Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

PeppaPig: Hvor lang syklus har du? Jeg uregelmessig, men normalen er på 33 dager.Fikk positiv test i går på dag 18.

 

Som regel er syklusen på 29 dager, men har hatt mellom 26-31 dager før. Dag 19 nå og enda så står den bare på høy...

Jeg har en liten mistanke om at el var sist helg. Vi dro bort og jeg trodde jeg skulle komme hjem på lørdag, men kom ikke tilbake før søndagen så det var en dag jeg ikke fikk testet på siden jeg ikke hadde med testpinner til søndagen. Og det var sikkert den dagen den hadde gitt utslag på monitoren ;)

 

Jeg tror denne pp'en her har vært en gedigen flopp så jeg får ta det igjen til neste måned... Blæh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv el-test i går på dag 21 :o Kjett med lange sykluser!! Før så hadde jeg 28 dager, hver eneste gang....!!

 

Kanskje det enda er håp for meg!!! Tester og tester og tester og tester litt til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lov å håpe uansett da! :) Det er en skikkelig tålmodighetsprøve dette her.. Slitsomt!

 

Jeg fikk et smiletegn på eltesten nå også, så da blir det Kims og fredagskos idag og! ;)

 

Har dere brukt eggløsningskalkulatoren? Har det stemt med dere før? Jeg har ikke brydd meg om den, fordi jeg kan være veldig uregelmessig, men prøvde denne mnd og denne mnd er jeg helt A4, så lenge egget slippes imorgen da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som bruker fertilitets monitor: Har dere sex på alle høydager og maxdager? Har høy nå, og har hatt det siden mandag,så her har det vært humping hver kveld. Forrige måned hadde jeg bare 2 dager med høy og deretter 2 dager med Max. Er jo sjanse for å bli gravid på høydager også, men ble da så mange høydager denne måneden.

 

Skulle gjerne hatt sex på alle høy og max dager, men det er umulig da mannen ikke er i hus alle dagene ;).

Så lenge vi får til et par ganger da den er på høy og en gang da den er på max så skal jeg si meg fornøyd.

 

Sist gang jeg ble gravid så hadde vi morgensex på den første max dagen, og det var kun den dagen vi hadde sex hele perioden. Jeg håper at det samme skjer denne gangen :D

 

Bare sitter og venter på max utslag nå, er på dag 18 av syklusen og så langt uti har jeg aldri hatt el før, så enten er monitoren på bærtur og jeg har gått glipp av el, jeg har ikke el denne gangen her eller så er kroppen min stressa over prøvingen...

 

Fikk max i dag, så da får det bli litt humping i kveld når jenta vår har tatt natta,så satse på morgen sex i morgen før samboeren drar på jakt. Er på dag 13 i syklusen i dag. Håper på klaff nå!! God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg, eller er det noen andre som synes at dagene går i ultratregt sneglesakte-klisterlim-tempo?? Her skjer det noe nesten hver kveld med mye på agendaen men likevel skjønner jeg ikke hvordan jeg skal tenke på noe annet frem til IKM.... Jeg er ganske skråsikker på at det ikke klaffet denne perioden men likevel klamrer man seg jo til det tynneste halmstrå:-) Det frister med noen dråper rødvin for å nyte helgen og ikke kverne rundt IKM, enda jeg svært sjelden tar et glass! "Drikker" dere andre i pp eller avstår dere 100%??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mov og bittelitt Stor: happy humping :D

 

alt-er-mulig: drikker alkohol som normalt som er veldig lite :P

Føler jeg for å ta meg et glass eller to så gjør jeg det uten et snev av dårlig samvittighet.

Og tiden går alltid sakte mellom el og ikm!! Jeg sverger at det har vært et par ganger hvor tiden tilogmed har stått stille... Sukk!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv må jeg si at jeg ble motivert av noe du sa tidligere, PeppaPig; "Vi trenger jo bare en dyktig svømmer!" Så etter el er det bare å gi denne ene lille svømmerne tid til å feste seg skikkelig! ;)

 

Jeg rører ikke alkohol. Jeg drikker lite, så er ikke noe savn likevel. Tør bare ikke å ta den sjansen, men jeg er avslappet på andre områder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da så kveldstrøtt for tiden, så her har humpingen vært allerede;) men takk for det:) sitter her mett etter taco, og drikker cola, og tenker oooops, er det ikke helt bra me cola når man prøver å bli gravid?

Kos deg me et glass eller to PeppaPig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg, eller er det noen andre som synes at dagene går i ultratregt sneglesakte-klisterlim-tempo?? Her skjer det noe nesten hver kveld med mye på agendaen men likevel skjønner jeg ikke hvordan jeg skal tenke på noe annet frem til IKM.... Jeg er ganske skråsikker på at det ikke klaffet denne perioden men likevel klamrer man seg jo til det tynneste halmstrå:-) Det frister med noen dråper rødvin for å nyte helgen og ikke kverne rundt IKM, enda jeg svært sjelden tar et glass! "Drikker" dere andre i pp eller avstår dere 100%??

 

Haha, ja det går i klisterlim-tempo ja! Når jeg er veldig opptatt går det fort, men så fort det blir litt rolig kommer jeg på det og lurer på om tanta kommer :P Og jeg har et stooort håp! Men kan liksom ikke se for meg at det klaffet/klaffer denne pp..

 

Ellers er jeg ikke så glad i hverken vin eller øl (noen hvitviner er gode riktignok), så å være 100% avholds er ganske vanlig her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt vi er fler i samme båt!! Jeg trøster meg med at søndag kan jeg telle ned til ca 1 uke igjen før den berømte IKM!... Ikke nok med det, vi reiser på bryllupsreise samme uke som IKM faller! Snakk om spenning i høygir før avreise!!! Puh... Da var vi hvertfall et par timer kortere og nærme svaret:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da så kveldstrøtt for tiden, så her har humpingen vært allerede;) men takk for det:) sitter her mett etter taco, og drikker cola, og tenker oooops, er det ikke helt bra me cola når man prøver å bli gravid?

Kos deg me et glass eller to PeppaPig:)

 

 

Jeg har gått over til koffeinfri kaffe og helst ikke mer enn et glass cola. Jeg verken drikker, røyker men spiser sunt og trener. Likevel blir det ikke min tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er da så kveldstrøtt for tiden, så her har humpingen vært allerede;) men takk for det:) sitter her mett etter taco, og drikker cola, og tenker oooops, er det ikke helt bra me cola når man prøver å bli gravid?

Kos deg me et glass eller to PeppaPig:)

 

 

Jeg har gått over til koffeinfri kaffe og helst ikke mer enn et glass cola. Jeg verken drikker, røyker men spiser sunt og trener. Likevel blir det ikke min tur....

 

 

Ja, hva gjør man ikke for å bli gravid. Men håper det klaffer for deg da snart. Det ble 1 glass cola i går;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da så kveldstrøtt for tiden, så her har humpingen vært allerede;) men takk for det:) sitter her mett etter taco, og drikker cola, og tenker oooops, er det ikke helt bra me cola når man prøver å bli gravid?

Kos deg me et glass eller to PeppaPig:)

 

 

Jeg har gått over til koffeinfri kaffe og helst ikke mer enn et glass cola. Jeg verken drikker, røyker men spiser sunt og trener. Likevel blir det ikke min tur....

 

Hvordan gikk det med prøvene som mannen din skulle ta? Eller er det kanskje for tidlig å spørre?

 

Jeg har for mye å gjøre nå om dagen til å tenke på baby. Vi flytter til uka så står midt oppi flyttelass med en mann som selvfølgelig bare er sååå sliten og en 3åring som vil "hjelpe" til med å pakke ut det jeg pakker ned - så må jo sende begge på dør så jeg får gjort ting.

Og nå kommer jo svigers midt oppi dette på besøk og skal bo hos oss i 2 uker (!!!) for de vil jo bare hjelpe til med å flytte. De skal hjelpe til med å pakke ut i det nye huset, som er jo forsåvidt greit nok det om de bare hørte på meg og mannen min om hvor vi vil ha tingene våre. Mannen er jo ingen hjelp, han sier bare at vi kan flytte rundt på ting etter at de har dratt... SUKK...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da så kveldstrøtt for tiden, så her har humpingen vært allerede;) men takk for det:) sitter her mett etter taco, og drikker cola, og tenker oooops, er det ikke helt bra me cola når man prøver å bli gravid?

Kos deg me et glass eller to PeppaPig:)

 

 

Jeg har gått over til koffeinfri kaffe og helst ikke mer enn et glass cola. Jeg verken drikker, røyker men spiser sunt og trener. Likevel blir det ikke min tur....

 

Hvordan gikk det med prøvene som mannen din skulle ta? Eller er det kanskje for tidlig å spørre?

 

Jeg har for mye å gjøre nå om dagen til å tenke på baby. Vi flytter til uka så står midt oppi flyttelass med en mann som selvfølgelig bare er sååå sliten og en 3åring som vil "hjelpe" til med å pakke ut det jeg pakker ned - så må jo sende begge på dør så jeg får gjort ting.

Og nå kommer jo svigers midt oppi dette på besøk og skal bo hos oss i 2 uker (!!!) for de vil jo bare hjelpe til med å flytte. De skal hjelpe til med å pakke ut i det nye huset, som er jo forsåvidt greit nok det om de bare hørte på meg og mannen min om hvor vi vil ha tingene våre. Mannen er jo ingen hjelp, han sier bare at vi kan flytte rundt på ting etter at de har dratt... SUKK...

 

Mannen har ikke vært så effektiv nei peppapig.... Gruer seg vel også så da tar det ekstra lang tid:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. melder meg inn i denne tråden. Har ikm mandag 22 oktober, jeg fikk ikke til å kopiere lista, kan noen fylle meg inn?:)

Vi er i vår 2 pp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit! :) Jeg kunne ønske jeg kunne føre opp alle under gravid med det samme! :P

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Lykketroll13

NurkErVelkommen

Håp 2013

Frkena

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

Alt-er-mulig

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

millepersille

 

Torsdag 25.oktober

Dossa

mibella

Milx

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

Bittelittstor

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

Nemo_

 

Søndag 28.oktober

 

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi bare få neste uke til å gå unna så er vi inne i "riktig" uke hvertfall. Jeg krysser fingre for alle her inne!!! Fikk et lite håp om at jeg kanakje kunne få positiv test denne perioden for små ting som har forandret seg i kroppen. Men så blir jeg like usikker i neste øyeblikk og tenker at det er nok bare fordi jeg har sluttet på pillen og kroppen tilpasser seg. I dag har jeg hatt skikkelig mensmurringer mot symfysen så da tenker jeg at mensen kommer nok i rekordfart neste søndag på disse tider....Glad søndag damer, håpet kan ingen ta fra oss hvertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi bare få neste uke til å gå unna så er vi inne i "riktig" uke hvertfall. Jeg krysser fingre for alle her inne!!! Fikk et lite håp om at jeg kanakje kunne få positiv test denne perioden for små ting som har forandret seg i kroppen. Men så blir jeg like usikker i neste øyeblikk og tenker at det er nok bare fordi jeg har sluttet på pillen og kroppen tilpasser seg. I dag har jeg hatt skikkelig mensmurringer mot symfysen så da tenker jeg at mensen kommer nok i rekordfart neste søndag på disse tider....Glad søndag damer, håpet kan ingen ta fra oss hvertfall!!

 

Ja, endelig nærmer uka seg!!! :D Samboeren vil ta test allerede på fredag, men det tror jeg bare blir negativt uansett... Så jeg har fått utsatt det til søndag! :P Men ikm er jo ikke tidligst før mandagen... Vil ikke bli skuffa! :P

 

Har du akkurat slutta på pillene? Jeg merka forskjell når jeg slutta på p-pillene uten å være gravid (prøvde ikke), men venninnen min var det, så håpet er sterkt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp , den nærmer seg med stormskritt..

 

Gleder meg til den er overstått og jeg kan starte på ny pp da jeg er temmelig sikker på at denne gikk rett i dass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurk: sluttet i august så har egentlig bare såvidt begynt prosessen selv om hodet har vært klart siden før sommeren og dette går ALTFOR tregt ha ha! Peppapig: ikke gi opp håpet enda selv om jeg skjønner følelsen! One week to go ladies:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei jeg har jo alltid et bittelite håp å klamre meg til :D Håper på en supersvømmer :D

 

Og idag har jeg ikke hatt tid å tenke på baby engang da både mann og 3 åring var syke.. så jeg har lekt sykepleier/hjemmehjelp/slave i hele dag ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...