Gå til innhold

Gullfiskbollen :) ny 3.feb


*lille blomst*

Anbefalte innlegg

Metti: Tenker på deg og satser på gode nyheter i morgon!

 

Tigerlise: Kjempeglad for at mannen er med!

 

Leah: Så spanande!

 

Eg er hos foreldra mine. glad for det.

 

Klem til alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei alle sammen:)

Alt er bra med meg, nå sitter jeg på jobb, er relativt rolig så jeg koser meg og klager ikke for når jeg går av vakt så har jeg to hele døgn fri:) og skal ikke på før torsdag igjen. Eneste jeg kan klage litt på er en tørrhoste som ikek gir slipp! er jo så irriterende...

Jeg tror også at lilel spira har det bra, skal på ny ul hos legen min på onsdag for vekstkontroll. Regner med at alt er bra og kjenner jeg har senket skuldrene nå:)

Ellers har jeg dårlig matlyst og kjenner kvalmen hvis jeg ikke får spist noe serlig, eller må stå opp veldig tidlig! jge er nå nede i 55kg:s(-3kg siden jeg ble gravid) jeg sleit med å legge på meg sist svangerskap og håper ikke på samme problem som sist da..snuppa mi var jo så liten da hun ble født så hadde sikkert hatt godt av at mammaen hadde klart å legge på seg en del mer! men det blir nå det det blir..har jo lenge igjen!!hehe

 

Metti: håper på gode nyheter i morgen!!! jeg skal tenke på deg!! <3

 

og dere med syke barn...ikke no stas!! god bedring!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

det går litt opp og ned med meg etter beskjeden på torsdag... Har vært veldig kvalm (ingen matlyst og gått ned 2 kg siden forrige uke) og trøtt i helgen, lørdagen tilbrakte jeg stort sett i sengen... har hatt filmmaraton fordi jeg ikke orker stort annet... syns det er voldsomt mye kroner som flyr til sprøyter, ul og aku for tiden :( Har kjent en del på frykten for at sprøytene kan skjule hvis det går galt, men fikk snakket med legen min i går og han sa at det ikke hadde noen innvirkning... også symptomene er "mine" og ikke pga sprøytene... så det var godt å høre... ifølge symptomene så er jeg fremdeles skikkelig gravid ;) håper virkelig jeg får se et bankende hjerte neste uke!

 

Har lurt litt på å fortelle likegodt, jeg ser så skrekkelig syk ut for tiden at det begynner å bli tullete å la være å fortelle... men vet ikke helt enda... fremdeles så er det bare bim-venninner som vet ;)

 

ego innlegg... har lest alt, men dere andre er så flinke til å kommentere, så jeg sier meg bare enig med dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg en god klem, lilleblomst :) Håper formen kommer seg, og ikke minst at det er fordi spiren vokser og koser seg som den skal :D

 

Tessy, blir spennende på onsdag. Godt å få skikkelig oppfølging. Håper du klarer å få i deg nok næring. Hvor liten var dattra di da hun ble født? Jeg hadde en gulpende appetitt, så gikk opp 17 kg og fikk en røslig gutt på 4140. Det er ikke verst for meg som vanligvis er ca. 53 kg. Ikke rart han måtte skjæres ut... ;)

 

Metti, lykke til i dag! Håper på gode nyheter :)

 

Og Leah, kjære deg. Har du testet? Er så speeeeent!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessy, vil sende deg en god klem :) Håper formen din blir bedre etterhvert, skjønner det er slitsomt når det står på som verst.

Du er flink :D

 

Metti, masse lykke til idag, her krysser jeg alt jeg har for at du får gode nyheter idag :)

 

Leah snupp, hva så testen idag? Er sååå spent på deg :D

 

Lilleblomst, god bedring til deg søta :) Spiren vokser seg bra skal du se :)

 

Tigerlise, har dere blitt kvitt alle valpene ennå? Blir vel litt tomt i huset tenker jeg, men blir godt å få det reint rundt seg også vel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Hjemme fra jobb i dag - ikke kjangs til å komme seg opp i dag morges. Snuppa hoster fortsatt og våkner myyye på natten..

Dossa, her var det 40 i feber i over en uke og fikk beskjed av fastlegen om at vanlig forkjølelse kunne gi barn det... så kan se ut som om det er det dere har fått også...

 

Jeg har ikke noe særlig feber, men hoster så jeg nesten frykter å hoste "løs" spiren :(

Føler meg absolutt ikke gravid..ingen symptomer annet enn at dersom jeg reiser meg fort så "holder livmoren igjen" hvis dere forstår hva jeg mener... ikke kvalm (men var ikke særlig kvalm forrige gang heller) og ikke ømme pupper...ingenting..

Har fått time hos gyn til første sjekk og ul 20 mars... fryktelig lenge å vente, kjenner jeg...

Men ingen blødninger eller noe annet "galt" så burde vel ikke være bekymret..

 

Leah, har du testet igjen?? *spent*

 

Metti, krysser alt av fingre og tær for positivt svar i dag ;)

 

Tessy, huff da..kan ikke forestille meg hvordan det må være å slite med å legge på seg (la på meg over 20 kg), men kan absolutt forstå at det ikke er noe moro - aldri gøy å være utenfor normalen hva gjelder svangerskap, ikke over og ikke under...

Eneste tidspunkt hvor det er best å være absolutt gjennomsnittlig :) jeg kjenner at jeg må passe veldig på denne gangen - gikk ikke ned noe når jeg ammet og har ikke gått ned etterpå heller, så burde ikke legge stort på meg, egentlig, dette svangerskapet. Har 15 kg til overs, så må holde meg aktiv (ikke bekkenløsning denne gangen *kryss fingre*) og ikke gå opp mer enn nødvendig.

 

og der ramlet jeg i bollen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leah, Leah, Leah, hvor er duuu??? Håper du danser rundt i lykkerus :D

 

Dossa, vi har 3 valper igjen, og de drar til helga. Blir litt trist (særlig for Anton), men må innrømme at jeg gleder meg til å gå uten sko inne... Salmiakkvasker gulvet flere ganger i uka i tillegg til å bruke våtmopp, men skoene klistrer seg til gulvet *æsj*. Men søte er de :)

 

Hvordan går det med alle de syke barna? Dossa, Renate og var vel enda flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaa, Metti..så bra :D Krysser fingrene for en positiv test om et par uker da :D

 

Jeg ser ingen antydning til skygge på testen min i dag..men holder håpet oppe :) Den testen jeg tok var muligens defekt for det var så mange hull eller humper på den..så ikke riktig ut. Og så er jeg jo bare 7-8 dpo da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurraaaa, Metti!!!!! Krysser alt jeg har for deg :D :D :D

 

Leah, håper på en sterkere strek i morgen :) Som du sier så er det jo veldig tidlig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk inn begge to så de som har sett Twins så er det faktisk mulig :) de hadde delt seg fint i løpet av natten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk nyhet du kom med Metti :D nå ble jeg kjempe glad på dine vegne *smiler*

Om et par uker så tester du positivt :) :) :) :)

 

Leah, godt å høre at du ikke gir opp håpet :D

Bare vent, snart så blir streken tydelig :) :)

 

Tigerlise, kan tenke meg det blir trist for Anton å miste de søte små lekekameratene. Men mor blir glad for et reint hus ;)

Det går fremover med vesla, feberen har sunket *juhu* men er slapp og spiser ikke noe *usj*

Imorra skal mamma passe ho frem til kl 12, for da stikker jeg hjem att. Fikk lov å slippe møtetida og kurset vi skulle på fra kl 13-17. Blir ikke lei meg for det :D

 

HeidiL, masse god bedring med hosten :) Spiren bare danser til dine hoste rytmer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haba Haba Metti Hurra Hurra

Haba haba baby i magen ja!

 

Hip hipp hurra, ja hurra halleluja, hipp hipp hurra, no vart eg kjempeglad!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haba Haba Metti Hurra Hurra

Haba haba baby i magen ja!

 

Hip hipp hurra, ja hurra halleluja, hipp hipp hurra, no vart eg kjempeglad!!!!!!

 

Du e så god Lilla :) testdag 25 det e ikkje fullt to uker engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Metti! kjempe morro! :) krysser fingrene for deg og spirene! :)

 

Håper virkelig vi kan følge hverandre med mager utover sommern! krysser fingrene for at ul neste uke viser en sterk liten sak med hjerte som banker! ;)

 

Tigerlise: koselig at dere vil prøve litt til! dere får det til vet du! Noen ganger må man bare ha riktig oppfølging i ryggen! :)

 

cornflake: hvordan går det med deg, skulle ikke du få noen svar denne uken? krysser fingrene for deg! :)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så fint Metti!!! Jeg håper det går som smurt:) skal krysse alt jeg har for deg!! <3

 

Dossa, såbra at snuppa er litt bedre i dag, godt å se litt endring når de har vært lenge syke!

 

Lille snuppa mi var bare 2500 g og 46cm lang, født 11 ager før terminen...lille nutta! Var så tynn og liten:o jeg gikk opp 9kg totalt da, men veldig lite den siste tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, var ikke store kroppen snuppa di, Tessy. Men ikke mindre enn at det helt sikkert gikk fint :) Og sikkert stor nok når hun skulle ut... :P

 

Stille her på ettermiddagen? Jeg har akkurat puttet en sur og grinete gutt i seng etter 100.000 vers av "vil-itj" på stellebordet... Håper det bare er tennene som plager ham for tiden, for han er temmelig masete og har tidenes korteste lunte. Gleder meg til å få igjen god-gutten min :) Kan hende han brygger på noe han også, virker jo som det er mye som går.

 

Leah, det har ikke dukket opp noen skyggestrek på testen utover dagen? Du har vel studert den siden i morges? (Såpass like er vi vel, hihi). Håper virkelig at det lyser en synlig strek mot deg i morgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

 

Fantastisk nyhet Metti :) Er så glad på dine vegner, nå er det din tur tilå bli mamma :)

 

Lilleblomst: Takk for at du spør :) Drt går bra med meg, en dag nærmere el :) Jeg skal til samtalen på sykehuset på torsdag, kjempespent på hva legen sier.

 

Dossa: Så bra at det går litt bedre med jenta di :) Hvordan går det med deg? Fått i deg mer juice? Jeg har kjøpt meg solvipect jeg nå, alt skal prøves!

 

Ellers har jeg og min kjære vært ute og spist i dag, det er jo Valentins dag :) Jeg fikk et kort, nøkkelknipp med hjerte på, en liten bamse og to hjerteslikkepinner :) Håper alle har hatt en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søtt med små gaver Cornflake! Heldig du!

vi "deltok" bare på handelsstandens valentinsfeiring de første to årene vi var sammen, men jeg savner det egentlig ikke.. jeg syns det er mye mer stas å få en oppmerksomhet på andre "ikke-spesielle" dager... siste jeg fikk var vel en håndfull markblomster i sommer tror jeg... Tror det dukker opp litt mer sånt koselig når han ikke er student lenger ;) Setter veldig pris på hvis han har tatt med noe bare jeg liker når han vært på butikken eller sånt, det er kos ;)

 

Da er spiren ute av sekken til mine foreldre. med et men, og en liten bekymring etter nyheten så skulle de iallefall spare godt på hemmeligheten videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Metti! Da har vi IKM på samme dag :D Hva i all verden skal vi slå i hjel ventetiden med? Gode forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry verpesyk, ventetiden fram mot el og senere mot ikm har jeg absolutt INGEN gode råd for :P

 

Tigerlise: Selvsagt har jeg studert testen, er jo ikke amatør heller ;) Men jeg klarer ikke å se noen skygge der, men det er masse sånne bulker i testen omtrent der den skulle vært..så kan jo håpe at den bare ikke virker :D Skal prøøøøøøve å holde meg til fredag nå..prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesjuk og Metti :) om 11 dager så er deres store dag her :) Gleder meg masse på deres vegne *smiler*

 

Cornflake, takk som spør det går bra med meg :) Og vesla er blitt bedre *juhu* Når det gjelder den juicen så gir jeg nesten opp :P smaker jo rett og slett dritt :P

Jeg får supe i meg det jeg klarer også satse på at solvipect gjør samme susen :D

Bare to dager til torsdagen :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verpesjuk og Metti :) om 11 dager så er deres store dag her :) Gleder meg masse på deres vegne *smiler*

 

Cornflake, takk som spør det går bra med meg :) Og vesla er blitt bedre *juhu* Når det gjelder den juicen så gir jeg nesten opp :P smaker jo rett og slett dritt :P

Jeg får supe i meg det jeg klarer også satse på at solvipect gjør samme susen :D

Bare to dager til torsdagen :) :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra Metti! Da har vi IKM på samme dag :D Hva i all verden skal vi slå i hjel ventetiden med? Gode forslag mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...