Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Har brukt 450 IE i 12-13 dager på de tre siste forsøkene. Har lav amh og reagerer derfor dårlig på medisinene.

 

Er nok lurt med en lap for å renske opp litt for din del, men får håpe du slipper :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hipp Hurra, selv om det så mørkt ut i går, så var det i dag 1 egg som hadde utviklet seg veldig veldig fint! :) :) Så da ble det innsett på meg i dag likevel, klamrer meg til håpet nå! :) :)

 

Jeg gikk på Puregon, 100 IE i 10 dager. Lav dose pga PCOS. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott m&c! Jeg fikk satt inn et egg igår. Så no er det bare å vente og håpe:-)

 

Jeg gikk på Puregon 300 IE i 9 dager + 375 IE i 2 dager på langt regime. Det er nok veldig individuelt hvor mye hormoner man skal ta.

Endret av Agnes74
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk plutselig mensen i går jeg, ei uke før planlagt, så da ble det oppstart med puregon i dag. 150 ie i 10 dager. Så får en krysse fingrene for at det går bra denne gangen. Hadde en Ma i februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålerit, da er jeg jammen klar for forsøk nr to snart. Uttak pÅ mandag, innsett onsdag eller torsdag dersom alt gÅr vel. Har ingen forhÅpninger denne runden, (later jeg som), men det skjer jo absolutt ikkeno hvis vi ikke gjør ivf, sÅ da er det bare Å kjøre pÅ! ønsker alle dere andre lykke til, jeg er sÅ glad for Å ha dere Å støtte meg pÅ! :) klem klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til dere alle:)

 

Selv er jeg ganske så forvirra her j seg sitter. Skulle egentlig hatt den i begynnelsen av uka...fikk litt små dråper i går men kun helt lyst, mer som farga utflod. Det får jeg som regel dagen før det setter i gang, i dag da jeg våknet var det ingen blod,litt utpå dagen fikk jeg litt lys brunt. Så kom det litt lyse rødt blod (ikke sånn rødt-rødt). Regnet med d skulle fortsette med mer blod, at mensen var i gang lissom... Så jeg dro på apoteket rett før det stengte å kjøpte medisinene, for mitt opplegg er at jeg skal begynne på dag 2(sønda) å da måtte j kjøpe det i dag.

 

Etter det har det kun vært få dråper med lyse rødt...å stort sett kun når jeg tørker meg. Nå siste do besøk var det ingenting... Så da lurer jeg veldig på er dette mensen dag 1 el ikke? I å med det var litt rødt.I såfall må jeg ta medisiner i mrg...Pleier aldri å ha kraftig mens, men pleier å nok til tampong.

 

Tok en G.test til moran men den var negativ, så virker ikke som jeg er gravid heller...

 

Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn var det med meg også sist jeg ventet på mens.. Gikk i flere dager, før den endelig kom skikkelig på dag 8 eller noe. Har aldri skjedd før, men jeg regner med det var pga at jeg tenkte så mye på at "nå må den komme, nå må den komme".

 

Jeg ville ha ventet til den kom skikkelig, slik den vanligvis kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff synes det er skikkelig vanskelig, gjør det heller ikke no bedre at jeg ikke kan ringe Porsgrunn før mandag..

 

Ja jeg tenker nok så mye på det at det blir surr...

 

Du sier din startet skikkelig på dag 8, men du dag 8 etter at den egentlig skulle start eller dag 8 etter at du begynte med småblødninger? Det var kun en gang i løpe av dagen det var litt mer enn noen dråper men den var bare sånn utblanda rødfarge. Men kanskje det egentlig var ordentlig rødt men så var det utflod som gjorde den lys...uff nå spekulerer jeg mye..

 

Jeg synes bare dette er så vanskelig...

 

Veldig merkelig denne syklusen her, hadde brun utflod et par dager for 2 uker siden, det pleier jeg aldri å ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka du ikke ringe sykehuset og spørre? Der er det kanskje noen som vet. Gyn avd feks? Masse lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Di har ikke åpent før til mandag kl 8.15 el no, eller tenkte du på sykhuset generelt?

 

Fortsatt ikke no mer blod når jeg våknet til morran i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nica123:

Dette skjedde meg i fjor:

Jeg hadde reist bort på besøk og glemte selvfølgelig medisinene.. Fikk jo selvfølgelig tanta med en gang når jeg kom frem - det var jo da bankers siden medisinene lå hjemme, og Porsgrunn var stengt..

 

Ringte Porsgrunn på morgenen dagen etter at TR kom på for fullt.. De sa at det var ikke noe problem å starte på kvelden i 22 tiden (så det gikk langt over 1 døgn før jeg satte 1. sprøyta..)

 

Ring de i morgen tidlig du, jepp:))

Krysser fingrene for at det går i boks for deg også :)

Lykke til:)

Endret av Bittelura
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nica123:

Dette skjedde meg i fjor:

Jeg hadde reist bort på besøk og glemte selvfølgelig medisinene.. Fikk jo selvfølgelig tanta med en gang når jeg kom frem - det var jo da bankers siden medisinene lå hjemme, og Porsgrunn var stengt..

 

Ringte Porsgrunn på morgenen dagen etter at TR kom på for fullt.. De sa at det var ikke noe problem å starte på kvelden i 22 tiden (så det gikk langt over 1 døgn før jeg satte 1. sprøyta..)

 

Ring de i morgen tidlig du, jepp:))

Krysser fingrene for at det går i boks for deg også :)

Lykke til:)

 

 

Takk,det var godt å høre:) Fortsatte du med den på kvelden hele tiden da? Hadde du også sånn at du skulle begynne på sprøyta dag 2? Jeg skal gå på den ca frem til dag 10 (vet mer på ul dag 6)

 

Føler alltid det pleier å være noe "tull" med meg, nesten litt slitsomt...både for meg og for andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på Ul på tirsdag og regner med jeg blir satt på sprøyter da:-) er så spent. Begynner å merke at alt drar seg til. Har vært lange 4 uker med spray morgen og kveld. Var å hentet mer av medinisene på torsdag. Jammen ikke billige greier :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt syke priser...jeg har bare hentet litt av medisinene,måtte dele det litt opp...

Hvorfor er det egentlig så dyrt og hvorfor er det først etter 15000at vi får dekt?

 

Masse lykke til til deg Vizzy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også lurt litt på hvorfor prisene er slik de er. jeg tar ut litt og litt tilfelle de har skrevet ut for mye medininer og jeg ikke får brukt alle pakkene. Litt slitsom hele medinsinstyret. De har ikke medisinene på apoteket og må bestille det inn. Spraying morgen og kveld til faste tider osv. Håper jeg får det til på første forsøk sik man slipper dette styret enda fler ganger.

 

Håper syklusen din ordner seg seg snart Nica123. Har du vært igjennom mange forsøk tidligere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt første forsøk som jeg skal i gang med. Så jeg er fersk.... :) Trodde det skulle bli i mrg (dag 2), men "mensen" kom aldri ordentlig i gang i går...så da venta jeg..å håper det var en riktig avgjørelse.

 

Enn du? Fler forsøk tidligere?

 

Kunne ønske at man kunne returnerer de pakkene som ikke er åpnet og få pengene tilbake derfor man ikke trengte alle pakkene, men neida... Hadde det kostet et par hundre kr hadde d vært greit men det er jo mange tusenlapper..

Endret av Nica123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det tid for mitt første uttak og eg har begynt å grue meg !!

 

Håper alt går knirkefritt :)

 

Nica eg har masse spotting og småblødninger og begynner aldri å telle dager før jeg ikke er i tvil om at mensen er i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mitt første forsøk også, Nica. Spennende tider:-) Hvor er det du holder til?

 

Vi begynte jo nesten likt med spray Metti, så heldig du er som har uttak allerede. Jeg har ikke begynt med sprøyter enda:-( Forhåpentligvis er jeg i gang på tirsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til deg Metti, går sikkert fint :)

 

Mener du at du har småblødninger så rett på mensen, eller dager med opphold før mensen lissom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi holder til i Porsgrunn. Hadde det ikke vært for at jeg plutselig di to siste syklusene fant ut at nå skulle jeg ha lenger sykluser, skulle jeg hadde uttak til uka slik di først regnet på det. Men nå lar det jo vente på seg..Men satser på det blir snart. Slipper hvertfall spray:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ruger på to egg. Veldig fornøyd på en måte, men de var bare 2 og 3 delte så jeg er litt usikker på kvaliteten. De to andre gangene har de vært 4 delte. Nå har jo ikke de festet seg heller da men. Noen som vet om det er mindre sannsynlig for at det går bra med mindre delinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til deg Metti, går sikkert fint :)

 

Mener du at du har småblødninger så rett på mensen, eller dager med opphold før mensen lissom?

 

Begge deler noen ganger har eg små blødninger en uke før mensen og andre ganger rett før men det er så lite at eg ikkje tar det som mensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha masse lykke til i morgen Metti:D!

 

Takk for det ;)

Håper ferien går da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til til deg Metti, går sikkert fint :)

 

Mener du at du har småblødninger så rett på mensen, eller dager med opphold før mensen lissom?

 

Begge deler noen ganger har eg små blødninger en uke før mensen og andre ganger rett før men det er så lite at eg ikkje tar det som mensen

 

ok skjønner.

men synes fortsatt det er rart jeg plutselig skulle få lenger syklus, men det er vel det berømte stresse som er årsaken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...