Gå til innhold

~***IKM uke 37***~


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Spennende da, Kråke! Håper du er sanndrøm.

 

Mammadrøm, jeg har også lurt på om den knøttlille blødningen jeg har hatt de to siste dagene er el og ikke festeblødning. Syklusen min er litt ustabil, så el kan like gjerne være denne uken som forrige. Jeg ville legge inn noen ekstra aksjer i går kveld for sikkerhets skyld, men da var jeg så tørr at det ble umulig. Er tørr skjede et graviditetstegn?? Noen som vet???

Venter i spenning de neste dagene på om det kommer noen tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å vite om det er festeblødning eller ifm eggløsning når syklusene er litt ustabile. Håper det er festeblødning og at du er gravid:-)

vedr tørrhet så aner jeg ikke om det er et graviditetstegn.

 

Jeg har blitt så forkjølet i dag, og håper ikke kroppen bruker all energi på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

-Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

-Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

- maksimum

 

Fredag 14.september

- Kråke

- FirstAidKit

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

-Sjokoladebaby1

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

-Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

 

 

Velkommen FirstAidKit!! :) Spennende uke neste uke, med så mange på listen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Blææh...skjønner ikke...har i månedsvis (årevis?) kjent EL pga smerter, skulle hatt den 2. Sept, men har ikke kjent noe til den...ikke annet enn ubestemmelige hormontrollutbrudd, som jeg også bruker å ha rundt EL, skikkelig pms ;) Vi la inn aksjer seks og fire dager før 2. Sept, så det blir nok ikke noe nå heller...helt elendige på dette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blææh...skjønner ikke...har i månedsvis (årevis?) kjent EL pga smerter, skulle hatt den 2. Sept, men har ikke kjent noe til den...ikke annet enn ubestemmelige hormontrollutbrudd, som jeg også bruker å ha rundt EL, skikkelig pms ;) Vi la inn aksjer seks og fire dager før 2. Sept, så det blir nok ikke noe nå heller...helt elendige på dette :P

 

 

Føler med deg!! Pleier alltid å kjenne EL selv, ganske tydelig, men denne gangen er jeg veldig usikker på når jeg hadde eller om jeg har hatt.. Skulle hatt (etter mine amatørmessige utregninger) EL 28.aug, så er ganske sikker på at den har vært allerede, men ikke når. Kjenner hele tiden små "knip" nederst i magen, som svake menssmerter, har gjort det den siste uken, ikke noe jeg har kjent før!! Drømmer og håper på at det er et godt tegn! :)

 

Hva betyr det egentlig å legge inn aksjer? Beklager spm, men er helt ny her, og ikke helt innsatt i ord og uttrykk enda.

Uansett håper jeg for din del at det blir noe denne gangen!! :) Krysser fingre og tær! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legge inn aksjer betyr å ha sex:)

 

Ellers er alt bra her. EL er vel over for lenge sider, så nå er det bare å vente...

 

Sist jeg var gravid hadde jeg ingen symptomer overhodet, så nå knar jeg på puppene annahvert minutt for å kjenne om PMS-ømheten har kommet. Eller ikke kommet, som jeg antar betyr baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjuhuuu... Den ventetiden går såååå sakte. Jeg hadde pos el test søn og man, så tror el var på tir. Tok el test i dag, og den var neg. Vi la inn aksjer 5 dager på rad frem til jeg reiste bort tir. Så nå krysser jeg alt som krysses kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P legge inn aksjer, ja, har gjort det mer eller mindre daglig siste 2 ukene, :P en dag to ganger. ;) Pleier alltid å ha veldig ømme pupper nå, så nære IKM, men kjenner ingenting, så satser slik som du Julimams, på at det er et godt tegn. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten litt stressa av at jeg er rolig jeg :P Tidligere pp så har jeg hatt storeproblemmer med å vente på ikm, men nå kjenner jeg at jeg er super rolig. Enda ei hel uke igjen til ikm og det gjør meg ingenting. Er litt der nå at hva har den uka å si, jeg skal da gå å vente i mange måneder etterpå. Babyen kommer ikke fortere om jeg tester positivt tidlig!

 

Sa dette til samboeren min i går kveld når HAN lurte på når jeg kan teste. Og da lurte han på hva slags romvesen jeg var blitt byttet ut med i løpet av dagen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være deilig og ikke stresse med det,Verbena :) Jeg har hele tiden tenkt at, skjer det så skjer det..skulle ikke stresse med det..men neste torsdag kan ikke komme fort nok..tenker på det heeeeele tiden,rett og slett slitsomt..hehe :) jeg har hatt mens murringer og vondt nederst i korsryggen,tisser hele tiden..men har ikke tro på at jeg er gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Kan noen skrive meg inn den 12.september? Sitter med iPad... Jeg har vært litt rundt i kulissene her med dere en stund, og trer nå frem i lyset! Har ei snuppe på 4 som verker etter å bli storesøster, og vi voksne er mer enn klar for et barn til. Dette blir pp 4. Vet ikke hvor lang tid det tok sist, da spiren satt uten videre prøving eller planlegging. Lykke til alle sammen! Jeg skal EL-teste og drikke grapefruktjuice denne pp. Har ikke prøvd noen triks de andre pp, bare lagt inn godt med aksjer rundt EL. Nå er tanta snart ferdig og lader opp til ny prøving:-)

 

Grapefruktjuice? Den var ny, må prøves....Her har det gått i Rosenrot, Bidronninggele og Betakaroten, noen dager fram til eggløsning. Tviler på at det har funket, men...Har ikm førstkommende mandag, etter mine beregninger. Har skikkelif stikkinger i livmora i dag, ømme pupper og et forferdelig pms-humør.....Håper det ikke er pms, men synes det er så tidlig med så sterke "pms-symptomer" så kort tid etter eggløsning. Frykter at jeg kan ha for kort lutealfase (tror det er det det heter; perioden mellom eggløsning og mens). Er den for kort, får ikke egget god nok tid til å feste seg....Så mye tanker rundt dette! Lykke til for oss alle sammen!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomme ventetid!

Kjenner på en metallsmak i munnen, løper på do stadig vekk, er oppblåst og brystene begynner å bli litt tunge. Håper dette er aksjene som gir avkastning og ikke pms!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er gravidsymptomer du føler da Lykketroll13! :)

 

Her har jeg begynnt å bli irritabel og gretten, frykter det er pms, har hatt det slik før mensen maaaange ganger før. Hadde håpa på mai-bebbis...

Kjøpte 4 pakker bind på rema i dag, de har jo en sånn deal på bind og tamponger, hehe prøver å senke forventningene en del slik at jeg ikke blir for skuffa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de bindpakkene blir stående ubrukt frem til mai, Wilma+baby! Men forstår det med å ville senke forventningene. Er så kjedelig å håpe og så bli skuffet! Da er det bedre å bli positivt overrasket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

-Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

-Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

- maksimum

-polarq

 

Fredag 14.september

- Kråke

- FirstAidKit

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

-Sjokoladebaby1

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

-Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

 

Da var vi oppe i 20 stykker, blir ei spennende uke dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette blir en veldig spennende uke:)

 

Noen flere som har testa? Jeg testa i dag... AAAAAAlt for tidlig, lo litt av meg selv. Neg selvfølgelig. Men har kjøpt alt for mange grav tester, så jeg skal teste hver dag denne uken som kommer tenkte jeg. Blir det flere pp, så skal jeg ikke teste sånn som dette...

 

 

Gleder meg til å lese om positive tester fremmover!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt billigtester? Hvor får du tak i det?

 

Jeg prøver å tenke ut alle mulige forklaringer på hvorfor jeg har press i magen, er uvel nesten hele tiden, sliten, trøtt, ømme pupper, etc. Vil prøve å holde forventningene nede.

Negativ test i dag, men så er det bare ca 11 dpo, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg med her. Har holdt meg litt unna, for å kanskje ikke bli helt på tuppa mellom EL og IKM. En uke igjen nå...

 

Mandag 10.september

- Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

- Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

- Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

- maksimum

- polarq

 

Fredag 14.september

- Kråke

- FirstAidKit

 

Lørdag 15.september

- Rufsa prøver på nr 2

- ingunn1504

- Babybell

- Sjokoladebaby1

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

- Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

- Rosin i bolla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjøpt billigtester? Hvor får du tak i det? Jeg prøver å tenke ut alle mulige forklaringer på hvorfor jeg har press i magen, er uvel nesten hele tiden, sliten, trøtt, ømme pupper, etc. Vil prøve å holde forventningene nede. Negativ test i dag, men så er det bare ca 11 dpo, da.

 

Spørsmålet var ikke ment til meg, men jeg har kjøpt tester på nett som er billige. Bestilte på billige-tester.no bestilte 10 stk for 187kr, kom 15kr ekstra i frakt. Behøvde ikke betale med en gang heller , valgte faktura fra Klarna som kom i mailen, og testene kom allerede i posten etter bare 2 dager :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen sette meg på 16.september? En lang uke igjen altså!! Jeg har hver syklus siden jeg sluttet på pillen slitt med spotting fra 4 dpo og frem til ikm. Denne måneden har jeg derimot nada spotting! Kun en mikroblødning 3 dpo. Noen som har liknende erfaringer? Håper dette er et positivt tegn:))) krysser fingrene for oss alle nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...