ble kronglete forklart. men omrisset er liksom rosa men selve streken er hvit.. prøvde jo seff å google det.. men er vel ingen andre som har fått en slik strek.. skyggestreker skal jo være grå, ikke litt rosa og lit hvit.. ogja, vet sjansen er liten for at den er riktig i det hele tatt... siden den kom etter tiden, og er så rar må den jo være en "feiltest". det er jammen godt jeg ikke er alene med å være testegal. billigtester er farlige!!!!!

 

kan ikke skjønne hvordan du skal klare å holde deg så lenge før du tester Skorpionen91 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Så bra det ikke bare er meg.. Testet 6 og 7 dpo.. Klarte å holde meg unna idag, men lurer på om jeg sprekker igjen i morgen.. Hva tror dere? Noe reell sjanse for positiv test 9dpo?;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den testen høres ikke riktig klok ut altså! Har aldri vært gravid, men ingen av mine (ekstremt mange i løpet av årene..) negative har vist det resultatet, TLK :P

 

Jeg tror jeg kommer til å teste 9 DPO, 12 DPO, mensdag og et par dager etter der igjen.. Om jeg ikke får positivt etter mens, hvor lenge etter IKM skal jeg fortsette å teste - og det fremdeles er håp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo håp frem til tr kommer :P kommer ikke tr innen 5dager etter ikm ville jegg dratt til legen for å ta blodprøve:) ( min syklus er veldig stabil, 5 dager +- kan jo være normalt det og)

 

tok en test i morges også. den er så hvit som man bare kan få den. blæh. hadde jo håpet det var ett liiite hint om graviditet. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RFSU sin graviditetstest skal jo kunne vise resultat fra 6 til 15 dager etter eggløsning. Og det har seg tilfeldigvis sånn at det ligger en RFSU-test på mitt bad og verker... ;)

Jeg er 7dpo i morgen og lurer litt på å teste. Men jeg tror jeg drøyer det til onsdag... Da skal jeg på konsert og kunne tenke meg å ta et par øl hvis jeg ikke er gravid. Dessuten så føler jeg meg veldig gravid, akkurat som jeg gjorde forrige mnd, men kommer uansett ikke til å være trygg på en positiv test før jeg har passert IKM. Redd for en ny kjemisk/tidlig SA som jeg tror jeg hadde forrige mnd. Da testet jeg ikke, men begynte å spotte to dager før IKM.

 

Masse symptomer her altså! Vonde pupper, mensmurringer, humørsvingninger fra h******!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er nå søte, jenter, i dette testerushet deres :D Er litt glad lommeboka er skrapa pga ivf-forsøket, for jeg har ikke råd til test enda :P Har vært ganske kvalm i dag, men tror det er mest sannsynlig at det kommer av hodepinen jeg har hatt, og at jeg har vært i nær kontakt med endel folk med influensa :/ Men er da lov å håpe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det å føle seg gravid altså! Har jo vært på symptomjakt en hel rekke ganger før, men dette er FAKTISK annerledes (jada, bare rist på hodet og le, hihi). Vi får vel bare vente og se, tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kvalmen hverken skyldes hodepine eller influensa, Kjærepære! Når har du tenkt til å teste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på testingen til uke 45-gjengen framover nå altså! Så mange symptomer bør bety mange positive tester! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her altså! Jeg er Så spent :) Er ikke mer enn pp 2 for oss, men folk har jo blitt gravid ved "uhell" før, så da skal det vel ikke være helt umulig nå som vi virkelig har stått på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre pp for oss også, men dette er det lengste vi noen gang har måttet behøve å vente på en graviditet...! ;-) Første var et "uhell", andre satt på første forsøk. Aldri opplevd å miste.. Så det er absolutt mulig å få det til raskt! :-) Prøver dere på første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her satt den og på andre forsøk med førstemann,så er spent om det har klaffet 1.pp denne gang :) Er litt kvalm og trøtt,men vanskelig og si altså ;) Er såå spent,kan ikke dagene bare gå litt raskere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...