Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

..ikke bra:((

Blendahvit test idag.. rd 8.

tester på nytt imorgen. Ingen god følelse akkurat nå..

Du har jo goood tid på å teste positivt enda, jeg har troa på deg i februarklubben! <3

 

Samme her!! Flere dager igjen enda!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forresten blenda hvit test i dag... Jaja... håpet henger i en sytråd. Så får vi se da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten blenda hvit test i dag... Jaja... håpet henger i en sytråd. Så får vi se da :)

 

Følger spent med dere, håper dere følger snart etter <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil jo SVÆRT gjerne komme med i februar-gjengen, ikke noe annet jeg heller vil!! MEN, lettere sagt enn gjort..

 

Vi får vente litt til og se da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jo SVÆRT gjerne komme med i februar-gjengen, ikke noe annet jeg heller vil!! MEN, lettere sagt enn gjort..

 

Vi får vente litt til og se da!

Skjønner veldig godt hva du mener, Monika... tenker på dere.. <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg gjør når jeg våkner er å se inn hit om noen har testa i dag! Hehe, vanedannede! ;)

Hvordan går det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å spre dårlige nyheter, men er på rd10 blenda hvit test og har fått mensen.... Virker mye kraftigere enn en festeblødning hvertfall. Så denne gangen gikk det nok ikke. Har egentlig hatt en dårlig magefølelse hele veien. Ved første forsøk var jeg sikker på at jeg var gravid, og det stemte, selv om det endte i ma uke 12. Vi har nå ett forsøk igjen. Må bare få meg en ny jobb først, så jeg slipper styret med en sur sjef. :) lykke til videre alle sammen, og hvis noen ønske gravidbilder eller nyfødtbilder er det bare å ta kontakt :) holder til i trondheim :) noen bilder er å se på thefotofairy.blogspot.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å spre dårlige nyheter, men er på rd10 blenda hvit test og har fått mensen.... Virker mye kraftigere enn en festeblødning hvertfall. Så denne gangen gikk det nok ikke. Har egentlig hatt en dårlig magefølelse hele veien. Ved første forsøk var jeg sikker på at jeg var gravid, og det stemte, selv om det endte i ma uke 12. Vi har nå ett forsøk igjen. Må bare få meg en ny jobb først, så jeg slipper styret med en sur sjef. :) lykke til videre alle sammen, og hvis noen ønske gravidbilder eller nyfødtbilder er det bare å ta kontakt :) holder til i trondheim :) noen bilder er å se på thefotofairy.blogspot.com

Ah, så trist Poteta, jeg hadde troa på dette i bryllupsgave!

Men lykke til med det da, og med neste runde!! <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..dessverre blendahvitt her også..:-(

Belager meg på at dette går rett vest...

Men er det ikke litt tidlig enda? Og du har ikke fått mensen...? Om du ikke har troa kan jeg gjerne tro litt for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aldri vært så opptatt av et nettforum som denne gangen, ser på det med en gang jeg våkner for å finne hvordan går det med mai gjengen vår. Oh lykke til alle sammen, det trenger vi virkelig nå.

Det var virkelig trist poeteta, Monika du burde teste imorgen og, kansje det er litt fortdilig.

 

Poeteta du trenger virkelig en stor klem, det er veldig tøfft vi går gjennom alle sammen, ta godt vare på deg. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert liste:

 

Uke 22:

Fredag 01. juni:

Lørdag 02. juni:

Søndag 03. juni:

 

Uke 23:

Mandag 04. juni: Ele - Positiv!! :-O

Tirsdag 05. juni:

Onsdag 06. juni: En to og tre ; Jippi gravid

Torsdag 07. juni:

Fredag 08. juni:

Lørdag 09. juni:

Søndag 10. juni:

 

Uke 24:

Mandag 11. juni:

Tirsdag 12. juni: monika70

Onsdag 13. juni: Silja1981, Håper...

Torsdag 14. juni: sweety 72, Miola

Fredag 15. juni:

Lørdag 16. juni:

Søndag 17. juni:

 

Uke 25:

Mandag 18. juni:

Tirsdag 19. juni:

Onsdag 20. juni:monky

Torsdag 21. juni:

Fredag 22. juni:

Lørdag 23. juni:

Søndag 24. juni:

 

Uke 26:

Mandag 25. juni:

Tirsdag 26. juni:

Onsdag 27. juni:

Torsdag 28. juni: millemy86

Fredag 29. juni:

Lørdag 30. juni:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Sweety. På en måte så er det jo bedre at det ikke blir noen positiv test enn om det skulle gå galt senere hvertfall. Får bare tenke at det ikke var meninga denne gangen heller, men at alle god ting er tre og satse på at det 3 forsøket er det som skal til. Så får en heller fokusere på bryllup og finne ny jobb :) Så blir det til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aldri vært så opptatt av et nettforum som denne gangen, ser på det med en gang jeg våkner for å finne hvordan går det med mai gjengen vår. Oh lykke til alle sammen, det trenger vi virkelig nå.

Det var virkelig trist poeteta, Monika du burde teste imorgen og, kansje det er litt fortdilig.

 

Poeteta du trenger virkelig en stor klem, det er veldig tøfft vi går gjennom alle sammen, ta godt vare på deg. Lykke til videre.

Jeg aldri vært så opptatt av et nettforum som denne gangen, ser på det med en gang jeg våkner for å finne hvordan går det med mai gjengen vår. Oh lykke til alle sammen, det trenger vi virkelig nå.

Det var virkelig trist poeteta, Monika du burde teste imorgen og, kansje det er litt fortdilig.

 

Poeteta du trenger virkelig en stor klem, det er veldig tøfft vi går gjennom alle sammen, ta godt vare på deg. Lykke til videre.

 

Etter mitt første ivf-forsøk som jeg ble gravid på og fikk en datter, har jeg hatt 3 ferskforsøk og 3 frys som alle har endt neg.. derfor kjenner jeg fort igjen følelsen om det har gått bra eller ikke..

men nei, har ikke fått mensen ennå, og vil fortsette å teste meg fram til den kommer! Har vanligvis fått den rundt testedato..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Jeg er på rugedag 3 i dag og er spent på når jeg begynner å bli bitt av testebasillen ;) Håper jeg kan klare å vente til RD 10, men det spørs om jeg klarer ;)

Jeg ønsker alle dere jenter lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å spre dårlige nyheter, men er på rd10 blenda hvit test og har fått mensen.... Virker mye kraftigere enn en festeblødning hvertfall. Så denne gangen gikk det nok ikke. Har egentlig hatt en dårlig magefølelse hele veien. Ved første forsøk var jeg sikker på at jeg var gravid, og det stemte, selv om det endte i ma uke 12. Vi har nå ett forsøk igjen. Må bare få meg en ny jobb først, så jeg slipper styret med en sur sjef. :) lykke til videre alle sammen, og hvis noen ønske gravidbilder eller nyfødtbilder er det bare å ta kontakt :) holder til i trondheim :) noen bilder er å se på thefotofairy.blogspot.com

 

åh nei, Poteta :( Har forstått det at du har hatt en dårlig følelse denne gangen, men hadde så håpet at dere skulle lykkes denne gang... Alle gode ting er tre, selvfølgelig! <3 Det sa jeg også, og jammen fikk jeg rett :) (mtp to avbrutte fryseforøk var det tredje gang det gjaldt :)) Nå får du finne deg en skikkelig jobb og kose dere max i bryllupet!! Masse lykke til!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aldri vært så opptatt av et nettforum som denne gangen, ser på det med en gang jeg våkner for å finne hvordan går det med mai gjengen vår. Oh lykke til alle sammen, det trenger vi virkelig nå.

Det var virkelig trist poeteta, Monika du burde teste imorgen og, kansje det er litt fortdilig.

 

Poeteta du trenger virkelig en stor klem, det er veldig tøfft vi går gjennom alle sammen, ta godt vare på deg. Lykke til videre.

 

Haha, jeg er akkuratt likedan!! :P Helt hekta på å finne ut hva som skjer her inne :) Masse lykke til til deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MOnika, hvordan år det med deg?

 

Tror løpet er kjørt, men tester inntil tante rød kommer!

Klarer dessverre ikke å se at noe annet vil skje..

Men du da? Formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bra feelings, tror ikke det blir positov resultat denne gangen, sist gang slappet jeg helt av, men ikke denne gangen :(

Hvilken rugedag er du på monika? Hvilken dato hadde du innsettning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...