Gå til innhold

~***IKM uke 37***~


Gjest UndrendeUllteppe

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen. Kan noen sette meg opp på tirsdagen?

 

Jeg hadde egentlig sagt jeg skulle holde meg unna dette nettstedet en stund men sånn ble det visst ikke. ;)

 

Er veldig usikker på om jeg vil/kan ha et barn til pga nylig fått MS diagnose. Veksler fra og tro det skal gå bra, til å tenke at jeg ikke burde få en til. Men nå er jeg her denne mnd hvertfall, så får vi se hva jeg gjør neste mnd.

 

Har fått UVI denne mnd så får ikke lagt inn særlig med aksjer så mest sannsynlig blir det ikke noe denne mnd. Men vil gjerne være med like vel.

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her følger nok også mannen med på el testinga ja. Vi håper jo begge veldig på å lykkes snart nå.

Jeg er bare superhappy for at jeg forsatt ikke har hatt positiv el test. Har vært bortreist på jobb hele uka og kommer ikke hjem før i morgen kveld. Var litt redd for at muligheten skulle være tapt denne gangen, men nå er det kanskje håp likevel :D

Er bare å sette igang når man kommer hjem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag fikk jeg positiv el test. Både CBD og billigstrimmel test.

Og er fryktelig letta over å endelig å ha funnet den. Syns den var litt sein, for mener jeg fikk pos el test 11 dager etter el for 3 år siden når jeg testa, og idag er det 15 dager etter el. Så da blir el på dag 16 i min syklus. Bruker å ha sykluser på 26-29 dager.

 

Men dette er første pp denne gangen jeg har testet skikkelig etter el og funnet den... Spennende.

 

Men nr 1 testet jeg på første pp og fant el og ble gravid, så heller ikke da fikk jeg funnet ut hvor mange dager jeg bruker å ha fra el til neste mens.

 

Er veldig spennt nå, så krysser alt som krysses kan for at det klaffer denne pp.. Har veldig lyst på en Mai bebis kjenner jeg:))))))

 

 

Lykke til jenter!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn hos dere jeg! Rusler nå inn i 5 pp, men ikm 16/9. Har aldri skjønt dette med de listene jeg, så hvis noen kan føre meg opp takker jeg for det:-)

 

Ser at det er mange med involverte menn- det er hyggelig! Mannen her i huset engasjerer seg også mye, og gleder seg veeldig til å bli pappa. Vi prøver på vårt første barn, så gleden hadde vært stor om spiren snart kunne sitte:-)

 

Fingers crossed for oss alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

-Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

 

Onsdag 12.september

-Julimams

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

- Kråke

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

-Mammadrøm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen skrive meg opp 16 ?? :)

 

Nå er vi nygifte i Spania og i følge mensen og utregning var el 2 sep dagen etter bryllupet! La igjen alt av el tester igjen hjemme for å kunne SLAPPE AV!

 

Men satser på at all romantikk rundt bryllupet her i varmen gjør at den lille spiren sitter denne mnd :) kanskje det til og med hjelper at eg ikke tenker så mye og :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

-Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

- AussieAnette

 

Onsdag 12.september

-Julimams

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

- Kråke

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

-Mammadrøm

- Anette1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere som nygift Anette1987! Krysser fingrene for at litt bryllupskos er det som skal til!

 

Jeg er svimmel og varm! Og ubeskrivelig tørst. Positive el-tester nesten hele helga, og vi har hoppa til køys så ofte som vi har klart å få til. Så håper at det er vår tur nå.

Fikk vite på lørdag at 2venninner er gravide og ble jo definitivt ikke mindre babysyk da. Litt frustrerende at vi går her å ønsker og håper og prøver, mens de bare plutselig var gravide. Veldig glad på deres vegne, men litt frustrert å.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen går det her inne da? Dytter oss opp på førstesiden igjen jeg. Er vel ikke så mye som skjer nå som vi bare går og venter ;)

 

Jeg må ha bomma veldig på el denne gangen - den kom nok minst to dager før jeg hadde regna med (begynte testinga for sent), så da har jeg virkelig ikke peiling på ikm. Får bare vente og se...

 

Gratulerer med giftemålet, Anette1987! Er forholdsvis nygift selv, så satser på at bryllupsrusen og nyforelskelsen som følger med resulterer i en liten en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

-Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

- AussieAnette

 

Onsdag 12.september

-Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

- Kråke

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

-Mammadrøm

- Anette1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt meg inn på IKM onsdag 12. Krysser fingrene for at det klaffer denne måneden. Har hatt litt blod i dag, så håper at det er festeblødning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

-Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

-Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

- Kråke

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

-Mammadrøm

- Anette1987

 

1.PP, krysser fingre og tær! :) Blir spennende å se etterhvert alle positive g-tester her inne! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada damer, hvordan går det? Begynner å nærme seg EL for noen? Min er vel den tredje ca, om jeg ikke husker helt feil. Tester ikke for det, og har enda ikke gått til innkjøp av g-tester heller, har ikke råd nå :P hvordan er det når dere bestiller der, må man bruke Pay-pal? Husker ikke passordet mitt der, mulig det var med min gamle mail også, så jeg kan ikke tilbakestille passordet heller. Får vel registrere meg på nytt da?

 

Jeg bruker billige-tester.no behøvde ikke betale før etter at jeg fikk pakken i posten, valgte da faktura via Klarna, og fikk fakturaen på e-mail. Enkelt og greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann jenter!:)

Kommer inn til dere jeg. Hadde antakeligvis el i helga, så jeg lurer på om noen kunne sette meg opp på Ikm 16 september? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

-Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

-Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

- Kråke

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

-Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

 

Sånn, nå er du med du også Wilma+baby :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

-Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

-Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

 

Fredag 14.september

- Kråke

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

-Sjokoladebaby1

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

-Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok eggløsningen over for denne gang. Vi har bare fått lagt aksjer 3 ganger denne pp, men håper vi har lagt gullegget lell;-)

 

Da begynner den laaange ventetiden! Skal prøve å ikke lete meg ihjel etter symptomer nå da!!

 

Tvi tvi alle:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nb! Ved denne eggløsningen har jeg blødd bittelitt to dager. Har aldri opplevd det tidligere, og har jo da selvfølgelig googlet litt....

Der står det bla at man er i en ekstra fruktbar periode hvis man blør ved eggløsning!!!! Wow- tenk om det skulle klaffe og det ble et junibarn:-) *drømme drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at jeg bar på et barn - altså helt bokstavelig, jeg gikk rundt og hold i en bitteliten unge. Sanndømt? Vel, jeg drømte også at mannen hadde koblet til varmekablene han la før sommeren, og det har ikke skjedd for å si det sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 10.september

-Catteklatt

 

Tirsdag 11.september

-Lise30

- AussieAnette

- Salvador

 

Onsdag 12.september

-Julimams

- Lykketroll13

 

Torsdag 13.september

- Verbena

- maksimum

 

Fredag 14.september

- Kråke

 

Lørdag 15.september

-Rufsa prøver på nr 2

-ingunn1504

-Babybell

-Sjokoladebaby1

 

Søndag 16.september

- UndrendeUllteppe

- BabyGant

-Mammadrøm

- Anette1987

- Wilma+baby

 

Velkommen til oss maksimum! Nå er vi jo blitt mange her så krysser fingrene for at vi får mange positive g-tester iløpet av neste uke =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...