Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Lykketroll13

NurkErVelkommen

Håp 2013

Frkena

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

Alt-er-mulig

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

millepersille

Lythia

iasalo

 

Torsdag 25.oktober

Dossa

mibella

Milx

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

Bittelittstor

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

Nemo_

 

Ble med på denne jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde en sjokoladekake og pyntet den med strø, så skrev jeg med glasur: til "navnet til samboern min" og STOREBROR:) mannen ble kjempegla for sjokoladekake dessert, men når han såg hva som sto på kaken ble han helt satt ut, og mumlet storebror? så sporte han om jeg var gravid, og ga meg den største klemmen, han ble litt rørt og helt satt ut, han bare smilte:)

for en dag, har overhode ikke gått opp for meg. men blir å ta d roli med for mye planlegging fram til jeg er passert 12 uker, håper dette går bra :)

skal følge med dere andre jenter her inne å se hvor d går :)

Masse lykke til :) håper på spirer for hele gjengen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅÅÅ masse frkena!! ÅÅÅÅh, som jeg hÅper jeg kan si det samme om en ukes tid, eller noen dager... Tror ikke jeg greier Å vente til over helgen en gang! Ble gravid kjempelett og uplanlagt med nr.1 og nr.2, men har liksom en kjip følelse av at det ikke kan gÅ like kjapt denne gangen... HÅper jeg tar feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer SÅÅÅ masse frkena!! ÅÅÅÅh, som jeg hÅper jeg kan si det samme om en ukes tid, eller noen dager... Tror ikke jeg greier Å vente til over helgen en gang! Ble gravid kjempelett og uplanlagt med nr.1 og nr.2, men har liksom en kjip følelse av at det ikke kan gÅ like kjapt denne gangen... HÅper jeg tar feil!

 

Det ble faktisk til at jeg nettopp nÅ bestilte 2 billigstrimler og 1 digital Cb-test, hehe... Spent pÅ nÅr pakken kommer!! Og ikke minst hva svaret blir. Men redd for Å bli veldig skuffet om det ikke blir full klaff denne runden. (Som riktignok er 1. pp pÅ baby nr.3 da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ga opp i morges. Altså ga opp å vente på å teste - klarte ikke å dy meg! Er vel ca 10dpo jeg også.. og sannelig ble det ikke to streker!! Jeg tør ikke helt å ta det for god fisk riktig enda da.. må nok kjøpe meg en digital og teste igjen om et par dager :) Redd for om det kunne vært skyggestrek eller noe. Svak strek, men så den tydelig innenfor tiden. Jubler bittelitt inni meg, men skal prøve å ikke si noe til mannen heller, før jeg kan si det sikkert. DET blir i hvertfall vanskelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mibella :) hvisker et forsiktig gratulerer og håper du får en sterkere test neste gang du tester :D :D

 

Så gøy at flere blir gravide :)

Håper vi er flere som kommer snikende etter....hehe...vi må fylle opp under gravid :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne snuppa :wub: du er så god og søt :D

Hvordan ligger du an i løypa no?

Ja synes virkelig det snart kan bli vår tur vennen!! Har venta lenge nok no.

Har vel ennå ca ei uke att i DPO land. Tida går ikke akkurat fort heller....he he he :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle teste i dag, men glemte det:-( hehe. Men da blir det i morgen. Mannen var for øvrig på test i går. Visstnok kø på "runkerommene" som jeg kaller de;-) hihi. Forferdelig opplevelse sa han, men da blir det svar snart. Vi nærmer jo oss ett år og ingen baby enda. Håper det er min tur snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker* - Gratulerer mibella :)

 

Tanken: Hehe, stakar ;) Håper dere finner ut av det! (Helst ikke at det er noe virkelig galt da...)

 

Her blør jeg enda, men ingen smerter og friskt blod uten slim (detaljer detaljer..) Det at det ikke er smerter gjør at jeg ikke tror det er tr (+ at det er vel tidlig), men så "mye" blod da? Tror jeg hadde en del med lille, men husker ikke så godt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dossa, jeg driver og venter på el, og skrider målbevisst til verket ca annenhver dag :P Ikke mer, da blir vi gjerne utslitt før el, og det ønsker man jo ikke ;) Har stor tro på at det klaffer for oss begge snart altså! Spesielt siden jeg egentlig hater tanken på enda en sommer som høygravid/med nyfødt! Men man hopper jo ikke over en pp når man har prøvd så lenge som oss :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg krysse fingre og alt som krysses kan for dere alle her inne! Måtte det bli doble streker, gravide-symboler og blinkende tester:-)

 

Her fikk jeg plutselig EL IGJEN på en og samme mnd så jeg hører nok uansett ikke til her i denne uken lenger... Kjennes bare sprengt ut i kroppen så da legger jeg tamponger i vesken og tar det som det kommer fremover. Nå skal vi på ferie snart så håper jeg syklus kommer på rett kjøl så får vi bare ta det derfra:-)

 

MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg krysse fingre og alt som krysses kan for dere alle her inne! Måtte det bli doble streker, gravide-symboler og blinkende tester:-)

 

Her fikk jeg plutselig EL IGJEN på en og samme mnd så jeg hører nok uansett ikke til her i denne uken lenger... Kjennes bare sprengt ut i kroppen så da legger jeg tamponger i vesken og tar det som det kommer fremover. Nå skal vi på ferie snart så håper jeg syklus kommer på rett kjøl så får vi bare ta det derfra:-)

 

MASSE LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

 

Du er ikke gravid da? EL tester slår ut da også... bare en tanke fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle teste i dag, men glemte det:-( hehe. Men da blir det i morgen. Mannen var for øvrig på test i går. Visstnok kø på "runkerommene" som jeg kaller de;-) hihi. Forferdelig opplevelse sa han, men da blir det svar snart. Vi nærmer jo oss ett år og ingen baby enda. Håper det er min tur snart...

 

Håper alt er fint og at dere lykkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk en tanke jeg tenkte også(hvertfall håpet på), men jeg tok en grav.test og den var så negativ som det går an å bli:-) Dessuten fikk jeg veldig veldig tydelig ELslim igjen og mensenmurringer. Nå kan jeg bare håpe at denne EL er en reel en og kroppen slipper egget!! Da finnes det et ørlite håp så slipper man vente en heeeeel ny runde- he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til TO gravide allerede!! GØY!! Klør i fingrene etter å tisse på den pinnen nå, men er bare 4 dpo så får vel sitte på hendene i hvertfall 5-6 dager til. Prøver å leve så normalt som mulig men tenker faktisk litt extra på at jeg spiller håndball (litt opp i divisjonene) og har en 3 åring som vil bli løftet opp innimellom.. Føler fremdeles ikke noe spess, gjorde ikke det med siste svangerskapet.. Fant det ikke ut før jeg var 5 uker på vei da og følte meg egentlig bare oppblåst. Samme nå egentlig (MYE luft) *hahaha* Er lov til å krysse fingrene.. Får krysse for alle dere også!! :) LYKKE til med tissingen de neste dagene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sparte jeg den testpinnen. TR kom i går kveld. Forsåvidt helt greit denne måneden, siden jeg har veldig mye på programmet fremover. Det vil roe seg før jul, og da hadde det vært perfekt med spire.

Bekymringen er at det skal være vanskelig å bli gravid da og, siden det ikke har klaffet hittil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stikker skikkelig på høyre side i magen i dag!!! Symptomjakten er igang....!!hehe :P Håper det er et tegn...Også sover jeg døgnet rundt....Ikke vært sååå trøtt før nå de to siste dagene....Lov å håpe at det er et tegn også....Dere andre da??Noen symptomer dere ikke pleier å ha:):P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange ulike symptomer her ja, men om de er ekte vet jeg ikke enda ;)

 

I dag er jeg megakvalm, særlig var jeg det før jeg spiste lunsj nå nettopp. Fortsatt er jeg kvalm og enda mer sulten... Føler jeg er sulten veldig ofte.

 

Har murringer nederst i magen/mellomgolvet/bekkenet og er litt svimmel.

 

Hadde jeg i tillegg vært ekstra trøtt og hatt ømme bryster, ville jeg tenkt jeg garantert er gravid, men akkurat de tegnene har jeg ikke (enda), så får vente og se når jeg skal teste i morgen tidlig :P Hvis testene kommer i posten i dag da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stikker skikkelig på høyre side i magen i dag!!! Symptomjakten er igang....!!hehe :P Håper det er et tegn...Også sover jeg døgnet rundt....Ikke vært sååå trøtt før nå de to siste dagene....Lov å håpe at det er et tegn også....Dere andre da??Noen symptomer dere ikke pleier å ha:):P

 

Er trøtt som en strømpe og er samtidig hjemme med syk snuppe så her er det opp kl 06.30 og deretter kjempe i mange timer til mannen kommer hjem fra jobb før jeg sloknet på sofaen i en time.. :P Stikker i magen min også og puppene er litt ømme.. Har litt tykk utflod, men vet ikke hvor mye det har å si. Pluss at magen er hard og oppblåst.. :)

Endret av Mamma-til-Emma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tretthet og veldig masse murring i tillegg til stikkinger, som du beskriver, Nemo! Så har jeg allerede vært kvalm i et par dager. Plutselig sårt tannkjøtt, skal ikke noe til før jeg blør. Også veldig tørr i munnen.

 

På grunn av dette jeg sprakk sånn med testinga;) Klarte ikke å dy meg i dag heller, fikk lik som i går (svaaak positiv, men tydelig og innenfor tiden.) Nå skal jeg klare å vente med mer testing til over helga. Klarer liksom ikke heelt å tro det jeg heller, før jeg får ømme pupper (det har alltid kommet fort hos meg.)

 

 

Håper det blir masse symptomer og positive tester her inne! Er så spent!! :)

Endret av mibella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...