Gå til innhold

Gullfiskbollen :) ny 3.feb


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leah, du er ingen dust! Jeg kan med mitt meget velvillige testoman-syn innbilde meg en svak, svak skygge :) Sikkert mest fordi jeg vet veldig godt hvor streken skal være, og er en mester i å overtolke slike tester, men de fleste gangene jeg har dømt stang inn har det faktisk stemt :D Krysser fingrene!!!!!!!!!!!!!

 

Metti, spennende dager for deg. Håper virkelig det går veien i morgen ;) Sa de noe hvilken betydning det har at celledelingen har gått tilbake?

 

Jeg har sendt mail til Senter for mødre med reumatisk sykdom ved St. Olavs. Det er der jeg har hatt oppfølging, og jeg lurte på om det var noen tiltak vi ikke har prøvd enda... Hmmm, vilikkevilikkevilikke gi meg, hehe. Takk for fine ord og oppmuntring Lilla og alle dere andre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, Tigerlise..måtte le litt da jeg så at du var den første som hadde kommentert galskapen :D Hmm..så du klarer å innbille deg det du også..nei og nei, das kan det bli vanskelig å styre unna testingen i morgen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så håper jeg veldig at du får positiv tilbakemelding fra de, at det er noe dere kan gjøre. For jeg har heller ikke lyst til at dere skal gi dere, jeg vil at dere skal få det til!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper du får en sterkere skyggestrek imorra Leah :D

Tenk om det nå blir din tur *juhu* Krysser fingra for deg søta ;)

 

Tigerlise, så bra du har sendt en mail og spurt om det finnes tiltak :) Neste gang får du bedre oppfølging snuppa :D

Unner deg virkelig en spire i magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ilyas våkna idag med 39,5 i feber idag . Så da er vi tilbake til start. Venter på svar fra legen om vi kan komme bort for en nå måling av crp.

 

Metti: håper at alt ser bra ut i morgen da. Klem

 

Tigerlise: jeg skjønner godt at du ikke vil gi opp helt enda, før du er 110% sikker på at du har prøvd alt.

 

Leah, jeg så ingen strek, sorry. Men mye mulig fordi jeg sitter på tlf og får opp lite bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Du ser den ikke vel? :P Jeg skal prøve alt jeg kan å vente noen dager før jeg tester igjen, men det er så lett å si nå og så vanskelig å huske på når jeg står opp om morgenen ;)

 

Renate: Helt greit :) Det er store muligheter for at det rett og slett ikke er en skygge der ;) Uff, så mye feber er ikke noe gøy altså :( Håper han blir frisk snart, fælt å være syk så lenge! God bedring :)

 

Nå har jeg tatt en kjapp zumba og skal skynde meg å dusje før jeg må vekke sambo! Trodde ikke jeg hadde fått gjort så mye i dag, men har faktisk rydda hele stua og kjøkkenet, og tro meg det trengtes :P Pluss funnet på 8 middager og skrevet handleliste deretter, så da har jeg jo vært litt flink likevel ;)

 

Og i ettermiddag må jeg og Leah ut og trene på å gå på ski..det hang en plakat i barnehagen om skirenn 4 tirsdager framover, og Leah påstår at hun har kjempelyst til å være med på det :) Første er i morgen, så her må det trenes ;) Pappan min som eeeeeeeeeelsker å gå på ski sa at han skulle sponse henne, tror ingenting kan gjøre han mer glad enn at barnebarna liker å gå på ski :D

Endret av LeahpuddingogMammapudding
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Jeg er heeelt stille om dagen,men kan jo si at jeg har gått ned 7 kg totalt siden vi startet:-)))

 

Og Leah:jeg leste ikke innleggene dine først,for jeg leser alltid fra bunn og oppover på tråden,ergo så jeg bilde FøR jeg leste hva du hadde skrevet og jeg så den skyggestreken helt tydelig jeg;-) spennende:-)))

 

Metti:krysser alt

 

Og til alle andre med syke barn og influensaer og annen s... GOD BEDRING,vi er nesten igjennom alle mann her og;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, 7 kilo ned er jo kjempebra :) Og så gøy at du så skyggen min..håper det blir noe av den etterhvert..gjerne en feit rosa strek ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg har allerede tittet MANGE ganger på testen din Leah, og det er ikke en gang min egen :D Snakk om glad i tester *knis*. Er så utrolig spent på dine vegne, og kommer til å juble høyt sammen med deg i morgen, for da er streken sterkere ;) For vi vet jo begge to at du kommer til å teste... :)

 

Hønny-bønny, 7 kg er kjempebra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah, jeg ser en skyggestrek :D

Herregud så spennende det blir når du tester imorra for veit du ikke klarer å vente :P

Du har fått gjort mye idag *flink*

Kan tenke meg at minis bestefar blir fornøyd når ho vil gå på ski :)

 

Hønny, wow du er kjempe flink som har gått ned så mye :D

Vær stolt av deg sjøl.

 

Renate, huff da så det er på'n att :(

Er ikke noe gøy når ungene har feber og er dårlig.

God bedring!

 

Jeg har fått resept på salve til øynene mine. Håper jeg snart blir kvitt øyekatarren!

Jeg skal ut og spise med mine kusiner ikveld, gleder meg :)

 

Katta har besøk av sin bror og de ruller rundt på gulvet her. Er noen skikkelig krangle fanter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah: Jeg synes a jeg ser skyggestrek jeg også :) Når har du ikm da?

 

Metti: Sender deg en god klem. Håper eggene har utviklet seg til i morgen.

 

Dossa: Tenker på deg :) Vi er vel i vår el-uke ;) Måtte gullegget slippes!

 

Tigerlise: Kjekt å høre fra deg :) Bra du sendte mail til de, kanskje det er noe der som kan hjelpe dere.

 

Jeg er fortsatt på jobb, må snike meg tilbake på lab ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, jeg har ennå over ei uke att før EL er ventet. Ca 22-23 februar, det blir den store dagen *knis* ;)

Det er helt riktig som du sier, nå skal gullegget vårt befruktes :D :D

 

Har fått kjøpt den juicen idag :)

Men herre jesus den smaker jo skikkelig dritt. Fylte et lite glass og bare etter noen slurker så måtte jeg ha pause *ler*

Men ned skal denne faen skapet :P

 

Kanskje det går an å blande den med noe slik at den blir mer drikke vennlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knis, kan ikke skjønne at ingen av dere tror jeg klarer å la være å teste i morgen :P

 

Jeg har ikm 20.feb som er 1 hel uke til, så det er jo uansett galskap å teste nå..men klarte ikke å la være :/

 

Snakket med samboern i sta og plutselig kom et digert smell og samboern utbrøt: Helvette jeg traff en elg, ringer deg opp. Og så la han på! Herregud, har sittet å bitt negler mens jeg ventet på at han skulle ringe igjen. Men nå har jeg snakket med han, og det gikk bra, han er ikke skadet og taxien fikk bare noen små skrammer..gikk værst utover elgen stakkar, så viltnemda skal ut og knærte den. Puh, var litt skjelven her en stund gitt! Nå kommer han hjem og jeg skal gi han en god klem og lage mat til han :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, ikke noe morsomt å høre på telefonen, Leah... Bra det gikk fint med sambo og bilen. Synd med elgen, da :(

 

Jeg har snakket med mannen, og han er med på et forsøk til dersom jeg vil :) Snille, gode mannen min <3 Men vi vil være sikre på at vi får mer oppfølging først, så skal høre med flere. Har bestilt dobbeltime til legen neste mandag også (var egentlig for at vi skulle ordne helseattest i forbindelse med adopsjon), så skal høre hva han og sier. Det er en klok og jordnær mann (selv om han ikke sendte meg på ul i uke 7, hehe. Han er tilgitt, men vet han ikke kommer til å gjøre det samme en gang til, det skal nemlig jeg sørge for *ler*) som sikkert kan gi oss noen gode råd. Kjenner jeg blir litt oppspilt :D

 

Renate, håper det går bedre med Ilyas? Må bli frisk nå, ja! Hvordan går det med dere, Dossa?

 

Lilleblomst og Tessy, går det bra med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Håper dere får oppfølging og hjelp slik at dere kan gjøre et nytt forsøk:) Dere har jo klart det en gang så da klarer dere det sikkert en gang til selv om ting tar litt tid. Du er kjempetøff, det må jeg bare si:) Stå på!

 

Leah: Skjønner at det er fristende å teste :P Krysser fingrene for deg og håper det dukker opp en skikkelig rosa strek snart:)

Skummelt å få en slik tlf, bra alt gikk bra med mannen din og bilen, men synd at det gikk som det gikk med elgen.

 

Cornflake og Dossa: Hvilken juice snakker dere om? Når bør den drikkes? Fra første cd? Usikker på hvor lenge jeg kan drikke den siden jeg ikke vet når EL kommer :P

Nå er det bare 4-5 dager til IKM(hvis syklusen min er normal), men tror nok ikke tr kommer så fort. Vet hvordan syklusen var før pillene så gjenstår å se da hvor lang tid det tar nå.

 

Nå har jeg akkurat tatt min første treningsøkt denne uka. 30 min spinning og litt styrke. Meldte meg inn på treningssenter forrige uke og trente 30 min spinning tirsdag, tredemølle og styrke onsdag, 45 min kondistime torsdag og zumba fredag :D Kanskje litt mye å begynne med for på lørdag var jeg så støl i leggene at jeg klarte nesten ikke å gå,haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise: Håper dere får oppfølging og hjelp slik at dere kan gjøre et nytt forsøk:) Dere har jo klart det en gang så da klarer dere det sikkert en gang til selv om ting tar litt tid. Du er kjempetøff, det må jeg bare si:) Stå på!

 

Leah: Skjønner at det er fristende å teste :P Krysser fingrene for deg og håper det dukker opp en skikkelig rosa strek snart:)

Skummelt å få en slik tlf, bra alt gikk bra med mannen din og bilen, men synd at det gikk som det gikk med elgen.

 

Cornflake og Dossa: Hvilken juice snakker dere om? Når bør den drikkes? Fra første cd? Usikker på hvor lenge jeg kan drikke den siden jeg ikke vet når EL kommer :P

Nå er det bare 4-5 dager til

 

Nå har jeg akkurat tatt min første treningsøkt denne uka. 30 min spinning og litt styrke. Meldte meg inn på treningssenter forrige uke og trente 30 min spinning tirsdag, tredemølle og styrke onsdag, 45 min kondistime torsdag og zumba fredag :D Kanskje litt mye å begynne med for på lørdag var jeg så støl i leggene at jeg klarte nesten ikke å gå,haha.

 

Hei hei!

 

Da er jeg endelig på nett igjen, og jeg har tatt på meg brillene. Og Leah, jeg kan også se antydning til en svaaak strek som sikkert kommer til å bli mye, mye sterkere :D Er spent på morgendagens resultat. Godt det gikk bra med samboeren din, huff :(

 

Tigerlise, så bra at dere skal i gang igjen og at gubben er med! Du vet jo at du kan bli gravid, og med god oppfølging kan jo dette gå veien. Sees på 1. Trimester da? ;)

 

Vi har vært hos legen idag begge to, og 6. mars skal vi på vår første utredningssamtale. Mannen må ha med et glass i lomma, og alt skal testes. Kjenner at det er en lettelse å komme i gang..

 

Ellers så har vi hatt en kjempefin helg. Positiv EL- tester fredag, lørdag og i går, og aksjelegging hver kveld ;) Ingen presentasjonsangst fra mannen min sin side, og ikke noe stress. Deilig når alt funker som det skal :) Har forøvrig slukt en liten med grapefruktjuice, og synes det smaker ganske godt jeg. Og mannen min merket effektene av den juicen, for å si det sånn :D Ta på neseklype og pøs på, Dossa og Cornflake!

 

Jeg ble inspirert av deg, Prøvekanin, og skal komme meg på trening i morgen. Har fått trent kondisjon og styrke to ganger i uka de siste tre ukene, og det føles så godt for kropp og sjel.

 

Metti, jeg tenker masse på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Metti: Nå er det snart i morgen, og d håper jeg det blir bare gode nyheter å få :)

 

Tigerlise: Så gøy at mannen er med på en runde til :D Får håpe det ikke blir lenge til full klaff igjen og at du får riktig og god oppfølging!

 

Flere som ser denne usynlige streken min altså..puh, da er jeg ikke helsprø likevel..bare halvsprø :P

 

Nå skal jeg se frustrerte fruer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerlise, nå ble jeg så glad for at mannen din blir med påen runde til :D Det er riktig avgjørelse siden du føkte at du ville ha en til. Jeg håper dere snart lykkes og at dere får den hjelpen dere trenger slik at du ikke mister.

Takk for at du spør, vi tar en dag om gangen. Vesla har fortsatt høy feber. Begynte på fredag med 39 og har siden ligget opp mot 40 :(

Nå ligger ho å sover i senga vår, jeg må ha ho ved siden av meg for jeg hater feber *usj*

 

Leah, herregud for en opplevelse dere begge to opplevde.

Så godt at det gikk bra med din samboer :)

 

Prøvekanin, wow du har vært kjempe flink til å trene.

Skjønner veldig godt at du ble støl :P

Hvor i syklusen ligger du nå?

 

Cornflake, jeg blander ut juicen med eplejuice men herre jesus som jeg sliter med å få det i meg :P Må prøve litt til men om jeg kun får i meg ca 10 slurker med juicen pr dag så får det rekke :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1329165386' post='143999593]

Prøvekanin, wow du har vært kjempe flink til å trene.

Skjønner veldig godt at du ble støl :P

Hvor i syklusen ligger du nå?

 

Jeg er på cd 25 nå. Så IKM er vel torsdag eller fredag(får nok ikke før tidligst fredag siden det var da jeg fikk sist).

 

Hvor lenge syklus hadde dere andre her etter dere sluttet på pillene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Det tar et par dager å venne seg til smaken :) Jeg drakk opp 1 liter før jeg igrunnen syntes den var ok. Er i gang med kartong nr. 2 :D

Håper jenta di er bedre i morgen vennen.

 

Prøverkanin: Det er grapefruktjuice, skal drikkes rundt el for å få økt slim. Men noen plasser sier det fra cd1 til el. Så jeg har da tatt fra dag1. Jeg er nok heldig med mine sykluser, de ligger på 27-28 dager. Hadde to sykluser på 34 dager etter jeg sluttet med p-pille.

 

Leah: Huffa meg, skummelt det der. Godt det gikk bra med din kjære.

 

Tigerlise: Bra mannen din er med :) Står ikke dere i kø for ivf da? Kanskje du får bedre oppfølging det.

 

Metti: Krysser fingrene for eggene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...