Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Herlig med symptomer sålenge det betyr graviditet, er det ikke det så kan de holde seg laaangt unna!!:P Da kan jeg vel si gratulerer mibella!!:) Murringer har jeg også, flere ganger om dagen , men det hdde jeg forrige mnd også uten at det var noe....Venter bare på å bli skikkelig hard i magen nå, for det er det sikreste tegnet for min del...Det har jeg vært alle tre gangene jeg har vært gravid!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Null symptomer her! Men heller ikke symptomer på tr. Det eneste som er utenom det normale er blødningen og at jeg er svimmel (men det kan jo komme av dehydrering/syk). Jeg har ikke murringer engang! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare 6dpo idag, så er vel ganske tidlig å kjenne etter for min del. Jeg hadde murringer de første dagene etter el, men det har gitt seg. Jeg tror nok jeg skal klare å vente testing til Ikm, så lenge jeg ikke får noen symptomer. Jeg har svidd av nok tester de siste månedene.. Under forrige graviditet så kjente jeg ikke spesielle tegn annet enn at noe var "litt annerledes". De typiske tegnene kom ikke før uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testet positiv på to strimmel tester, ca. 11 DPO og har IKM 22.10.. skikkelig murring og stikking i magen.. Så i morgen så blir det rett på apoteket og kjøpe CB tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mibella og Liljeduft - GRATULERER!!

 

leser bare kjapt fra mobilen for er midt i flyttelasset her.

Den eneste g.testen jeg har ligger i en pappeske et sted så null testing på meg enn så lenge ;) Har null symptomer og null tro så kanskje like greit og holde seg unna testinga..

 

Krysser Fingrene for alle sammen!!!

og beklager på forhånd om jeg har glemt å gratulere noen!

 

Tilbake til pakking og lasting på flyttebilen! Nytt hus imorgen Jippi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med nytt hus!! :) Gratulerer til deg også, PeppaPig!

 

Jeg prøver å ikke ha for mye tro selv heller, til tross for to svake positive. Men det blir spennende å teste igjen når ikm kommer! Du får ha lykke til med flytting og prøving, håper symptomer kommer sigende hos deg og resten her også - etterfulgt av mange positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere gravide!! Vi er jo i 3 pp, og håper ordtaket alle gode ting er 3 spiller inn her. Har besøk av foreldrene mine her, som skal være her en uke, de bor 50 mil unna, så her koses det hver dag. Snuppa vår har 2- årsdag den 25. Så blir vell testing i nærheten der av. I de 2 første pp har jeg fått småblødninger akkurat 9 dager før ikm, men ikke denne gangen. Så har et lite håp her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare ca 7 DPO, men skal på fest i kveld så jeg testet for sikkerhets skyld med en sensitiv test i morges... og det kom opp TO streker!

 

Kan jeg stole på dette? Er det ikke litt for tidlig, kan det hende at jeg allikevel ikke er gravid?

 

Vil ikke glede meg for mye før det er helt sikkert liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Liljeduft!!! :D Hyggelig å høre :D

 

Lythia: Altså, to streker er to streker, så gratulerer ;) Var de tydelige? Jeg hadde svaaake streker en gang, men det var nok kjemisk. Men det betyr ikke at det er det for deg!:D Så: Ikke drikk ;)

 

Kan mensen komme 1-2 uker for tidlig??? Jeg tok en negativ test idag. Burde den slått ut hvis det var festeblødning som startet tre dager siden? Begynner å lure her altså... Hvem får mensen uten symptomer iallfall?? Jeg fikk blødning for tre dager siden, men ingen murringer, ingen vondter, men NÅ er bittebittelitt øm i puppene.. Har noen vært borti dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, strekene var like sterke begge to. Hjelp, jeg trodde faktisk ikke jeg skulle klare å bli gravid så fort :) Litt omtumlet her.

 

Har ingen erfaring med mens som kommer for tidlig dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere gravide!!! (Sier det sånn generelt, så slipper jeg å glemme noen.)

 

Her går jeg og håper og håper, men føler på meg at jeg vil bli skuffet av testresultatet denne gang. De forrige to var uplanlagte og kom derfor som en positiv overraskelse, så tenker at vi sikkert er uheldige nå som vi faktisk går inn for det. Samtidig har jeg følt på meg at det kan være noe også, så blir spennende å se.

 

Spent på om testene kommer med posten i dag. Håper det! Tror ikke jeg greier å vente til i morgen tidlig med å ta den første testen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til dere andre som er blitt gravide! Og gratulere med nytt hus PeppaPig!

 

Dere andre: Jeg har god tro på om denne pp ikke går bra, så vil den neste pp gå strålende!! Men jeg tror at det er flere her som kommer til å få positive tester etter IKM.. ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer igjen til alle gravide! :) Kan jeg spørre hvilke tegn dere opplever nå? Jeg har hatt svake smerter/ ømhet i halebenområdet i hele dag.. Er 7dpo i dag. Jeg har kun opplevd dette 1gang tidligere og det var under el. Noen som har erfart dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 6 dpo og det verker litt i magen, er oppblåst, kvalme skyller over meg innimellom og jeg er ufattelig trøtt.. :P Skal vente til 10 dpo før jeg tester. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på ikm.. Men er ca 10 dpo, ordentlig vondt i magen, luftig i magen, hodepine, og en ubehagelig/småvondt på høyre side rundt hofta!! Merkelige greier!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må støtte meg til Liljedufts tro på at neste pp blir strålende! :P Kan umulig være noe annet enn tanta på besøk med så mye blod... Selv om alt er rart med den :P

 

Buu, jeg håpet virkelig at det skulle gå :( Jaja, friskt mot :)

 

*harjolikevelethåp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt visst også ut. Har ikke fått vært inne her på lenge, så oppdaga først nå:P

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Lykketroll13

NurkErVelkommen

Håp 2013

Frkena

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

Alt-er-mulig

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

millepersille

Lythia

 

Torsdag 25.oktober

Dossa

mibella

Milx

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

Bittelittstor

88frøken

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

Nemo_

 

Søndag 28.oktober

Mamma-til-Emma

 

 

 

En liten oppdatering også:

Blei ikke så mye humping denne pp pga mye stress, men rakk dan en runde et par dager før el. Og på torsdag, 6 dpo, kom det såvidt litt lyserosa på papiret,,, Festeblødning? Lov å håpe!? :P Sitter barnevakt for min ett år gamle niese i dag, og da er det jo i hvertfall umulig å ikke tenke. Så havnet innpå her da;)

Koselig lesning om hvor hyggelige alle stort sett er mot hverandre, og støtter opp i vonde tider! :D

 

Gratulerer så mye til dere som har rukket å få to streker allerede! Må det komme litt babystøv til alle oss andre også;) Ha en fortsatt fin helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god begynnelse da!!! 2 av 27 før uka begynne :) gratulerer til dere med positiv test! Her kom det en rar strek på kveldsurin! Så håper ;)

Kan prøve og legge ved bilde :) ganske svakt!!! Men dog bedre i virkeligheten :)

post-796104-0-43464500-1350775573_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja lille troll! Jeg ser en strek ja.. Klarte ikke å vente i går selv og testet blendahvitt.. :( Jaja, er bare 7 dager over dpr så er jo ikke sikkert egget har festet seg engang. :)

 

I dag våknet jeg av en kald 3 åring som krøyp under dyna til mamman sin og puttet kalde tær mellom lårene mine og så lo hun høyt! :) Det er herlig å være mamma og kan nesten ikke vente til neste nurk kommer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg tror muligens jeg har bomma litt på IKM :P Ikke så altfor mye, men jeg var så dum å ikke notere ned den første mensdagen, så har måttet tenke tilbake på når jeg tror jeg hadde mens ;)

 

Tror også jeg har ca.30-dagers sykluser, så da trenger ikke IKM være før søndag neste uke eller tidlig uka etter. Skal bestille meg noen flere billigtester, så jeg slipper å vente 1 hel uke da :) Kjenner på meg at det er noe, så har egentlig troen på at testen etterhvert vil bli positiv. Ble negativ igjen i mårrest.

 

Vet jo heller ikke hvor tidlig testene slår ut på meg, ettersom jeg har testet i uke 5-6 og 7-8 tidligere ;) I tillegg vet jeg jo ikke om syklusen er helt som den skal etter p-pillebruk enda. Så nå er jeg ved godt mot igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg tror muligens jeg har bomma litt på IKM :P Ikke så altfor mye, men jeg var så dum å ikke notere ned den første mensdagen, så har måttet tenke tilbake på når jeg tror jeg hadde mens ;)

 

Tror også jeg har ca.30-dagers sykluser, så da trenger ikke IKM være før søndag neste uke eller tidlig uka etter. Skal bestille meg noen flere billigtester, så jeg slipper å vente 1 hel uke da :) Kjenner på meg at det er noe, så har egentlig troen på at testen etterhvert vil bli positiv. Ble negativ igjen i mårrest.

 

Vet jo heller ikke hvor tidlig testene slår ut på meg, ettersom jeg har testet i uke 5-6 og 7-8 tidligere ;) I tillegg vet jeg jo ikke om syklusen er helt som den skal etter p-pillebruk enda. Så nå er jeg ved godt mot igjen :D

 

Etter gårsdagens pessimisme, henger jeg meg på din optimisme! :) Vi er tydeligvis i akkurat samme båt! Min forrige syklus var på 35 dager, så 24 dager denne gangen (har Aldri hatt så kort) velger jeg å tro er usannsynlig ;) (har også akkurat sluttet på pillen) Selv med negativ test idag... Min ikm er tiiidligst i morgen, men evt også neste søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Jeg tror muligens jeg har bomma litt på IKM :P Ikke så altfor mye, men jeg var så dum å ikke notere ned den første mensdagen, så har måttet tenke tilbake på når jeg tror jeg hadde mens ;)

 

Tror også jeg har ca.30-dagers sykluser, så da trenger ikke IKM være før søndag neste uke eller tidlig uka etter. Skal bestille meg noen flere billigtester, så jeg slipper å vente 1 hel uke da :) Kjenner på meg at det er noe, så har egentlig troen på at testen etterhvert vil bli positiv. Ble negativ igjen i mårrest.

 

Vet jo heller ikke hvor tidlig testene slår ut på meg, ettersom jeg har testet i uke 5-6 og 7-8 tidligere ;) I tillegg vet jeg jo ikke om syklusen er helt som den skal etter p-pillebruk enda. Så nå er jeg ved godt mot igjen :D

 

Etter gårsdagens pessimisme, henger jeg meg på din optimisme! :) Vi er tydeligvis i akkurat samme båt! Min forrige syklus var på 35 dager, så 24 dager denne gangen (har Aldri hatt så kort) velger jeg å tro er usannsynlig ;) (har også akkurat sluttet på pillen) Selv med negativ test idag... Min ikm er tiiidligst i morgen, men evt også neste søndag :)

 

Hehe, ja det er ikke så greit når man ikke en gang noterer ned den dagen man får mens :P Blir litt oppgitt over meg selv. Men trodde vel ikke jeg kom til å bli sååååå ivrig på 1.pp og bli så engasjert her inne ;)

 

Jeg sluttet jo på pillen i månedskiftet aug./sept., fikk blødning like etterpå og tydelig EL en ukes tid senere, før jeg fikk første vanlige mens i slutten av september. Aner derfor ikke hvor lange sykluser jeg har, ettersom jeg kun har hatt 1 vanlig mens, og ikke fikk jeg noe tydelig tegn på EL denne mnd heller, men har hatt sex hver dag og annenhver dag lenge.

 

Men jeg lever i håpet helt til evt. TR kommer, men har kjent meg så kvalm og gravid de siste 2-4 dagene, så trooor faktisk det ble full klaff :P Hvis vi har greid det så lett denne gangen også blir jeg helt sjokkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tobarnsmamma: Akkurat samme her! Jeg prøvde meg litt på sånn slimtolkning denne pp jeg da, men ga opp! Hehe, var vanskeligere enn jeg trodde, men vet sånn ca når det var :P Troor det var mellom 7-10 oktober.. Satset på sex hver dag :P

 

Trodde aldri jeg skulle bli så engasjert heller:-O Prøvde meg på denne tolkningen og allerede tatt to testet! Trodde liksom det bare skulle gå på første pp som med forrige.. Optimist :P

 

Men altså, jeg lurer sånn på denne blødningen. Det er nesten like mye som en mens, men bare "rent" friskt blod uten noe klumper eller noe, og jeg har jo ikke hatt vondt eller ømme pupper i det hele tatt (har alltid det under mens). Nå har jeg (nesten) sluttet å blø, men Nå har jeg fått murringer og litt ømme pupper. Noen som har vært borti det samme? Eller noen venner som har vært borti det? Gjør meg gaaaal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...