Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Stikker nesa inn her!

Har hatt uttak igår! Skal ha innsett på tirsdag;)

Ser det er veldig mange positive tester her inne nå i mai, kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke gi opp håpet :) kan fort være positiv ;) jeg skal sette inn på mandag el tirsdag, så blir spennende å høre i morra om hvor mange egg som er bra og befruktet...

 

Hvordan gikk det? Fått svar om hvor mange egg som ble befrukta?

Hadde selv uttak igår, og fikk ut 19 egg.. men hos meg var det også noen tomme og umodne egg. men ca 6 stk er befruktet og jeg skal ha innsett på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager ER fryktelig lenge, jeg har aldri klart å holde meg helt til da på mine forsøk! :P Mistenker at jeg sitter deg på dag 10 med en negativ test i hånda... Selvinnsikt!! :P Men skal prøve å holde ut lengst mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh nei, Metti!! Den skulle jo forbli positiv! :( Hater dette med kjemiske tester altsÅ!! positivt burde vært positivt!! Kommer til Å kreve blodprøve om testen blir positiv her, etter Å ha lest om alle de kjemiske testene, kommer jeg aldri til Å tro pÅ en vanlig test.. Uff, tenker pÅ deg! Stor klem til deg pÅ en kjip dag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at det var lenge å vente på å teste. Etter ferskforsøk fikk fikk jeg testdag 13 dager etter innsett, ved fryseforøsket nå har jeg fått 12 dager, men det er vel forskjellig praksis rundt om...? Ved første forsøk lyste kryssen mot meg bare sekunder etter at jeg hadde tisset på pinnen :)

 

Ele: håper at ikke symptomer er good news for deg da, ikke alle som kjenner symptomer heller :) Hvordan er det med deg i dag?

 

Selv er jeg på RD 4 (? viss vi regner med dagen jeg satte inn?) begynte i dag med masse stikninger og murring, men kan jo være pga lutinusen eller innbilning!...:P bare en test kan vel svare på hvordan det går...

Skal på jobb i morgen, har vært sykemeldt en liten uke.Bliiir så kvalm av progynovaen! Blæh!! men hva gjør man vel ikke for et lite nurk!!!;) <3 Tenker kanskje det kan være godt å komme litt i gjenge igjen, tenke på noe annet, blir jo helt ko-ko av å tenke heele tiden!!:P

 

Hvordan går det med dere andre?? :D Spennede med deg Mammahåp1!! Har du en følelse eller?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp håpet :) kan fort være positiv ;) jeg skal sette inn på mandag el tirsdag, så blir spennende å høre i morra om hvor mange egg som er bra og befruktet...

 

Hvordan gikk det? Fått svar om hvor mange egg som ble befrukta?

Hadde selv uttak igår, og fikk ut 19 egg.. men hos meg var det også noen tomme og umodne egg. men ca 6 stk er befruktet og jeg skal ha innsett på tirsdag!

 

Beklager sent svar har vært på hytta og uten nett i helga. Jeg hadde uttak på fredag og fikk ut 16 egg. 12 ble befruktet, og i dag var 4 egg som var gode. Ble nok litt overstimulert, og har vært øm i eggstokkene i helga, men håper det er verdt det :) satte inn ett egg i dag. 8 delt. Var så fint atte, men vanskelig å si noe om magefølelsen. Må bare krysse fingrene :) sykemeldt ut uka, så får vi se. Skal ta blodprøve om 2 uker. Men har gardert meg med 10 hjemmetester, så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Eggløsningssprøyta er vel ute av kroppen i slutten av uka. Hvordan går det med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjemisk på meg pokker

 

Sånn skulle det jo ikke gå Metti :( Føler virkelig med deg... Med så masse gode egg som du fikk så er jeg overbevist om at du ikke er langt unna, og det er kanskje en liten trøst:)

 

Da har jeg innsett at dette 5. siste forsøket hos Hausken ikke gikk heller, så får jeg og samboeren stille hos i den evige køen i det offentlige og håpe på det beste med tiden. Nå skal vi ha en pause og det skal bli godt for nå orker jeg rett og slett ikke mere medsiner og berg og dalbaner på en stund. Har bestilt oss ferie til sommeren i dag, så ser frem til det :)

 

Lykke til videre alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre kanskje snart. Blit godt for deg med en ferie nå og kunne samlemkrefter og mot igjen. Det er virkeligen tøff prosess å gå igjennom dette her. Ønsker degvirkelig alt godt og at du vil lykkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist å høre kanskje snart. Blit godt for deg med en ferie nå og kunne samlemkrefter og mot igjen. Det er virkeligen tøff prosess å gå igjennom dette her. ønsker degvirkelig alt godt og at du vil lykkes.

 

Signerer denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra plan Kanskje snart! Vi tok rett og slett Noe av potten satt av til ev privat prøverør og bestilte ferie for den, fordi det trengte vi! Det tror jeg vi alle trenger! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg skikkelig til sommerferie jeg og nå. Har ikke hatt ferie siden 2010. Vi har hvertfall planlagt ei uke i sverige på bilferie. og da må man jo en tur innom Ullared... hehe Flirer meg ihjel av serien på tv.

 

åssen går det med deg Ele? Var det fredagen du satte inn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på hele rugedag 8 i dag, og utrolig nok sov jeg gjennom hele natta uten å gå på do, da klarte jeg ikke la være å teste selv om det er idiotisk tidlig. Og den ble faktisk ganske tydelig positiv... Kan eggløsningssprøyta henge i i 12 dager...? Hvis ikke er det jo sikkert kjemisk, jeg har hatt 10 før, så det er jo ganske sannsynlig... Men allikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper bare du er gravid! hvis du tar en test i morra også og den er positiv kan det hvertfall ikke være eggløsnings sprøyta! jeg tok test på rd 8 som var hvit som snø, så på meg hadde den hvertfall gått ut da..... krysser fingre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte de på klinikken ang eggløsningssprøyta, og de sa at den gikk ut etter 7 dager. og burde hvertfall være ute av kroppen etter 10 dager. Jeg har gjort meg klar med en 10pack med tester, men skal holde meg til neste uke hvertfall. målet er å klare å vente til onsdag, men vi får se.

 

Tenk positive tanker Ele. Nå går det veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter her og lurer på om jeg skal bestille noen billigtester... hmmmm.... tenkte å ikke teste før tidligst tirsdag neste uke, men har bare en test igjen og kanskje greit å ta av samme merke om jeg skal ta flere?

 

Ferie høres forresten digg ut!! Glad jeg har tidlig ferie i år :)

Endret av En to og tre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp håpet :) kan fort være positiv ;) jeg skal sette inn på mandag el tirsdag, så blir spennende å høre i morra om hvor mange egg som er bra og befruktet...

 

Hvordan gikk det? Fått svar om hvor mange egg som ble befrukta?

Hadde selv uttak igår, og fikk ut 19 egg.. men hos meg var det også noen tomme og umodne egg. men ca 6 stk er befruktet og jeg skal ha innsett på tirsdag!

 

Beklager sent svar har vært på hytta og uten nett i helga. Jeg hadde uttak på fredag og fikk ut 16 egg. 12 ble befruktet, og i dag var 4 egg som var gode. Ble nok litt overstimulert, og har vært øm i eggstokkene i helga, men håper det er verdt det :) satte inn ett egg i dag. 8 delt. Var så fint atte, men vanskelig å si noe om magefølelsen. Må bare krysse fingrene :) sykemeldt ut uka, så får vi se. Skal ta blodprøve om 2 uker. Men har gardert meg med 10 hjemmetester, så får vi se hvor lenge jeg klarer å holde meg. Eggløsningssprøyta er vel ute av kroppen i slutten av uka. Hvordan går det med deg da?

 

Endelig var det tid for innsett!

Fikk satt inn to egg et syv-delt og et åtte-delt! Ble litt skuffa over at det ikke ble noen på frys etter et uttak på 19.. Men-men, satser på at det er disse eggene som skal bli til en baby eller to!

Var også litt overstimulert, men ikke verre enn at det ble innsett. Har ganske store eggestokker nå, og det kjennes ja! Men alt for en baby, ikke sant?

Skal teste den 12/6, men kjenner jeg megselv rett, klarer ikke jeg å vente så lenge nei.. Jeg pleier å kjenne litt på det rundt rugedag 8-9. Har fått positiv test på rd 9 før. Er veldig optimist denne gangen, så det gjelder å krysse det som krysses kan!!

Spennende å følge noen som er likt i løypa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så flott. Fikk satt inn to du ja.... Spurte om 2 jeg, men fikk "bare" ett... men 3 på frys...

 

Forferdelig denne ventetida da. Men den som venter på noe godt venter ikke forjeves...

 

Hvor får du behandlingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg har alltid satt inn to egg, er jo godt voksen også da og sjansene er jo mindre..

Holder til på Aleris i Oslo. du da?

Det er jo deilig å vite at du har noen på frys også, liksom ha litt i bakhånd;) Men slik ble det ikke her denne gangen for meg..

 

Jada, ventetiden er ikke til å unngå, veldig kjedelig greier.. Skulle liksom visst svaret med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er veldig fornøyd med å ha noen på frys. Sist forsøk ble det bare ett til innsett.

 

Vi går til Medicus i Trondheim. Utrolig fornøyd med dem. Fantastisk oppfølging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...