Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk!:) er som sagt livredd for at det skal være kjemisk, så tørr ikke ta helt av enda...! Men har masse murringer og litt stikninger, begynner også å få liitt sviende/ømme bryster. Håper testen i morgen blir enda litt sterkere..!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når begynte du å merke det? Jeg hadde litt i forrige uke, men nå kjenner jeg nesten ikke noe.... Men krysser fingrene likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det begynte vel forsiktig på RD 2 og så økte det i styrke, men har vært stabil murring siste 5 dagene kanskje.. Hadde også en blødning samme dag som murringene begynte, kan jo ha vært en festeblødning. Men jeg må ikke glemme luktesansen, den har tatt helt av, mest den som har holdt motet mitt litt oppe innimellom:)

 

Håper lite symptomer også er positivt:) en bekjent hadde ingenting i rugeperioden og var sikker på at forsøket hadde gått fløyten, men gravid var hun likevel:) krysser fingrene for deg, poteta<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye en to og tre!! Så stas da, og jeg er så glad for alle som kommer inn i februarklubben! Poteta kommer jo også etter hvert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når begynte du å merke det? Jeg hadde litt i forrige uke, men nå kjenner jeg nesten ikke noe.... Men krysser fingrene likevel :)

 

Litt som deg er jeg også ute etter å finne symptomer.. og er en smule utålmodig etter å finne ut hvordan det ligger an.. Men etter noen neg forsøk og tidlige tester, vil jeg denne gangen prøve å vente litt nærmere testdag..

Men har jo fått pos test på dag 9 før..

 

Kjenner også litt murringer i magen, men også mest de første dagene etter innsett.. Vært litt følsom i humøret også, holdt på å grine av ingenting eller svært lite da!

Hadde også noen dager etter innsett med litt "strekking" i livmora/eggestokkene ved raske bevegelser, ved nysing eller hosting, men også det er det mindre av nå...:(

 

Ja,ja vi får se etterhvert! Spennende ihvertfall:)))

 

Morsomt å høre at det er noen positive tester ute og går da!!

Lykke til dere heldige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle!:-) håper bare den blir enda sterkere i dagene framover...:-) men positiv start på juni da, flere positive allerede så tidlig! Måtte trenden fortsette, og både poteta og Monica70 vil vi ha med oss inn i februarklubben, ja!!:-D masse lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg styra litt. Bakt litt og forberedt endel til bryllupet som står om under tre uker.... Kjenner litt strekking i magen nå som jeg har anstrengt meg litt. Håper det er noe der. Og tusen takk for muntre ord. Blir jo helt smårar og ustabil av å ikke vite. Monica70 humøret er ikke til å spøke med nei... Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg styra litt. Bakt litt og forberedt endel til bryllupet som står om under tre uker.... Kjenner litt strekking i magen nå som jeg har anstrengt meg litt. Håper det er noe der. Og tusen takk for muntre ord. Blir jo helt smårar og ustabil av å ikke vite. Monica70 humøret er ikke til å spøke med nei... Hehe

Stikkinger liker vi!! :)

Og bryllup også, forsåvidt.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Poteta?? hvordan kjennes det for tiden?

 

jeg begynner nå virkelig å bli utålmodig for testing!! Regner med at jeg må "tyvstarte" imorgen tidlig..:=0, om ikke ikveld allerede...

 

..det er som om jeg konstant kjenner hvor livmora ligger, murring på en måte.. trøtt som en strømpe.. MEN go`følelsen av at det er i boks er liksom ikke helt der... det er vel derfor jeg nå vil vite..:(

Var bare Så optimist da ved innsett, er jeg nå veldig i tvil..

Kan kanskje være cyclogesten som gjør at jeg liksom kjenner noe..? Har prøvd å la være å kjenne etter, for uansett kan det vris til å være symptomer, men det er det ikke alltid...

 

Vet det er litt tidlig, men likevel....:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Poteta?? hvordan kjennes det for tiden?

 

jeg begynner nå virkelig å bli utålmodig for testing!! Regner med at jeg må "tyvstarte" imorgen tidlig..:=0, om ikke ikveld allerede...

 

..det er som om jeg konstant kjenner hvor livmora ligger, murring på en måte.. trøtt som en strømpe.. MEN go`følelsen av at det er i boks er liksom ikke helt der... det er vel derfor jeg nå vil vite..:(

Var bare Så optimist da ved innsett, er jeg nå veldig i tvil..

Kan kanskje være cyclogesten som gjør at jeg liksom kjenner noe..? Har prøvd å la være å kjenne etter, for uansett kan det vris til å være symptomer, men det er det ikke alltid...

 

Vet det er litt tidlig, men likevel....:((

Høres jo lovende ut da!! :)

Hvilken dag er du på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde innsett forrige tirsdag, så er på rd7 om innsettingsdagen ikke regnes med..

Vet ikke helt hva jeg synes jeg... men takk for oppmuntring:=)

 

Det er jo tidlig, så det kan fortsatt skje mirakel, he-he!!

 

..bare så trist å tenke på at dersom det ikke lykkes, har jeg heller ingen egg på frys... ble ingen bra nok til det..

Så da må jeg gå i lønnkammeret igjen for å se om jeg skal forsøke på nytt etter sommeren..

-må liksom tenke ut muligheten videre vettu - fallifall;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde innsett forrige tirsdag, så er på rd7 om innsettingsdagen ikke regnes med..

Vet ikke helt hva jeg synes jeg... men takk for oppmuntring:=)

 

Det er jo tidlig, så det kan fortsatt skje mirakel, he-he!!

 

..bare så trist å tenke på at dersom det ikke lykkes, har jeg heller ingen egg på frys... ble ingen bra nok til det..

Så da må jeg gå i lønnkammeret igjen for å se om jeg skal forsøke på nytt etter sommeren..

-må liksom tenke ut muligheten videre vettu - fallifall;=)

Jeg har aldri klart å venta lenger enn til rd 8 med å teste jeg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Poteta?? hvordan kjennes det for tiden?

 

jeg begynner nå virkelig å bli utålmodig for testing!! Regner med at jeg må "tyvstarte" imorgen tidlig..:=0, om ikke ikveld allerede...

 

..det er som om jeg konstant kjenner hvor livmora ligger, murring på en måte.. trøtt som en strømpe.. MEN go`følelsen av at det er i boks er liksom ikke helt der... det er vel derfor jeg nå vil vite.. :(

Var bare Så optimist da ved innsett, er jeg nå veldig i tvil..

Kan kanskje være cyclogesten som gjør at jeg liksom kjenner noe..? Har prøvd å la være å kjenne etter, for uansett kan det vris til å være symptomer, men det er det ikke alltid...

 

Vet det er litt tidlig, men likevel.... :((

 

Joda. mye av det samme som deg. Prøver å holde motet opp, men kjenner at det svinger veldig i humøret. I natt har jeg nesten ikke sove noen ting. vondt i hodet, og det kan jo være et tegn, men så er det lommert i været og... hehe

 

Tok en test i natt. den er liksom hvit, men så etter et kvarters tid kommer det svakt svakt rosa, men det er så svakt at man bare skimter det liksom... så jeg vet ikke jeg. prøve å vente til torsdag med å ta en ny test.

 

Jeg blir fort andpusten og. men det kan nå bare være dårlig kondis og hehe :)

 

er forresten på RD8 i dag :) Vi får krysse fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også en blendahvit test og så en svak strek etter ett kvarters tid på rd 6, så det er håp!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider iallefall :=)

Håper på det beste for oss alle!

 

Jeg har aldri vært borti tester som først har vært blendahvite for så å få en strek etterhvert.. for noen kan det sikkert tyde på at noe er på gang kanskje?? Håper det for deg Poteta ;=)

 

Ser det igrunn er mange som får positiv test om dagen, så vi får håpe trenden varer litt til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!! Det er herlig!!:-D meeen blør litt... Har vært gravid 4 ganger tigligere og blødd i tre av de. Sitter her med to flotte gutter som det gikk bra med til tross for blødninger frem til ca uke 14:-) menså har jeg mistet to ganger også, så det tar nok lang tid før jeg klarer å slappe av om dette går bra...:-)

 

Masse lykke til til alle dere andre:-) hvordan går det med dere?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ikke bra:((

Blendahvit test idag.. rd 8.

tester på nytt imorgen. Ingen god følelse akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..ikke bra:((

Blendahvit test idag.. rd 8.

tester på nytt imorgen. Ingen god følelse akkurat nå..

Du har jo goood tid på å teste positivt enda, jeg har troa på deg i februarklubben! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!!! Det er herlig!!:-D meeen blør litt... Har vært gravid 4 ganger tigligere og blødd i tre av de. Sitter her med to flotte gutter som det gikk bra med til tross for blødninger frem til ca uke 14:-) menså har jeg mistet to ganger også, så det tar nok lang tid før jeg klarer å slappe av om dette går bra...:-)

 

Masse lykke til til alle dere andre:-) hvordan går det med dere?:-)

Kom inn i februarklubben da, er så gla for hver og en av dere som kommer over! Håper alle gjenstående gjør det!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...