Gå til innhold

Gullfiskbollen :) ny 3.feb


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe, ja blir spennende å se etterhvert hva som lurer innider :)

 

tenker du gleder deg til å begynne på dobbelpergo kuren din i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille blomst så fantastisk :) dette går veien

 

Lilla : det var godt å høre at det går bedre med faren din. Tenker på deg

 

Cornflake så spennende me Forsamtale. Det er da alt starter vet du så plutselig sitter du der med stor mage.. Det blir vår tur og snart vet du

 

Verpesyk : jeg er med på tur tar kontakt på face neste uke :)

 

Dagene går sent jenter fy søren... Skal heldigvis besøke søstera som bor i Haugesund i helgen må bare finne en unnskyldning for at vi skal være til mandag før vi reiser hjem.. Men har ei vennine der så kanskje vi skal "besøke" hu... Er livredd for at embryoene ikkje skal tåle opptiningen. Da blir eg så skuffa...

 

Fra i kveld av har eg fri til onsdag :) men så ska eg jobbe 36 timer helga etter skal eg jobbe 36 timer ( Lilla ikkje skyt meg nå :) ) men det er kjekke folk på jobb så eg får ta det rolig !!

 

Nå må eg skynde meg må spise , dusje henge opp klær og sette på nytt før kvart over ett. Skal til aku 1345 og jobb 1445 ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Svømmer en tur i bollen jeg :) Har lest det meste av skravlingen i denne tråden og må bare få si at dere er herlige.

 

Metti: krysser fingrene sååå hardt for eskimoene! Synes det er så spennende med dem som sliter mest, girlpower! :D

 

Til dere andre: håper dere har en fin dag, boller i ovnen, ikke boller i ovnen, syk eller frisk, på jobb eller ei :)

 

Klem fra det som er igjen av Fie :P (blør i mengder!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilyas begynte å hoste igår kveld, og idag kom feberen!!! Så nå ligger vi alle 3 her hjemme!! Ilyas' feber er ikke på "mer enN" 38,5, noe jeg synes er bra siden mannen og jeg har opp mot 40. Jeg knasker ibux og paracet for harde livet, så jeg er oppegående og har energi til å ta vare på Ilyas. Fordelen med at han allerede er smitta, er at jeg ikke trenger å tenke på at han ikke kan komme og kose på fanget etc, fordi jeg er redd for smitte.

 

Skal ringe legen i morgen om jeg forsatt har feber, og få Ilyas og meg sjekka. Måle crp. Vondt i brystet, og andpusten/vondt for å puste av å støvsuge stua og kjøkkenet.. Er ikke normalt det :( Ilyas har den samme hosten som jeg og mannen har. Heldigvis er han oppegående og leker som vanlig, har bare dårlig matlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du stikker innom bollen Lillefie :D håper du blir værende

 

Ellers er jeg på jobb etter en lang akupunktur time !

 

Renate : håper dere blir fort friske !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff og huff da Renate :( det høres slitsomt ut at dere er sjuke alle sammen. Håper dere snart er friske og raske igjen :)

Masse god bedring!

 

Lillefiesnupp, er så koselig å ha deg i bollen ;)

 

Cornflake <3

 

Leah, det er torsdag og vaskedag for deg vel ;) Nå er det sikkert skinnende reint hos deg, så da kan du hoppe på flyet ned til meg ;)

 

Metti, ha en fin dag på jobb :)

 

Jeg sitter på jobben og retter bøker og gjør ferdig planer for timene til neste uke, er så flink jeg :P

Skal vel snart gi meg, de andre gikk for over to timer siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Mange som er syke for tida :( Håper alle bli snart frisk igjen.

 

Dossa: Har du ennå ikke fått tak i juicen? Den smaker rett og slett ørevoks! :(

 

Metti: En dag nærmere innsettingen :) Så spent på dine vegner altså!

 

Lillefie: Godt å se deg her i bollen :) Håper din mensen snart er ferdig, fæl å blø så mye :(

 

Leah: Hvordan går det med deg snuppa? Vært flink og vasket i dag også?

 

Verpesyk: Merker du noe av juicen? Her har det allerede kommet litt blank slim (sorry detaljer), og jeg er bare på cd7. Jeg tar dobbel bidronninggele denne syklus, håper på en kort pp :)

 

Ellers så ringte jeg til sykehuset i dag, spurte litt om timen i neste uke. De skal vurdere om det er nødvendig med operasjon eller om vi kan sette oss rett i kø for ivf. Godt å se at ting få framover, et skritt nærmere drømmen :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra Cornflake! :) dette går din vei nå! :)

 

Hei lillefie! vi har ikke glemt deg! veldig koselig at du stikker innom :)

 

Renate: god bedring til dere alle!

 

Metti: fy skam, du burde ta det litt med ro ;) all den jobbingen er jo slitsom bare å lese om, hihi :)

 

Dossa: du også, du jobber for mye! :)

 

I dag har jeg vært på første.ul. lille knøtt var 6+1, akkurat som forventet. ikke mulig å se hjerteaktivitet enda desverre. og en kjedelig beskjed om at gyn så en blødning ved siden av/bak fosteret, så hun ville for sikkerhetsskyld at jeg begynte med sv.skaps bevarende sprøyter. skal ta dette 2xper uke i 6 uker fremover... ny ul om to uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Metti ;)' timestamp='1328786554' post='143988850]

Lille blomst så fantastisk :) dette går veien

 

Lilla : det var godt å høre at det går bedre med faren din. Tenker på deg

 

Cornflake så spennende me Forsamtale. Det er da alt starter vet du så plutselig sitter du der med stor mage.. Det blir vår tur og snart vet du

 

Verpesyk : jeg er med på tur tar kontakt på face neste uke :)

 

Dagene går sent jenter fy søren... Skal heldigvis besøke søstera som bor i Haugesund i helgen må bare finne en unnskyldning for at vi skal være til mandag før vi reiser hjem.. Men har ei vennine der så kanskje vi skal "besøke" hu... Er livredd for at embryoene ikkje skal tåle opptiningen. Da blir eg så skuffa...

 

Fra i kveld av har eg fri til onsdag :) men så ska eg jobbe 36 timer helga etter skal eg jobbe 36 timer ( Lilla ikkje skyt meg nå :) ) men det er kjekke folk på jobb så eg får ta det rolig !!

 

Nå må eg skynde meg må spise , dusje henge opp klær og sette på nytt før kvart over ett. Skal til aku 1345 og jobb 1445 ...

 

Mente at eg sko jobbe onsdag og 36 timer i helga ikke to ganger 36 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst: Så leit da!! :( Håper det går den riktige veien XX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst, det var leit å høre :(

Krysser fingra for at alt går bra med deg og din spire.

 

Jeg er så glad på vegne av dere gravide fisker :) unner dere alle sammen den herlige lykkerusen dere er midt oppi :)

Snart skal vi andre få oppleve det samme :D

 

Satt på jobb til kl 18, da orket jeg ikke mer.

Mannen hadde middagen klar, så snill mann :) Fikk en god klem da jeg kom inn døra *smiler*

 

Ikveld er det Criminal Minds, hvis jeg klarer å holde meg våken da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleblomst: Håper virkelig det går bra, og at det bare var litt tidlig for hjerteaktivitet enda! Dette skal gå bra :)

 

Har vært inne flere ganger i dag og lest hva dere har skrevet, men hver gang jeg skulle begynne å kommentere og skrive så skjedde det noe som gjorde at jeg ikke rakk det :P Så desverre husker jeg ikke alt jeg har lest i dag..

 

Har vasket huset i dag ja, og det var så rent og ryddig her helt til Leah og ei venninne kom hjem fra barnehagen ;)

 

Sambo skal begynne på jobb på søndag, så derfor forselo jeg at han kunne stå opp med Leah i morgen, dra å ordne morsdagsgave og så komme hjem og vekke meg når frokosten er klar..forventet i grunnen å bli møtt av rå latter, men han sa faktisk "sukkkkkk...jaja!" Haha, godt nok for meg, så da blir det en liten morsdag på meg i morgen :D

 

Jeg må bare spørre dere om dette med sopp..har jo hatt det før etter å ha tatt antibiotika, men det er flere år siden, så er litt usikker på om det er det jeg kan ha fått nå? Men har ikke den knudrete/klumpete utfloden..det bare klør litt akkurat i åpningen, ikke hele tiden men av og til, spesielt etter at jeg har tisset og tørket meg. Kan det være sopp tror dere? Har en canesten-salve liggende, men kan hende den er gått ut på dato da :P Har jeg vært nærmere ikm så har jeg seff begynt å håpe på at det skulle være et godt tegn..men er ikke sikker på om el har vært enda engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei jenter! Så fint å lesa alt de skriv. De er så gode. Og tusen tusen takk for alle fine ord igjen. å vera innpå her minne rom at verden er ein god plass med fine mennesker, og det er godt å tenka på oppi alt som skejr på nyheter mm!

 

Har vore hjå pappa i dag igjen, og han var kjempebra i dag. Mamma var der og. Ho hadde sete der i timar og strikka. Han var seg sjølv lik, tulla, og erta mamma med at han skulle heim å jobba i skogen (ahn må sjølvsagt ta det heilt emd ro når han kjem heim) Og han kjem kanskej heim i morgon! Kan nesten ikkje tru dette, for et mirakel!

 

Cornflake. Når du snakkar om operasjon så er det for å opne eggl sant? Eg har altså lest at ivf direkte har betre effekt, resultat. Frå boka til Gro Nylander. Har kansekj sagt det før?

 

Lilleblomst. Fantastisk at du kom deg på ultralyd. Det er ikkje berre tull med tidlig ultralyd! Det e rtydeleg. Eg håpar inderleg at spiren din, om den er i fare, blir berga av desse sprøytene. Eg kryssar fingrane for deg no.

 

Metti: Nydeleg at du har fri til onsdag, kjenenr at eg senka skuldrene litt då på dine vegne, alt det anna du skreiv om desse timane var imidlertid fy :) Uansett- guri kor eg gler emg til at det er din tur!

 

Til deko andre og, gler emg masse. Kan de ikkje heller bruka solvipect hostesaft enn den ekle juicen? Elles har eg som sagt før veldig tru på fotsone og anna som får kroppen til å slappa av. Omega 3 og, eg åt 8 kapseler til dagen før eg blei gravid. Kjøpte bidronninggele og, men brukte ikkje så masse av det, og ikkje den mnd eg blei gravid.

 

Dossa: Du er kjempeflink, men ikkje slit deg ut no.

 

Me har vore på kino i dag- hadde avtale med klubben + følge, og tok sjansen på å ikkje avlysa sia me likevel skulle til byn på sjukehuset. KAsta opp hos svigerforeldra mine i dag på middagsbesøk, og utanfor eldreboligen til mormora til mannen, så vurderte å snu, men kinoen gjekk fint. Veldig kjekt å få gjort noko gøy etter gamalt! Varg Veum, kjekt.

 

I dag skal me kanskej ha sex. Har iallefall barbert meg :) Er to mnd sia sist. Er altså så redd for å skada babyen sjølv om det står overalt at det ikkje er farlig. Jaja, me kan jo ikkje gå utan i 9 mnd, det blir jo trasig.

 

Ha ei fin kveld vidare alle saman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla, det går bra skal du se ;) Skjønner du er litt bekymret men spiren er veldig godt beskyttet. Så kjør på og nyt hverandre ;)

Så bra at din pappa snart er hjemme att.

Den filmen vil jeg også se etterhvert :)

 

Nå er det sengetid på meg. Er så trøtt, klarte å duppe av mens CM gikk på tv så da gikk jeg like godt rett til sengs :P

 

Sove godt alle gullfisker <3<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilla: Du er så god :) Håper kvalmen snart gi seg, huffa meg, høres ut som du kaster opp mange gangeri løpet av dgen. Er det ikke noe kvalmestillende du kan ta? Godt å høre at det er bedre med faren din :) Ja, du nevnte dette med at ivf hadde bedre effekt. Denne operasjonen er fortsatt litt sånn uklar for meg hva er det de skal gjøre. Jeg har time hos lege på fertilitetsseksjonen på St.Olav i neste uke, det blir sikker ny vurdering om det er nødvendig medoperasjon ellerom vi kan begynne rett på ivf. Gleder/gruer meg litt til timen. Er så redd for at legen skal si at jeg MÅ ta operasjonen, og da er det 3mnd ventetid. Er bare så klar til å komme i gang.

 

Leah: Så koselig da med frokost på senga :) Det har jeg faktisk aldri fått :( Det hørtes ut som du har fått sopp ja, klumpete utflod og kløe er nok symptom for det :( Men med salve så går det vel fort over.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helu

 

tror dere ikke jeg fikk blødninger etter sex i dag.. Typisk det som om eg ikkje var bekymret nok allerede.. Håper det ikke er noe feil nå.. Alt må være perfekt til mandag ... gggrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med blødning metti.

 

Her sitter jeg med ilyas. Våkna kl 4 og feberen var på 40,1. Vi var på legevakta tidligere ikveld, men han hadde bare en crp på 12, så det er bare et virus. Skal ta meg til legen i morgen, skal da høre om å ta en ny crp på ilyas også da. Huff... Nei, nå vil han legge seg. Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet for en time siden *ugg* Vesla er i dårlig form, hoster og har feber så da var det bare å stå opp :)

Ho har fått paracet og ligger nå på sofaen og ser på en barbie film :)

 

Håper alt er som det skal være med deg Metti.

Du har en stor dag på mandag :) Krysser fingra for at den blødningen ikke skaper noen problemer.

Klem

 

Renate, masse god bedring til dere alle sammen <3

Håper at dere snart er oppegående igjen og i bedre form :)

Sender deg en god klem :)

 

Nå skal jeg prøve å sove litt mens vesla ser på film :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter!

Takk for støtten! :) i går var litt av en berg og dalbane dag... tror det blir i meste laget for min kjære også, alt styret med alle graviditetene og han som har nok å konsentrere seg om med eksamener og alt. Han skulle nok ønske han kunne være hjemme og holde rundt meg! ;)

 

Metti: sansynligvis er den lille blødningen bare en liten blodåre i skjedeveggen eller på livmortappen, muligens er den skjør/større pga alle medisinene du allerede har tatt. tipper at alt er bra inne i selve livmoren ;) Mandag er dagen din! :)

 

Lilla: høres voldsomt ut med all denne oppkasten! men det er iallefall et veldig flott symptom på at alt er bra! :) noen sverger til "seabands" mot kvalme, har du prøvd dem? (sånne mot kvalme i bil osv, du har dem rundt håndleddet)

 

Huff, så kjedelig med sykdom i hus! håper ungene kommer seg fort renate og dossa!

Forresten, du skrev tidligere at dere prøvde å isolere den ene renate, men jeg har hørt leger som bare fnyser av sånt, når smitten alt er i hus så hjelper det lite å være i andre rom... men leger tror jo alltid de vet best! ;)

 

cornflake, krysser fingrene for at det heller blir ivf for dere :)

 

ønsker alle en fin dag i dag! :)

Her er det vaskedag! hehe

 

God helg snuppene! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jentene og koser seg med varm kakao, kjeks og ser på Rio filmen :) Da skal jeg benytte muligheten til å rydde i heimen og få vaska litt :)

 

Gullet og snuppa skal på kino ikveld med sin onkel og fetter.

De gleder seg masse til å se filmen Pus med støvlene :)

Kino og popkorn hva er bedre enn det ;)

 

Ha en fin vaske dag Lilleblomst :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet det ikke er noe poeng å isolere ordentlig, for mannen var jo i stua og på toalettet. Men jeg orket ikke å sove sammen med han når han ligger å uffer og okker ser der han ligger å synes synd på seg selv. Hehe! Jeg Må ha det heeeelt stille for å klare å sove.

 

Dro på legevakta med Ilyas igår, han fikk en paracet 250mg da han skulle legge seg. Hadde bare 38,5 i feber, men tenkte at den ikke trengte å stige mer. Han våknet en time seinere og feberen var steget til 39,6!!!! Fikk målt crp og den var bare på 12.

 

Dro igjen til legen idag, for min egen del. Jeg har jo ikke feber, siden jeg tar jevnlig paracet/ibux nå for å fungere for Ilyas, men hadde en crp på nærmere 70. Ilyas sin crp var steget til 35 idag og legen mente det var influensa. Problemet mitt er at jeg ikke orker stort pga pusten og vondt i brystet. Prøvde å støvsuge hjemme igår da det var litt MYE bøss på gulvet og støv, men det klarte jeg såvidt, og jeg fikk streng beskjed av legen at selvom jeg tar paracet/ibux for å holde ut dagene med Ilyas, så skulle jeg ikke gjøre mer enn nødvendig som å lage mat, bytte bleie og ligge på sofaen! Er sykemeldt en uke nå, så håper jeg kommer meg fort :)

 

Var en del jeg skulle ha kommentert, men det har jeg glemt!

 

Dossa: God bedring til dattera di. Det startet med hosting her også, så håper dere slipper feberen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakka forresten med legen ang sa'en og mensen, og han sa det kunne ta 1-2 sykluser før mensen kom tilbake. Jeg har jo en syklus på 35-45 dager, så jeg må minst vente 10 - 20 dager til, før jeg kan forvente en mens da.. Siden den enda ikke er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Den RIO filmen er så fin :) Jeg elsker sånne animasjonsfilmer, og er glad Ilyas også har begynt å intr. seg for sånne filmer nå så vi kan se de sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er gøy når ungene vil sitte og se film Renate :) så kos at gutten din også har begynt å vise interesse :)

Da kan både mor og barn kose seg *hihi*

Dere må ha god bedring! Bra du ble sykmeldt så kroppen får mulighet til å komme seg igjen *smiler*

 

Jeg har fått bretta og rydda vekk en gedigen haug med klær, vaska badene og tørka støv. Har att å støvsuge men må vente til vesla våkner.

Ho var så grinete og bare ville kose så vi la oss ned på senga og dermed så sovnet jenta mi :)

Skal få sove litt, vekker jeg skjønnheten så forvandler ho seg til udyret :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...