Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

 

Men jeg lever i håpet helt til evt. TR kommer, men har kjent meg så kvalm og gravid de siste 2-4 dagene, så trooor faktisk det ble full klaff :P Hvis vi har greid det så lett denne gangen også blir jeg helt sjokkert.

 

Håper det er full klaff og at symptomene er på en graviditet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Satser på det ja :)

 

Ang. blødningen din, så kan det godt være festeblødning eller noe sånt, for det hadde jeg med nr.2. Når tenker du å teste igjen da? Jeg bestilte meg en pakke med 10 billigstrimler nå i dag, så blir nok en test på torsdag tenker jeg :) Jobber tidlig tirsdag og onsdag, så tror ikke jeg gidder stå opp ekstra tidlig for å teste og så bli skuffet :P

 

Nå i dag har jeg bare hatt bittelitt kvalme og ingen andre tegn, men har hatt litt rar utflod i dag da... Sånn hvitaktig med lys, lys brunrosa farge..?? Kan ikke huske å ha hatt det før :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det ja :)

 

Ang. blødningen din, så kan det godt være festeblødning eller noe sånt, for det hadde jeg med nr.2. Når tenker du å teste igjen da? Jeg bestilte meg en pakke med 10 billigstrimler nå i dag, så blir nok en test på torsdag tenker jeg :) Jobber tidlig tirsdag og onsdag, så tror ikke jeg gidder stå opp ekstra tidlig for å teste og så bli skuffet :P

 

Nå i dag har jeg bare hatt bittelitt kvalme og ingen andre tegn, men har hatt litt rar utflod i dag da... Sånn hvitaktig med lys, lys brunrosa farge..?? Kan ikke huske å ha hatt det før :S

 

det hadde jeg sist jeg var gravid ;) testet positivt ca 5 dager etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på det ja :)

 

Ang. blødningen din, så kan det godt være festeblødning eller noe sånt, for det hadde jeg med nr.2. Når tenker du å teste igjen da? Jeg bestilte meg en pakke med 10 billigstrimler nå i dag, så blir nok en test på torsdag tenker jeg :) Jobber tidlig tirsdag og onsdag, så tror ikke jeg gidder stå opp ekstra tidlig for å teste og så bli skuffet :P

 

Nå i dag har jeg bare hatt bittelitt kvalme og ingen andre tegn, men har hatt litt rar utflod i dag da... Sånn hvitaktig med lys, lys brunrosa farge..?? Kan ikke huske å ha hatt det før :S

 

det hadde jeg sist jeg var gravid ;) testet positivt ca 5 dager etterpå :)

 

Liker, liker, liker! Hehe :D Krysser alt som krysses kan! Vet jeg hadde festeblødning sist, men kan hende dette er noe i samme gata, bare at jeg ikke husker hvordan det utartet seg sist :P Da er sikkert syklusen min litt forskyvd ift. til hva jeg først trodde likevel. Men det er nå helt utrolig hvis vi får det til akkurat når vi ønsket på første forsøk også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting er bedre enn optimisme og tegn som kan være graviditetstegn :D

 

hadde det ikke vært for skuffelsen hver mnd.. så hadde jeg vært prøver for alltid! jeg elsker å tyde tester og kjenne etter tegn :P haha

 

men nå er det på tide at spiren sitter!! etter 2 år med prøving, etter jeg mistet så begynner jeg å bli litt leei!! :P men dette er vår mnd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg tror muligens jeg har bomma litt på IKM :P Ikke så altfor mye, men jeg var så dum å ikke notere ned den første mensdagen, så har måttet tenke tilbake på når jeg tror jeg hadde mens ;)

 

Tror også jeg har ca.30-dagers sykluser, så da trenger ikke IKM være før søndag neste uke eller tidlig uka etter. Skal bestille meg noen flere billigtester, så jeg slipper å vente 1 hel uke da :) Kjenner på meg at det er noe, så har egentlig troen på at testen etterhvert vil bli positiv. Ble negativ igjen i mårrest.

 

Vet jo heller ikke hvor tidlig testene slår ut på meg, ettersom jeg har testet i uke 5-6 og 7-8 tidligere ;) I tillegg vet jeg jo ikke om syklusen er helt som den skal etter p-pillebruk enda. Så nå er jeg ved godt mot igjen :D

 

Etter gårsdagens pessimisme, henger jeg meg på din optimisme! :) Vi er tydeligvis i akkurat samme båt! Min forrige syklus var på 35 dager, så 24 dager denne gangen (har Aldri hatt så kort) velger jeg å tro er usannsynlig ;) (har også akkurat sluttet på pillen) Selv med negativ test idag... Min ikm er tiiidligst i morgen, men evt også neste søndag :)

 

Jeg har iallefall bomma totalt på EL! Har som du akkurat sluttet på pillen (i august) , og fikk først 34 dagers syklus.

 

Så da beregnet jeg det denne syklus også, men jammen må jeg ha hatt EL ca 10 dager etter forrige mens for testet digitalt i dag og var Gravid 3+ !!

 

Har altså gått rundt i flere uker og vært gravid uten å vite det, og en EL-test jeg gjorde i forrige uke ble positiv fordi jeg var gravid.

 

Hehe, bra vi la inn aksjer leenge før forventet EL da :)

 

ønsker dere alle lykke til framover og krysser fingrene for postive tester i fleng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer såå mye kjære du :D

 

jaja, men godt å være lengre på vei da, noen uker mindre å vente på å være ferdig med de magiske 12 ukene da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg tror muligens jeg har bomma litt på IKM :P Ikke så altfor mye, men jeg var så dum å ikke notere ned den første mensdagen, så har måttet tenke tilbake på når jeg tror jeg hadde mens ;)

 

Tror også jeg har ca.30-dagers sykluser, så da trenger ikke IKM være før søndag neste uke eller tidlig uka etter. Skal bestille meg noen flere billigtester, så jeg slipper å vente 1 hel uke da :) Kjenner på meg at det er noe, så har egentlig troen på at testen etterhvert vil bli positiv. Ble negativ igjen i mårrest.

 

Vet jo heller ikke hvor tidlig testene slår ut på meg, ettersom jeg har testet i uke 5-6 og 7-8 tidligere ;) I tillegg vet jeg jo ikke om syklusen er helt som den skal etter p-pillebruk enda. Så nå er jeg ved godt mot igjen :D

 

Etter gårsdagens pessimisme, henger jeg meg på din optimisme! :) Vi er tydeligvis i akkurat samme båt! Min forrige syklus var på 35 dager, så 24 dager denne gangen (har Aldri hatt så kort) velger jeg å tro er usannsynlig ;) (har også akkurat sluttet på pillen) Selv med negativ test idag... Min ikm er tiiidligst i morgen, men evt også neste søndag :)

 

Jeg har iallefall bomma totalt på EL! Har som du akkurat sluttet på pillen (i august) , og fikk først 34 dagers syklus.

 

Så da beregnet jeg det denne syklus også, men jammen må jeg ha hatt EL ca 10 dager etter forrige mens for testet digitalt i dag og var Gravid 3+ !!

 

Har altså gått rundt i flere uker og vært gravid uten å vite det, og en EL-test jeg gjorde i forrige uke ble positiv fordi jeg var gravid.

 

Hehe, bra vi la inn aksjer leenge før forventet EL da :)

 

ønsker dere alle lykke til framover og krysser fingrene for postive tester i fleng!

 

Gratulerer!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ryr det inn gravide:-) Gratulerer så masse, dere er sååå heldige.

Vi har prøvd i 10pp og ikke lyktes enda. TR kom i dag en dag før ikm. Så det er bare å late som at man ikke strever noken mnd...

 

Lykke til alle andre som ikke har resultat enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lythia!! :D

 

Håper, håper, håper at det jeg hadde var festeblødning!!!!! Hvordan var deres? Husker ikke helt min forrige, men tror det var en liten mens.

 

Tanken: Uff, så kjedelig :( Syns tanta kan dra dit pepper'n gror altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye alle gravide!! :D Herlig å se at så mange forsvinner til 1.tri!

 

Jeg trasker målbevisst inn i neste pp da den forbaskade mensen kom igår.. Neste pp sitter den!

 

kvelden skal nytes med rødt i glasset blandt pappesker og flytterot ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Lythia!! :D

 

Håper, håper, håper at det jeg hadde var festeblødning!!!!! Hvordan var deres? Husker ikke helt min forrige, men tror det var en liten mens.

 

Tanken: Uff, så kjedelig :( Syns tanta kan dra dit pepper'n gror altså!

 

"Nurk er velkommen": Jeg tror faktisk jeg fikk festeblødning i dag jeg også, for dette er noe helt annet enn begynnende mens. Håper det er det du har hatt også :) Den startet i formiddag med litt tykk hvit utflod med svak brunrosa farge, deretter bittelitt blodtegn, og ved neste dobesøk bittelitt friskt blod, men kun såpas at papiret ble litt rødt. Nå sist var det knapt noe farge igjen. Fargen og konsistensen er helt annerledes enn ved begynnende mens, og det minner meg om festeblødningen jeg fikk ved forrige graviditet, selv om det er 5 år siden.

Har du testet enda? Du er jo i så fall litt lenger på vei enn meg, men behøver jo ikke bli positivt svar likevel. Krysser fingrene for at vi snart kan hoppe ove rpå 1.tri. begge to ;)

 

Føler virkelig med dere andre som prøver og prøver og prøver... Urettferdig at noen lykkes med en gang, mens andre må slite i evigheter. Håper det går veien for dere også snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobarnsmamma: Høres oppløftende ut! :D Din høres mer "riktig" ut ;) Min er helt annerledes, det startet bare brått å blø sånn ut av det blå. Og litt mye og, men mindre enn mens, og bare rent blod liksom. Og det rare er at jeg ikke hadde menssmerter eller noe. Derfor jeg har et håp om at det er festeblødning ;) Men mengden.. Jeg husker ikke helt hvordan det var sist, men samboeren min sa jeg mente det var mensen da:p

 

Jeg testet negativt idag, men har jo ikm før tidligst i morgen og senest neste søndag. Har du testet? Jeg tenker å teste torsdag/fredag, evt tidligere hvis jeg får veldig tydelige symptomer :P

Håper jeg og!

 

Føler veldig med alle som prøver og prøver. Har veldig respekt for at dere holder ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig å se at flere blir gravide! :) Og lykke til i neste pp dere som har fått mensen. Vi skal nok se at dere får en positiv test i førjulspresang! :)

 

Jeg har hatt svake smerter/ ømhet i korsryggen siden i går. Dette får meg til å lurer litt da.. Jeg har ingen andre spesielle tegn, men kjenner med litt "støl" i livmorområdet.. Jeg er 8dpo i dag og prøver å vente litt med å teste, men kjenner trangen nå! :P

 

Imorgen begynner uka vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Lythia! Bonus å ha kommet lengre enn antatt:)

 

Jeg er skikkelig nervøs for uka som begynner. Stoler ikke helt på mine to svake, før jeg har hoppet over mensen og fått tydeligere strek.

 

Trist å høre om dere som har hatt så mange pp, ja:\ Håper det klaffer nå!

 

Blir en spennende uke dette... lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobarnsmamma: Høres oppløftende ut! :D Din høres mer "riktig" ut ;) Min er helt annerledes, det startet bare brått å blø sånn ut av det blå. Og litt mye og, men mindre enn mens, og bare rent blod liksom. Og det rare er at jeg ikke hadde menssmerter eller noe. Derfor jeg har et håp om at det er festeblødning ;) Men mengden.. Jeg husker ikke helt hvordan det var sist, men samboeren min sa jeg mente det var mensen da:p

 

Jeg testet negativt idag, men har jo ikm før tidligst i morgen og senest neste søndag. Har du testet? Jeg tenker å teste torsdag/fredag, evt tidligere hvis jeg får veldig tydelige symptomer :P

Håper jeg og!

 

Føler veldig med alle som prøver og prøver. Har veldig respekt for at dere holder ut!

 

Har googlet "festeblødning" og lest at den kan være veldig forskjellig fra gang til gang og fra dame til dame, så kan godt være det du har fått ja :) Min er helt borte foreløpig i dag, så håper det ikke blir noe mer heller, for da minner den veldig om den jeg hadde med nr.2.

 

Jeg testet meg på lørdag og søndag, men de ble negative. Tok jo litt feil av hele syklusen min, så fant ut den var senere enn jeg først trodde. Så nå skal jeg ikke teste før torsdag/fredag :) Kjenner meg rimelig sikker på at jeg er gravid nå... Men i dag mårrest fikk jeg skikkelig panikk! Ble plutselig så engstelig for hvordan det vil gå når jeg sier ifra på jobb og hvor tidlig jeg må si ifra med tanke på symptomer og sånt. Begynte å jobbe 1.august, så har liksom ikke vært der så lenge heller enda, men prøver å ikke tenke sånn da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobarnsmamma: Høres oppløftende ut! :D Din høres mer "riktig" ut ;) Min er helt annerledes, det startet bare brått å blø sånn ut av det blå. Og litt mye og, men mindre enn mens, og bare rent blod liksom. Og det rare er at jeg ikke hadde menssmerter eller noe. Derfor jeg har et håp om at det er festeblødning ;) Men mengden.. Jeg husker ikke helt hvordan det var sist, men samboeren min sa jeg mente det var mensen da:p

 

Jeg testet negativt idag, men har jo ikm før tidligst i morgen og senest neste søndag. Har du testet? Jeg tenker å teste torsdag/fredag, evt tidligere hvis jeg får veldig tydelige symptomer :P

Håper jeg og!

 

Føler veldig med alle som prøver og prøver. Har veldig respekt for at dere holder ut!

 

Har googlet "festeblødning" og lest at den kan være veldig forskjellig fra gang til gang og fra dame til dame, så kan godt være det du har fått ja :) Min er helt borte foreløpig i dag, så håper det ikke blir noe mer heller, for da minner den veldig om den jeg hadde med nr.2.

 

Jeg testet meg på lørdag og søndag, men de ble negative. Tok jo litt feil av hele syklusen min, så fant ut den var senere enn jeg først trodde. Så nå skal jeg ikke teste før torsdag/fredag :) Kjenner meg rimelig sikker på at jeg er gravid nå... Men i dag mårrest fikk jeg skikkelig panikk! Ble plutselig så engstelig for hvordan det vil gå når jeg sier ifra på jobb og hvor tidlig jeg må si ifra med tanke på symptomer og sånt. Begynte å jobbe 1.august, så har liksom ikke vært der så lenge heller enda, men prøver å ikke tenke sånn da :P

 

Googlet jeg og :P Tror jeg hadde ganske mye med forrige, men så mye liksom: p Skikkelig pessimist idag... Tenker Bare at det ikke er noe og er litt skuffa :( Ta sorger på forskudd er tydeligvis mitt motto! :P Men hvis jeg har 24 dagers syklus er det ihvertfall ikke lenge til neste gang.

Håper virkelig det er det du har!! :) Høres ekstremt "etter boka" ut :D

 

Ok, ikke bare jeg som tester før da :P Men Skal holde meg nå! En på torsdag/fredag og en søndag/mandag.

Må være positivt at du føler deg gravid da! :D Her har jeg ingen følelse av det, men hadde det vel heller ikke før jeg var 2-3 mnd sist.

Hehe, pust iiiinn, pust ut ;) Det ordner seg ;) Det jeg har panikk for er at hvis det er noe vil jeg være i koma i mine tre eksamener! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å ta en test imorgen. Jeg er kvalm, uggen og har frysninger.. Tror vel egentlig at jeg er i ferd med å bli forskjølet, men jeg føler meg så rar nå at jeg tenker det er verdt en forsøk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det værtfall ingen blødninger og det ser vi på som positivt. Hadde en SA 23.september så litt usikker på når jeg egentlig kan forvente mensen, men gjetter på en gang mellom i går og i morgen.

 

Har øme pupper og tårene triller av de teiteste ting akkurat som sist, så håpet lever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg var litt usikker på testene mine, tok jeg en ny i morges. Ikm er enten i morgen eller på torsdag. Skikkelig rosa strek :D Ikke fullt så rosa som den andre da, men bortimot! Da må det da være sant?! Kvalmen sitter i til gangs enda også.. men jeg skal takle alle slags symptomer, så lenge spiren holder seg godt fast!! Jubler litt inni meg, samtidig som jeg er veldig spent på om den holder, og om alt er fint når jeg må på tidlig ul.

 

Krysser fingrene for alle andre! Lykke til, damer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye :D

her er testene blendahvite etter den merkelige testen i helgen!!

 

men uka er ikke over, heldigvis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...