Gå til innhold

~***IKM uke 37***~


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Gjest UndrendeUllteppe

Prøver meg med litt fancy overskrift, men får ikke kopiert inn ukesoversikten siden jeg er på mobilen nå. Hører i hvertfall til her nå, på søndag den 16. september ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mandag 10.september

 

Tirsdag 11.september

 

Onsdag 12.september

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

 

Lørdag 15.september

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

 

 

 

Sånn! Vi får vel selskap ettervært.

 

Her har jeg akkurat gått til innkjøp av el-tester for første gang og er super spent på når jeg egentlig har el. Har jo bare gjettet vilt frem til nå, så kanskje de testene gjør at jeg blir klok på syklusen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Kan noen skrive meg inn den 12.september? Sitter med iPad...

 

Jeg har vært litt rundt i kulissene her med dere en stund, og trer nå frem i lyset! Har ei snuppe på 4 som verker etter å bli storesøster, og vi voksne er mer enn klar for et barn til. Dette blir pp 4. Vet ikke hvor lang tid det tok sist, da spiren satt uten videre prøving eller planlegging.

 

Lykke til alle sammen! Jeg skal EL-teste og drikke grapefruktjuice denne pp. Har ikke prøvd noen triks de andre pp, bare lagt inn godt med aksjer rundt EL. Nå er tanta snart ferdig og lader opp til ny prøving:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

 

Tirsdag 11.september

 

Onsdag 12.september

-Julimams

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

 

Lørdag 15.september

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

 

 

Koselig med selskap Julimams!

Jeg bestilte intet mindre enn 42el-tester og 18g-tester i dag, så satser på at vi har så det holder. Kan jo bli rent testoman av mindre. Er forøvrig litt usikker på ikm nå egentlig siden mensen kom 2dager for tidlig nå sist, men regner med at jeg skal være sånn ca midt i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Mandag 10.september

 

Tirsdag 11.september

 

Onsdag 12.september

-Julimams

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

 

 

 

Det kommer sikkert flere etterhvert ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

 

Tirsdag 11.september

 

Onsdag 12.september

-Julimams

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

 

Skriver meg opp her jeg også selv om jeg ikke har så alt for mye troen på denne perioden. Reiser mye i jobben og denne runden kommer jeg kanskje så vidt for sent hjem til å rekke el.

Merker at jeg begynner å bli litt utolmodig når jeg nå begynner på min 8 pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med el-tester på fredag, et par dager for tidlig. Men klarte ikke å la være lenger. Så langt er de negative, naturligvis. Tror onsdag/torsdag vil gi positive, men vet ikke for dette har jeg aldri prøvd før. Håper at dette skal være runder der alt klaffer, selvom det egentlig vil være litt upraktisk med termin i slutten av mai pga skolen... Men vi hopper ikke over en pp av den grunn.

 

Krysser fingrene for at vi alle kommer ut av perioden som ferdige prøvere! Og ingunn1504 ikke gi opp håpet, kanskje klaffer det helt perfekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

 

Tirsdag 11.september

 

Onsdag 12.september

-Julimams

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 10.september

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

 

Onsdag 12.september

-Julimams

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

 

Onsdag 12.september

-Julimams

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

 

Onsdag 12.september

-Julimams

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

- Kråke

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UndrendeUllteppe

Jada damer, hvordan går det? Begynner å nærme seg EL for noen? Min er vel den tredje ca, om jeg ikke husker helt feil. Tester ikke for det, og har enda ikke gått til innkjøp av g-tester heller, har ikke råd nå :P hvordan er det når dere bestiller der, må man bruke Pay-pal? Husker ikke passordet mitt der, mulig det var med min gamle mail også, så jeg kan ikke tilbakestille passordet heller. Får vel registrere meg på nytt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her legges det inn aksjer i stor stil.. Har mistet litt tråden på kalenderen fordi min syklus har forandret seg veldig etter prøvingen startet. Til vanlig er mine sykluser 24-25 dager, men de to siste pp har tanta kommet på dag 27.. Så vi har oss hver dag i laaaaaaaaaaange tider for å være sikker. I følge appen min var EL i går..

 

Har ikke EL-testa selv om jeg har mange liggende. Er vel kanskje frykten for å mislykkes som gjør at jeg "glemmer" de. Begynner å bli småstresset, og har vel gitt opp mer eller mindre. Mannen har i alle fall gitt opp..

 

Hvor mye involverer dere egentlig mennene deres i all prøvingen? Her er avtalen at han vil ikke vite noen detaljer, men at jeg skal si ifra når det er positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trodde jeg skulle ha el i morra, men neg test i dag. Så enten kommer den senere, eller så har jeg hatt kortere syklus denne gangen og el er forbi. Har uansett lagt inn aksjer, så er ikke bekymret egentlig.

 

Har en mann som er veldig nysgjerrig og ivrig på prøvinga, så han involveres i alt. I dag spurte han åssen det går med syklusen, og han har begynt å planlegge hvordan vi skal få lagt inn aksjer mens vi er på familiebesøk i helga :)

 

Jeg har sagt at han heller får stoppe meg hvis jeg blir for detaljert. Synes det er veldig greit at han er oppdatert sånn at vi kan dele oppturer og nedturer underveis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trodde jeg skulle ha el i morra, men neg test i dag. Så enten kommer den senere, eller så har jeg hatt kortere syklus denne gangen og el er forbi. Har uansett lagt inn aksjer, så er ikke bekymret egentlig. Har en mann som er veldig nysgjerrig og ivrig på prøvinga, så han involveres i alt. I dag spurte han åssen det går med syklusen, og han har begynt å planlegge hvordan vi skal få lagt inn aksjer mens vi er på familiebesøk i helga :) Jeg har sagt at han heller får stoppe meg hvis jeg blir for detaljert. Synes det er veldig greit at han er oppdatert sånn at vi kan dele oppturer og nedturer underveis.

 

Så hyggelig at han er involvert, mye bedre det enn at gutta melder seg helt ut. Mannen min har blitt mer og mer med i planleggingen når det kommer til sex rundt eggløsning og det letter litt av ansvaret fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mannen minst like engasjert i alt rundt prøvinga som meg. Tror han er hakket mer testeavhengig enn det jeg er gitt. Første pp med el-tester så er jo litt morsomt da. Også er han tullete etter babyutstyr faktisk. Hadde vi hatt lagringsplass så skulle det ikke forundret meg om vogn og bilstol hadde vært kjøpt inn allerede =P

 

Svakt positiv el-test i dag tidlig, så kommer til å teste i ettermiddag også sånn for sikkerhetsskyld.

Bestilte tester her: http://www.tostreker.no/ kom i posten to dager etter at jeg bestilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er vel bare sånn om når man har eggløsning og syklus og sånn? Eller er de fullt inneforstått med EL-slim og livmortapper og spotting og mens og hele smørja?

 

Mannen her gleder seg veldig, og jeg tror kanskje det er derfor han har meldt seg ut.. Han har vært klar såååå lenge, men fordi jeg har vært alvorlig syk har prøvingen blitt utsatt. Så når vi nå, tre år forsinket, endelig kan prøve tror jeg han allerede er helt over kanten allerede. Tror han er kjemperedd for å bli skuffet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL-slim har jeg aldri fortått meg på, aldri merket noen forskjell. Resten prater vi om ja. Null stress egentlig. Men så kan jo vi snakke om alt mellom himmel og jord i utgangspunktet så det var ikke sånn at dette var noe vi plutselig begynte å snakke om når vi begynte å prøve ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...