Gå til innhold

***IKM uke 45***


Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

Testa blendahvit på 10 dpo. Så da er det til og vente på tante rød. Testet positiv forge gang jeg var gravid på 8 dpo så da er løpet kjørt denne mnd. SUKK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ææææhh, TLK!! Hvisker gratulerer til deg! Testet i dag igjen, 7 DPO (IKM 11 november), like hvit som alltid. Nå skal jeg holde meg til onsdag før jeg tester igjen :)

 

Dere som blir negative når dere ikke får positiv test 10 DPO, vil det si at det faktisk er stor sjanse til å få positiv test allerede da? Og at man nesten umulig kan være gravid om man IKKE får positiv 10 DPO?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symptomene mine:

- Om jeg ikke spiser veldig ofte, blir jeg utrolig kvalm.

- Må opp om natten for å tisse (aldri hendt før!) selv om jeg tisser før jeg legger meg.

- Magen er aldri fin når jeg er på do, alltid enten for hard eller dårlig.

- Mye trøtt og sliten.

- Så oppblåst at det ser ut som jeg er gravid, ennå jeg er svært tynn med antydninger til six-pack normalt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, TLK! :D Og håpet er vel heller ikke ute for deg, Kjærepære - egget kan ha festet seg sent, eller du kan produsere hcg sent. Til dere som tror at håpet er ute hvis man tester negativt 10 dpo, er det jo helt feil. Kun 65% tester positivt så tidlig. Selv om man har testes positivt så tidlig før, er det ikke sikkert man gjør det nå. Det er ikke slik at egget fester seg på samme dag hver gang hos samme person...

 

Jeg testa negativt på fredag, som kan være alt fra 7-10 dpo. Venter til onsdag med å teste igjen, tenker jeg. Var kvalm et par dager forrige uke, men ikke kjent noe mer. hadde heller ikke symptomer før tidligst uke 6 i mine tidligere svangerskap. Lykke til med testingen alle sammen! :D

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Har ikke meldt meg på denne gruppen denne måneden pga at vi egentlig skal vente litt med prøvingen på nr to. Men skriver her fordet. Forventet egentlig mensen tirsdag/onsdag, men fikk den plutselig nå idag! Veldig uventet, og jeg er litt bekymret. For jeg hadde eggløsning forrige søndag! Er ikke det veldig kort tid med bare 7 dager mellom el og ikm?? Hadde trodd at ikm skulle komme enda senere enn tirsdag/onsdag pga at eggløsningen kom så sent denne perioden, men den gang ei. Lurer på om det er noe galt. Har aldri opplevd dette før :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg:

 

1. Hadde positiv eggløsningstest

2. Laaaaaaaaaangt ekkelt slim hengende ned i do som jeg alltid har under eggløsning

3. Stikking og murring

4. Jævlig kåt ;)

 

Kjenner kroppen min så godt, og vet alltid når jeg har eggløsning. Så jeg tok nok ikke feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter. ny test i dag.. kan jo ikke slå meg til ro med noen svake tester, har så lyst på en test som er super sterk.like sterk som kontroll testen. men den i dag er lik den i går. skal det aldri bli mer hcg? blir helt tullerusk jeg. tror jeg nå skal avstå fra testing frem til ikm. håper jo at det er som de sier her inne.. en strek er en strek... men tørr ikke tro det før testen roper det ut. men takk for gratulasjoner, håper dette er en flott uke for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag, og rundt tidsfristen ser testen ganske så hvit ut men eg skimter en svak svak omriss av en strek der den andre ska være.. Kan godt være spøkelsesstrek men er altfor sikker på at et kan være gravid denne mnd!

Kjente når eg såg det at eg har litt blandet følelser, eg har vært så fokusert på at eg må bli gravid med en eneste gang etter sa og det hadde jo bare vært glede om eg er det nå! Men vi har gledet oss så veldig til å reise til Spania i bryllup i juni, og nå i helgen ble vi invitert i enda et bryllup i Spania i mai! Misforstå meg rett eg blir verdens lykkeligste hvis eg får to streker denne uken men litt irritert på meg sjøl for at eg har sånn hastverk! Men er jo for all del ikke sikkert eg er det en gang, bare føler det på meg :P

 

Hvor seint i et svangerskap hadde dere tørd å fly?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag, og rundt tidsfristen ser testen ganske så hvit ut men eg skimter en svak svak omriss av en strek der den andre ska være.. Kan godt være spøkelsesstrek men er altfor sikker på at et kan være gravid denne mnd!

Kjente når eg såg det at eg har litt blandet følelser, eg har vært så fokusert på at eg må bli gravid med en eneste gang etter sa og det hadde jo bare vært glede om eg er det nå! Men vi har gledet oss så veldig til å reise til Spania i bryllup i juni, og nå i helgen ble vi invitert i enda et bryllup i Spania i mai! Misforstå meg rett eg blir verdens lykkeligste hvis eg får to streker denne uken men litt irritert på meg sjøl for at eg har sånn hastverk! Men er jo for all del ikke sikkert eg er det en gang, bare føler det på meg :P

 

Hvor seint i et svangerskap hadde dere tørd å fly?

 

Krysser for positiv;) Hehe, skjønner GODT hva du mener, når vi først startet ble jeg så utålmodig, vi burde egentlig ta et par måneders pause hvis det ikke går denne måneden, men tror ikke akkurat det skjer :P

 

Jeg fløy i uke 34/35 forrige gang (fødte uke 38+2) og det gikk helt fint :) Men det var jo bare 45 min eller noe da, litt usikker på hvor strenge flyselskapene er når det er lengre.. Lurer på om uke 34 er grensen for utenlands?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter. ny test i dag.. kan jo ikke slå meg til ro med noen svake tester, har så lyst på en test som er super sterk.

Jeg synes ikke det er rart at du fortsatt får svak strek selv om hcg stiger. Det er nok ikke å forvente å få like sterk strek som kontrollstreken før etter ikm, selv om hcg stiger som det skal :)

Jeg tror du er gravid og at dette går helt fint :)

 

Jeg er deppa i dag. Har begynt å spotte som jeg alltid gjør før mensen, og akkurat (på timen) likt som forrige pp! Altså fire dager før forventet mens... Skikkelig kjipt, for nå er jeg sikker på at det ikke går denne mnd :( Har aldri blødd en dråpe de gangene jeg har vært gravid. Så utrolig irriterende å være så hormonell som dette når det ikke er noen grunn til det! Vonde pupper, superhormonell, mensmurringer, utslitt av ingenting og småkvalme... Veldig kjipt å ha det sånn når man ikke er gravid!

Deppeinnlegg fra meg i dag altså, men jeg mistet all tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 05.11

 

 

Tirsdag 06.11

polarq

IdaAnnie

 

 

Onsdag 07.11

**Cayenne**

Rakkarn

 

 

Torsdag 08.11

TLK

 

 

Fredag 09.11

Tre.barn.til.sommeren?

Kjærepære

 

 

Lørdag 10.11

NurkErVelkommen

Lillita85

 

 

Søndag 11.11

Anette1987

Rakkarn

Lanabebi86

Lykketroll13

Skorpionen91

 

 

 

GRAVID

 

 

Ny pp

Tre.barn.til.sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ikke mist troen tre.barn.til.sommeren. :) det er ikke ikm enda. :) tok forresten en cb pluss i dag. jeg kunne ikke tro på billigtestene. den viser helt klart gravid. :D

 

fortalte det til samboer, ble litt skuffa da han ikke reagerte slik jeg trodde han ville gjøre.. han bare sa jaja.. så fortsatte han med sine gjøremål... bah.. håper han bare trenger å la det synke inn.. hmm..

 

*MasseBabyStøvTilDere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre.barn.til.sommeren?: Ikke gi opp!! Ikm er jo fredag, er da jeg også skal teste. Vi får heller deppe litt på fredag om vi må :( Men ikke enda! Fikk sjøl en blendahvit test igår, så har vært passe muggen sjøl i dag, men må bare tenke at der er jo faktisk håp enda.

TLK: takk for babystøv, håper det funker ;) Og gratulerer så masse, kan ikke forestille meg hvor herlig det må være med et så entydig resultat :)

Ps: mannfolk kan være rare, har viser nok snart tegn på at han er glad for nyheten. Dere har jo vært to om dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) tok forresten en cb pluss i dag. jeg kunne ikke tro på billigtestene. den viser helt klart gravid. :D

 

GRATULERER! :D Jeg var sikker på at det skulle gå din vei. Så deilig med et så klart resultat :)

 

Tre.barn.til.sommeren?: Ikke gi opp!! Ikm er jo fredag, er da jeg også skal teste. Vi får heller deppe litt på fredag om vi må :(

Men jeg har jo begynt å spotte... Hadde det bare vært en negativ test, så kunne jeg tenkt at det enda ikke var nok hcg, men når jeg ser blod, nei da mister jeg håpet. Jeg har som sagt aldri sett blod de gangene jeg har vært gravid.

Og i kveld gikk all gravidfølelsen ut av kroppen også. Som blåst bort. Så jeg er ganske sikker på at dette ikke går veien denne mnd. Men jeg krysser det jeg har for deg, Kjærepære! Og alle dere andre :) Alle burde få positiv test denne uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, håper det bare er kroppen din som tuller litt denne gangen! Men forstår jo at du kjenner kroppen din godt, altså :/

Baaaaah, sipper nesten her, var nok litt tyngre å få den hvite testen enn jeg trodde. Leser jo om alle de som får positivt på 9-10 dpo, hadde jo håpet på en skygge i alle fall. Har litt merkelige "knip" i magen innimellom, kjennes litt som smertene etter uttak, bare sjeldnere. Så har liksom innbilt meg at det kunne være noe der, selv om jeg nå tenker at det kan være Lutinusen eller noe, har jo ikke anelse hvordan det er å føle seg gravid, hehe.

Men takk for positive tanker fra deg, tre.barn, har som sagt et bittelite håp.. så vidt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Sikker på det er mensen du har nå da? ;) Ellers kan jo kroppen tulle en mnd uten at det er noe galt.

 

Nei, nå vet jeg virkelig ingenting. Idag har det ikke vært noe mens. Men igår kveld var det virkelig starten på mensen. Så jeg skjønner ingenting. De andre gangene jeg har vært gravid, har jeg hatt festeblødning på ca samme tidspunkt som nå, som jeg trodde var starten på mensen. Men jeg har ingen følelse av graviditet nå. Så tror bare at syklusen min er litt på en snurr. Får se om den kommer skikkelig igang om en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mer og mer ømme pupper, men innbiller meg bare at det er PMS.. prøver å skåne meg selv for en eventuell skuffelse! Testet blendahvitt i dag, klarte så klart ikke å styre unna. Er plutselig forvirret om jeg er 8 eller 9 dpo.. håper egentlig på førstnevnte for da er det vel altfor tidlig å få noe ordentlig svar?

Gratulerer så mye TLK!!!

Og til alle dere andre som venter i spenning: Lykke til :-) blir spennende å høre hva som skjer utover i uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Hvordan går det? Trodde jeg var gravid for noen dager siden, men jeg er nybegynner i dette gamet og tolket testen feil tror jeg. Nå er jeg 11 dpo. Venter mens på torsdag. Krysser alt jeg har for at jeg er gravid. Har murringer, rar luktesans, kvalme, stikkinger i magen osv. Kommer til å bli så skuffa for negativ test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på nattevakt og måtte tisse i et urinprøve glass for eg måtte sånn på do! Satser på at prøven holder seg! VELDIG spent på om det kommer noe klarere frem i dag! Er på dag 26 i dag som eg fikk mensen på forrige pp, så blir spennende å se ka som skjer! Kjenner hvertfall ikke noe antydning enda!

 

Dere andre då? Noe testing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei e eg helt tullete eller ser dere en svak svak "strek"`??

 

Kan gooodt hende det er falsk, men litt rart å ha det 3 dager på rad! aiaiai.. tror eg må prøve en til når eg våkner etter eg har sovet litt etter nattevakt..

 

Ser jo at streken forsvinner på litt på bilde,men eg ser at det er noe der!

post-796787-0-73890200-1352185497_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå nå ble eg glad når du sa det! Hehe.. Stoler ikke helt på meg sjøl med testing' øynene går jo helt i kryss! :P eg hadde maks på cbfm fredag og lørdag 26 og 27! Så er vel 10/11 dpo ! Testen var lik nå når eg våknet! Ska kjøpe meg en ukesindikator til fredag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...