Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Takk for støtten dere :) Er så glad jeg har dere å dele tanker med :) Nå telles det bare ned dager til ferie :D Lykke til i tiden fremover, krysser fingrene for at det ordner seg for oss alle snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redd utakket på fredag går til dundass. Hadde Ul i dag og jeg hadde mange flere egg enn de ønsket. De vet ikke om de tør å gjennomføre uttaket. Tok blodprøvve som jeg får svar på i morgen og da får jeg endelig dommen. Regner med det verste... tydligvis jeg ikke skal få barn med det første. Er utrolig fustrert........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte med to små

Skal ha innsett imorgen hvis eggene mine overlever å tines ;)

 

Masse lykke til!

Vet du hvilken dag du er på da ved innsett? Jeg skal på UL til torsdag og er da på dag 12 etter mens og lurte på hvilken dag de setter inn ut i fra syklus ved frys. Tenkte siden det er torsdag om eggene da blir satt inn på dag 13 eller om de blir satt inn på mandag eks som blir dag 16.

Litt innviklet, men jeg bare lurer på dette om det er vanlig å sette inn rundt dag 14 eller hva? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååhåhåhå, testen ble sterkere i dag enn i går! Og jeg er bare på dag 9! Kan dette være den gangen det ikke er kjemisk?? Etter å fått håpe knust med positive tester som har blitt negativ 10 ganger så tørr jeg ærlig talt ikke tro på det, må teste flere dager fremover. Men forhåpningene er nå på topp, aldri hatt en test som har blitt sterkere, og i alle fall ikke en som har vært så sterk som i dag... Lå våken hele natta å måtte på do, men måtte spare til jeg kunne ta test... Haha, nå skal jeg faktisk sove.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trulte med to små

ÅÅÅhÅhÅhÅ, testen ble sterkere i dag enn i gÅr! Og jeg er bare pÅ dag 9! Kan dette være den gangen det ikke er kjemisk?? Etter Å fÅtt hÅpe knust med positive tester som har blitt negativ 10 ganger sÅ tørr jeg ærlig talt ikke tro pÅ det, mÅ teste flere dager fremover. Men forhÅpningene er nÅ pÅ topp, aldri hatt en test som har blitt sterkere, og i alle fall ikke en som har vært sÅ sterk som i dag... LÅ vÅken hele natta Å mÅtte pÅ do, men mÅtte spare til jeg kunne ta test... Haha, nÅ skal jeg faktisk sove.... :P

 

ÅÅÅÅ det er sÅÅÅÅ spennende og nervepirrende med slike tester! Jeg hÅper du lykkes denne gangen. Har skjønt at du virkelig har hatt det tøft mht kjemiske graviditeter, sÅ nÅ gÅr vi alle for at denne gangen sitter spiren! Jepp! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig veldig gøy at det er så mange positive altså! :) :) Nå har jo eg vært superheldig, der spiren satt på første forsøk, selv om det enda er en stund til man er på den "sikre" siden. Heier på dere alle!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ene mine blir sÅ rare jo! :( hmmmmm

 

De er bare litt store... Hehe

 

Hipp hurra for Ele... Nå går det veien :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, det ble kjemisk på meg denne gangen! Fikk svake positive tester fra RD 11, men nå, på testdagen, er testen hvit som snø. Trist, hadde håpet å være heldig å slippe så mange forsøk, men slik blir det altså ikke. Satser på nytt forsøk i løpet av juni, og at det finnes et eller flere gullegg som er klar for å starte livet snart!

 

Stor klem til alle som har testa positivt, det er virkelig oppmuntrende å se at dette prosjektet KAN lykkes en vakker dag. Nå er det bare å holde ut!

 

Kanskje en enda større klem til dere andre som har testa negativt, håper det er vår tur snart alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukk, det ble kjemisk på meg denne gangen! Fikk svake positive tester fra RD 11, men nå, på testdagen, er testen hvit som snø. Trist, hadde håpet å være heldig å slippe så mange forsøk, men slik blir det altså ikke. Satser på nytt forsøk i løpet av juni, og at det finnes et eller flere gullegg som er klar for å starte livet snart!

 

Stor klem til alle som har testa positivt, det er virkelig oppmuntrende å se at dette prosjektet KAN lykkes en vakker dag. Nå er det bare å holde ut!

 

Kanskje en enda større klem til dere andre som har testa negativt, håper det er vår tur snart alle sammen!

 

ååååh, jeg føler så masse med deg, det er så vondt!! :(

Så tøff du er som ser fremover, neste gang sitter'n!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Her har det skjedd mye siden jeg var innom i går!!! :D

 

 

Lurifaxen.... det var trist :( Ville så gjerne se en positiv test hos deg også...

 

Monica70: Masse lykke til, dette blir spennende!!! :D

 

Vizzy: Krysser fingrer og tær for deg!!! :)

 

Silje1981:Hvordan gikk det med deg?? Håper de overlever opptininga og at det blir innsett!

 

Ele: Hurra!! Håper på fortsatt sterkere positive tester fra deg!! Superspennende da!!! :D

 

Lykke: Masse lykke til på UL i morgen, håper du får innsett allerede fredag som du ønker! :)

 

 

 

Rugedag 6 i dag og sola skinner!! Herlig!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ja, dette er ganske så beintøffe greier. Håper virkelig det ikke er så forferdelig mange forsøk før vi lykkes, kjenner at det tÆrer på både lommebok og (ikke minst!) sjel! Pahhh.. Men men, dette er den sjangsen vi har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åneiiii:( veldig trist lurifax!!! vi må holde ut sammen!!! tenker på deg! .. og alle andre som sliter, det er vondt! klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, ja, dette er ganske så beintøffe greier. Håper virkelig det ikke er så forferdelig mange forsøk før vi lykkes, kjenner at det tÆrer på både lommebok og (ikke minst!) sjel! Pahhh.. Men men, dette er den sjangsen vi har!

Utrolig trist å lese at du fikk kjemisk! :( Hvor mange forsøk har du hatt? Jeg hadde også kjemisk, første forsøket mitt. Utrolig tungt...:(

 

Fint du kan få et forsøk til innen kort tid da!! :D Krysser fingre og tÆr for at det sitter på det forsøket!! :D *sender mange gode tanker* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer og gode ønsker! Det er utrolig hvor mye det varmer med støtte fra "ukjente kjenninger"! :) Jeg har bare hatt to forsøk, så jeg skal vel egentlig ikke klage... Men jeg tenker, vi kan da ikke bare havne på feil sida av statistikken for alltid? Det er det eneste håpet jeg har, at det må gå tilslutt. Og at tilslutt ikke blir så lenge til! :)

 

Klemklemklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer og gode ønsker! Det er utrolig hvor mye det varmer med støtte fra "ukjente kjenninger"! :) Jeg har bare hatt to forsøk, så jeg skal vel egentlig ikke klage... Men jeg tenker, vi kan da ikke bare havne på feil sida av statistikken for alltid? Det er det eneste håpet jeg har, at det må gå tilslutt. Og at tilslutt ikke blir så lenge til! :)

 

Klemklemklem!

 

Trist å høre at det ikke gikk denne gangen. Men neste gang sitter den. Alle gode ting er tre! Ikke gi opp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så lei meg for at vi alle er i denne drittsituasjonen. Men likevel så er jeg så glad for at dere finnes her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjære Metti, jeg har tenkt masse på deg. Uff så stusselig at det bare ble - nesten. Gir deg en stor klem, jeg håper virkelig at vi lykkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, i dag var den altså så positiv at jeg tok fram en clearblue, og der var rett og slett teststreken like sterk som kontrollstreken! Åh, jeg tørr fortsatt ikke tro på det altså, kommer til å teste fram til testdagen på mandag! Nen i dag skal jeg fortelle det til mannen, har prøvd å beskytte han med å ikke fortelle om hver positive test for så å skuffe han, men nå er jeg såpass sikker at jeg drar han inn i det! Jeg kan ikke tro at jeg kanskje er av de heldige denne gangen, håper alle gjenstående blir det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...