Gå til innhold

Gullfiskbollen :) ny 3.feb


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Hurra Metti! Da har vi IKM på samme dag :D Hva i all verden skal vi slå i hjel ventetiden med? Gode forslag mottas med takk!

 

Så kult !!! Da må det jo bli to positive tester ut av det da !!!!

 

I dag har vi vert ute å spist med et vennepar og prøvd å få tankene over over på noe annet.. Eg e helt utkjørt kjenner eg ska ikkje mye til for å knekke meg fortiden...

 

Men vet dere hva som er rart å tenke på eg e faktisk gravid akkurat nå må bare ikkje miste det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:D Måtte de små spirene dine klore seg fast. Det er ikke lenge til test dagen din. Krysser alt jeg har for deg Metti :) Nå er det din tur til å bli mamma!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1329251102' post='144002385]

Verpesjuk og Metti :) om 11 dager så er deres store dag her :) Gleder meg masse på deres vegne *smiler*

 

Cornflake, takk som spør det går bra med meg :) Og vesla er blitt bedre *juhu* Når det gjelder den juicen så gir jeg nesten opp :P smaker jo rett og slett dritt :P

Jeg får supe i meg det jeg klarer også satse på at solvipect gjør samme susen :D

Bare to dager til torsdagen :) :)

 

Jeg skal drikke opp den siste kartongen med juice, da har jeg faktisk drukket 2 liter!! Tok el-test i dag, og den er nesten positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti, så spennende!!!

 

Dårlig med kommentarer nå, men jeg har aldri i livet vært så glad for å få mensen som jeg er nå. Så da er vi back on track på prøvingen igjen etter så'en. Hadde faktisk sex for to uker siden, synd den ikke satt.. men men. Nå skal jeg ta med meg ilyas og legge oss. Han er forsatt syk, men på bedringens vei. Sov fra 17-21 idag .. Hehe. God natt. Kommer sterkere tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Cornflake, dæven du er flink som snart har drukket opp 2 liter av den juicen :D Stå på og snart har du EL *juhu* Det går din vei nå jenta mi ;)

Ikke lenge før dere reiser på ferie heller, misunner deg litt kjenner jeg *smiler* Skulle gjerne ha blitt med deg og sammen kunne vi ha ligget ved vannkanten og skravlet masse :) :)

 

Renate, fortsatt god bedring til deg og gutten din :) Håper sykdommen snart gir seg for både deg og meg. Vi har hatt nok nå synes jeg!

Så godt at tanta endelig kom, da er det på med ny mot og håpe at spiren sitter denne gangen :)

 

Metti, tenk at du nå kan være gravid *juhu* Det er så spennende snuppa :) :) Du er neste jente ut som tester positivt ;) Bare 10 dager att til testedag :D

 

Mamma min er hjemme med vesla idag, er helt fantastisk å ha besteforeldre som kan stille opp, så slipper vi å måtte bruke opp alle sykebarn dagene i løpet av kort tid :)

Jeg gir meg litt før kl 12 idag, fikk slippe møtetida og kurset vi skulle ha vært på :D

 

Nå er det et morra møte, får løpe :)

 

Ha en fin dag jenter :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa : håper dere slipper mer sykdom nå.. Herlig med besteforeldre ja :) god dag på jobb

 

Cornflake : i morgen er timen din. Jeg er så spent!

 

Renate : hurra for tanta da er du endelig i gang igjen

 

Ha en god dag alle gullfisker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen jenter:) var veldig stille her i går ettermiddag en stund ja, :P fint st formen blir bedre på dere lle Dossa! Lykke til med juice drikkingen..ikke lett!

 

lille blomst: er jo godt å få sakt det til noen! :)

 

Renate, tanta er kommet! Så fint at hun tok til fornuft, bestfor hu at hu kommer tilbake i rutine igjen, eller aller mest, holder seg vekk av de riktige grunnene!!!:) god bedring!!

 

Cornflake: flink du er som drikker den juicen, og solvipect og alt:) din tur snart vettu søta!:)

 

Og der datt jeg i bollen....hm:p

 

Ja, jeg skal jo på ny ul i dag...for å se at den lille har vokst som den skal...håper på det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...