Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

 

Lørdag 27.oktober

 

Søndag 28.oktober

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM 27. her sånn ca. pluss minus noen dager, men det er prøvdagen min om jeg ikke har fått den til da.

 

er pp 4 for oss nå. TR kom 9 dager over tida og hadde et kjapt besøk på 36 timer så håper det går denne mnd.

 

lurer på å prøve akupunktur, men tar pp denne mnd først så gjør jeg det neste mnd om TR kommer denne gang også. Har fått beskjed at siden jeg har pcos så kan ikke resultat på el tester være sikkert og dermed bruker jeg ikke det. men har hørt at akupunktur kan hjelpe både mot pcos og fertilitet så får se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4. pp for oss også. Høres ikke så ille ut, men føles lenge!! Men det er kanskje fordi jeg ventet en stund på at mannen skulle bli klar.. Har lyst til å prøve akupunktur selv, hvis det går lang tid uten noe resultat. Vi trenger noen sommerbarn i familien så krysser fingrene for juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<p> </p>

<div class="post entry-content " style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(40, 40, 40); line-height: 1.3; font-size: 13px; ">Mandag 22.oktober<br />

Verbena<br />

PeppaPig<br />

tanken<br />

Bumblebeee<br />

<br />

Tirsdag 23.oktober<br />

Liljeduft<br />

Frid84<br />

<br />

Onsdag 24.oktober<br />

lille troll*ønsker<3</div>

<div class="post entry-content " style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(40, 40, 40); line-height: 1.3; font-size: 13px; "><br />

Torsdag 25.oktober<br />

<br />

Fredag 26.oktober<br />

krølla86<br />

<br />

Lørdag 27.oktober<br />

jeg har to prinser :)</div>

<div class="post entry-content " style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(40, 40, 40); line-height: 1.3; font-size: 13px; ">mov:)</div>

<div class="post entry-content " style="margin: 0px; padding: 0px; color: rgb(40, 40, 40); line-height: 1.3; font-size: 13px; "><br />

Søndag 28.oktober<br />

<br />

<br />

Gravid!<br />

<br />

*Ny PP* </div>

<div class="ipsLikeBar right clearfix" id="rep_post_144592799" style="margin: 10px 0px; padding: 0px; float: right; font-size: 11px; ">

<ul class="ipsList_inline" style="margin: 0px; padding: 0px; list-style: none; ">

<li style="margin: 0px 3px; padding: 0px; display: inline-block; "><a class="ipsLikeButton ipsLikeButton_enabled rep_up" href="http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?app=core&module=global&section=reputation&do=add_rating&app_rate=forums&type=pid&type_id=144592799&rating=1&secure_key=29a3ca8cb8946ddec2784e2cb9f199e8&post_return=144592799" style="color: rgb(255, 255, 255) !important; text-decoration: none; line-height: 17px; padding: 0px 6px 0px 24px; font-weight: bold; display: inline-block; border-top-left-radius: 2px; border-top-right-radius: 2px; border-bottom-right-radius: 2px; border-bottom-left-radius: 2px; background-image: url(http://www.klikk.no/forum/public/style_images/master_bim_basic/like_button.png); background-color: rgb(255, 102, 0); border: 1px solid rgb(255, 102, 0); background-position: 0% 0%; background-repeat: no-repeat no-repeat; " title="Liker dette">Liker</a></li>

</ul>

</div>

<ul class="post_controls clear clearfix" style="margin: 0px; padding: 0px 0px 10px; list-style: none; clear: both; ">

<li style="margin: 0px; padding: 0px 3px 10px; font-size: 12px; float: right; color: rgb(90, 90, 90); font-family: arial, helvetica, sans-serif; line-height: 15px; "><a class="_ips_trigger_quote ipsButton_secondary" href="http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=reply_post&f=242&t=143975561&qpid=144592799" pid="144592799" style="color: rgb(251, 125, 12); text-decoration: none; height: 20px; line-height: 20px; padding: 0px 10px; background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(rgb(246, 246, 246)), to(rgb(229, 229, 229))); border: 1px solid rgb(219, 219, 219); border-top-left-radius: 3px; border-top-right-radius: 3px; border-bottom-right-radius: 3px; border-bottom-left-radius: 3px; display: block; white-space: nowrap; margin-left: 4px; opacity: 1; -webkit-transition: all 0.2s ease-in-out; " title="Svar direkte til dette innlegget">Svar</a></li>

<li class="multiquote" id="multiq_144592799" style="margin: 0px; padding: 0px 3px 10px; font-size: 12px; float: right; color: rgb(90, 90, 90); font-family: arial, helvetica, sans-serif; line-height: 15px; "><a class="ipsButton_secondary" href="http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php?app=forums&module=post&section=post&do=reply_post&f=242&t=143975561&qpid=144592799" style="color: rgb(251, 125, 12); text-decoration: none; height: 20px; line-height: 20px; padding: 0px 10px; background-image: -webkit-gradient(linear, 0% 0%, 0% 100%, from(rgb(246, 246, 246)), to(rgb(229, 229, 229))); border: 1px solid rgb(219, 219, 219); border-top-left-radius: 3px; border-top-right-radius: 3px; border-bottom-right-radius: 3px; border-bottom-left-radius: 3px; display: block; white-space: nowrap; margin-left: 4px; opacity: 1; -webkit-transition: all 0.2s ease-in-out; " title="Siter dette innlegget med multisitering">Multisitat</a></li>

<li class="report" style="margin: 0px; padding: 0px 3px 10px; font-size: 12px; float: right; color: rgb(90, 90, 90); font-family: arial, helvetica, sans-serif; line-height: 15px; "> </li>

</ul>

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

 

Lørdag 27.oktober

jeg har to prinser:)

mov:)

 

Søndag 28.oktober

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

 

Lørdag 27.oktober

jeg har to prinser:)

mov:)

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

 

 

 

Da henger jeg meg på her! Spent! Dette er 1pp på nr 2. Litt usikker på når ikm er, for mensen er ikke helt stabil etter p-pilleslutt. Så det blir nok for tidlig testing her!!

Det eneste tilskuddet jeg tar er også folat (og tran;))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kan jeg skrive meg på 'på ordentlig' på liste.

Heia masse spirer i Oktober!!!

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

 

Lørdag 27.oktober

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2 - 1 pp

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

 

Lørdag 27.oktober

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2 - 1 pp

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*


  • 3 pp på meg:) alle gode ting er 3 satser jeg på:) hehe... lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

 

Lørdag 27.oktober

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2 - 1 pp

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

 

Jeg er med! Fjerde inseminasjonsforsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-) Hvis noen kunne sette meg opp på lørdag 27. hadde det vært supert :-) Går nå inn i pp 3, har vært uheldige ved eggl (nattevakter den første, og sykdom på andre) men alle gode ting er 3 :-)

Masse lykke til, til oss alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Setter på To gutter små :-)

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører til her jeg også :)

Håper oktober er mnd for oss alle sammen.

 

Ser det er flere kjente som måtte over i en ny uke. Jenter nå skal det skje :) :) Positive tester here we come ;)

 

Jeg får ikke skrevet meg på lista.

Har IKM mandagen så hvis noen kan skrive meg på, tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der vettu :) jeg prøver dong quai denne mnd.. er veldig spent :)

 

gi beskjed hvordan det er, tenker å ikke prøve for mye på en gang som om det ikke klaffer denne mnd blir det akupunktur neste mnd og dong quai etter det om det ikke klaffer med akupunktur.. alt er verdt et forsøk, og når man finner nye ting å prøve så går prøvetiden litt fortere også har jeg hørt. :) er jo lov å håpe for nå virker periodene evig lange hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver ikke så hardt denne måneden. Det ville vært mer praktisk å bli gravid i desember, men spire er velkommen i oktober og november og, så velger å bli med :)

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der vettu :) jeg prøver dong quai denne mnd.. er veldig spent :)
gi beskjed hvordan det er, tenker å ikke prøve for mye på en gang som om det ikke klaffer denne mnd blir det akupunktur neste mnd og dong quai etter det om det ikke klaffer med akupunktur.. alt er verdt et forsøk, og når man finner nye ting å prøve så går prøvetiden litt fortere også har jeg hørt. :) er jo lov å håpe for nå virker periodene evig lange hehe :)

 

det skal jeg gjøre :D

er veldig spent, siden jeg sliter myye med lange sykluser og manglende el.. så ihåp om å iallefall få mer regelmessige sykluser og skulle det bli spire av det, så er jo det en kjeempe bonus ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter på Dossa:)

 

Mandag 22.oktober

Dossa:)

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

 

 

Endret av Igangpånr2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22.oktober

Dossa:)

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

88frøken

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

 

 

Blei visst ny pp her også. Tror det er den 6. nå... hmmm... Håper på bedre hell denne gangen, samt litt bedre tid til å hoppe i halmen;) Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22.oktober

Dossa:)

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

88frøken

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

ønsker*et*mirakel

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

 

Datt visst av denne lista jeg... Ja,ja... Gir meg ikke så lett så skriver meg inn på nytt ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må visst flytte meg... Kroppen min har tullet litt med meg, så jeg hører til på Uke 44.

 

Lykke til, alle sammen! Kan jo hende vi sees på Juli2013 ;-)

 

Mandag 22.oktober

Dossa:)

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

88frøken

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

ønsker*et*mirakel

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...