Gå til innhold

***IKM uke 45***


Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

Grattis Arwen! :D Aner ikke hvorfor den viser så mye, men det kan jo f.eks. være to der inne da ;)

 

Fortsatt ingen tante her, men negativ test i går. Ingen mensmurringer heller som jeg pleier å ha. Noen som pleier å ha mensmurringer før ikm som har opplevd at de ikke kom en måned??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis Arwen! :D Aner ikke hvorfor den viser så mye, men det kan jo f.eks. være to der inne da ;)

 

Fortsatt ingen tante her, men negativ test i går. Ingen mensmurringer heller som jeg pleier å ha. Noen som pleier å ha mensmurringer før ikm som har opplevd at de ikke kom en måned??

 

Er du over ikm? :) Jeg pleier å ha murringer, men plutselig hadde jeg ikke det og trodde da at det kanskje var festeblødning, men det var ikke noe nurk :( Men det trenger jo ikke å være det samme for deg! :D Standard råd: Vent et par dager og ta ny test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fryktelig redd eg forlot dere for tidlig.... Tror kanskje noe holder på å skje! Har selvfølgelig nattevaktshelg og følte på meg at eg måtte gå på do og sjekke noe eg gjør HELE tiden for eg har egentlig bare gått å ventet på at noe sku skje... Så ser eg noe lyst brunt i trusen og veldig svak farge på papiret... Kan jo selvfølgelig være ingenting men tror innerst inne at løpet er kjørt igjen... Skulle vel hatt mensen torsdag så er vel kanskje kjemisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikm i går og tr har fremdeles ikke kommet, så jeg tok en billigtest i dag tidlig. Negativ med klar teststrek. Men når 3 minutter hadde gått var det en svaaaak (!) strek til som samboeren påpekte.. da jeg sjekket i søppelbøtta 30 min senere var det 2 streker..men det står jo i bruksanvisningen at det kan skje, så man skal egentlig ikke sjekke den etter 5 min ;)

 

Er 15 dpo, så hvis jeg var gravid burde jo testen være klar positiv. Eller? Når bør man forvente at testene slår ut? Trodde 15 dpo skulle være nok. Jeg vil så gjerne ha et sikkert svar, for det blir servering av vin i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr her også. Er egentlig helt ok, for da slipper vi å avlyse den lange, deilige turen til rivieraen til sommeren :)

Baker: Den kan fint være svak selv om du er på ikm. Blir ikke strek om du ikke er gravid, hvis det ikke er cb+ da, der kan man få falskt positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - takk for svar Cayenne :) Kanskje jeg tar en cb digital for å være sikker.

 

Føler meg ikke gravid, har hatt flere symptomer før - uten å være det.. så tviler. Menmen, jeg lever i håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - CB ukeindikator sier gravid uke 2-3! Sjokktilstander i heimen. Sambo e stolt som en hane :) Og her skal dere høre jenter: Jeg testet negativt 3 ganger siste uken, senest torsdag denne uka! Svak,svak strek i morges.

Så det er håp lenge! Lykke, lykke til, jenter :) Håper å se flere av dere over i 1.trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok - CB ukeindikator sier gravid uke 2-3! Sjokktilstander i heimen. Sambo e stolt som en hane :) Og her skal dere høre jenter: Jeg testet negativt 3 ganger siste uken, senest torsdag denne uka! Svak,svak strek i morges.

Så det er håp lenge! Lykke, lykke til, jenter :) Håper å se flere av dere over i 1.trimester!

 

Gratulerer så mye!!!! :D

Skal leve på det håpet da jeg testet negativt i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ på kvelden i går... :( men heller ingen tr da :) Og usikker på ikm, tror jeg må melde meg inn på uke 46.

 

Hvordan er det med dere andre damer?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER SÅ MYE TIL DERE SOM HAR BLITT GRAVIDE!!

 

Her er det IKM i dag, men negativ test =/ Håper vi alle kan møtes på "Første trimester" snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har negativ test 18 dpo men fortsatt ingen tante!:-( har begynt å gå sure oppstøt osv, som jeg ALDRI. Har hatt før, men siden testen er negativ så.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til alle gravide, ønsker dere masse lykke til! Og IdaAnnie, du får teste om et par dager sånn just in case ;) Man vet jo aldri :)

Jeg har kun fått uvi hehehe, satser på ny prøverørsbehandling i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen er over, og ingen TR i sikte.. Jeg tenker å holde meg til onsdag med å teste, men etter det er vel løpet kjørt? =/ Kan jo være jeg har hatt en lang syklus denne gangen (har uansett hatt sex hver eneste dag denne mnd, så det spiller jo sånn sett ingen rolle når jeg hadde EL).. Kryss fingrene sammen med meg, da? :) Flere som ikke har fått TR på besøk, og som ikke er gravide? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagen er over, og ingen TR i sikte.. Jeg tenker å holde meg til onsdag med å teste, men etter det er vel løpet kjørt? =/ Kan jo være jeg har hatt en lang syklus denne gangen (har uansett hatt sex hver eneste dag denne mnd, så det spiller jo sånn sett ingen rolle når jeg hadde EL).. Kryss fingrene sammen med meg, da? :) Flere som ikke har fått TR på besøk, og som ikke er gravide? :)

 

Ikke noen tr her heller... Ikm i går (trodde jg iallefall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikkepinnen: ÅÅÅHHH!! GRATULERER!! Når testet du negativt, om du har testet før denne positive testen? :) En dag over IKM nå, fremdeles negativt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Er helt i lykkerus jeg her nå. Er vår første prøveperiode, har testet blendahvitt helt frem til i dag 4 dager etter mensen skulle ha vært her. Har bare testet positivt på billigtester, men tenkte jeg skulle kjøpe meg en clearblue nå bare for å være sikker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det gir meg virkelig håp altså! Nå har jeg snart brukt opp alle mine 20 tester denne perioden.. Hadde skikkelig menssmerter i går, men det gav seg etter en liten halvtime (jeg la meg rett ned og slappet av), absolutt ingen tegn til blod. Fikk litt stikkinger/menssmerter i ryggen og nederste delen av magen i dusjen i sted, men når jeg spylte på stedene det gjorde vondt med varmt vann gikk det over. Fremdeles ikke noe blod, og min mens kommer alltid på samme dato hver måned (eller en dag før, aldri etter) :) Men så tenker jeg at det kan være psyken min som utsetter mensen nå, siden jeg ønsker SÅ sterkt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres jo veldig gravid ut da:) Jeg merket det først pga at det stakk i mage og eggstokker, samt rygg. Kjennes ut som noen stikker nåler i meg på en måte. Jeg har også menssmerter, men det kom ingen blod, hehe. Men jeg har heller ikke ømme pupper, så man trenger kanskje ikke ha det. Har du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææhhh, elsker at vi har samme symptomer :D Men jeg får vel ikke lov til å glede meg for tidlig.. Puppene mine er litt ømme, men det varierer! Noen ganger kan jeg klaske til de (haha, okey, ikke det at jeg har det som en vane - men!) og noen dager får jeg vondt om jeg trekker en stram topp nedover hodet.. Brystvortene er litt mørkere og større også, men det kan like gjerne være psyken min?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Slikkepinnen!!!! :D Fantastisk med positiv test da :D

 

Skorpionen91: Da er vi (nesten) i samme situasjon. Jeg er 2 dager over ikm (hvis jeg har like mange dager som sist, ustabil syklus etter p-pille slutt), men negativ test :( Mensmurringer og ømme pupper her, men kan jo være starten på tantebesøk..

Endret av Nurk er velkommen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurk er velkommen: Så spennende at vi er like langt! :) Jeg sluttet på p-pillen i midten av september (etter å ha tullet noe voldsomt med den en stund), blødde ikke når jeg sluttet, men fikk blødning 11 oktober. Jeg har alltid hatt blødninger på samme dato hver måned (eller dagen før datoen), men siden det er en sjanse for at syklusen er forskjøvet nå har vi hatt sex hver eneste dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...