Gå til innhold

~***IKM uke 37***~


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var synd, wilma+baby:-( Ønsker deg lykke til i neste pp:-))

 

Så spennende salvador! Sikkert lurt å ta en digital ja:-)

 

Ingen mens her enda. Tok en doc morris test nå i kveld, men den var negativ... Bare å vente enda lenger da, men prØver å innstille meg på at jeg ikke er gravid for å ikke bli for skuffa....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry- mange oppdateringer fra meg om dagen.. Det er så godt å få ut tanker, frustrasjoner og gleder her, da jeg ikke ønsker å snakke om denne prøvingen med så mange. ønsker heller ikke å "plage" kjæresten min med masse pjatt i hytt og gevær. Han er veldig rolig, og opptatt av at vi ikke må stresse så mye at det gjør det vanskelig å bli gravid.

 

Kikket nettopp på testen igjen, og der ser jeg en svaak svaak strek.

Da blir det en ny test på torsdag, hvis ingen tr:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å høre Wilma+baby. Håper det blir spire i neste pp, ja! Er så spent på deg nå, Salvador!

 

Hvordan går det for deg? Har du tatt noen flere tester? Venter i spenning her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra mammadrøm!! :) Håper for deg!!

Jeg er glad det ikke bare er jeg som poster masse innlegg her, :P Har det samme "problemet" som deg, vil ikke mase for mye på min kjære, og synes det er så godt å ha dere her inne å snakke med i stedenfor. :) en måte å få utløp for frustrasjon og tanker om stort og smått. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test i dag og. Men er sliten og hormonell, så har fortsatt troen. Prøver en RFSU-test i morgen. Håper den er greiere enn billigtestene.

 

Mammadrøm, krysser fingrene! Så lenge TR holder seg unna er det håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Salvador :) Ja jeg satser ALT på denne neste pp, blir prøving annenhver dag fra dag en etter blødningsslutt ;) Så neste egg skal møte en hel hær med soldater som bare venter på rette tidspunkt for å angripe ;) hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist Wilma+baby...

 

Dessverre ser det ikke ut til å gå veien her heller. Etter de svake testene fredag og lørdag, tok jeg en søndag kveld, om det i det hele tatt var noe, så var det en skyggestrek å regne. Har ikke testet etter det, men i ettermiddag har det begynt å komme rosa utflod. Så da ser det ut til å bli reprise fra desember. Blitt noen tårer her i dag, men heldigvis skal jeg til utredning neste uke. Hadde håpet vi skulle klare det på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:´( Det var leit å høre Rosin i bolla?. Håper det bare er en uskyldig liten småblødning fra slimhinnen i skjeden!! Lykke til videre med utredning og videre prøving!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:´( Det var leit å høre Rosin i bolla?. Håper det bare er en uskyldig liten småblødning fra slimhinnen i skjeden!! Lykke til videre med utredning og videre prøving!

 

Takk Salvador. Håper selvfølgelig det er uskyldig, men med tanke på tidligere graviditet + de svake testene så tror jeg det ikke lover bra. Skal uansett ta en test i morgen og se om den er blank eller har blitt sterkere. Sist tok jeg ikke flere tester, men HCG-prøvene steg til tross for brun utflod.

 

Håper det blir positiv test på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:´( Det var leit å høre Rosin i bolla?. Håper det bare er en uskyldig liten småblødning fra slimhinnen i skjeden!! Lykke til videre med utredning og videre prøving!
Takk Salvador. Håper selvfølgelig det er uskyldig, men med tanke på tidligere graviditet + de svake testene så tror jeg det ikke lover bra. Skal uansett ta en test i morgen og se om den er blank eller har blitt sterkere. Sist tok jeg ikke flere tester, men HCG-prøvene steg til tross for brun utflod. Håper det blir positiv test på deg!

 

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ i dag og. Avventer til helgen. Ny test hvis mensen ikke er kommet.

Jeg har null overskudd og blir småkvalm og hormonell når jeg går tur/anstrenger meg. Kan jo være hva som helst, men minimini blødningen jeg hadde for to uker siden burde jo også være et tegn.

 

FRUSTRERT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak, svak test i dag også, i dag blir det innkjøp av cb digital med ukeind. :)

 

Så spennende! Krysser fingrene for at cb digital viser svaret du ønsker:)

 

Her har jeg hatt konstante mensmurringer i natt, g-testen var negativ da jeg sto opp, og en halvtime senere kom blodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre Rosin i Bolla? ;( Føler med deg.

ønsker deg lykke til videre!

 

Spennende da Salvador! :) Står sikkert Gravid på CB tenker jeg :)

 

Skjønner du er frustrert Lykketroll13, håper mensen holder seg unna og du får positiv test snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F i hel#%¤¤#%&/, var nettopp på toalettet og oppdaget bittebittelitt blod på papiret..................................................................

 

Nei og atter nei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak, svak test i dag også, i dag blir det innkjøp av cb digital med ukeind. :)

 

åååå, så bra!! Håper den blir klar og tydelig i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svak, svak test i dag også, i dag blir det innkjøp av cb digital med ukeind. :)
Så spennende! Krysser fingrene for at cb digital viser svaret du ønsker:) Her har jeg hatt konstante mensmurringer i natt, g-testen var negativ da jeg sto opp, og en halvtime senere kom blodet.

 

:( Det var utrolig trist!!! Håper utredningen gir bra svar på hvorfor det ikke fungerer for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F i hel#%¤¤#%&/, var nettopp på toalettet og oppdaget bittebittelitt blod på papiret.................................................................. Nei og atter nei!!!

 

Neeeei!! Vi får satse på at det ikke blir mer enn den lille blødningen! :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F i hel#%¤¤#%&/, var nettopp på toalettet og oppdaget bittebittelitt blod på papiret.................................................................. Nei og atter nei!!!

 

Så kjipt mammadrøm :( Håper det bare er en bitteliten blødning.

 

Huff det var ikke mange positive nyhetene her nå...

 

Lykke til i neste pp Petra-prøvedokke!

 

Her er hormonene virkelig i ubalanse hoss meg, griner for ingenting og blir fort sint, håper både blødning og hormonene roer seg snarest. Jeg vil prøve på nytt Nå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for omtanken, dere:-) Flott gjeng her på forumet altså- godt å ha dere!

Fortsatt bare litt spotting, men mensen er nok i anmarsj.

 

Forstår deg så godt wilma+baby, det kan virkelig være en prøvelse å være prøver... Det blir en liten påkjennig hver gang den dumme tanta kommer.

 

Selv har vi "bare" vært prøvere i 5 mnd, men begynner å kjenne på at det må skje noe nå snart. Kommer til å prøve iherdig frem til jul, og har det ikke skjedd noe innen nyåret, blir det time hos legen. Kommer til å overdrive litt og si vi har prøvd i ett år. Det har bla med alder å gjøre(35 år).

Litt lei og trist i dag selv, føler at ALLE andre bare ser på mannen sin og vips så er de gravide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...