Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

El testing i gang her også. Har hatt sånn seigt eggehviteaktig slim to dager nå, men testen er fortsatt negativ. Forrige pp hadde jeg også slim noen dager før pos test. Stusser litt over dette, trodde man hadde el slim ved el... jaja. Utfordringen her er å få mannen til sengs. Jeg er dønn forkjøla og han nekter å kysse i frykt for smitte. Hehe ;) Får bli prostitusjonssex da, uten kyssing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha! Det høres bra ut:p

 

Tror ikke EL testing er noe for meg.... Tror for det første at jeg ikke hadde klart/giddet å gjøre det hver dag (og da er vel litt av vitsen borte), men Hvis jeg hadde klart det hadde jeg nok blitt Bridezilla (bare i jeg-må-bli-gravid-NÅ-versjon og ikke brudeversjon;)). Tror ikke det er ønskelig:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver også og tester for el nå om dagen. Har fått høy på monitoren så venter bare på at det skal stå max.

Dessverre så er mannen borte på jobb så jeg håper at jeg ikke får max på den før han er tilbake!!

 

Nurk er velkommen: hahaha jeg tror du "hit the nail on the head" (som de så fint sier) med beskrivelsen av gravidzillaene :D

 

Bumblebee: Prostitusjonssex :D haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smyger meg inn her jeg også på ca 25.:) Heller ikke skrevet meg på liste før. Tester ikke el, men den er vel rundt disse tider - spent!!

 

Mandag 22.oktober

Dossa:)

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

mibella

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

88frøken

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

ønsker*et*mirakel

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg skal insemineres (vi er to jenter), så er EL-testing helt avgjørende. Når man bruker naturmetoden skjønner jeg godt at man ikke orker det (før man evt har prøvd en stund), er ikke direkte turnon akkurat... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jammen meg liv! :) Flott!

 

Jeg flytter inn her jeg også. Vi har vært aktive prøvene siden april, men det har ikke skjedd noen ting ennå.. Jeg er uregelmessig og skal på kontroll i uke 42. Det er sannsynlig at jeg må gjennom en hormonbehandling om vi ikke får det til i denne pp. Har snakket med gynekologen min om dette tidligere, men vi klarte likevel å bli gravide i 1.pp med førstemann.. Jeg går ut ifra en 33dagers syklus og setter meg opp på fredagen! Jeg tester etter El fordi jeg er uregelmessig, foreløpig er testene negative. *Håper intenst*

 

 

Mandag 22.oktober

Dossa:)

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

mibella

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

88frøken

Bittelittstor

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

ønsker*et*mirakel

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Endret av Bittelittstor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har vi bestemt oss for å begynne på vår første prøveperiode. Jeg har vært klar i godt over to år nå men har endelig fått samboeren med. Jeg sluttet på p-piller i april men grunnet en planlagt reise hvor gulfebervaksine og malariatabeletter var et krav, har vi ikke startet prøveperioden før nå. Dette er en utrolig spennende tid:-)

 

 

Mandag 22.oktober

Dossa:)

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

Milladue

 

Torsdag 25.oktober

mibella

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

88frøken

Bittelittstor

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

ønsker*et*mirakel

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj Oj Oj så mange vi er på listen denne uka :)

Håper vi får se mange som beveger seg over til 1.trimester :D

 

Bruker fertilitetsmonitor jeg da. Orker ikke tyde tester så lar heller monitoren gjøre det for meg. Men tror jo nå at det er noe galt med meg siden det ikke har klaffet enda.. Sist gang tok det 3 mnd, men nå er vi inne i pp nr 9 :( Men vi får se an et par mnd til før jeg går til legen. Driver å bytter helseforsikring nå slik at egenandelen er lavere så venter til det er i boks hvertfall (Savner det norske helsevesenet en gang iblant ja ;) )

 

Monitoren står enda bare på høy og mannen så han skulle komme hjem idag så da ser det ut til at vi rekker el denne mnd hvertfall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er el testing igang, og ser ut som om el er i anmarsj!!:D det hadde jeg ikke trodd, siden jeg har så uregelmessig syklus!:) men da er det spørs om jeg ikke må til å kose me kjærsten i stillhet da til kvelden!! Typisk med el denne helgen når bi er på hyttetur med hele svigerfamilien!!:P eller at vi er heldige og el ikke kommer før tidlig neste uke, så vi kan legge inn aksjer når vi kommer hjem også ;) håper alle kjører på i helga og uka som kommer!! Nå skal det klaffe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AIK: Hehe, det er akkurat det det er for meg, liiiite turn-on:p (meeeen, kan vel fort hende jeg ville brukt det hvis det tar lang tid...)

 

PeppaPig: krysser fingrene ekstra for deg denne pp! Trenger ikke å være noe galt selv om det tar litt tid :) Hvor bor du?

 

Men tror jeg nærmer meg EL om dagen da :D Rare greier å faktisk legge merke til endringer i syklusen! Har aldri tenkt over det tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i pp9:-( mannen er sendt til testing av sæd og jeg gjør foreløbig tiltak som å drikke mindre koffein, prøve å ikke stresse og har nå begynt mdd akupunktur.

 

Koselig å se så mange her:-)

Vi er i full gang da jeg har hatt el slim i 3 dager oc har i dag litt følsomme

eggstokker! Håper på babylykke snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nurk er velkommen: bor i usa og helsevesenet her er fantastisk om man har de rette forsikringene ;) Vi har gått fra ca 60000 kr egenandel ned til 2500 kr så det hjelper på. Kan hvertfall gå til legen uten å bli ruinert.

 

Tanken: hihi jeg har gått andre veien, fra å nesten ikke drikke Kaffe til å drikke det hver dag. Burde egentlig legge fra meg denne (u)vanen :)

Vi har jo prøvd like lenge, men ikke søren om mannen vil sjekke seg. Ikke noe feil med superspermen hans nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El slim og el smerter her, men negativ test. Regner med den blir positiv i morgen. Drøye aksjelegging til i morgen, både meg og mannen i huset er helt nedsylta

 

Vi har brukt glidemiddel som jeg tror vi ikke burde bruke...hm..kanskje legge det bort resten av pp'n. De andre gangene har jeg blitt gravid på et blunk når vi byttet over til pre-seed. Har prøvd det litt innimellom nå også, men skal satse på KUN det videre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

El slim og el smerter her, men negativ test. Regner med den blir positiv i morgen. Drøye aksjelegging til i morgen, både meg og mannen i huset er helt nedsylta

 

Vi har brukt glidemiddel som jeg tror vi ikke burde bruke...hm..kanskje legge det bort resten av pp'n. De andre gangene har jeg blitt gravid på et blunk når vi byttet over til pre-seed. Har prøvd det litt innimellom nå også, men skal satse på KUN det videre nå.

 

Hmmmm.... DER sa du noe du! Den tanken har ikke engang slått meg.. Kanskje det er glidekremen?! Vi bruker det ikke hver gang men avogtil, og det er kanskje nok til at det ikke klaffer for vi har jo truffet på el hver bidige gang!

 

Er dette noe av det samme du snakker om?

http://www.drugstore.com/products/prod.asp?pid=261389&catid=181914&aid=338666&aparam=261389

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Får kjøpt de på billigtester også. Leste nettopp at glycerin er giftig for sædcellene... vi bruker glidemiddel med glycerin.

 

Vet ikke om det er dokumentert altså, så du får ta det med en klype salt. Skal google og se om jeg finner noen pålitelige kilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er el over og kalenderen har flyttet meg til ikm uke 42. Har bare 11-12 dagers lutealfase, så ikm blir rundt fredagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hopp :) Melder meg inn her jeg da syklusen min plutselig har blitt veldig lang....Trodde eggløsningen skulle komme på torsdag som var, men neeeiiida, ingen eggløsning enda...Så da håper jeg det skjer denne uka!:) Jeg har kjøpt det pre seed glidemiddelet som bumblebee skrev om, og håper det gjør susen....vi har nemlig brukt babyolje helt frem til nå. Gudskjelov kom jeg over en tråd her som det stod at sånt no er som gift for de små svømmerene :P Så vi satser på spire denne mnd!!:) Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Bumblebeee

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

Nemo_

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Bumblebee! Skulle ønske jeg var en uke nærmere ;)

 

Og velkommen Nemo_!

 

Hva er det som er galt med babyolje egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Bumblebee! Skulle ønske jeg var en uke nærmere ;)

 

Og velkommen Nemo_!

 

Hva er det som er galt med babyolje egentlig?

 

Babyolje er ikke bra for spermen....Den svømmer visstnok ikke like bra i den....Det beste skal visst være enten kaldpresset rapsolje, romstemperert eggehvite eller den preseed glidekremen...Vanlig glidemiddel skal man heller ikke bruke da man prøver å bli gravid....:P Dette fant jeg ut i forrige uke...Så nå er eggehvite prøvd, aldri mer!!hehe...Da bestilte jeg den preseed og har prøvd den...funka det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, blir så nysgjerrig når folk skriver om sånne ting :P Så: Hvorfor ikke eggehvitte?

 

Fordi det blir egentlig bare som å bruke vann syns jeg...det tørka med en gang, og det ble såååå knusktørt!!Heh....Jeg tror jeg ville gått for rapsolje jeg om jeg ikke allerede hadde kjøpt den preseed...For den tørker enkli litt fort den å...men, det funker helt ok!!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...