Gå til innhold

~***IKM uke 37***~


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Fikk tydelig beskjed i dag: "GRAVID, 1-2" :D

 

Føler meg super happy, samtidig som jeg føler det er litt urettferdig når jeg veit at flere av dere her inne sliter med å bli gravid og har holdt på i måneder og til og med år, og så fikk vi det til på første forsøk. :s Skulle virkelig ønske dere også kunne fått to streker!! Lykke til videre i forsøk jenter!! Og takk for støtte og oppmuntring i ventetiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ingen endring her. Negativ test og null tr.

 

For så vidt greit om det ikke ble baby denne måneden, kan alltids prøve på nytt neste måned.

 

Men det frustrerer meg at jeg har så mange plagsomme symptomer uten grunn.

Må bare se det an og vente til svaret kommer i form av tr eller ekstra strek.

 

Hvordan går det, mammadrøm? Er det tr eller har det gitt seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å gå sånn å vente, Lykketroll13... Håper tr holder seg langt unna og at du får to streker snart:-)

 

Her har tr kommet ja!! Jeg har brukt bidronninggele og wildyam noen sykluser nå, og det ser virkelig ut at det har stabilisert syklusene mine. Hadde 22 dagers sykluser, og lutealfase på 10 dager. Nå kom tr etter 26 dager, så hvis jeg skal se positivt på det så er iallefall mer stabile sykluer et pluss!

 

Krysser fingrene for en junibaby ved neste pp jeg da:-)

 

God helg folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig, mammadrøm. Håper drømmen blir oppfylt i juni neste år!

 

Jeg har ikke testet i dag. Venter til mandag, tenker jeg.

I går og i dag har jeg følt meg skikkelig oppblåst i magen. Magen er ikke større, men jeg er øm og det presser i tarmene.

 

Jeg klarer ikke å trene hardt for tiden. Blir kvalm og svimmel hvis jeg presser meg for hardt og treningslysten er mye mindre enn før.

Ingen tr fortsatt. Selv om el kanskje var en dag eller to senere enn jeg har trodd, så er jeg mer enn en uke over tiden nå. Har fortsatt et håp om sen hcg produksjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det- må jo bare stå på videre:-)

 

Høres jo veldig lovende ut for din del da- ingen tr og de symptomene du nevner! Hold oss oppdatert da- og lykke til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg tatt en prat med samboeren min vedr å ta en liten sjekk av oss... Selv om vi "bare" har vært prøvere i et halvt år, så har vi alderen mot oss. Jeg er 35 år, og vi forsøker altså på 1 barn.

Jeg skal nå bestille time for ultralyd, blodprøve ++ hos gynekolog, og sambo skal bestille time for sædprøve hos Ken Purvis.

Like greit å få sjekket sakene, og skulle alt være i orden kan vi senke skuldrene og prøve videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker dere alle lykke til i neste måned, men tror jeg melder meg inn i et annet forum, siden jeg ikke engang ble registrert i dette;) Er visst ikke godtatt og sånn, hehe:-D
Om det var terminlista du ikke er registrert i så kan du jo bare legge deg inn i den selv ;) Lykke til videre, satser på at det bolle på deg snart! :)

 

Var nok bittebitttttttelitt lettfornærmet de dagene, hehe :-D Får prØve å "tagge" meg inn her, er skikkelig fossil hva pc-teknikk angår;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tydelig beskjed i dag: "GRAVID, 1-2" :D Føler meg super happy, samtidig som jeg føler det er litt urettferdig når jeg veit at flere av dere her inne sliter med å bli gravid og har holdt på i måneder og til og med år, og så fikk vi det til på første forsøk. :s Skulle virkelig ønske dere også kunne fått to streker!! Lykke til videre i forsøk jenter!! Og takk for støtte og oppmuntring i ventetiden! :)

 

Gratulerer så kjempemye!!! :-) Nyt graviditeten<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom mensen, mer enn en uke på overtid. Litt skuffet, siden jeg ikke får noen belønning for to-tre uker med pms.

Sikkert lurt å ikke stresse så mye med prøvingen. Skal prøve å ta det som det kommer fremover.

 

Gratulerer til dere som har spire. Vi andre kommer nok etter :)

Endret av Lykketroll13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positive tester!!! :) Hurra!!!!

Lykke til videre til dere andre! :*

Jeg fikk mensen 3dager før tiden denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Salvador, her er mensen godt i gang. Fortsatt svimmel og småkvalm, satser på at det gir seg raskt nå.

 

Tror ikke vi kommer til å prøve aktivt igjen før til vinteren. Fikk beskjed fra legen min at jeg kan gå på allergitabletter i svangerskapet, men ikke mens jeg ammer. Så høstbaby er kanskje best da. Men kommer det spire i mellomtiden, er den veldig velkommen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Salvador! Håper alt går fint med deg! Skal følge med på deg og spiren.

 

Er nok rosa ob-blødning her. Så da blir det litt vin til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...