Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Uff, så kjedelig Dossa og bittelittstor! Håper dere får full klaff neste måned!

 

Vet egentlig ikke hvor lang syklus jeg har, har bare hatt en ordentlig mens etter p-pilleslutt og da var den på 35 dager. Har stor tro på at syklusen er kortere enn det nå, for det var sånn sist gang jeg sluttet. Men 24 dager er litt vel kort. Hadde alltid 28 før :) Hehe, kanskje kroppen bare har lyst på to tanter! :P Tror jeg gir kroppen noen pp'er til før jeg begynner å teste etter el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er kanskje greit. Men jeg lurte på om det kunne være elslim du hadde nå. Du får lure med deg mannen i senga med jevne mellomrom, så går det nok bra til slutt der og! ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sÅÅÅÅ lei av negative tester!!! :P Og siden jeg ikke vet nÅr IKM er, sÅ mÅ jeg bare teste hver dag ;) Testet nettopp igjen med billigstrimmel, men like hvit som vanlig. Men om testen ikke blir positiv innen søndag vet jeg ikke hva jeg gjør..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det var dumt Dossa (og dere andre som får tanter på besøk) :(

Men har mannen din sjekket svømmerne? De kan jo plutselig gå ned for telling pga infeksjon e.l. Ellers har jeg lest at det tar gjennomsnittlig 2,3 år å bli gravid i en alder av 40, så vi får holde ut en stund til! :) Selv om du er vel litt yngre enn meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst ikke hatt el. denne pp i det heletatt (ifølge blodprøver) så da er alt håp ute for denne gang. Blir oppstart med dobbel pergo neste pp. Da skal fingre og tær krysses, jeg er lei av nedtur på nedtur.... :(

 

Uff, så kjedelig! :( Jeg skal krysse fingre, tær, ben og armer for deg :) Det skjønner jeg godt. For meg vil negativ test nå bli en nedtur liksom. Har dere prøvd lenge? (Eller er det sånt man ikke spør om? :-/)

 

Takk for det, tror vi trenger det :) Bare spør du, helt i orden det ;) Vi har prøvd i over ett år. Føles utolig lenge... Har dere prøvd lenge? Skal krysse alt for deg nå, forhåpenligvis tester du positivt en av de nærmeste dagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det skjønner jeg, jeg hadde nok blitt tullerusk :P Nei, det her er vår første pp, men håper jo på at det klaffer likevel. Takktakk :) Skal teste i morgen :-O

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig mov! :( Men det Kan jo hende tr ikke dukker opp ;)

 

Hvis hun gjør det får vi holde følge videre fordi min test var supernegativ idag :( Ikke et hint av en skyggestrek engang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor tidlig har dere ivrige testere testet positivt med billigtestene? Går og lurer på om ikke jeg føler meg litt gravid, men venter ikke mensen før til søndag... Er det noen vits i å teste liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har fulgt med dere og i følge mine beregninger er IKM i dag eller i morgen. Testet i går med CB, men den ble negativ. Er alt håp ute denne pp? Eller er det noen som har fått positivt sent? Huff, kjenner jeg er ganske skuffet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm på lørdag, fikk billigtester i posten igår ettermiddag, om måtte jo teste....... Der var det jammen en sterk og en svakere strek :-) Hadde nattevakt i natt, og måtte teste en gang til i ett tiden, der var det også to streker :-D

Gratulerer dere andre med positive tester, lykke til dere som fremdeles venter. Og håper det klaffer i neste pp dere som har fått tr :-)

Bare håpe spira klamrer seg fast :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så spent,leverte tilbake de rfsu testene til butikken å har ikke kjøpt nye (ellers blir jeg fristet til å tisse på de hver gang jeg er på toalettet..) Ikm er på søndag, testet forrige lørdag men da var den blendahvit og er jo ikke sjans for at egget hadde festet seg ennå.. Hadde jo disse grusomme "liggeåvrisegpåsofaen" smerter på tirsdag, og TR pleier å komme dagen etter en slik omgang med bank fra livmoren min, men det er ingen tegn til TR i det hele tatt.. Begynner jo å lure her jeg sitter.. Tror ikke slike tester vil komme fort nok.. Ingen som bor i Vestfold jeg kan få kjøpe et par slike tester av i dag?

 

Forresten, profilbildet mitt er et inspirasjonsbilde for alle her. Det er et egg omsvermet av ivrig sperm! ;)

Endret av Mamma-til-Emma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner jeg har en skikkelig møkkadag i dag... Trodde "festeblødningen" var over (begynte på søndag), men i dag har jeg igjen hatt litt utflod med brunrødrosa farge, så nå har jeg mista motet skikkelig :(

IKM er sannsynligvis nå i helga, så hadde gledet meg sånn til å teste i morgen tidlig, men nå kjenner jeg at jeg føler det nesten ikke er noen vits.. Blir vel så jeg gjør det likevel, selv om håpet sannsynligvis er ute for denne gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått positive tester. Håper spirene holder seg der de skal være ;-)

 

Her er mensen kommet med full styrke desverre, så tusler meg over i ny prøve periode! Satser på at noen hektiske uker med praksis, oppgaveskriving, masse møter, besøk og juleforberedelser gjør susen her i huset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig mov! :( Men det Kan jo hende tr ikke dukker opp ;)

 

Hvis hun gjør det får vi holde følge videre fordi min test var supernegativ idag :( Ikke et hint av en skyggestrek engang..

 

Spotter bestandig før mensen, så all håp denne gangen er nok over. Satser på klaff neste pp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått mensen ennå, selv om jeg hadde ikm på mandag, men jeg har fått brunt utflod som jeg bruker å få før mensen, så det ser litt dårlig ut. Har ikke tatt test, men får ta en til helga hvis ikke mensen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag, negativ....Er 10-11 dpo så den kan vel fortsatt bli positiv...Prøøøøøve å vente til søndag med å teste nå :P

 

Buuu! Teite negative tester ;) Når har du ikm?

Skal prøve meg på søndag jeg og... :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm søndag ell mandag...du da??? Jeg VIL ha positiv NÅ:P

 

Søndag, men tror syklusen skulle vært litt kortere så usikker. Fikk negativ i går :( Men skal prøve meg på søndag og selv om jeg tror alt håp er ute! :P Jeg vil og ha positiv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikm søndag ell mandag...du da??? Jeg VIL ha positiv NÅ:P

 

Søndag, men tror syklusen skulle vært litt kortere så usikker. Fikk negativ i går :( Men skal prøve meg på søndag og selv om jeg tror alt håp er ute! :P Jeg vil og ha positiv!!

jeg tar sikkert en i morra også kjenner jeg meg rett!!:P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...