Gå til innhold

Gullfiskbollen :) ny 3.feb


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Skravle ivei alle nye og gamle fisker! :)

 

 

Dossa;kos deg på tur med din kjære!

 

Cornflake: kos deg med akkurat det du vil, du fortjener det snuppa!

 

Metti: kos deg på hytta!

 

Tigerlise: grattis med dagen! kos deg med bursdagshelg!

 

Tessy: tenker det var godt å få gubben hjem! nyt helgen og hverandre!

 

Alle dere jeg ikke har nevn må selvfølgelig også kose dere masse!

 

 

God helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kommet oss på rommet og den er kjempe fin :)

Sola skinner og jeg føler på meg at det blir en deilig helg ;)

 

Jeg skal kose meg masse med mannen jenter ;)

 

Cornflake, huff ikke si at ho kom....pokker :(

Sender deg en god klem snuppa :D

 

Metti, kose deg masse på hytta :)

 

Tigerlise, håper du har en fin bursdag :)

 

Lilleblomst, søte deg som ordner opp ;) Kos deg i helga med familien din :)

Deilig med ny tråd, men jeg har jo glemt halv parten av det jeg skulle skrive :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny tråd :)

 

Dossa: Kos deg masse :) Jepp, tr har kommet. Men men, visste jo at hun kom til å dukke opp, hadde blitt overrasket hvis hun ikke hadde kommet ;)

 

Lilleblomst: Takk snuppa :) Hordan går det med deg og spiren?

 

I dag fikk jeg brev fra sykehuset, de har motatt søknaden vår og vi vil høre fra de innen to mnd. Så jeg venter i spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornflake, er så godt at du ikke har gått ned i kjelleren :)

Jeg trenger deg her oppe med meg *smiler* :)

Mars er din måned snuppa ;)

Deilig å ha fått et svar fra sykehuset, nå vil tida gå fort skal du se snuppa :)

Også skal du jo snart på ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk det, jeg er i min siste syklus før ferie :) Så når jeg er tilbake har det gått to mnd allerede. Min kjære sa til meg i går, det er en tid for alt. Nå må vi bare nyte at vi har hverandre og at vi kan gjøre akkurat det vi vil og har lyst. Når vi år barn vil ting bli annerledes, barnet kommer først. Så han sier til meg at jeg skal nye å kunne sove lenge, ligger på sofa og ser på tv og reis så mye vi måtte ha lyst til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig bra ut Cornflake :D

Det er en tid for alt og du skal oppleve det aller beste i hele verden, nemlig mammafølesen og høre små babyskritt i heimen ;)

Men frem til den tida så nyt alt du nå kan med mannen din, gjøre akkurat det du vil når du vil det :)

 

Hvilke planer har du for kvelden snuppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen planer i kveld :) Ligger her på sofa og ser på Battlestar galactica, ja jeg vet, jeg er supergeek :D

 

Hotellweekend med mannen høres herlig ut Dossa :) Kos dere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror spiren har det bra Cornflake :) takk for at du bryr deg! :)

rart med det, dagene og timene kan gå fort selv om jeg ikke har stort å finne på for tiden... orker ikke være for sosial heller om dagen, folk lurer bare på om jeg ikke kommer meg snart, og jeg har ikke lyst til å fortelle at det er en liten mini som gjør meg så trøtt igjen ;)

 

noen flere som skal se the voice i kveld?

Tenker dere koser dere masse dossa!

din kjære har rett Cornflake, nyt tiden fremover! det blir nok av våkenetter senere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med ny tråd :D Du ordner opp du, lilleblomst <3

 

Vi skal også se the voice, det var faktisk ganske bra. Cornflake, så kjipt av tanta å komme igjen, men nå er det lenge til neste gang! Forresten, da jeg fikk brev fra St. Olavs stod det også dette med 2 mnd, men fikk høre etterpå at det var et standardsvar som alle fikk. Vi fikk svar mye fortere :) Håper det samme gjelder for dere.

 

Dossa, kose deg med mannen ;) Metti, håper dere får en flott helg på hytta. *Ikke kjøre dere fast i snøen*

 

Og tusen takk for alle koselige bursdagshilsener. å bli 35 er slettes ikke så verst likevel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen, Tigerlise!

 

Jeg sitter også og ser på The Voice. God og sliten etter å ha spilt fotball etter jobb. Har et glass vin i hånda og sjokolade i skolen og synes livet er ganske så bra :D

 

Cornflake, godt at du ikke er helt i kjelleren. Håper at dere får raskt svar fra St. Olav! Tror faktisk at du har hatt en kjemisk denne måneden, og det betyr jo at en liten spire har prøvd å feste seg. Det må jo være et godt tegn :) God klem til deg!

 

Metti, kos deg på hyttetur! Boblebad og snø hørtes veeldig deilig ut:)

 

Til alle dere andre; ha en fantastisk helg! Jeg sier som Arnold: I'll be back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesyk kossen gikk det med pendelen på meg?

 

Nå har jeg akkurat vert ute i badet.. Deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke til pendlingen igår:( Mulig at jeg ikke klarer å spørre overbevisende nok ;) Men jeg drømte i natt at du fikk negativ EL-test, og du skal jo ikke ha EL denne måneden :D Drømte også at Dossa var gravid, og så ringte den forbaska vekkerklokken og det var game over for drømming :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe så bra verpesyk :) sant det jeg skal ikke ha EL denne måneden så håper du er sanndrømt !!

 

Hørtes ut som dere hadde en deilig fredagskveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle her i bollen en fin helg:)

 

Her skjer det ikke mye om dagen, er nå på cd 15 og fortsatt bare negative EL tester. Så imorra skal jeg reise i bursdag og kose meg med voksendrekke og ha det bare gØy :)

Hjelper ikke å sitte å vente på den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Verpesjuk :) jeg håper at du er sanndrømt ;) det hadde vært utrolig gøy *smiler* Er ikke alltid like lett å få til samarbeid med pendelen.

Det hender den og jeg heller ikke klarer å samarbeide :P

Men som oftest går det greit *smiler*

 

Metti, kose deg masse på hytta :) Du skal ikke ha EL nå snuppa, veit om noen eskimoer som skal settes inn ;)

 

Skriver via mob og da får jeg ikke sett hva som står i innleggene lengre oppe *pokker* og med min husk så er det ikke lett å få med seg alt :P

 

Koser oss masse på tur :)

Har spist utrolig god mat på big horn ikveld *nam*

Imorra blir det ut og shoppe litt, skal gå på kino og spise en god middag :)

 

Blir rart å sove inatt helt alene bare meg og mannen :) uvant at vesla ikke skal komme krypende opp i senga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på The Voice idag jeg og. Synes det programmet er bedre enn Idol jeg da :)

 

Er på jobb nå, og har kjempe vondt i høyre side av magen! Har fått slimaktig (gjennomsiktig) utflod IGJEN!! Har bestilt meg EL tester, og håper de kommer SNART! Er på dag 51 nå. SLITSOMT!

 

Dossa, kos dere masse på hotell tur! :)

 

Tessy: Regner med du koser deg masse med mannen hjemme! :)

 

Cornflake: Leit at TR kom da :(

 

Dere andre: Ha en forsatt fin helg! Skal bruke lørdagen på teater med Ilyas (Mummitrollet). Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Kos dere masse på teater i dag Renate :) Blir sikkert gøy :)

 

I dag skal vi til byen en tur, jeg må kjøpe hårfarge og nye sminkekoster (da mine plutselig er forsvunnet..og Leah har plutselig fått noen i lekekassen)..og så har jeg gavekort på H&M :)

 

Senere vet jeg ikke hva vi skal finne på, men Leah gleder seg veldig til lørdagsgodtet i dag :D å jeg også i grunn :P

 

Jeg er usikker på om El var i går eller om den fortsatt ikke er kommet, så vi får fortsette med aksjelegging..spørs om jeg får sambo med på det i dag, men i morgen skal jeg i alle fall klare å overtale ham ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter:) gjett om jeg har kosa meg:):) vi fikk rom med badekar og det måtte jo så klart testes:) og maten var god og stemninga var god, jeg var jo ikke helt i form så middagen var slitsom da vi satt veldig mange mennesker på en sal og det ble mye støy, også er jeg svimmel om dagen...så jeg følte meg nesten litt sjøsyken som om vi var på en båt og ikke hotell:p

Meeeen, verdt det når jeg fikk et herlig gjensyn med den beste mannen!!<3 og Oslo Plaza var jo så klart stas å være på, man følte seg litt staselig, også måtte vi jo ta den utvendige heisen så klart..hehehe

 

Kos dere alle sammen, jeg har jo ikke klart å henge med siden jeg har vært fraværende siden gubben kom tilbake hehe,

 

gratulerer så mye med dagen som var i går tigerlise!!!!! :):)

 

Jeg manner meg opp til nattevaktsjobbing i natt. I mårra tar vi turen til Oslo igjen da skal vi i to års bursdag...litt stress men alltid godt med KAKE..hihihi

 

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Såååå deilig å kunne sove alene med mannen min :)

Det beste med hotell tur er den deilige frokosten *nam nam*

 

Vi skal på kino idag og se den nye MI filmen :)

Også blir det noe godt å spise etterpå ;)

 

Leah, fikk du kjøpt deg noe idag?

Alltid gøy å shoppe noe nytt. Hvilke planer har du for dagen?

 

Tessy, så koselig å høre at du har kost deg med mannen din :) Deilig å få han hjem tenker jeg *smiler*

Er formen grei?

 

Lilleblomst, er det bra med deg og spiren din?

Jeg smiler hver gang jeg tenker på at det endelig har klaffet for deg :) Veit det går bra snuppa :D

 

Tigerlise <3

 

Cornflake, er tanta snill med deg eller gir ho deg masse smerter?

Kose deg masse i helga :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa: Høres ut som dere har en koselig kveld foran dere, nyt :)

 

Nå har vi vært i byen og etterpå en tur hos søstra mi :) Fikk kjøpt meg hårfarge og en sminkekost,pluss en liten ting til tantesnuppa og puddingen og så var det tomt på det gavekortet :) Har et til gavekort som jeg hadde lyst til å spare til jeg blir gravid og kjøpe noe mammaklær med, men får se om jeg ikke bare drar å ser om jeg finner meg en fin topp eller noe en dag :)

 

Resten av dagen har vi ikke noen planer, er hjemme nå og Leah leker mens jeg sitter i sofan og koser meg :) Kanskje vi ser en film etterhvert. Og så skal jeg lage middag før sambo drar på jobb igjen tror jeg..og når snuppelur sover så skal jeg se film og spise sjokolade :D I morgen har sambo fri og han har lovet oss pizza fra restaurant og på kvelden har vi en date med film og snop og forhåpentligvis litt aksjelegging ;)

 

Nå er Leah frisør og driver og børster håret mitt og har masse kliper i det, sminket meg har hun også gjort..så nå ser jeg "fin" ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Leah :) vi koser oss og varmer hverandre :P

 

Tenker du ser kjempe fin ut jeg Leah :) gøy å bli dulla litt med av mini som leker frisør *smiler* Morra kvelden høres ut til å bli veldig bra :) Film, snop og sex med mannen, kan det bli bedre Leah ;)

Kose deg idag og ikveld *smiler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som dere har hatt det fint Dossa :) Det går bra her, takk for at du spør :) Jeg har fortsatt fryktelig vondt i ryggen, neddopet på smertestillende.

 

Jeg har vært på innvandrebutikk i dag og kjøpt meg vårruller og kokosjus :) Sitter og koser meg med det foran tv :D Skal snart bake trippel sjokolade brownies, vi får besøk av en kamerat i kveld.

 

Ha en fin lørdagskveld jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes Yes Yes kvalmen begynner å slippe taket !! Kjenner det fremdeles men ikke like mye...

 

Var på besøk hos mormor og morfar i dag. Tror du ikkje mormor tok tak i genseren min og sa at hu trodde snart det burde vært kul på den magen.. Eg blei direkte lei meg. Hu sko bare visst kor tungt akkurat det er for meg !!

 

Men men ellers så kose me oss på hytta. Skal snart tas oss et bad nå. Deilig :)

 

Så fantastisk å få mannen hjem Tessy !! Håper kvalmen din slipper taket snart...

Høres ut som alle gullfiskene har en bra lørdagskveld. I kveld blir det hver gang vi møtes og MGP ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...