Gå til innhold

~***IKM uke 37***~


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikm i morgen 10 september, var så idiotisk nysgjerrig at jeg testet i går, og testen var så negativ som det går an å bli, EN kjedelig, tydelig strek.....blæh....Men, mulig det er håp enda.....et bittelite halmstrå er igjen, har maks pms og til tider menssmerter. VIL IKKE HA TANTEBESØK I MORGEN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette blir en veldig spennende uke:) Noen flere som har testa? Jeg testa i dag... AAAAAAlt for tidlig, lo litt av meg selv. Neg selvfølgelig. Men har kjøpt alt for mange grav tester, så jeg skal teste hver dag denne uken som kommer tenkte jeg. Blir det flere pp, så skal jeg ikke teste sånn som dette... Gleder meg til å lese om positive tester fremmover!!!!! :)

 

Godt at det ikke er bare meg som er tullete og tester så tidlig;-) Satser på at det er håp for oss likevel, men ble litt skuffa i går altså, da testen viste tydelig EN STREK:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

- Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

- Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

- Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

- maksimum

- polarq

 

Fredag 14.september

- Kråke

- FirstAidKit

 

Lørdag 15.september

- Rufsa prøver på nr 2

- ingunn1504

- Babybell

- Sjokoladebaby1

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

- Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

- Rosin i bolla?

- Ivrigper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har denne mnd holdt meg unna el testing siden vi var på ferie, men i går natt klarte eg ikke mer og bestilte meg en haug med g tester ! Så satser på de kommer i morgen.. La galskapen begynne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er uka vår begynnt jenter :) Lykke til alle sammen!

 

Jeg har INGEN symptomer og tipper tanta kommer innen uka er omme.Har hun ikke kommet til søndag, ikm, tester jeg da.

 

Altså ikke mye spennende nyheter fra denne kanten, men intet nytt kaaan jo være godt nytt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du kjøpt billigtester? Hvor får du tak i det?

 

Jeg prøver å tenke ut alle mulige forklaringer på hvorfor jeg har press i magen, er uvel nesten hele tiden, sliten, trøtt, ømme pupper, etc. Vil prøve å holde forventningene nede.

Negativ test i dag, men så er det bare ca 11 dpo, da.

 

Jeg må si jeg har hatt like symptomer som deg med press i magen, hatt mens murringer i snart 2 uker. Trur jeg gikk glipp av el for fant den aldri....men vert trøtt og kvalm lenge så lurer på om noe er på gang ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kan noen sette meg inn søndag? Er usikker på dato for ikm men planen sier den skal komme da? Fan aldri el denne periode så er litt "lost". Har hatt blødninger etter mens på ca 3 dager, vert kvalm og uvel ingen ømme bryster, stort press i magen som har avtatt nå, følt det som om tr er på vei men hun har ikke dukket opp enda så er lov håpe.... Har testet og men neg. Til nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

- Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

- Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

- Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

- maksimum

- polarq

 

Fredag 14.september

- Kråke

- FirstAidKit

 

Lørdag 15.september

- Rufsa prøver på nr 2

- ingunn1504

- Babybell

- Sjokoladebaby1

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

- Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

- Rosin i bolla?

- Ivrigper

- petra-prøvedokke

Endret av Verbena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg at du Petra og alle vi andre prøvedukker lykkes denne måneden.

Presset i magen og de ømme puppene har avtatt litt her og. Har mer utflod. Grugleder meg til de neste dagene. Vil ikke vil ikke vil ikke ha tr på besøk!

Har bestilt billigtester jeg og nå. De er sendt i posten i dag, så da venter jeg på en diskret pakke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de vante pms-symptomene kommet, så frykter det ikke gikk veien denne pp... Har muligens litt ømmere pupper enn jeg bruker å ha, så får holde motet oppe enda. Ikm på søndag, og har ikke tenkt til å teste før ikm. (det har jeg sagt før også, så vi får se om jeg klarer å holde det;-)).

 

Neste eggløsning er jeg bortreist hele uka, pga jobb. Kjenner at det irriterer meg litt. Er det fler enn meg som prøver å få barn før 1.september? kanskje teit å planlegge sånt, men tenker litt på det.

 

Tvi tvi alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte inn flere tester i dag jeg også, på et apotek.. Alt for dyrt! Om det ikke funker denne gangen, så får det bli internettshopping på meg også. Tenker jeg tester i morgen tidlig igjen.. Har kun testet en gang på lørdag som da var neg.

 

Mannen min er borte neste EL, og vi håpte også på en mai-aug baby.. praktisk på veldig mange måter. Men om det ikke går blir vi jo garantert å fortsette å prøve, selv om vi går over "fristen"! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Presset i magen er blitt mindre her også, men ikke helt borte.. Har til nå ikke hatt noen plager med ømme bryst, men i dag begynte det.... :s har IKM i morra, og er skikkelig nervøs for at jeg bare har hatt skikkelige vrangforestilinger og innbilt meg diverse symtpomer. :´( Blir test i morra tidlig, prøver å overbevise meg selv om at det faktisk er greit om den er negativ, vi har det faktisk ikke travelt.. Men hele kroppen min skriker etter to streker, dette er tross alt noe jeg har ønsket meg i 4 år, bare ventet på at min kjære også skulle bli klar. Og endelig er han det!!! Så nå klarer jeg snart ikke vente lenger!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

- Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

- Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

- Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

- maksimum

- polarq

- htv52

 

Fredag 14.september

- Kråke

- FirstAidKit

 

Lørdag 15.september

- Rufsa prøver på nr 2

- ingunn1504

- Babybell

- Sjokoladebaby1

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

- Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

- Rosin i bolla?

- Ivrigper

- petra-prøvedokke

 

 

htv52, nå er du med på listen! :) jeg kopierte listen og limte inn i svarfeltet helt nederst på siden, og så skrev jeg inn brukernavnet ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en liten blødning (brunaktig) i kveld, altså tre dager før tr skal inntre. Ble først skuffa, for tenkte at det måtte være tr som kom tidlig, men innser nå etter å ha lest litt at det også kan være festeblødning.. Hmm, får sjekke i morgen tidlig, men da er det vel nok kanskje for tidlig å teste ennå på noen dager..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaah, dette er så spennende! Jeg har smugtestet to ganger i forrige uke. Aaaaaltfor tidlig. Selvfølgelig negativt. Presset i magen er her fremdeles, det stikker og river i livmoren, jeg føler jeg kunne spist en hest til alle måltider (sulten!), vondt i korsryggen, masse luft i magen (sorry, sorry, sorry), trøtt som bare det, og har vært litt kvalm. Men noe sier meg at jeg ikke er gravid, så jeg forholder meg helt rolig. Uansett er jo dette så spennende! Lykke til alle dere håpefulle der ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september - Catteklatt Tirsdag 11.september - Lise30 - AussieAnette - Salvador Onsdag 12.september - Julimams - Lykketroll13 Torsdag 13.september - Verbena - maksimum - polarq Fredag 14.september - Kråke - FirstAidKit Lørdag 15.september - Rufsa prøver på nr 2 - ingunn1504 - Babybell - Sjokoladebaby1 Søndag 16.september - UndrendeUllteppe - BabyGant - Mammadrøm - Anette1987 - Wilma+baby - Rosin i bolla? - Ivrigper

 

Jeg hadde ikm natt til 10 september.....Den har ikke kommet enda, tross negativ test. Håper fremdeles;) Nesten ETT døgn på overtid, betyr vel ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næmmen.... jeg har vært i ikm uke 38 gruppa, og fant akkuratt ut at det var jo feil.... jeg er jo her!!!!

 

Mandag 10.september

- Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

- Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

- Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

- maksimum

- polarq

- htv52

 

Fredag 14.september

- Kråke

- FirstAidKit

 

Lørdag 15.september

- Rufsa prøver på nr 2

- ingunn1504

- Babybell

- Sjokoladebaby1

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

- Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

- Rosin i bolla?

- Ivrigper

- petra-prøvedokke

- Ringfinger

 

 

</3 ikke gravide </3

 

 

 

 

<3 gravide<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neg. test i dag. Blir spennende og se de neste dagene om det blir noe tr. Vil ikke gi opp håpet enda, det blir vel først når tr kommer at jeg klarer å innse at det ikke ble noe denne gangen. Hvor lenge over IKM kan det ta før det blir utslag for positiv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har overnattet og ikke testet i dag. Håper billigtestene kommer med posten allerede.

Er øm i korsryggen og nederst i magen. Ble småkvalm da jeg våknet i dag og må spise ofte.

Jeg har ekkel metallsmak i munnen og jeg blir kvalm av tyggis :/

Noen forslag til hva jeg kan gumle på for å få det bort?

Er ikke lenger øm i brystene.

Hvis jeg ikke er gravid, blir jeg faktisk kjempeskuffet nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der begynte spottinga gitt, så da var håpet ute for denne gang. Visste jo at el var tidlig ute denne mnd, men hadde håpet at vi traff med noen aksjer likevel. Dengang ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat i dag vurderer jeg å gi opp hele verden... sånn helt seriøst.

Men det har utrolig nok ikke noe med prøvinga å gjøre, eller jo kanskje siden jeg føler meg som ei hormonbombe.

 

Sitter her å skal skrive oppgaver og lese pensum, men jeg får ikke med meg en dritt. Alt jeg leser blir bare grøt, alt jeg skriver blir uforståelig tull. Og nå vurderer jeg å gi opp hele greia. Tårene triller av alt og ingenting, vurderte sterkt å kaste laptopen i veggen nå nettopp helt til jeg kom på at det er samboeren min sin jeg sitter å liksom jobber på. Jeg mangler struktur, jeg mangler disiplin og ikke minst jeg mangler motivasjon. Kunstanalyse og grunnsyn meg midt i ræva....

 

å ikke spør meg hva denne utblåsninga gjør i ukestråden vår... det bare må UT! Hvis ikke så tror jeg at jeg knærter naboen med den teite katta som de ikke tar vare på og hundene som de er for late til å gå tur med så de lar dem gjøre fra seg på balkongen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har overnattet og ikke testet i dag. Håper billigtestene kommer med posten allerede. Er øm i korsryggen og nederst i magen. Ble småkvalm da jeg våknet i dag og må spise ofte. Jeg har ekkel metallsmak i munnen og jeg blir kvalm av tyggis :/ Noen forslag til hva jeg kan gumle på for å få det bort? Er ikke lenger øm i brystene. Hvis jeg ikke er gravid, blir jeg faktisk kjempeskuffet nå!

 

Prøv noe med sur smak. Kanskje det hjelper? Ikke så bra for tennene akkurat, men verdt et forsøk. :P

Skjønner du blir skuffet hvis du ikke er gravid nå, særlig når du har de symptomene, det er til å bli gal av! Håpet er nesten borte for min del, begynner å tro at jeg bare er babysyk og at det ikke er "virkelige" symptomer jeg har hatt... Men krysser fingre for deg!!!! :) Spennende å se når testene kommer i posten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Salvador! Håper tr ikke kommer for din del og at det bare er litt sent positivt utslag. Så vidt jeg har lest kan det godt gå over IKM før testen blir positiv. Krysser fingrene!!

 

Ingen tester i posten i dag. Kanskje like greit for de hadde sikkert blitt negative nå i kveld.

Skal prøve sur smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...