Gå til innhold

~ ¤ ~ IKM Uke 43 ~ ¤ ~


Liljeduft

Anbefalte innlegg

Jeg er blitt borte fra lista ser jeg.

 

Har IKM torsdagen så hvis noen kan skrive meg på hadde det vært fint :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

Dossa

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

Nemo_

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Endret av Bumblebeee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egghvite som glidekrem har jeg aldri hørt om før ;)

 

Jeg ser for meg at mannen ligger på vent i senga mens jeg er på kjøkkenet - "bare vent litt kjære, jeg skiller plomma fra egghviten nå." :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det for å hjelpe på å bli gravid dere bruker glidekrem?

må spørre for jeg er så ufattelig nysgjerrig av meg.. har liksom aldri hatt bruk for det selv. og de siste ukene har jeg blitt våt som en foss og fått orgasmer i fleng før han i det hele tatt kommer inn i meg, så har ikke det behove for sexen sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble borte jeg også ser jeg..:)

Her er det el omtrent nå (ikke helt sikker på akkurat dagen). Veldig spent på om noe har satt seg eller kommer til å gjøre det de neste dagene:)

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

Dossa

mibella

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

Nemo_

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er fler som har falt ut av lista! :)

 

Jeg venter også på el. Jeg merker tegn, men testene er ennå ikke positive. *Vil så gjerne denne måneden!*

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

 

Torsdag 25.oktober

Dossa

mibella

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

Bittelittstor

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

Nemo_

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også på el nå... Dag 16 av syklusen så håper ikke at jeg har gått glipp av el.. Pleier som regel å ha hatt el innen jeg er på dag 16 ;) Men jeg får vel bare stole på at monitoren er riktig...

 

Jeg har to prinser: Bruker ikke glidekrem alle gangene og heller ikke under hele akten. Det er mer når det er "pliktsex" og man kanskje ikke er like på glid som andre ganger, og når vi bruker leketøy da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere... Jeg er ikke heeelt inn i dette EL og EL slimet. Jeg tror at jeg har/har hatt el. Fordi jeg fikk dett tykke slimet og hadde så vondt i magen en natt så jeg måtte ta paracet, akkurat det samme hadde jeg i midten av forrige periode. Men det har vært så lite av det slimet i forhold til forrige gang!! Har det noe å si i det hele tatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woow, så mange vi er!! Så gøy :):):) dette blir spennende, dere!

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Lykketroll13

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

millepersille

 

Torsdag 25.oktober

Dossa

mibella

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

Bittelittstor

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

Nemo_

 

Søndag 28.oktober

NurkErVelkommen

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen.

 

Melder meg inn her hos dere,supert hvis noen gidder føye meg inn på listen:-) Veldig hyggelig m noen i samme situasjon! Har en gutt på litt over 2 år og nå har vi startet den spennende reisen med å lage en liten til! Sluttet på pillen i august, skjedde ikke noe 1pp naturlig nok... Hatt en runde m mens som startet 23 sept. Har alltid hatt ekstremt nøyaktige sykluser men det er jo på pillen. Vanlig er å regne 28 dager men siden det tok 30 mellom de siste blødningene blir det vel da ca 23 okt som er min IKM. Jeg får jo være realistisk og forberede meg på negativ test men hvor lett er det når det nærmer seg dato he he... Dette blir spennende for oss alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg drevet med seriøs regning her ;) Og hvis den stemmer har jeg ikm allerede på mandag 22.!:-O Så da må jeg selvsagt teste da hvis tr ikke dukker opp;)

Alt må deles her:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere... Jeg er ikke heeelt inn i dette EL og EL slimet. Jeg tror at jeg har/har hatt el. Fordi jeg fikk dett tykke slimet og hadde så vondt i magen en natt så jeg måtte ta paracet, akkurat det samme hadde jeg i midten av forrige periode. Men det har vært så lite av det slimet i forhold til forrige gang!! Har det noe å si i det hele tatt?

 

Nå skal jeg være skikkelig lat og bare linke til en side som jeg syns er kjempebra :P

http://www.pernille.info/cervixsekret.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange vi har blitt:-)

 

Jeg har desverre ligget rett ut siden søndag mdd migrene. El var vel søndag eller mandag, og fikk lurt inn litt sperm sånn at måneden ikke blir helt bortkastet. Vi hadde også en runde på fredag, så det bør være håp.

 

Ønsker så masse en liten kul på magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dere... Jeg er ikke heeelt inn i dette EL og EL slimet. Jeg tror at jeg har/har hatt el. Fordi jeg fikk dett tykke slimet og hadde så vondt i magen en natt så jeg måtte ta paracet, akkurat det samme hadde jeg i midten av forrige periode. Men det har vært så lite av det slimet i forhold til forrige gang!! Har det noe å si i det hele tatt?

 

Nå skal jeg være skikkelig lat og bare linke til en side som jeg syns er kjempebra :P

http://www.pernille.info/cervixsekret.htm

 

Tja... Der ga jeg opp alt som har med slimtolkning å gjøre :P Fra nå er det bare å humpe på :P

 

Tanken: uff, går det bedre med deg? Krysser fingrene for spire!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha jeg tror humping er den beste måten å bli gravid på :P

 

Tanken: Uff migrene er helt jævlig. Håper du føler deg bedre nå!

 

 

Vi har ikke fått lagt så veldig mange aksjer vi heller :( men det er jo bare sånn det er når mannen jobber i en annen by.

Gudskjelov så har vi funnet nytt hus i byen der mannen har jobb og vi kan flytte inn allerede neste uke!! Jippi! Så da vil vi hverffall være i samme hus fremover når el dukker opp :D

Men jeg håper jo på at de få gangene vi har humpet i vei denne mnd vil føre til babylykke. Vi trenger jo bare en dyktig svømmer ;)

 

Alt-er-mulig: Jeg har lagt til deg!

 

Nurk er velkommen: Endret ikm dag fra 28 til 22.

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Lykketroll13

NurkErVelkommen

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

Alt-er-mulig

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

millepersille

 

Torsdag 25.oktober

Dossa

mibella

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

Bittelittstor

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

Nemo_

 

Søndag 28.oktober

 

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har Ikm mot slutten av uka: Har dere tegn på el? Tester dere?

 

Jeg har hatt el-slim i 2 dager nå, men testene er fortsatt negative. I følge eggløsningeskalkulatoren, så skal jeg ha el på lørdag, men fordi jeg er uregelmessig så tester jeg i tillegg til å følge med på kroppens signaler.

 

Det var så lett før jeg ble gravid første gangen. Da hadde jeg bittelitt slim, jeg kjente et lite stikk, kjente en liten smerte i et par timer, så var alt over. Nå får jeg murringer, har slim over flere dager, blir litt oppblåst og oppblåstheten og murringene varer frem til mens.. Slitsomt! (Har nok blitt litt ekstra var på alle disse signalene fordi vi har prøvd en stund og)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg og mannen min i gang med første prøveperiode. Veldig spennende, og litt skummelt :)

 

 

Mandag 22.oktober

Verbena

PeppaPig

tanken

Lykketroll13

NurkErVelkommen

Håp 2013

 

Tirsdag 23.oktober

Liljeduft

Frid84

Alt-er-mulig

 

Onsdag 24.oktober

lille troll*ønsker<3

AIK

millepersille

 

Torsdag 25.oktober

Dossa

mibella

 

Fredag 26.oktober

krølla86

cec26

Bittelittstor

 

Lørdag 27.oktober

To gutter små

jeg har to prinser:)

mov:)

Igangpånr2

Nemo_

 

Søndag 28.oktober

 

 

 

Gravid!

 

*Ny PP*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som bruker fertilitets monitor: Har dere sex på alle høydager og maxdager? Har høy nå, og har hatt det siden mandag,så her har det vært humping hver kveld. Forrige måned hadde jeg bare 2 dager med høy og deretter 2 dager med Max. Er jo sjanse for å bli gravid på høydager også, men ble da så mange høydager denne måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som bruker fertilitets monitor: Har dere sex på alle høydager og maxdager? Har høy nå, og har hatt det siden mandag,så her har det vært humping hver kveld. Forrige måned hadde jeg bare 2 dager med høy og deretter 2 dager med Max. Er jo sjanse for å bli gravid på høydager også, men ble da så mange høydager denne måneden.

 

Skulle gjerne hatt sex på alle høy og max dager, men det er umulig da mannen ikke er i hus alle dagene ;)

Så lenge vi får til et par ganger da den er på høy og en gang da den er på max så skal jeg si meg fornøyd.

 

Sist gang jeg ble gravid så hadde vi morgensex på den første max dagen, og det var kun den dagen vi hadde sex hele perioden. Jeg håper at det samme skjer denne gangen :D

 

Bare sitter og venter på max utslag nå, er på dag 18 av syklusen og så langt uti har jeg aldri hatt el før, så enten er monitoren på bærtur og jeg har gått glipp av el, jeg har ikke el denne gangen her eller så er kroppen min stressa over prøvingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også positiv test i går! Denne pp har jeg brukt Clear Blue og det var en oppmuntring å se smilefjestet i går! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...