Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ele, dette høres jo helt strålende ut!!!:-D satte du inn ett eller to?

Takk begge to!! :D

Jeg satte inn ett egg, så er ganske sikker på at det ikke er flere der inne! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gode nyheter :) hurra :) hvor i trheim holder du til? Bor også i trondheim :)

Ikke trheim, er bare der hver dag på jobb! :P Det er Malvik som er plassen i mitt hjerte! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så artig. Vi driver å vurderer å bygge i malvik. Skal i banken i morra å få dommen... Hehe. Bor på nidarvoll nå da. Men skal man bevege seg over i en enebolig holder ikke budsjettet vårt til noen her i byen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har tatt en ny test også, for å være sikker:-). Gravid 2-3 stod det:-) Hurra hurra hurra. Skal på UL på St.Olavs i uke 24 eller 25. Det blir så spennende. Vil nok ikke gå opp for meg før jeg ser et lite dunkende hjerte. ønsker alle dere andre her inne også gode nyheter fremover! LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en ny test også, for å være sikker:-). Gravid 2-3 stod det:-) Hurra hurra hurra. Skal på UL på St.Olavs i uke 24 eller 25. Det blir så spennende. Vil nok ikke gå opp for meg før jeg ser et lite dunkende hjerte. ønsker alle dere andre her inne også gode nyheter fremover! LYKKE TIL!

Oioioi, gratulerer så mye!!! :D

Da sees vi vel i terminklubben for februar sikkert?? <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en ny test også, for å være sikker:-). Gravid 2-3 stod det:-) Hurra hurra hurra. Skal på UL på St.Olavs i uke 24 eller 25. Det blir så spennende. Vil nok ikke gå opp for meg før jeg ser et lite dunkende hjerte. ønsker alle dere andre her inne også gode nyheter fremover! LYKKE TIL!

Oioioi, gratulerer så mye!!! :D

Da sees vi vel i terminklubben for februar sikkert?? <3 <3

Eller blir du kanskje i januar du??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her inne som holder på å bli gave av å ikke vite? Denne ventinga tar på assa. Synes det er mye værre denne gangen enn forrige gang .... Jaja. Tolmodigheten ser ut til å ha gjemt seg.

 

Når tok du første testen etter innsett Ele? Er altså så glad på dine vegne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere her inne som holder på å bli gave av å ikke vite? Denne ventinga tar på assa. Synes det er mye værre denne gangen enn forrige gang .... Jaja. Tolmodigheten ser ut til å ha gjemt seg.

 

Når tok du første testen etter innsett Ele? Er altså så glad på dine vegne :)

 

Takk Poteta! :D

Jeg klarer aldri å vente med testinga jeg, selv om jeg alltid har ambisjoner om det... :P Alle tre gangene har jeg gitt etter på rugedag 8, hoho, det er så tidlig vettu! Første gang fikk jeg svaaaaak på dag 8 og så negativ ut perioden, neste gang ble det negativ hele veien og denne gangen positiv hele veien! :)

 

Hvilken dag er du på nå Poteta? Hvordan føler du deg? Bortsett fra at du holder på å bli gal da, det er jo egentlig obligatorisk! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på rugedag 6. Tror jeg da. Hadde innsett på mandagen, så er ei uke i morra. Kommer an på om man regner innsettsdag som en eller ikke. Uansett. Hadde som mål å vente til onsdag med å teste, det gikk ikke etter planen.. Måtte teste i helga. Svak svak i går, og enda svakere i dag. Men da er hvertfall eggløsningssprøyta ute av kroppen. Kjente mye strekking i magen i slutten av forrige uke, i dag kjenner jeg vel ikke stort. Såre brystvorter, men det står også som hyppig bivirkning på crinone... Så jeg vet ikke jeg....

 

Håper virkelig det går veien denne gangen... Sist gang var jeg helt sikker på at jeg var gravid, og det stemte jo, men nå er jeg så usikker. Vil helst ha svar nå.... Hehe men så skal jeg ikke ta flere tester før onsdag. Hehe er vel for tidlig til å slå ut ennå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører nok til i januar-terminklubben ja:-). hadde innsett 11. mai. Termin regnes fra 19. april. Dvs at jeg er 6 uker og 2 dager på vei nå:-). Jeg klarte å holde meg til testdato denne gang. Mensen uteble, så det forsterket mine tanker om at testen ville være positiv:-). På forrige forsøk (januar) fikk jeg mens 3 dager før testdato, så da skjønte jeg at det ikke hadde gått bra.

 

Ele-gravid: du skal test i morgen? ønsker deg MASSE lykke til! Du hører også til på ST.Olav?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye. Mamma til en prins :) fantastisk følelse å få positiv test hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere her inne som holder på å bli gave av å ikke vite? Denne ventinga tar på assa. Synes det er mye værre denne gangen enn forrige gang .... Jaja. Tolmodigheten ser ut til å ha gjemt seg.

 

Når tok du første testen etter innsett Ele? Er altså så glad på dine vegne :)

 

Tålmodighet??! Hva er det??:-P Begynner å bli skikkelig rastløs nå kjenner jeg...! Spørs om det ikke ryker en test i morgen, ja...!:-P er så livende redd for de kjemiske også, så viss vi skulle være så heldige at de blir positive, har jeg behov for å se fremgang:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi!!! RD 10 og jeg bare måtte!:-P

 

klart positiv etter kort tid...! Ikke like sterk som kontrollstreken men, håper den blir det i løpet av de nærmeste dagene!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...