Gå til innhold

~***IKM uke 37***~


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ingen strek her enda!! Blæ.. Altfor tidlig å bli utålmodig men eg e lei! Drømte i natt at streken var der og ble jo bare så skuffet når eg våknet og testet.. Prøve å ikke teste i morgen så krysser eg fingrene for at ikke Tr kommer i løpet av helgen!!

 

Masse gratulerer til dere med to streker! :) håper det blir flere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen strek her i dag. Testet med billigtest, men ble enig med kjæresten om å kjøpe "ordentlig" test nå. Bør sikkert vente noen dager med å teste igjen, men tror ikke jeg klarer det.

Har så mange symptomer at jeg synes det er rart om jeg ikke er gravid :(

 

Håper det er noen her som har testa positivt i dag, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.... Fikk ultrasvak strek med billigtest i dag tidlig. Den går på tvers av hele pinnen og har lik bredde som kontrollstreken, men er veldig svak. Såpass svak at jeg ikke klarer å fange det opp på bilde med mobilen (men jeg kan se den på en armlengdes avstand i godt lys). Vet ikke helt hva jeg skal tro. IKM til søndag så syns den var litt vel svak. Samtidig hadde jeg positiv EL-test 2. og 3 sept. Om EL var 3.sept, så er jeg 11 dpo.

 

Har flere billigtester, men tror jeg skal kjøpe med noen andre på vei hjem i dag. Pluss folat, har bare to stk igjen..

 

Syns det var få med spire her inne. Gratulerer til dere gravide, håper det blir flere av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenningen stiger for flere her inne ser jeg :)

 

Tempen min er plutselig 37 grader på morgenen i dag og jeg har fått litt lys gul utflod. Venter fortsatt til søndags morgen ikm med å teste, kan jo hende tanta kommer først også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det super svake streker og ingen mens enda... Selvom ikm var i går! Så nå blir det kjøpt inn tester på apoteket i kveld. Kjenner at jeg stoler fint lite på disse billigtestene.

Satser på mange klare streker i morgen for oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende, Verbena! Krysser fingrene for at du får klarere streker i morgen da:-)

 

Her i kveld har mensmurringene begynt så smått, litt vondt i korsryggen samt ømme pupper. Alt tyder altså på at mensen er på vei...Håper selvsagt at det bare er lureri, og at to sterke streker lyser mot meg på søndag morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Verbena! Krysser fingrene for at du får klarere streker i morgen da:-) Her i kveld har mensmurringene begynt så smått, litt vondt i korsryggen samt ømme pupper. Alt tyder altså på at mensen er på vei...Håper selvsagt at det bare er lureri, og at to sterke streker lyser mot meg på søndag morgen!!

 

Håper for deg jeg også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det super svake streker og ingen mens enda... Selvom ikm var i går! Så nå blir det kjøpt inn tester på apoteket i kveld. Kjenner at jeg stoler fint lite på disse billigtestene. Satser på mange klare streker i morgen for oss!

 

Gratulerer med svake streker!! :) Satser på, for din skyld, at det ikke er noe feil med testene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clearblue pluss var ikke i tvil... like kraftig og klar blåfarge på krysset som på kontrollstreken!!

 

Så nå hopper jeg inn i 1.trimester og mai 2013 termin gruppen!!

 

Lykke til alle sammen!! Håper dere følger etter fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, hissig og ingen spotting å spore enda! Hmm, kan det være noe allikevel da? Ikm først i morgen, men jeg pleier alltid å spotte 1-2 dager før mens. Løper på do 1 gang i timen for å sjekke, men ingen tegn til blod enda. Har imidlertid småmurringer i magen, så ikke godt å si hva dette kan bety??

 

Krysser det som krysses kan for at tr holder seg laaangt unna:-)

 

Hvordan går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser dårlig ut for meg! Skimtet noe rødt på papiret i sta.. Ikm i morgen.. Fikk jo vite at en venninne som ikke prøvde å bli gravid er gravid i dag! Veldig glad på hennes vegne men det svir litt ekstra når du selv driver å tester hver dag i håp om to streker.. Neste el er mannen i Nordsjøen så dette ble en dritt dag!

Lykke til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM tirsdag 11, men fortsatt ingen mens. Tok test sist i går morges, og det var kun én strek.... :( Begynner å bli utålmodig, kanskje jeg også skulle investere i en dyrere test? Blir ikke test før på mandag i såfall. Kjenner det "kniper" litt nederst i magen innimellom, nesten så jeg tror tr har kommet, men ingen spor å se når jeg er på do. Vil ha svar nåååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig, Anette1987:-( Noen blør jo litt tiltross for graviditet, kan jo håpe!

 

Skjønner godt følelsene dine ift gravid venninne. Det handler jo ikke om at man ikke unner andre dette, men det blir litt sårt når man prøver og prøver- mens andre bare plutselig blir gravide!!

 

God klem til deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalm, hissig og ingen spotting å spore enda! Hmm, kan det være noe allikevel da? Ikm først i morgen, men jeg pleier alltid å spotte 1-2 dager før mens. Løper på do 1 gang i timen for å sjekke, men ingen tegn til blod enda. Har imidlertid småmurringer i magen, så ikke godt å si hva dette kan bety??

 

Krysser det som krysses kan for at tr holder seg laaangt unna:-)

 

Hvordan går det med dere andre da?

 

Akkurat det samme her! Ikm i morgen og masse mensmurringer i dag tidlig, men fortsatt ikke antydning til spotting. Har spottet opp til en uke før ikm tidligere, så synes kroppen er veldig ondskapsfull mot oss hvis TR dukker opp i morgen :-) lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får vell melde over og ut herfra jeg da... hadde et LIIIITE håp denne gangen... som alle andre, nå er jeg lei... tror vi slutter å prøve etter 3.5 år..... synd å si det men.... har INGEN tro lengre nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Gratulerer Verbena!! Lykke til videre! :D

 

Vilhabolle: mange ber om å bli satt opp på lista ettersom de ikke får det til alv fra mobilen. Men ellers gjør de det selv, bare si fra, så skal vi hjelpe deg, du er hjertelig velkommen :)

 

Her kom TR i går, ingen skuffelse, hadde ingen forhåpninger. Kjenner at jeg er litt der at det er helt greit å vente litt. Lillemann har vært våken halv seks-seks hver eneste morgen i over to uker nå, pluss supertrassig på dagene, og tanken på å kombinere det med nyfødt og enda mer søvnløse netter er ikke så fristende akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

jeg får vell melde over og ut herfra jeg da... hadde et LIIIITE håp denne gangen... som alle andre, nå er jeg lei... tror vi slutter å prøve etter 3.5 år..... synd å si det men.... har INGEN tro lengre nå...

 

Det kan jo kanskje være det som skal til, å la det være. Mange blir jo gravid når de gir opp, skaffer hund og begynner med en adopsjonsprosess feks. Rett og slett lar hjernen koble helt ut. Hvem vet? Skjønner at det må være fortvilende :( klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den med at du syns det er greit å vente litt når du har en sånn morgenfugl ja UndrendeUllteppe:) Kan jo hende det blir klaff neste pp nettopp pga at du syns det ;)

 

Nesten så jeg syns det er ekkelt å skrive dette neste, men jeg fikk svaaak positiv A1 test i natt. Ble så grøtete bilde så er ikke noe vits å legge ut. Med så lite symptomer som jeg har Må jeg bekrefte på tirsdag med en cb digital før jeg tørr juble. Mensen har iallefall ikke kommet, ikm i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg ringfinger, kan ikke være lett å holde motet oppe etter å ha prøvd så lenge. ønsker deg lykke til videre, og kanskje sitter spiren når man ikke tenker på det. God klem iallefall:-)

 

Så spennende, Wilma+baby! Gi oss en oppdatering på tirsdag da:-))

 

Ingen tegn til mens her heller, ikm i dag. Har ikke testet enda. Synes det er så spennende, så venter noen dager til med å teste hvis ikke mensen dukker opp i mellomtiden. Ingen symptomer her heller, annet enn at det er snodig at ikke den vante spottingen har begynt engang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Verbena!!

 

Jeg har tatt tilsammen 3 billigtester og en docmorris på fredag og lørdag. Billigtestene er veldig svake, men tydelige streker. Docmorrisen er litt sterkere, men fortsatt svak. Venter til i morgen med å ta en ny test. Håper den er sterkere og at TR ikke dukker opp i dag. Regner med at det er "noe" der, siden to forskjellige tester gir utslag. Om et er varig denne gangen er et helt annet spørsmål.

 

Blir spennende å høre hvordan det går med dere som venter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke tegn til Tr her, og ikm i dag. Pleier og spotte lenge før ikm og i dag et jeg kvalm og har kastet opp, så øyner et bitte lite håp :-) skal teste i kveld eller morgen tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...