Gå til innhold

**IKM uke 5**


Leah<3Mamma

Anbefalte innlegg

Grattis Barn 3 :) Stooor klem til deg :)

Soper til meg babystøv så det holder :) Vi blei ferdig me aksjene i går kveld, så tok på "tolmodigetstrusa" i dag.

Er selvfølgelig sist i rekken denne gangen, er sååå fryktelig lenge til den søndagen..

Jaja, dagene går likevel. Jobb og trening =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer Barn 3! :)

 

Hehe, tålmodighetstrusa, ja! Den er på her også, har tenkt å ha den på en hel uke, hehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fortsatt to streker på cb monitoren.. hva skjer?! om jeg hadde hatt el men monitoren ikke hadde registrert det hadde den jo vell gått ned på en strek igjen...:S fatter null nix og ingenting...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Barn 3!! :D Men hey! Spar litt babystøv til meg også jenter ;)

 

Jeg har deppedag i dag.. Tror uvi er tilbake igjen, eller så er det sopp. Forbannede underliv!! Jeg ønsker meg en tissefant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRAtulERER barn3!!! merker jeg har liiiite troa på meg her nå..:P hehe

 

forrtsatt så j.. vondt i puppene mine... og de kløøøøøøør!!! har smurt på eurax men det er kanskje ikke noe bra? hva annet kan man smøre på? dette er vell ikke vanlig? hvertfall ikke når man ikke skal ha mensen ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og her spotter det og spotter det, med menssmerter som hugger i eggstokkene! Mrfh...

 

Begynner å miste troa på denne ppen jeg også:-/

 

Meeen det er ikke over før tanta er kommet:):) venteventevente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klør veldig på de av og til, men det er litt normalt for min del :P Kan jo vær at det er noe som har endret seg siden sist, siden det ikke er normalt for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringfinger, hvilken dag er du på?

Hadde noen ganger lange sykluser sist jeg brukte min monitor.

Går sikkert fint, det kommer nokk :)

Gleder meg litt til å ta i bruk min igjen nå snart (eller ikke) å få litt bedre kontroll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer barn3 :) håper vi blir flere med deg over på 1.trimester :)

Denne symptomjakten er ikke bare bare.. Merklig nok har jeg hatt el-serter i snart 5 dager??! hva skal det bety? har tatt el-tester hver dag. men den slo ut bare på fredag og lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for de :) synst de er synd at de skal være so urettferdig att noken blir raskt gravide menst andre må vente og veeeeeeente i de uendelige :( eg trukje eg hadde el smerter, men hadde slim da :) har heller ikkje brukt el- tester.. masse lykke til jenter :) sender litt eksta bebystøv eg da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happysmurf: jeg har fått 2 streker på monitoren siden mandag, (16. januar) og har fortsatt 2 streker i dag... jeg skulle hatt el. på lørdag som var.. skjønner ikke noe pleier ikke være slik,.. monitoren skal jo vise 3-4 fruktbare dager, ikke over 7.. sist jeg brukte den (forrige mnd) fikk jeg 2 streker på onsdagen og el på lørdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg helt ute å kjøre om jeg våger meg på en aldri så liten test i morgen? Etter et døgn med forsiktig spotting har det hele opphørt, men murringene er der enda :) Jeg skjønner jo godt at dette mest sansynelig bare er kluss i systemet men jeg er så lei den ventingen!! Er 10 dpo i morgen, og ser jo at det er flere som har testet positivt da:)

 

Lurer så fælt på om jeg bare skal kjøpe en 2pk bare for å få det ut av verden? Er det dumt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ringfinger: Synes og huske att jeg hadde flere dager med to streker jeg og. To streker er vel ikke de dagene som regnes som fruktbar. Det er de to dagene med max som er den fruktbare perioden. Fortsett å teste så lenge den ber om det =) Du kan ennå bli overrasket av en sen el ;) Det har vertfall jeg jeg blitt noen ganger. Du kan jo legge inn aksjer nå og da for å være sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye barn 3!!:-)

Her har de siste to kveldene bestått av mye mensmurringer. Venter mens først ca 1/2, og pleier ikke å ha murringer før evnt dagen før mensen... Spent på om det kan være et tegn eller om det er psyken som spiller meg et puss? Aldri vært så glad for følelsen av mensmurringer før iallefall:-)

Håper babystøvet har drysset over oss, slik at vi blir mange som følger deg over i 1. trimester barn 3:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mylife - hvis testen slo ut fredag og lørdag hadde du vel mest sannsynlig el søndag, og man kan ha litt el-smerter etter man har hatt el også. Jeg har ofte hatt el-smerter flere dager, 3-4 kanskje.

 

Her er det ingen symptomer 5 dpo, men det er vel for tidlig for et ev. egg å ha festet seg uansett??? Husker ikke helt dette.

 

Uansett, ingen symptomer er en bra ting for meg, har jo hatt heavy symptomer ved pms i det siste. Men aldri hatt noen graviditetssymptomer før ikm når jeg har vært gravid, ikke som jeg tenkte over iallfall. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant svaret på mitt eget spørsmål, hehe. Så i tilfelle det er av interesse for dere:

 

Egget fester seg ALDRI før det har gått 5 dager etter befruktning. Det er først da egget er ferdigdelt, og klart til å feste seg, men det kan ta mer enn 5 dager. 6-8 dager er vanligst, men det er og mulig med mer...men ALDRI mindre enn 5 dager. Det er biologisk fysisk umulig for mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har bestemt meg for å teste i morgen 10 dpo, mest sannsynlig aaaaalt for tidlig men jeg klarer ikke la det vær:p

 

Jeg som skulle ta dette helt med ro og ikke blir skuffet dersom det ikke klaffet på en stund, lett å bli revet med visst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjenner meg igjen i det du skriver. Har veeeeldig lyst å teste snart, tror ikke jeg klarer å vente stort lenger. IKM 1. feb....

Jeg har to barn fra før av, og trodde ikke jeg skulle bli fullt så "desperat" denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i gården er det ingen symptomer, og ikke helt troa på at mensen kommer når den skal, den har det med å leve sitt eget liv innimellom... :-/ Men lever i håpet :) Håpet er ikke ute før mensen kommer, skal prøve å ikke teste før helgen nærmer seg.. Men vi får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :) Har ikke så mange tester igjen så må passe på litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen i dag og tok sånn prøve "inni der". Har vært plaget med et eller annet en stund nå, så legen ville ta en test av slimhinnene mine bare for å være sikker. Men etter at legen tok prøven (sånn børste som skrapes mot slimhinnene) så har jeg hatt mye murringer og vondt på høyre side der nede. Vet jo ikke om det er tilfeldig eller ikke siden jeg har kjent akkurat som EL-smerter helt siden EL nå.. Behagelig er det uansett ikke! Dessuten begynte jeg å blø litt etterpå også :( Håper ikke dette ødelegger sjansene mine denne pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag igjen.. Klarer ikke holde meg. Meg test. Men forsøkte en el test... Den var positiv..

 

Kan det være tegn på graviditet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje og kanskje ikke :) Jeg hadde nok ikke slått meg til ro før jeg hadde fått positiv graviditetstest tror jeg! Men så er jeg litt pessimist :P Det kan jo være noe der! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happysmurf: to streker på den viser at det lissom er 3-4 dager til el. og at man da skal legge inn aksjer, de to dagene

med max fruktbarnet (altså el.) vises med tre streker... når den viser to streker viser den jo det fordi man bør

jo legge inn aksjer før man har el.

 

vet ikke jg, men er veldig oppblåst, verre enn noengang føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...