Gå til innhold

~***IKM uke 37***~


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Skjønner den med at du syns det er greit å vente litt når du har en sånn morgenfugl ja UndrendeUllteppe:) Kan jo hende det blir klaff neste pp nettopp pga at du syns det ;) Nesten så jeg syns det er ekkelt å skrive dette neste, men jeg fikk svaaak positiv A1 test i natt. Ble så grøtete bilde så er ikke noe vits å legge ut. Med så lite symptomer som jeg har Må jeg bekrefte på tirsdag med en cb digital før jeg tørr juble. Mensen har iallefall ikke kommet, ikm i dag.

 

Regner med at du kommer å henger i 1.trimester sammen med meg på tirsdag!! Har lite symptomer jeg også nå. Er bare ubeskrivelig trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner den med at du syns det er greit å vente litt når du har en sånn morgenfugl ja UndrendeUllteppe:) Kan jo hende det blir klaff neste pp nettopp pga at du syns det ;) Nesten så jeg syns det er ekkelt å skrive dette neste, men jeg fikk svaaak positiv A1 test i natt. Ble så grøtete bilde så er ikke noe vits å legge ut. Med så lite symptomer som jeg har Må jeg bekrefte på tirsdag med en cb digital før jeg tørr juble. Mensen har iallefall ikke kommet, ikm i dag.
Regner med at du kommer å henger i 1.trimester sammen med meg på tirsdag!! Har lite symptomer jeg også nå. Er bare ubeskrivelig trøtt!

 

Takk Verbena! :) så koslig, jeg vil gjerne joine dere :D Føler meg gravid, har den rette følelsen. Det murrer littebittegrann av og til og stikker litt noen ganger. Ellers utrolig lite jeg merker til det, men det kommer vel etterhvert som de to forrige gangene. Har IKKE gått opp for meg enda, helt rart :)

 

Er så spennende å følge med dere her inne, håper dere får positive tester snart!! Skal gi oppdatering på tirsdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen spotting eller mens i kveld, men små murringer.. Tok nettopp en test, men den var negativ. Jeg har korte sykluser på 22 dager, med en lutealfase på 10 dager. Det betyr at jeg er 10 dpo i dag, noe som igjen kan bety at det er for tidlig å teste.

 

Får vel bare vente og se et par dager om mensen kommer, hvis ikke blir det test på tir/ons her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikm på tors 13, negativ test på fredag, fortsatt ingen tr...., kvalm og uggen....tror nok jeg må ta en ny test i morgen....gratulere til alle med positiv test : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så masse, Verbena!

Hvordan går det med deg, Salvador?

 

Her er det som før helgen: bare en strek, men ingen TR.

Kvalm og sliten. Metallsmak i munnen, små stikk nederst i magen av og til. Venter i spenning på hvilken vei pilen viser om noen dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse, Verbena! Hvordan går det med deg, Salvador? Her er det som før helgen: bare en strek, men ingen TR. Kvalm og sliten. Metallsmak i munnen, små stikk nederst i magen av og til. Venter i spenning på hvilken vei pilen viser om noen dager.

 

Fikk ikke tatt test i dag, forsov meg så rakk det ikke... Fortsatt ingen tr. Er skikkelig oppblåst i magen, ømme bryst som har vokst utrolig mye på kort tid, nesten så jeg må opp en størrelse i bh! Føler meg sulten hele tiden, men blir småkvalm så fort jeg har spist litt. Og så er jeg trøtt hele tiden... Siste test var på fredag, ny test i morra tidlig!! :)

 

Jeg krysser fingre for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen spotting eller tr i dag, men småmurringene i magen kommer og går. Ømme pupper.

 

DrØmte at jeg fØdte en nydelig gutt i natt, jeg var så lykkelig:-) Tenk om det virkelig kan ha skjedd denne pp!!

 

Blir litt sur hvis kroppen min bare tuller med meg nå... Tester igjen på onsdag tenker jeg.

 

GRATULERER til dere med positive tester- det må være fantastisk:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, Wilma+baby:-(

Men hører jo om mange som blør litt nÅr de skulle hatt sin første mens under en graviditet, sÅ hÅpet er ikke ute enda!

 

Klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Mammadrøm! :) Klem til deg.

Tror nok det er en veeldig tidlig abort eller noe, kommer slim og en god del blod...Men har absolutt ingen smerter da.

Tar den testen uansett i morgen tidlig bare for å se om jeg har vært gravid iallefall.

 

Jeg håper du får positiv test og et flott svangerskap Mammadrøm:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt test.. Kun en strek, eller det var det jeg trodde, da, helt til jeg skulle kaste den. Da kunne jeg skimte en ekstra svak, svak strek. Trodde det først var innbilning, men den var der fortsatt når jeg holdt testen mot lyset. Tenkte med en gang at jeg så den kun fordi jeg ønsker det så sterkt, men min kjære så den også!!! :) :) :D :D Svak strek er strek det også!

 

Dette var en billigtest, tenker jeg tar en ny i morra, og hvis streken er litt sterkere da, er det noen hensikt å kjøpe dyrere test? (har mange av de andre igjen...) Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Salvador :) Fint å ha dere her inne å skrive til.

Så spennende salvador!! Jeg ville kjøpt en digital en,men det er meg da ;) Lykke til!

 

Blør ennå, sorry for detaljer, blodslim, som renner ut. Men ingen smerter, bare svake murringer av og til.

 

Tok CB digital i natt : Gravid 1-2 uker sto det der. Var helt rart å se det ettersom jeg holder på å abortere. Skal kjøpe en digital m ukeind. å teste på nytt neste uke tror jeg, så kan jeg se om alt er borte eller om et mirakel har skjedd og jeg fortsatt er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager over ikm, og fortsatt ingen tr. Men føler dessverre på meg at den kommer i dag. Jeg tror jeg antagelig spontanaborterte ved forrige mens, så mulig derfor kroppen ikke er helt i lage...

 

Uff, blir helt sliten av dette her. Jeg som tok det så med ro denne pp, men de siste dagene nå har jeg jo ikke klart å tenke på annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt test.. Kun en strek, eller det var det jeg trodde, da, helt til jeg skulle kaste den. Da kunne jeg skimte en ekstra svak, svak strek. Trodde det først var innbilning, men den var der fortsatt når jeg holdt testen mot lyset. Tenkte med en gang at jeg så den kun fordi jeg ønsker det så sterkt, men min kjære så den også!!! :) :) :D :D Svak strek er strek det også! Dette var en billigtest, tenker jeg tar en ny i morra, og hvis streken er litt sterkere da, er det noen hensikt å kjøpe dyrere test? (har mange av de andre igjen...) Hva ville dere gjort?

 

Jeg hadde super svak strek på billigtest torsdagsmorgen, fredagsmorgen var det ingen strek, fredagsettermiddag var det en super svak strek igjen. Så jeg tok CB plus lørdagsmorgen og den ble klart og tydelig positiv med en gang!

Også måtte jeg jo bare ta en digital på søndag og den var det klartale på!! Kjøp deg en dyrere test er mitt råd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det blir noe mirakel, for nå kom hele livmorslimhinna ut, men da var det ikke meninga, er glad kroppen rydder opp selv.

Vi prøver med friskt mot igjen etter endt blødning. Leste på jordmorsiri at det er lettere å bli gravid etter en sa, da det kan være hcg i kroppen i inntil 9 uker etterpå :)

 

Man blir sliten av og til ja mammadrøm, tankene spinner jo rundt prøving hele tiden. Men vi får holde ut, gir oss ikke så lett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg tatt test.. Kun en strek, eller det var det jeg trodde, da, helt til jeg skulle kaste den. Da kunne jeg skimte en ekstra svak, svak strek. Trodde det først var innbilning, men den var der fortsatt når jeg holdt testen mot lyset. Tenkte med en gang at jeg så den kun fordi jeg ønsker det så sterkt, men min kjære så den også!!! :) :) :D :D Svak strek er strek det også! Dette var en billigtest, tenker jeg tar en ny i morra, og hvis streken er litt sterkere da, er det noen hensikt å kjøpe dyrere test? (har mange av de andre igjen...) Hva ville dere gjort?
Jeg hadde super svak strek på billigtest torsdagsmorgen, fredagsmorgen var det ingen strek, fredagsettermiddag var det en super svak strek igjen. Så jeg tok CB plus lørdagsmorgen og den ble klart og tydelig positiv med en gang! Også måtte jeg jo bare ta en digital på søndag og den var det klartale på!! Kjøp deg en dyrere test er mitt råd ;)

 

Tusen takk :) Skal gjøre det :) Kanskje greit å ta med ukeind. med en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager over ikm, og fortsatt ingen tr. Men føler dessverre på meg at den kommer i dag. Jeg tror jeg antagelig spontanaborterte ved forrige mens, så mulig derfor kroppen ikke er helt i lage... Uff, blir helt sliten av dette her. Jeg som tok det så med ro denne pp, men de siste dagene nå har jeg jo ikke klart å tenke på annet.

 

Skjønner deg godt!! Vanskelig å tenke på noe som helst annet! Men ikke gi opp håpet enda, tr har jo tross alt ikke kommet enda! Og hvis det er slik Wilma+baby sier at det kan være lettere å få det til etter en sa, så er jo det et stort pluss nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok ikke det blir noe mirakel, for nå kom hele livmorslimhinna ut, men da var det ikke meninga, er glad kroppen rydder opp selv. Vi prøver med friskt mot igjen etter endt blødning. Leste på jordmorsiri at det er lettere å bli gravid etter en sa, da det kan være hcg i kroppen i inntil 9 uker etterpå :) Man blir sliten av og til ja mammadrøm, tankene spinner jo rundt prøving hele tiden. Men vi får holde ut, gir oss ikke så lett ;)

 

:( :( Håper at jordmorsiri har rett!! ønsker deg all lykke til ved neste pp!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...