Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Æsj, der kom tr:((( lykke til alle dere andre, håper på positive tester for dere:))

 

Velkommen over i IKM uke 46 da Nemo.. :) Håper jeg ikke får EL akkurat den helga samboern skal bort :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til igjen de som skal på ny pp og gratulerer til de som er blitt gravid.

jeg har ikm i dag og ingen tr

hatt sure oppstøt og kvalme på 3.dagen nå, men tør ikke håpe, er så redd for negativ test så unngår å tenke på det og skylder alt på mat og slitenhet pga mye jobbing siste uken. så har ikke tatt test. skulle kanskje gjort det og sambo mener jeg skal gjøre det men er sluttet å mase hehe.. har stresset med uendelig testing i alle pp og alltid vært blenda hvitt. så føler jeg har blitt litt stressa med det så tenkte denne gangen å bare vente å se om tr kom eller ikke. er jeg gravid så er jeg jo fortsatt det om en uke eller to også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som at el var forsinka.. Og en svaak strek kom på ettermiddag idag! Får prøve i morgen tidlig og håpe på en ordentlig strek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig skjønt det lenge, men i kveld kom mensen. Synes jeg bare får lengre og lengre sykluser. Jaja, da får vi satse på neste måned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom den negative testen, og jeg går herved videre til neste pp og måtte det bli en god en :P

 

Gratulerer til alle med positiv test!

Og hvordan gikk det Lille troll*ønsker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det har vært en del som fikk positiv test da! Gratulerer og lykke til videre til alle dere! :)

 

Mensen kom i går kveld for meg også. Så i denne pp skal mannen min levere en prøve... Men vi satser på et augustbarn! :)

 

Lykke til i neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte med murringer i går og nå kommer de igjen for fullt i dag også så da kommer nok tr på besøk innen kort tid.. så da blir det en ny runde med prøving..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til dere alle som beveger dere inn i en ny pp.! :)

Plutselig sitter spiren bomfast! :D

 

*drysser litt graviditetsstøv over dere* :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått testet!!! Har ei på overnattingsbesøk, så ble dårlig med testing når det var full fart kl 7 i dagtidlig :P

 

Men konstant stikking på høyre side, så dette må vell love bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

 

Lørdag 27.oktober

ønsker*et*mirakel

FruTaraldsen

 

Søndag 28.oktober

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

 

Lørdag 27.oktober

ønsker*et*mirakel

FruTaraldsen

 

Søndag 28.oktober

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft - Gravid!

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

 

Lørdag 27.oktober

ønsker*et*mirakel

FruTaraldsen

 

Søndag 28.oktober

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer liljeduft!! Har bestilt billigtester selv nå! CB lyste "Ikke gravid" mot meg på fredag 12 dpo og 3 dager før IKM.. Men lever i håpet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft - Gravid!

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

 

Lørdag 27.oktober

ønsker*et*mirakel

FruTaraldsen

 

Søndag 28.oktober

Mamma-til-Emma

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som har falt av igjen tror jeg

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft - Gravid!

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

 

Lørdag 27.oktober

ønsker*et*mirakel

FruTaraldsen

 

Søndag 28.oktober

Mamma-til-Emma

 

 

Gravid!

mibella

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen TR ennå.. Venter og venter, sjekker og sjekker, men ingenting skjer.. IKM i går.. Jeg vet vi traff eggløsningen eksakt. Var sex hver dag i 7 dager, 5 dager før EL og 2 dager etter. Utålmodig altså.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det neg test etter at jeg har fått to svake tester som mest trolig var skyggestrek, og tr kommer vell snart.. Eller jeg hadde el seinere enn jeg trodde.. Mye seinere.. Men ordentlig mage vondt eller stikk her en annen dag, så kanskje? Vet ingenting før tr er tilbake eller en evt pos test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles ikke TR.. Er 17 dpo i dag. Testet på fredag, 2 dager før IKM og den var negativ. Ikke testet siden, men fant en oversikt på nett hvor det stod at det var 9,5% sjanse for at jeg alikevel var gravid hvis jeg testet negativt 2 dager før IKM.. Hvis jeg tester i dag og får negativt så vil det tallet ha sunket til 3,5% for graviditet.. Triste tall og spiren satt nok ikke i første pp.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som vart helt sikker på at tr var på vei,har spottet i over en uke nå. Samboeren min har hele tiden sagt at jeg var gravid,men det har jeg bare blåst bort. Dro å kjøpte en test i sta, og der sto d jammen GRAVID!!!!:) Kunne ikke tro d!! Så da er jeg 4+4 uker på vei..Håper spiren klamrer seg fast. Skal be om tidlig ul ettervært for å sjekke at alt er bra,siden jeg har spottet en del. Håper dere andre kommer fort etter. Sprer gravidstøv over dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer mov!!!! Så moro!:D

Haha, med lillegutt var det også samboeren min som sa jeg var gravid og jeg trodde ikke på det!:P

 

Mamma-til-Emma: Du får ta en test:) Skjønner det er "skummelt", men det må jo være bra at tr ikke kom:) Har du ikke tatt test etter ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurk er velkommen: da har jeg testet. 18 dpo i dag og ikke gravid gitt. Så bedre lykke neste gang. Har heller ikke fått TR og er på dag 36 i syklusen. Så vet ikke når neste pp er heller..

 

Gratulerer mov!!! Gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...