Gå til innhold

~***IKM uke 37***~


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Argh, TR i dag. Ingen tvil lengre. :( Jaja, bare å hoppe over på neste PP nå da! Lykke til resten av gjengen! ;)

 

Så synd polarq, neste pp er det din tur!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanta kom i går her, ett døgn for sent....da er man ikke medlem av gruppe ikm 37, før man i det hele tatt ble registrert, tross noen hint underveis. Lykke til resten av dere;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer chanti88:-)

Til dere som har fått tanta- lykke til i neste pp!!

 

Jeg har vært overraskende rolig denne pp, og ikke tatt en test enda! Ikm på søndag, og tenker å vente til da med å teste. Hvis ikke mensen har kommet i mellomtiden da..

 

Ingen symptomer egentlig, annet enn kanskje litt ømmere pupper enn ellers, så har vel ikke store trua. Men men, venter i spenning frem til søndag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til videre til dere som fikk tr på besøk!

Og gratulerer Chanti88! :) Håper det blir flere positive tester snart!

 

Jeg har det nesten likt som deg mammadrøm, er ganske rolig denne 2 pp min, skal teste på ikm søndag jeg også om ikke tr kommer før. Tror hun kommer ja, har ikke noen store forventninger. Bindene ligger klare i haugevis her;)

Har ikke hatt noen symptomer fram til i dag, men i dag har det kommet litt hvit utflod og det prikker bittelittegrann i puppene.

 

Venter i spenning sammen med dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wilma+baby, er hvit utflod tegn på graviditet? Fikk det selv i går....

 

Kan kanskje være det, har lest at noen fikk det som første tegn, men så kan det jo være at det er livmorslimhinnen som så smått begynner å lekke litt og at mensen er rett rundt hjørnet.

 

Vi får vel bare vente å se :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilma+baby, er hvit utflod tegn på graviditet? Fikk det selv i går....
Kan kanskje være det, har lest at noen fikk det som første tegn, men så kan det jo være at det er livmorslimhinnen som så smått begynner å lekke litt og at mensen er rett rundt hjørnet. Vi får vel bare vente å se :) Lykke til!

 

Tusen takk for svar. Tror kanskje det er sopp, for det svir i tillegg... Blir spennende å se etterhvert. Foreløpig har jeg ingen kjente tegn til tr, og hadde i tillegg IKM i går. :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer chanti88!!! Jeg Venter i spenning på ikm til søndag! Lite symptomer bortsett fra null spotting, oppblåst og støl i lysken/ innsiden av lårene. Føles som jeg har tatt den styrketreningsøkta (noe jeg virkelig IKKE har i de siste;-P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj Æsj Æsj...da har det kommet litt friskt blod tidligere idag..da ble det ikke no mai-baby.. :( trodde ikke jeg skulle bli såå skuffa..men men..får vel bare bite tenna sammen og se fremover mot neste pp..

 

men lykke til alle sammen,krysser fingrene for dere :)

og gratulerer til deg chanti88 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann. Ja nå er uken med stor U kommet. Jeg er superspent!! Håper det blir mange fine kryss fremmover:) For dere som har testemania som meg og som kjøper tester på apoteket... Ikke gjør det, dere blir ruinerte! hehe Jeg kjøper ifra billige-tester, de leverer 2 dager etter bestilling. Jeg betaler med kort:) http://www.billige-tester.no/graviditetstest-c-1.html?osCsid=kjalvf5oeocc9nivn7nopeir75 Lykke til damer!!!!!
Jeg har ikke testomani ;) Men jeg vurdere sterkt å kjøpe fra billigetester om mensen kommer denne pp, noe jeg tipper. Kan jo ta sin tid dette her. Har de diskre pakker? Har aldri bestilt noe"hemmelig" i posten før så er litt skeptisk kjenner jeg :)
De kommer i en hvit konvolutt, foret med bobleplast inni. Utenpå er det ingen tegn til hvor pakken kommer fra. :) Håper du slipper å kjøpe!

 

Jepp, kommer i en diskret kvit konvolutt:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testa i dag også jeg... Like blendahvit som tidligere... Ikke skuffet enda, men er testen blendahvit på fredag kommer nok skuffelsen snikende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle lykke til i neste måned, men tror jeg melder meg inn i et annet forum, siden jeg ikke engang ble registrert i dette;) Er visst ikke godtatt og sånn, hehe:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle lykke til i neste måned, men tror jeg melder meg inn i et annet forum, siden jeg ikke engang ble registrert i dette;) Er visst ikke godtatt og sånn, hehe:-D

 

Om det var terminlista du ikke er registrert i så kan du jo bare legge deg inn i den selv ;)

Lykke til videre, satser på at det bolle på deg snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i dag!!

 

Ingen mens enda så tok en test når jeg våknet. Jo da, den viste den tynneste unnskyldningen av en strek dere kan tenke dere. Og selvom jeg ikke har tall på hvor mange ganger jeg har svart her inne at strek er strek, så tror jeg ikke på det i det hele tatt! Men mannen i huset så den han å gitt, så det kan jo ikke ha rabla helt for meg.

 

Konklusjon: Ny test i morgen for å sjekke!! Og spørre legen i dag når jeg uansett har time der.

 

Hvordan går det med dere andre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg, Verbena! Måtte det bli strek i morgen!! Lykke til hos legen.

 

Jeg testa i dag. Det var en bitteliten del av en ekstra strek, den var helt klar, men bare ca en mm lang. Tester på nytt i morgen og er kjempespent.

 

Vond smak i munnen, stiv og støl, men kvalmen er mye mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heier på deg, Verbena! Måtte det bli strek i morgen!! Lykke til hos legen.

 

Jeg testa i dag. Det var en bitteliten del av en ekstra strek, den var helt klar, men bare ca en mm lang. Tester på nytt i morgen og er kjempespent.

 

Vond smak i munnen, stiv og støl, men kvalmen er mye mindre.

 

Krysser fingrene for deg Lykketroll13!

 

Strek er strek! Og jeg skal ha sterk strek på test i morgen og det skal du å ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker dere alle lykke til i neste måned, men tror jeg melder meg inn i et annet forum, siden jeg ikke engang ble registrert i dette;) Er visst ikke godtatt og sånn, hehe:-D

Hei på deg. Alle registrerer seg selv på terminlista her inne. Altså du kopierer den siste lista, så setter du inn navnet ditt og lagrer. Så derfor er du ikke ført opp. Tr besøk jeg også idag, :((((((((( så kanskje i treffes neste mnd ikm liste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med svake streker lykketroll og verbena! :)

 

Lykke til neste pp dere med besøk!

 

Her kjennte jeg en bitteliten murrefølelse i 1 min i dag, hehe, ikke mange tegna altså :) Meeen lov å håpe.

 

Var lite positive tester forløpig her inne ennå så mange vi er, håper det snur snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...