Gå til innhold

***IKM uke 45***


Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

Mandag 05.11

 

 

 

Tirsdag 06.11

 

 

Onsdag 07.11

Tre.barn.til.sommeren?

 

 

Torsdag 08.11

 

 

 

Fredag 09.11

 

 

 

Lørdag 10.11

 

 

 

Søndag 11.11

 

 

 

 

 

GRAVID

 

 

 

 

 

Ny pp

 

 

 

Da kom mensen i dag, to dager for tidlig, og vi hopper over i andre pp. Satser på bedre lykke da, med positiv test 7. november.

Hvem er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er med! :) Syklusen har variert litt i det siste, men satser på 30 dager, som er gjennomsnittlig lengde. Skriver fra mobilen, så kan noen sette meg opp på onsdag 7.?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er litt forut for min tid men sniker meg videre her siden eg er 99% sikker på at mensen kommer til helgen så kjenner at eg ikke gidder å vente på hun engang! Får heller bli en gledelig overraskelse om hun holder seg vekke!

 

Men med min nøyaktige 28 dagers syklus der tanten kommer på minuttet hver gang er min ikm 11 november(pappa sin bursdag, må være et tegn!) Kan noen føre meg opp? :)

 

Håper ikke dere syns det er teit at eg skriver meg inn før eg vet sikkert, men trenger å gjøre forventningene så lave som mulig... Ellers blir eg så grusomt skuffet! Såg plutselig på mobilen at eg hadde skrevet opp ul neste uke, glemt å slette etter sa i juli.. Tanken på at eg egentlig skulle fått vite om barnet var frisk og kjønn neste uke er fortvilende! Men stiller med godt mot videre!

 

Hva er deres "historie"? Barn fra før? Hvor lenge har dere prøvd? Eg har en datter som blir to år i januar :) sitter på nattevakt og kjeder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom første dag med blødning i forbindelse med sa teller som første dag i menstruasjonsyklus har jeg ikm 8.nov. Krysser fingrene for at kroppen kommer fort i gjenge igjen!

Jeg ble gravid 2.pp, men mistet da jeg var 6+5. Dette blir da 3.pp. Ingen barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 05.11

 

 

 

Tirsdag 06.11

 

 

Onsdag 07.11

Tre.barn.til.sommeren?

**Cayenne**

 

 

Torsdag 08.11

Thelma_86

 

 

Fredag 09.11

 

 

 

Lørdag 10.11

 

 

 

Søndag 11.11

Anette1987

 

 

 

GRAVID

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med sa, men er det ikke sånn at man bør vente til neste mens etter abortblødningen med å regne syklus? Tror ikke du bør regne med at det er 28 dager til neste blødninger starter... Eller er jeg helt på villspor?

 

Jeg har en gutt på 5 og en jente på 2,5. Begge kom på første forsøk. Dette er andre pp i håpet på tredjemann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter min sa gikk eg rett tilbake i 28 dagers syklus, men er nok veeeeldig forskjellig! Eg blødde jo mindre enn vanlig mens og ca like lenge som mens.. Mistet i slutten av uke 6.. Er jo bare til å gå utifra 28 dager hvis det er det du pleier å ha så tar du det som det kommer!

 

Dette vil bli min 4 pp etter sa hvis tr dukker opp i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du skrev meg opp, Thelma :)

Har jente og gutt på 6 og 8 fra før, som satt på 1. forsøk. Er vel i pp 17 nå hvis jeg husker riktig... Har jo blitt litt eldre da, men denne gangen sitter spiren har jeg blitt spådd ;)

 

Ellers har tanta endelig kommet seg ut av huset, så da er det på'an igjen i helga :D Satser på ca annenhver dag i to uker, så misser vi iallfall ikke el!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med sa, men er det ikke sånn at man bør vente til neste mens etter abortblødningen med å regne syklus? Tror ikke du bør regne med at det er 28 dager til neste blødninger starter... Eller er jeg helt på villspor?

Er nok lettere å regne syklus etter neste mens ja, men legen sa at det var ingenting i veien for å prøve igjen før. Kroppen min har alltid oppført seg fint etter p-pille slutt og slikt, så krysser fingrene for at 26 dagers syklusen min stabiliserer seg fort! Skal teste med el tester, så vet jeg ihvertfall når eggløsningen min er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter min sa gikk eg rett tilbake i 28 dagers syklus, men er nok veeeeldig forskjellig! Eg blødde jo mindre enn vanlig mens og ca like lenge som mens.. Mistet i slutten av uke 6.. Er jo bare til å gå utifra 28 dager hvis det er det du pleier å ha så tar du det som det kommer!

 

Er nok lettere å regne syklus etter neste mens ja, men legen sa at det var ingenting i veien for å prøve igjen før. Kroppen min har alltid oppført seg fint etter p-pille slutt og slikt, så krysser fingrene for at 26 dagers syklusen min stabiliserer seg fort! Skal teste med el tester, så vet jeg ihvertfall når eggløsningen min er.

 

Ok. Da høres det jo ut som det går fint å regne 28-dagers syklus fra første blødningsdag i SA da :) Så håper vi at kroppen din er tilbake i gjenge allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då kom tr for fullt i dag, begynte såvidt i går med litt brunt 3 dager før ikm.. Så då blir neste ikm 8. November istedenfor 11.. Ska ordne det på listen! Ah kjipt! Men nå får vi en skikkelig pp der mannen ikke reiser i Nordsjøen før lenge etter el! Så nå ska vi kjøre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også mensen tre dager før denne pp. Kjipt, men like greit å bli ferdig fort siden det uansett ikke funket ;) Så bra at mannen din holder seg hjemme til riktig tid denne mnd! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 05.11

 

 

 

Tirsdag 06.11

 

 

Onsdag 07.11

Tre.barn.til.sommeren?

**Cayenne**

 

 

Torsdag 08.11

Thelma_86

 

 

Fredag 09.11

 

 

 

Lørdag 10.11

 

 

 

Søndag 11.11

Anette1987

Rakkarn

 

 

 

GRAVID

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med! Tirsdag 6. for min del. Skriver fra mob så fint om noen kan føre meg opp! :) mannen var satt opp på utenlandstur akkurat i EL, men nå ser det ut til at turen blir forskjøvet så kanskje vi rekker det likevel! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 05.11

 

 

 

Tirsdag 06.11

polarq

 

 

Onsdag 07.11

Tre.barn.til.sommeren?

**Cayenne**

 

 

Torsdag 08.11

Thelma_86

 

 

Fredag 09.11

 

 

 

Lørdag 10.11

 

 

 

Søndag 11.11

Anette1987

Rakkarn

Lanabebi86

 

 

 

GRAVID

 

 

Ny pp

 

 

 

 

Skrev deg opp på 11. jeg da, Lanabebi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. jeg er førstegangsprøver, og ikm torsdag 8nov :) SPENNENDE! :D er første pp, så regner vel med at det ikke blir positiv test den 8nov da, men spennende å se hvordan det går med dere også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 05.11

 

 

 

Tirsdag 06.11

polarq

 

 

Onsdag 07.11

Tre.barn.til.sommeren?

**Cayenne**

 

 

Torsdag 08.11

Thelma_86

TLK

 

 

Fredag 09.11

 

 

 

Lørdag 10.11

 

 

 

Søndag 11.11

Anette1987

Rakkarn

Lanabebi86

 

 

 

GRAVID

 

 

Ny pp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester dere for EL? Etter mine beregninger skal EL komme tirsdag 23. Mannen er satt opp på ny utenlandstur med utreise søndag (21.), altså to dager før EL! Litt krisestemning men det kan jo gå..! Tenkte å starte på EL testing i morgen for å kartlegge perioden bedre..

 

Møtte to babyer i dag, så satser på at det er smittsomt! ;) andre ting man bør gjøre før EL som kan virke positivt inn på fruktbarhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke satt meg inn i ting man kan gjøre for å øke fruktbarheten, men syntes jeg nettopp så i en kalender at det er farsdag søndag i uke 45? kan det stemme? vært utrolig kult å fortalt sambo om en eventuell graviditet da :D *håper*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat invitasjon til bryllup i Spania 27 juni neste år! Og kjenner at eg egentlig fikk et lite håp om at eg ikke ska bli gravid før i desember så terminen ikke blir før august! Kjedelig å måtte føde i Spania hvis det sku skje tidlig, og det er vel ikke lov å fly helt på slutten? Hør på meg, snakker som om eg kan bestemme korti eg ska bli gravid! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Polarq, dere har jo greie muligheter for å bli gravid hvis dere har sex til og med søndagen. Håper det holder! :)

 

Hehe, Anette, det kan jo i alle fall være med på å senke forhåpningene litt, og det er jo kanskje ikke så dumt...? ;) Dessuten er det vel bare til å la være å prøve, hvis dere virkelig ønsker å vente? Men det må nok bli mer enn én mnd. Man har ikke lov til å fly helt mot slutten. De ulike flyselskapene har ulike regler, men mener tredje trimester er en ca. regel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...