Gå til innhold

***IKM uke 45***


Kristi*trebarnsmor*

Anbefalte innlegg

Skorpionen: Jeg følte også at brystvortene og det rundt var blitt større, så ikke sikkert det er bare er noe du føler. Tok en clearblue nå som var positiv og viste 1-2:) Rart testen ikke slo ut før 4 dpo, men kan være at eggløsningen var senere enn forventet?

 

Takk for gratulasjoner Nurk er velkommen:) Krysser fingrene for at dere får positive tester om noen dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skorpion91: Jeg sluttet i slutten av august (begynte ikke å prøve før forrige måned da). Heldig du! Haha, min syklus har ikke vært stabil siden julen 2009 (først en sa, så gravid før den var stabilisert, så amming og cerazette og så yasmin før vi fant ut at vi ville ha en til :P ) Min første syklus etter slutten var på 35 (!) dager og sist var på 24, så er veeeldig spent på hvordan denne er! Er på dag 26 nå og ingen tr, men føler meg ikke gravid heller da :P SKAL holde meg fra å teste før onsdag... Hva med deg?

 

Slikkepinnen: Rart den ikke slo ut før 4 dager over ja, men det gir meg (og sikkert maaaange andre håp ;) ). Er du sikker på når du hadde el?

Endret av Nurk er velkommen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veeeeldig lyst til å holde meg til onsdag jeg også, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å teste hver dag til tanta kommer :P Jeg har også funnet ut at jeg har holdt testen i koppen med urinen altfor lenge hver gang jeg har testet (har holdt helt til alt blir lilla, også lagt det flatt, cirka 20-30 sekunder, og skal egentlig bare holde i 10 sekunder), så håpet mitt er LITT mer på plass nå.. :)

 

Du sier at du ikke føler deg gravid, hvordan har du følt deg tidligere når du har vært det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veeeeldig lyst til å holde meg til onsdag jeg også, men kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å teste hver dag til tanta kommer :P Jeg har også funnet ut at jeg har holdt testen i koppen med urinen altfor lenge hver gang jeg har testet (har holdt helt til alt blir lilla, også lagt det flatt, cirka 20-30 sekunder, og skal egentlig bare holde i 10 sekunder), så håpet mitt er LITT mer på plass nå.. :)

 

Du sier at du ikke føler deg gravid, hvordan har du følt deg tidligere når du har vært det?

 

Haha, fare for at jeg tar en i morgen tidlig jeg og :P Oioi, feilbruk gir håp! :D Da hadde jeg nok garantert testet tidligere.....

 

Ehh, følte meg ikke gravid da heller :P Ikke før jeg var ca 4 mnd på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg er på nippet til å teste neste gang jeg må tisse (altså i kveld), men er det noe poeng i det om jeg skulle være gravid og bare har testet feil? Skulle som sagt hatt mensen i går, da..

 

Uuuhh, da er det jo i hvert fall håp :D Nå har jeg VELDIG vondt i ryggen. Helt nederst, og litt mot sidene. Jeg er veldig tynn, men har godt med pupper, så er vant med smerter i ryggen - men smertene som kommer av det pleier å være langt oppe i ryggen.. Spennende, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eggløsning mener jeg. Litt trøtt her;)

 

Hehe, ok, jeg følger også den "antar når" :P Så da er kan den jo fort bli forskjøvet/fremskyndet noen dager uten at man vet det. Har su stabil syklus?

 

Synd Skorpionen :( Jeg har troen! Trengte ikke å ha troen på meg selv, jeg røyk i morges :P Trooor det var skyggestrek jeg så og ikke positiv :( Men nå har jeg ikke fler tester i hus så nå Må jeg vente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhh, uff! Jeg tok en test i dag, 2 dager over IKM, men fortsatt negativt.. Jeg NEKTER å teste før på lørdag, har ikke mer enn 6 tester igjen, og jeg bestilte 20 etter EL :P Neste pp (for ja, jeg er like positiv som testene mine!) skal jeg slett ikke begynne å teste allerede 5 DPO :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååhhh, uff! Jeg tok en test i dag, 2 dager over IKM, men fortsatt negativt.. Jeg NEKTER å teste før på lørdag, har ikke mer enn 6 tester igjen, og jeg bestilte 20 etter EL :P Neste pp (for ja, jeg er like positiv som testene mine!) skal jeg slett ikke begynne å teste allerede 5 DPO :P

 

Buuu! Men bra at tr ikke har dukket opp da! (Hehe, må le litt av testebruken ;) men kun fordi at jeg nok hadde gjort det samme hvis jeg hadde hatt billigtester!)

 

Jeg henger meg på din testestopp før lørdag jeg :) Men auuuu jeg har så vondt i puppene! Håper det ikke er tr, men nå er jeg nervøs for det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er SÅ nervepirrende! Jeg håper så inderlig at jeg bare produserer hcg tregt (jaja, jeg får i alle fall ikke tvillinger denne gangen tenker jeg..) :) Krysser fingrene for deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jeg må være verdens verste gtest-tyder!! Gikk inn på badet i går kveld og så på testen igjen og så en svaaak rosa strek og jeg bare: Se der a, nå ser det ut som om jeg er gravid, haha - men slapp av, de kan bli sånn etterhvert har jeg lest. Mannen: ehh, vennen min, den har vært der hele tiden... Meg: Hæææææ???

 

Haha, kanskje kanskje det er noe der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken test var det? Billigtest? Jeg mistolket første gang jeg tok den testen fordi det alltid er en rød strek der plasten går opp på en måte;) hehe. Men fant kjapt ut at den andre streken må være nær kontrollstreken for at man skal være gravid, altså innenfor kontrollområdet, eller hva det heter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var en DocMorris test :) Men den er jo så følsom, så er ikke helt trygg på om det er noe.. Eller om en evt spire blir værendes der, den kan vel oppdage selv om det skulle være kjemisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hører egentlig til her, men har ikke vært her inne før nå. Vært her i flere pp da, men ikke denne.. ;)

 

Skulle hatt TR den 10 nov. Men den har ikke kommet enda. Har heller ikke testet. Har planer om å teste fredag morgen (skal på julebord på kvelden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hører egentlig til her, men har ikke vært her inne før nå. Vært her i flere pp da, men ikke denne.. ;)

 

Skulle hatt TR den 10 nov. Men den har ikke kommet enda. Har heller ikke testet. Har planer om å teste fredag morgen (skal på julebord på kvelden).

 

Så spennende! :) Hehe, kanskje greit å sjekke før julebord ja :P Imponert over at du ikke har testet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hører egentlig til her, men har ikke vært her inne før nå. Vært her i flere pp da, men ikke denne.. ;)

 

Skulle hatt TR den 10 nov. Men den har ikke kommet enda. Har heller ikke testet. Har planer om å teste fredag morgen (skal på julebord på kvelden).

 

Så spennende! :) Hehe, kanskje greit å sjekke før julebord ja :P Imponert over at du ikke har testet!

 

Hehe.. tro meg jeg har vært testoman jeg og.. Men sist jeg prøvde (med sønnen min) så satt ikke spira før jeg ikke hadde tester i hus og ikke tenkte og tenkte hele tiden. Med han testet jeg ikke før jeg var 11 dager over tiden ;) Så håper jo nå da at det skal klaffe, men har blitt lurt før :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hører egentlig til her, men har ikke vært her inne før nå. Vært her i flere pp da, men ikke denne.. ;)

 

Skulle hatt TR den 10 nov. Men den har ikke kommet enda. Har heller ikke testet. Har planer om å teste fredag morgen (skal på julebord på kvelden).

 

Så spennende! :) Hehe, kanskje greit å sjekke før julebord ja :P Imponert over at du ikke har testet!

 

Hehe.. tro meg jeg har vært testoman jeg og.. Men sist jeg prøvde (med sønnen min) så satt ikke spira før jeg ikke hadde tester i hus og ikke tenkte og tenkte hele tiden. Med han testet jeg ikke før jeg var 11 dager over tiden ;) Så håper jo nå da at det skal klaffe, men har blitt lurt før :=)

 

Hehe, med forrige mann så trodde jeg ikke vi hadde sjans til å bli gravide (mannen var på sjøen) så da satt han før første pp. Og denne måneden har jeg begynt å tenke på alle de bra tingene med å bare ha ett barn, og nå var det (kanskje) strek. Hehe, så man må IKKE tenke :P Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg hører egentlig til her, men har ikke vært her inne før nå. Vært her i flere pp da, men ikke denne.. ;)

 

Skulle hatt TR den 10 nov. Men den har ikke kommet enda. Har heller ikke testet. Har planer om å teste fredag morgen (skal på julebord på kvelden).

 

Så spennende! :) Hehe, kanskje greit å sjekke før julebord ja :P Imponert over at du ikke har testet!

 

Hehe.. tro meg jeg har vært testoman jeg og.. Men sist jeg prøvde (med sønnen min) så satt ikke spira før jeg ikke hadde tester i hus og ikke tenkte og tenkte hele tiden. Med han testet jeg ikke før jeg var 11 dager over tiden ;) Så håper jo nå da at det skal klaffe, men har blitt lurt før :=)

 

Hehe, med forrige mann så trodde jeg ikke vi hadde sjans til å bli gravide (mannen var på sjøen) så da satt han før første pp. Og denne måneden har jeg begynt å tenke på alle de bra tingene med å bare ha ett barn, og nå var det (kanskje) strek. Hehe, så man må IKKE tenke :P Krysser fingrene for deg!

 

Takk for det :) Krysser fingrene for deg og. Teste på ny imorgen tidlig du eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ingen tester i hus :P Eller har en digital, men den trenger jo litt mer hcg for å slå ut, så tenkte å ta den på lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...