Gå til innhold

~***IKM uke 37***~


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan noen sette meg opp på ikm 15. Jeg testet på søndag, ikke morgenurin og så noe veeeldig svakt. Testet i dag på morgenurin og da var det en tydelig strek. Syns det var tidlig å se en strek allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter deg på gravid og da, Chanty88 :)

Gratulerer, du er førstekvinne!!

 

Mandag 10.september

- Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

- Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

- Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

- maksimum

- polarq

- htv52

 

Fredag 14.september

- Kråke

- FirstAidKit

 

Lørdag 15.september

- Rufsa prøver på nr 2

- ingunn1504

- Babybell

- Sjokoladebaby1

- Chanty88

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

- Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

- Rosin i bolla?

- Ivrigper

- petra-prøvedokke

- Ringfinger

 

 

</3 ikke gravide </3

 

 

 

 

<3 gravide<3

- Chanty88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Chanty88! :) Testet i morgest, ingen antydning til strek :( Men har ikke gitt opp helt ennå. Har "innbilt" meg symptomer hele veien, smerter i korsrygg, ømme pupper og nå sist en festeblødning. Men kanskje bare tidlig besøk av TR? Noen andre som har erfaring med festeblødning. Hvor lenge etter kan man vente å teste positiv? Tar vel sikkert et døgn eller to før hormonene når urinen tenker jeg..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ja nå er uken med stor U kommet. Jeg er superspent!! Håper det blir mange fine kryss fremmover:)

 

 

For dere som har testemania som meg og som kjøper tester på apoteket... Ikke gjør det, dere blir ruinerte! hehe

 

Jeg kjøper ifra billige-tester, de leverer 2 dager etter bestilling. Jeg betaler med kort:)

 

http://www.billige-tester.no/graviditetstest-c-1.html?osCsid=kjalvf5oeocc9nivn7nopeir75

 

 

Lykke til damer!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit å få det ut, Verbena! :)
Enig, bra å få ut litt frusterasjon innimellom:) Klem til deg

 

Tusen takk!!!

 

Sa til min kjære i dag når han kom fra jobb at jeg vurdere å gi f... i hele prøvinga og at jeg har null tro på at det blir noen positiv test her i huset. Og da lurte mannen på om jeg var sikker på det for jeg virker noen hakk mer hormonell enn normalt =P Så kanskje det er håp!

 

 

Lykke til alle sammen og gratulere som førstekvinne Chanty88!!! Satser på at mange følger på iløpet av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta med et brak, 4 dager for tidlig ute... Aldri skjedd før! Men ingen tvil altså, det er tanta. Lykke til resten av gjengen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta med et brak, 4 dager for tidlig ute... Aldri skjedd før! Men ingen tvil altså, det er tanta. Lykke til resten av gjengen :)

 

:( Jeg er lei for det! Håper det går bedre neste gang!!!

Takk for lykkeønsker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig INGEN tegn til tr, ikke bittelitt engang!!! Håpet begynner å komme tilbake, selv om gtesten var negativ i dag. :)

Hvor lenge ville dere ventet før dere ville tatt neste test? Er det noen hensikt å teste hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du teste i morra Verbena?

 

Skal prøve å klare å la være! Vurderer å få gubben til å ta med seg alle testene i morgentidlig når han drar på jobb. Sånn at jeg ikke har alternativet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ja nå er uken med stor U kommet. Jeg er superspent!! Håper det blir mange fine kryss fremmover:) For dere som har testemania som meg og som kjøper tester på apoteket... Ikke gjør det, dere blir ruinerte! hehe Jeg kjøper ifra billige-tester, de leverer 2 dager etter bestilling. Jeg betaler med kort:) http://www.billige-tester.no/graviditetstest-c-1.html?osCsid=kjalvf5oeocc9nivn7nopeir75 Lykke til damer!!!!!

 

Jeg har ikke testomani ;) Men jeg vurdere sterkt å kjøpe fra billigetester om mensen kommer denne pp, noe jeg tipper. Kan jo ta sin tid dette her.

 

Har de diskre pakker? Har aldri bestilt noe"hemmelig" i posten før så er litt skeptisk kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du teste i morra Verbena?
Skal prøve å klare å la være! Vurderer å få gubben til å ta med seg alle testene i morgentidlig når han drar på jobb. Sånn at jeg ikke har alternativet.

 

Hehe :P Kan nok være en god ide, ja. :) Bare pass på slik at han tar dem med hjem igjen etter jobb, ellers blir det vanskelig å teste på torsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Ja nå er uken med stor U kommet. Jeg er superspent!! Håper det blir mange fine kryss fremmover:) For dere som har testemania som meg og som kjøper tester på apoteket... Ikke gjør det, dere blir ruinerte! hehe Jeg kjøper ifra billige-tester, de leverer 2 dager etter bestilling. Jeg betaler med kort:) http://www.billige-tester.no/graviditetstest-c-1.html?osCsid=kjalvf5oeocc9nivn7nopeir75 Lykke til damer!!!!!
Jeg har ikke testomani ;) Men jeg vurdere sterkt å kjøpe fra billigetester om mensen kommer denne pp, noe jeg tipper. Kan jo ta sin tid dette her. Har de diskre pakker? Har aldri bestilt noe"hemmelig" i posten før så er litt skeptisk kjenner jeg :)

 

De kommer i en hvit konvolutt, foret med bobleplast inni. Utenpå er det ingen tegn til hvor pakken kommer fra. :) Håper du slipper å kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du teste i morra Verbena?
Skal prøve å klare å la være! Vurderer å få gubben til å ta med seg alle testene i morgentidlig når han drar på jobb. Sånn at jeg ikke har alternativet.
Hehe :P Kan nok være en god ide, ja. :) Bare pass på slik at han tar dem med hjem igjen etter jobb, ellers blir det vanskelig å teste på torsdag!!

 

Hehe... tror nok at han ikke tar de lenger enn til bilen gitt. Ingen grunn til å ta de med INN på jobb! Sjefen hans skal definitivt ikke få vite noen ting før vi er MINST 12uker på vei. Utsette hjerteinfarkt og sykehustur lengst mulig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du teste i morra Verbena?
Skal prøve å klare å la være! Vurderer å få gubben til å ta med seg alle testene i morgentidlig når han drar på jobb. Sånn at jeg ikke har alternativet.
Hehe :P Kan nok være en god ide, ja. :) Bare pass på slik at han tar dem med hjem igjen etter jobb, ellers blir det vanskelig å teste på torsdag!!
Hehe... tror nok at han ikke tar de lenger enn til bilen gitt. Ingen grunn til å ta de med INN på jobb! Sjefen hans skal definitivt ikke få vite noen ting før vi er MINST 12uker på vei. Utsette hjerteinfarkt og sykehustur lengst mulig ;)

 

Smart! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg har ikke hatt så mange symptomer, bare litt oftere på do, litt treg mage, trøtt, større pupper men ikke så veldig ømme. Magen står mer ut. Jeg har forresten brukt billigtester fra ebay.

Jeg ønsker dere alle lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh misunnelig Chanty88!! :) gratulerer!

Eg fikk testene mine i går og måtte jo prøve en! Men selvfølgelig negativ. Sitter på nattevakt nå og ska ta en med morgenurin når eg kommer hjem tenkte eg!

Håper virkelig det har klaffet denne mnd! Neste el er mannen i Nordsjøen!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

- Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

- Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

- Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

- maksimum

- polarq

- htv52

 

Fredag 14.september

- Kråke

- FirstAidKit

 

Lørdag 15.september

- Rufsa prøver på nr 2

- ingunn1504

- Babybell

- Sjokoladebaby1

- Chanty88

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

- Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

- Rosin i bolla?

- Ivrigper

- petra-prøvedokke

- Ringfinger

 

 

< /3 ikke gravide </3

- polarq

 

 

 

< 3 gravide<3

- Chanty88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å tenke at den blødningen jeg hadde for en ukes tid siden ikke var festeblødning, men eggløsning. Jeg har aldri testet når eggløsningen min er, pleier å se det på utfloden (sorry detaljene...). Trodde jeg hadde eggløsning 31.aug, men kan jo selvfølgelig ha bomma. Dermed har jeg jo ikm en gang i neste uke. Og jeg har bomma på aksjene. Argh. Jaja. Blir spennende å se uansett om tanta kommer om to dager eller i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...