Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Tusen takk! Nei, dere må ikke gi opp! Jeg er pessimistisk av natur selv, men man kan ikke miste motet helt :) Håper dere som har blødninger bare har festeblødning! Krysser fingrene for det!

Endret av mibella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. godt tegn kanskje, men sambo måtte til å spør om jeg var gravid i ste!

når han sporte hva jeg ville ha til middag, svarte jeg med en gang spaghetti! og det spiser jeg nesten bare under tvang! :P

haha, håper det stemmer ;) har iallefall veldig lyst på spaghetti :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger slått ut med feber og vond hals.. Det verker i hele kroppen og murrer.. Jeg prøver å ikke tenke noe mer på det nå. Nå skal jeg bli frisk og jeg satser på en positiv test til helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle gravide!! :D Herlig å se at så mange forsvinner til 1.tri!

 

Jeg trasker målbevisst inn i neste pp da den forbaskade mensen kom igår.. Neste pp sitter den!

 

kvelden skal nytes med rødt i glasset blandt pappesker og flytterot ;)

 

Ses vel i neste gruppe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye alle gravide!! :D Herlig å se at så mange forsvinner til 1.tri!

 

Jeg trasker målbevisst inn i neste pp da den forbaskade mensen kom igår.. Neste pp sitter den!

 

kvelden skal nytes med rødt i glasset blandt pappesker og flytterot ;)

Lykke til neste pp!! Neste gang så blir det full klaff! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i neste pp til dere som har gått videre alt! Satser på spiren sitter neste :)

 

Bittelittstor: Håper du blir bedre snart :) Noe herk med sånt.. Men tar tankene litt bort fra test da ihvertfall :)

Endret av Nurk er velkommen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh guuud, sÅ uggen og kvalm jeg har vært et par dager....Men er bare 8 dpo...Kan man kjenne symptomer sÅÅÅ tidlig evt?? HÅper det er et symptom, jeg er aldrialdri kvalm!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært ille altså. Kjempevondt i magen, og litt løs også forsåvidt. Trøtt som en strømpe og småkvalm selv.. Er 8 dpo selv. Testet før helgen da jeg ikke klarte å la være.. Blendahvit selvfølgelig. Nå skal jeg vente til ikm som er på søndag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært ille altså. Kjempevondt i magen, og litt løs også forsåvidt. Trøtt som en strømpe og småkvalm selv.. Er 8 dpo selv. Testet før helgen da jeg ikke klarte å la være.. Blendahvit selvfølgelig. Nå skal jeg vente til ikm som er på søndag....

 

Uggen form her også, men jeg greier ikke å vente til helgen :P Nettopp fått en pakke billigstrimler i posten nå, så skal ta en på torsdag morgen. Aner jo ikke når IKM er heller, men det må være i løpet av denne uka. Skal ta clearblue digital på lørdag/søndag, så da BøR det bli utslag ;) Fikk det jeg mener var festeblødning nå sist søndag, så IKM må være rett rundt hjørnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har det vært ille altså. Kjempevondt i magen, og litt løs også forsåvidt. Trøtt som en strømpe og småkvalm selv.. Er 8 dpo selv. Testet før helgen da jeg ikke klarte å la være.. Blendahvit selvfølgelig. Nå skal jeg vente til ikm som er på søndag....

 

Uggen form her også, men jeg greier ikke å vente til helgen :P Nettopp fått en pakke billigstrimler i posten nå, så skal ta en på torsdag morgen. Aner jo ikke når IKM er heller, men det må være i løpet av denne uka. Skal ta clearblue digital på lørdag/søndag, så da BøR det bli utslag ;) Fikk det jeg mener var festeblødning nå sist søndag, så IKM må være rett rundt hjørnet...

 

Jeg har ikke hatt noen festeblødning jeg, ikke antydning til lyserosa engang.. :P Gikk faktisk tilbake til statusene på face fra den tiden jeg ble gravid med "snartstoresøster" for å se om jeg hadde antydet til uggen form, men der inne ble jeg ikke annet en flau over statusene jeg hadde i 2009.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på meg idag, 9dpo....Men holder motet oppe, det er jo veldig tidlig enda...Men da man har 15 tester liggende foran seg da man sitter på do så blir fristelsen for stor!!hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke hatt el. denne pp i det heletatt (ifølge blodprøver) så da er alt håp ute for denne gang. Blir oppstart med dobbel pergo neste pp. Da skal fingre og tær krysses, jeg er lei av nedtur på nedtur.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på meg idag, 9dpo....Men holder motet oppe, det er jo veldig tidlig enda...Men da man har 15 tester liggende foran seg da man sitter på do så blir fristelsen for stor!!hehe :P

 

Det er veldig tidlig, så at den er negativ trenger ikke å bety noe :D Haha, 15 tester ja! Da kan man sløse litt ;)

 

Tror jeg skal prøve meg på en test i morgen.. Vet ikke om jeg tør :-O Har jo ingen symptomer overhodet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke hatt el. denne pp i det heletatt (ifølge blodprøver) så da er alt håp ute for denne gang. Blir oppstart med dobbel pergo neste pp. Da skal fingre og tær krysses, jeg er lei av nedtur på nedtur.... :(

 

Uff, så kjedelig! :( Jeg skal krysse fingre, tær, ben og armer for deg :) Det skjønner jeg godt. For meg vil negativ test nå bli en nedtur liksom. Har dere prøvd lenge? (Eller er det sånt man ikke spør om? :-/)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på meg idag, 9dpo....Men holder motet oppe, det er jo veldig tidlig enda...Men da man har 15 tester liggende foran seg da man sitter på do så blir fristelsen for stor!!hehe :P

 

Det er veldig tidlig, så at den er negativ trenger ikke å bety noe :D Haha, 15 tester ja! Da kan man sløse litt ;)

 

Tror jeg skal prøve meg på en test i morgen.. Vet ikke om jeg tør :-O Har jo ingen symptomer overhodet :(

Hvor mange dpo er du?:) Man trenger jo ikke ha noen symptomer heller....Her fins ingen fasit heldigvis :P Jeg er både kvalm, har stikninger i halebeinet og nederst i magen, mensmurringer og ekstra med kviser!! Så symptomene er der, men det var de forrige pp også, så ikke lett å bli klok på detta her!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test på meg idag, 9dpo....Men holder motet oppe, det er jo veldig tidlig enda...Men da man har 15 tester liggende foran seg da man sitter på do så blir fristelsen for stor!!hehe :P

 

Det er veldig tidlig, så at den er negativ trenger ikke å bety noe :D Haha, 15 tester ja! Da kan man sløse litt ;)

 

Tror jeg skal prøve meg på en test i morgen.. Vet ikke om jeg tør :-O Har jo ingen symptomer overhodet :(

Hvor mange dpo er du?:) Man trenger jo ikke ha noen symptomer heller....Her fins ingen fasit heldigvis :P Jeg er både kvalm, har stikninger i halebeinet og nederst i magen, mensmurringer og ekstra med kviser!! Så symptomene er der, men det var de forrige pp også, så ikke lett å bli klok på detta her!

 

Har iiiingen anelse 10-14 kanskje? Liker at det ikke er noen fasit! :D :D Hehe, det har jeg hatt og, når jeg hadde skrekken for å være det :P Håper dine er pga graviditet da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 30....spennende dager de neste to dagene.

 

Håper bare ikke jeg får tante besøk men har en dårlig magefølelse av at ho kommer stormende i løpet av de neste to dagene....grrrr.....men enn så lenge så lever jeg jo i håpet...hehe :D

 

13 DPO idag, og pleier da å begynne å spotte.....ikke noe ennå....er nesten så jeg gruer meg til dobesøkene fordi jeg er redd for å se lyse rosa på papiret....

 

Gratulerere til alle dere som har testet positivt :D

 

Vi andre skal komme etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeehh... Fikk en minimal klump med slim (sorry detaljer) med et hint av rosa ista. Jeg kan ikke få mensen (igjen) nå?? Hvis jeg ikke er gravid, må jo det ha vært den jeg hadde for noen dager siden?? Hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt å spotte så tanta er rett rundt neste sving :(

 

Var ikke ment å bli min tur denne gangen heller *snufs*

 

Kjenner det gjør litt små ondt at det skal ta så lang tid, men jeg gir ikke opp!!

Jeg skal få min drøm oppfylt jeg oxo :D

 

Masse lykke til dere andre jenter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Vi får gråte litt sammen Dossa! Det var ikke tegn til noe stigning på Hcg testen jeg tok hos legen i går. Jeg har null symptomer og jeg har slik utflod jeg bruker å ha før mens. Den kommer nok på fredag. Jeg ser du har prøvd veldig lenge. Det er vanskelig å forestille seg hvordan det er, jeg syns det er vanskelig nok der jeg er nå. Lykke til i neste pp!

 

Nurk er velkommen: Jeg ville nok testet etter el jeg. Har du normalt korte sykluser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...