Gå til innhold

Vi med insett i mai :)


Metti er håpefull

Anbefalte innlegg

Hei

 

Nå er uttaket overstått :) Noen som vil gjette på kor mange egg som ble tatt ut

 

22 :) så det er jeg kjemoe fornøyd me . Nå må dere bare krysse fingrene for at eg ikkje blir overstimulert !!!!

 

I morgen mellom 9-10 får eg vite kor mange som blir befruktet og onsdag kl 11 ska eg sette inn igjen

 

WOHO :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååh, så bra!! :D Kan tenke meg at du sikkert får noen fine egg av det her :) Hvordan er forma nå da? Begynner du å kjenne litt på overstimulering, eller bare håper du? Krysser masse fingrene for at du ikke blir overstimulert og at du får noen fantastisk fine egg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, så bra!! :D Kan tenke meg at du sikkert får noen fine egg av det her :) Hvordan er forma nå da? Begynner du å kjenne litt på overstimulering, eller bare håper du? Krysser masse fingrene for at du ikke blir overstimulert og at du får noen fantastisk fine egg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott Metti :) Det var bra, ønsker deg lykke til :)Jeg lurer også på hvordan formen er? Hvordan må man egentlig forvente seg å ha det uttak, blir man super slapp og uvel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 av de 22 er befruktet :)) det må jo være bra !

 

Formen er litt bedre i dag heldigvis men kjenne det godt enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig gode egg du har må eg si!! :) Gratulerer så mye! :) Og formen blir gradvis bedre, eg var helt ødelagt uttaksdagen, men bedre for hver dag etter det. :) Lykke til i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg selv venter fortsatt på mensen skal komme i gang(spotta onasje,lys rød og lys brun fra fredag), men den ser ut til å la vente på seg. I dag er d ingenting, var vel engentlig ikke noe store greier i går heller, så vis jeg ikke får den denne uka ser det ut som at jeg må hoppe til juni...

 

kjentes skikkelig som den kom i stad, men den gang ei. Kjentes ut som den har kommet egentlig hver dag siden onsdag men..

 

Ringte Porsgrunn i går men di sa jeg bare måtte vente og at det var normalt..el hvertfall mer normalt enn unormalt. åsse kunne det ha noe med alderen å gjøre også....DA følte jeg meg gammal da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på UL i dag og alt så bra ut. Fikk utdelta sprøyta og setter den første i morgen kveld. Regner med uttak 29 mai. Veldig spennede. eneste som gjør jeg litt nervøs er at min mann ikke har tatt blodprøver enda( hepatitt greiene). skal gjøre det i morgen. Sykesøstra tilta litt da hun skjønte den ikke var tatt og sa den må være ok ellers så blir forsøket avbrutt. Håper det går greit. er jo 2 uker til uttaket, burde jo få svar innen den tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som er i gang og at alt ser bra ut :) Den blodprøva tror jeg bare tar en ukes tid å få svar på så det burde dere rekke.

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja....Jeg skulle egentlig hatt uttak denne eller en gang i neste uke men sånn ble det ikke...håper hvertfall jeg rekker å få det til i mai :)

Endret av Nica123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var egguttak nr.5 overstått. 16 egg ut og rimelig store eggstokker, men satser på alt går fint:D Krysser fingrene for oss alle sammen som venter på positiv test:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er uttaket overstått og den her gangen gikk det veldig bra, ble ikke dårlig og sengeliggende som de andre gangene. Hadde uttak i går og fikk 10 flott egg. Skal ha tilbakesetting i morgen på selve 17.mai så vi krysser fingrene for at vi får to fine egg som kan settes tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg endelig i gang med sprøyter:-) Det gikk mye bedre en forventet:-) Sprengte veldig etter på bare. Jeg går på 150IE puregon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ruger på et perfekt egg :) 50 % sjanse for graviditet fikk eg beskjed om !!

 

Er overstimulert så har veldig vondt men håpe det gir seg snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på hvordan det går med alle her. Går på 3 sprøyter om dagen og håper på uttak på onsdag. Magen er gulmog blå... Men forhåpentligvis blir det verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg uttak i morgen kl 0800 på St Olavs.

Veit jeg får en lege jeg ikke har hatt før. Han skulle visst være flink (det sier de jo alltid), men jeg gruer meg... :(

Merker at alt er mer slitsomt denne gangen siden alle min 8 fryse-egg ble ødelagt av den oljen sist, jeg stoler ikke helt på noen ting nå, sist var jeg nervøs, nå er jeg redd...

Jaja, litt syting hjelper sikkert! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig kjedelig å miste fryseeggene, for alle de som ble berørt av det!! Egguthenting er ingen spøk, og jeg føler med alle som opplevde dette. Men nå er det vel slik at etter en tabbe, så er man ekstra påpasselig i ettertid? Så denne gangen skal det nok gå helt fint, de er nok villige til å gi et gir ekstra, hele gjengen på St.Olavs. :)

 

Masse lykke til i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå bra. Krysser fingrene for deg. Det var en trist sak det med fryse eggene. Lykke til i morgen. :) regner med uttak på onsdag jeg da. Så må smøre meg med litt tolmodighet ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort! Vondeste uttak hittil (mitt 3.), skikkelig ubehagelig! :(

Og fikk ut 14 egg, som i og for seg er bra, men fortsatt 30% mindre enn på det forsøket som ble ødelagt av oljen, så litt skuffa... Men håper på gode nyheter i morgen, drittnervøs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg blitt ruger igjen for 5. gang, 2 egg inn:) Siste forsøk hos Hausken, spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 egg er nå kjempebra :) perfekt tror jeg nesten :) ikke bra med for mange egg heller. :) sist fikk jeg bare ut 7 og kun 1 egg som var bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk folkens! Jeg har veldig forskjellig erfaring, første gang fikk jeg ut 10 og 1 ble brukbart, forrige gang, den gangen alt ble kasta, fikk jeg ut 20 og 9 ble brukbare, så jeg er SPENT! Men første gang vart da IVF og andre gang var ICSI, så det kan jo være noe av grunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskningene m&c :D Du må ha masse lykke til nå i rugetiden du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...