Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er jeg også ruger folkens! Nå starter ventingen! Fikk inn et perfekt 8-delt egg i dag, og endte opp med 4 på frys. Den initielle knekken legger jeg nå bak meg og ser heller fremover. *Snur seg og ser fremover*

Da blir det ikke testing før i juni på meg, så nå er det om å gjøre å fylle de neste to ukene med mest mulig kos! Hva gjør dere for å få ventetiden til å gå?

Jeg er sykmeldt denne gangen, og det er meldt finvær, så det hjelper absolutt på!!

 

Men så venter jeg på å finne ut om vi får kjøpt en tomt også, så det er enda litt spenning ut denne uka! Som om det trengs! Hah! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg skal forhåpentligvis sette inn 2 fantastiske egg i neste uke. Var på ultralyd idag på dag 11 i syklus. Forrige fryseforsøk ble avbrutt så jeg jubler litt stille nå ;). Må ikke ta noe for gitt i denne bransjen, hehe. Nå er neste steg å få positiv eggløsningstest. Og denne må ikke være positiv på en onsdag eller torsdag. Mange skritt man skal gjennom ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et flott forsøk du er igang med der, Ele. Sikker på at gullegget lurer i kurven! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som et flott forsøk du er igang med der, Ele. Sikker på at gullegget lurer i kurven! Lykke til! :)

Tusen takk Puma, det er håp i hengende egg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere som ruger ELe :) Nå skal det bli positive tester på oss !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må bare ha en liten lykkeutblåsning her! (oi, det er sjelden jeg har innser jeg!!)

Sist gang ruga jeg i -10 grader og snø mens jeg jobba som en galing, denne gangen ruger jeg hjemme i 20 grader og sol med min 5 måneder gamle kose-valp!! Det er forskjell det!!

Og har jo kommet helt til rugedag... En.... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg i solen og bokstavelig steiker !! Må jo være godt for spiren det. Kom Ann fest deg !!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss eskimoene overlever blir det ruging på meg også fra fredag! Det er så spennende at det nesten ikke er til å holde ut!!

 

Jobber dere eller er dere sykemeldte under ruginga? Trodde jeg skulle være tøffere, men kjenner den perioden kan bli tøff... Er sykemeldt noen dager nå pga kvalme av progynova og at jeg hadde problemer med å konsentrere meg på jobb.

 

Kos dere ute i sola!! Med sola kommer masse positivitet og hva kan vel være bedre for å få en spire til å feste seg?! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt frys da, men tre ferskforsøk. På det første var det langt regime og jeg mista helt grepet om virkeligheten s1 og bare gråt konstant (hormoneeeeer!!), så da måtte jeg sykmelde meg. På neste forsøk var det kort regime og jeg trompa meg til å jobbe gjennom hele, ukonsentrert, stressa og søvnløs! Denne gangen er det kort regime igjen og jeg var ikke i tvil, sykmelding er riktig for meg og spiren!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble sykemeldt fra uttaksdato til testdag så får vi se om det blir lenger dersom eg blir gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos legen i dag, ikke noe problem å få lengre viss jeg ønsker det. Jeg har en helt fantastisk sjef som vet alt, men kjenner sykmeldinga gnager likevel. Jobber på en avdeling med utrolig godt arbeidmiljø, og bortforklare saker og ting ved en lengre sykemelding er ikke bare bare;-) samtidif er jeg livredd for at stress, jobb og tunge løft skal være negativt viss det blir innsett.

 

Så bra Metti!!! Godt å ha noen på lur!!:-D våre har ligget i frysen i 5 år nå!:-) når skal dere teste?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde UL i dag og fikk beskjed jeg hadde mange egg, men de er små og må modnes mer og jeg må derfor gå lengere på sprøyter. Skulle egentlig ha innsett tirsdag, men da blir det UL igjen også regner de med uttak blir fredag. så da ser det ut som jeg havner i junigruppa isteden for. Litt skuffet at det drøyer noen dager ekstra. Tenker mye på om jeg skal sykmelde meg hele rugetiden. Har lyst til det slik at jeg kan slappe skikkelig av. Håper lege min er enig at det er lurt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går dere til fastlegen for å få sykemelding eller gjør dere det hos legen på fertilitetsklinikken? Venter fortsatt på eggløsning for fryseforsøk men føler at jeg gruer meg mer og mer infor rugeperioden på jobb. Sjefen min er lite hyggelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange positive innsett i mai må eg si!! :D Hurra hurra hurra!! Tisset 2 streker 2 dager på rad, og hcg på 176 i formiddag. JUBLE!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vizzy: Så dumt du må vente noen dager ekstra, skjønner godt du vil få fart på sakene :) Legen min var veldig forståelig og jeg er ikke kommet over i rugeperioden en gang, håper din er av samme kaliberet :)

 

Silja1981: Jeg gikk til fastlegen for å få sykemelding, Håper eggløsningen kommer snart :) Skal du ha forsøk i naturlig sykus?

 

Gratulerer m&c!!! Herlig!!!! :D Ser ut som mai er en god måned!! :D

 

 

Klinikken ringte i dag, begge egga hadde overlevd opptininga, så da blir det innsett i morgen om alt fortsatt er bra! Jeeiii! :D Helt uvirkelig å komme helt hit! :)

Endret av En to og tre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ligger jeg her i halvsvima etter å ha henta ut egg i dag. Tror det bl ca 16 egg som ble hentet ut, men at noen ikke var helt modne ennå. Så det blir nå spennende å høre i morra dette da :)

 

Gratulerer så utrolig mye til alle som har hatt innsett :)

 

Hvordan har dt gått med deg i dag en to og tre? Denne prosessen er helst litt for spennende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

I dag tok eg en test som var hvit men da jeg kom opp på badet en time senere så var det to streker på den. Jeg vet ikkje koss eg ska tolke det men blir spennende å se i morgen hva testen sier da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende Metti :) krysser fingrene for at den er veldig positiv. Hvor mange dager er det siden du satte eggløsningssprøyta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig spennende Metti :) krysser fingrene for at den er veldig positiv. Hvor mange dager er det siden du satte eggløsningssprøyta?

 

 

Eg satte den 12 mai men har tatt test i mellomtiden som har vert helt hvit så tviler på det er den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp håpet :) kan fort være positiv ;) jeg skal sette inn på mandag el tirsdag, så blir spennende å høre i morra om hvor mange egg som er bra og befruktet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Poteta og Metti:-) jeg har fått satt inn et perfekt lite gullegg i dag! Så nå er det vare til å ruge i vei, satser på at litt sol og sommer gjør susen!;-)

Helt enig at denne prosessen er vel spennende, ja!! Fått testdato 6/6, dagene kommer sikkert til å snigle seg avgårde:-)

Lykke til i morgen Poteta!!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

Hvordan går det med dere? Ruges det? Og hvordan føles det?

Jeg er nå på rugedag 6, går på utrogestan, og jeg kjenner INGENTING! :/ Har en dårlig følelse, på første innsett kjente jeg masse(gikk på Lutinus), da endte det i kjemisk. Neste gang fikk jeg inn et defekt egg pga feilen på st olavs, uten å vite det(og gikk på crinone), da kjente jeg litt de første par-tre dagene og så ingenting, da ble det bare negative tester. Denne gangen har jeg ikke kjent det spøtt, og selv om det er tidlig så føles det ikke så bra. Hva slags bivirkininger/symptomer har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde insett 16 mai... skal ta test d 31 mai.. men 14 dager var ikke det litt lenge??? har lyst å ta test før...men vet jeg bare blir skuffet hvis negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...