Gå til innhold

Gullfiskbollen :) ny 3.feb


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Cornflake, nam!! jeg kommer på besøk ;) he he

 

Jeg skrev et laaaangt innlegg på mobilen i går kveld, men det forsvant før jeg fikk postet det, så ble litt satt ut og møkkalei.

 

Venter på tanta, IKM i går, blendahvite tester og bare dritt!

 

I tillegg er snuppa fortsatt syk - har hatt mellom 38 og 40 i feber siden onsdag. Ikke moro når de små er syke :( snakket med legen på fredag, men de har visst ikke funnet noe på de som har kommet innom - bare høy feber i 4-5 dager, noen har muligens hatt halsbetennelse, noen muligens influensa, noen lungebetennelse. Men de synes ikke det var vits i at hun kom dersom ikke hun blir tett i brystet. Men dersom hun fortsatt er dårlig på mandag, så tar jeg (eller mannen, da, siden jeg begynner i ny jobb) henne til legekontoret enten de vil eller ikke!

 

Kjenner jeg er sliten, så sikkert derfor syklusen tuller...

 

Sorry egoinnlegg, men måtte få det ut ;) og dere er jo så snille og gode, og ikke minst forståelsesfulle :)

Bra jeg har dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei Metti! :) Eg har sendt deg ein mail i postkassen, den står på ikkje lest. Tenkte eg bere dkulle sei at you've got mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hillu jenter :)

 

greit å lese at flere venter på st.olav :) skal du inn til fertilitetsbehandling cornflake?

 

er det virkelig sånn at det kan bli lettere å få en liten spire i mnd etter en kjemisk?? hadde en kjemisk forrige mnd, eller er hvertfall mektig overbevist !1 til og med forloveden trodde det. var vel ingen som trodde jeg ikke var gravid. men den gang ei, vi prøver igjen :)

 

god helg til alle, både prøverne og de heldige med en liten en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppene! :)

 

Bare kort fra meg, er på kurs denne helgen og har bare såvidt vært litt hjemme igjen nå... kjempe trøtt! skal på'n igjen imorgen, så tror jeg tar kvelden snart.

 

koselig å høre fra dere igjen heidiL og cilie!

Huff, ville nesten sagt ifra til mormor jeg metti! av og til trenger de litt tilsnakk! ;)

 

Jeg tror magen har det bra Dossa! blir kvalm om jeg ligger forlenge i sengen om morgenen, så noe dorming under dyna mens mini ser barnetv er ikke lenger mulig! merker det også hvis jeg ikke har spist på noen timer.

har rar matlyst også, vil helst ha sjokolade og sånt (egentlig ikke såååå glad i sjokolade!) og middag osv er ikke fristende i det hele tatt! Har forresten gått ned 2 kg på en uke! så er tydelig at det skjer rare ting i kroppen min! ;)

Denne gangen er det vel meningen tenker jegl! ;)

 

Da får jeg finne senga... dere får ha en fortsatt fin helg! (jeg tar helgen til mandagen jeg! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilie, jeg er utredet på Medicus, gyn derfra har sendt henvisning til kikkhull operasjon. Jeg er ikke helt overbevist at det er det rette, så jeg ringt til fertilitetsseksjonen på St.olav. Fikk beskjed om å sende inn brev og journalene våre. Er spent om hva legen der sier, i så fall blir det nok ivf på St.olav :) Hva med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei cornflake!

 

Du eg har den boka til den anerkejnte gynekologen Gro Nylander. I den står det at nyare forskning viser at kikhullsoperasjon gjer dårlegare resultat enn ivf. Det e raktuelt å ta forebredelseane, det med kontrastveksa fo rå finna ut om det e ret problem, og om det e rdet gå rett på ivf. Det står i den "bli gravid"

 

Tenkte eg berre skulle sei at eg har lest det, så gjer du sjølvsagt som du vil :)

 

Den kontrastveksa er jo uansett nyttig for dei som får vite at dei er i orden, for dei kan jo bruka eprgo og slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Igår fikk jeg ikke sove etter nattevakt, så lå på sofaen hele formiddagen og så på tv og slappet av. Lillegutt sov hos mamma. Seinere dro ilyas og jeg på mummitrollet teater, og det var virkelig stas. Middagen tok vi på peppes, og da vi kom hjem 19.30 gikk Ilyas og jeg i seng. Jeg våkna nå, Ilyas sover enda, ved siden av meg.

 

Opp snart, skal opp til mamma og bake cupcakes. Lillebroren min skal feires :) ha en finn dag alle sammen... Så ut av vinduet nå og store snøflak daler ned fra himmelen, koselig det, hadde det bare vært for 2 mnd siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Renate :)

Sitter allerede med frokosten jeg, umulig å sove når man er småkvalm! skal på kurs i dag også, så kjører om en times tid tenker jeg.

Kommet snø her også! snør selv om det er 10 minus for tiden, så det blir egentlig bare litt snø med masse luft i mellom! ;)

 

Koselig at det ble vinter i år også, men det er godt å vite at den forsvinner snart! ;) Gleder meg til vår!

 

Ha en fin dag alle sammen!

 

kos deg med feiring renate! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen jenter :)

 

Herregud som jeg fryser, mange minus ute og kaldt inne også..burde fyre, men vurderer å kjøre til mamma og pappa i stedet..hvis jeg bare hæres å gå å starte bilen :P

 

Samboren kom hjem og la seg 6.30 i morges, og så SNAKKET han til meg..så selvsagt skulle jo leah stå opp da..sukk og stønn :(

 

Jaja, i kveld blir det date med sambo i alle fall, det blir sikkert koselig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er minus 12 grader her også, så masse luft mellom snøen :) Sitter å spiser frokost vi nå, og skulle gjerne gått ut i snøen og aka, men rekker ikke det... Må dra å hjelpe mamma!! :)

 

Deilig med søndag! Synd jeg skal på jobb i natt... Men etter i natt, skal jeg ikke jobbe natt før på fredagen igjen. Skal jobbe dag på onsdag, men det er greit :)

 

Leahpudding: Hadde det vært mannen som hadde vekket meg så tidlig, hadde jeg blitt SINT!!!! Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk el testene mine i går. Så nå kan bare mensen komme så vi kan komme i gang med en ny pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk el testene mine i går. Så nå kan bare mensen komme så vi kan komme i gang med en ny pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Borte bra men hjemme best ;)

 

Har hatt en deilig helg med mannen ;) vi har kost oss masse *smiler*

 

Men det var deilig å se ungene igjen. De kom løpende mot oss og vi fikk de gode bamseklemmene :) De hadde stor kost seg hos mine foreldre og mamma hadde klipt håret deres så de var så fine :)

 

Renate, håper dere får en super fin feiring av lillebroren din :)

God nattevakt også :) så blir det litt fri på deg før det er på'n att.

 

Leah, håper du har en fin søndag. Ikveld blir det date og snop med mannen, da må dere kose dere masse ;) og få inn noen aksjer også da :P

 

Jeg er på dag 29 i syklusen og tr pleier å dukke opp i løpet av dag 29-31. Så det er fortsatt håp sjøl om magefølelsen min er helt på bunn nå *blæ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, deilig med bamseklemmer ;) fint å dra og fint å komme hjem igjen.

Har du testet ennå?

Jeg testet neg på fred som var ikm, men ingen tante ennå... men tror jo el var sen eller fraværende denne pp, så ikke så overrasket over manglende tante. Men kjenner innimellom samme stikking og strekking der nede som jeg gjorde første tiden med snuppa...hm...sikkert bare ønsketenkning :)

 

Der datt alt ut,gitt...vanskelig å kommentere når ikke jeg ser tidl innlegg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeidiL, jeg har ikke testet ennå. Er så redd for å bli skuffet så drøyer det lengst mulig.

Jeg skriver på mob og får heller ikke sett innleggene foran, da blir det ikke lett å huske alt sammen :P

Alle testene mine ligger i en skuff på jobben så lurer på om jeg klarer å holde meg imorra ;) men kjenner jeg lunta så kan jeg like godt droppe å svi av en test imorra for jeg er ganske sikker på at tanta kommer innen tirsdagen er over *blææææ*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, skjønner at du er redd for å bli skuffet - er egentlig det jeg også, men klarer ikke la være å teste likevel. Flink du som klarer å holde deg :)

Jeg tror nesten jeg skal svi av en i morgen tidlig dersom ikke tanta melder seg i natt...huff... er ikke noe moro at syklusen plutselig tuller med meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei

Så stille det er i bollen fortiden !!

 

Nå har vi kommet hjem fra en herlig hyttetur :D men været var jo helt forferdelig i dag. Snøstorm djises

 

Ellers så er kvalmen ikke like mye tilstede men jeg har fått en sterkere sexlyst til mannens begeistring.. Klarte tilogme ikke å la være selv om vi var på hytta med mine foreldre :P

 

Ha en god søndag alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! Må le litt nå metti! :) Tipper mannen din ikke har noe imot den økte lysten! :)

(graviditeten har gitt omtrent samme effekt, super følsom og lettantennelig! ;) hihi )

 

Jeg har vært på kurs hele helgen, veldig greit, men fy så sliten man blir! Kjempe tidlig i seng i går og er egentlig på vei opp nå også! "gamla" får legge seg litt tidlig!

 

Stille i bollen, men det har jo vært helg! i ukedagene skravles det nok som vanlig igjen! Ha en fin uke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer her går der unna med litt skravling :) ser ut som alle har hatt en fin helg :) vi har vært på tur og kosa oss så nå er det straks senga her :)

Hmm lurer på en ting jeg hadde fått tester fra babyplan i posten og de har jo ligget ute i postkassa sikkert siden fredag og det har jo vært masse minus kan de være ødelagte da?? Vil man få opp kontroll streken hvis de er det?? Det står i instruksen at di ikke må fryses!! Huff kjipt!!

Skravles mer i morgen :) kose på :)

Endret av Tjo hei<3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dossa, spennende med dager nært ikm. Du har ikke testet enda eller?

 

Kan tro det var godt å komme hjem igjen ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilleblomst - litt kos å høre om den lille, mye er likt da jeg gikk med min :) kos deg masse :)

 

cornflake - har tatt prøvene på medicus, men vi fant ut at jeg var gravid dagen før vi skulle til første samtale. har hatt komplikasjoner etter SA, så har vært en del på st.olav, og legen på gyn. sendte hendvisning til fertilitetsbehandling der. så venter på at mappen vår fra medicus skal komme til st. olav, og så se hva som skjer. går her og venter da :)

 

sitter ellers bare og venter på EL ... TR var for halvannen uke siden ..... :) lite glis - lever i håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Naboen vår har "fest" i anledningen superbowl, så ilyas sover hjemme hos mamma og pappa i tilfelle mye støy. Jeg sitter på jobb!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...